Olenko loukannut tahattomasti palstatrolleja?

Yleensä on riittänyt kun viskaan luun palstalle, niin palstan trollit ja rakkikoirat ovat heti ärhäköinä kimpussa.
Nyt aloitukseni eivät aiheuta mitään reaktiota, aloinkin miettimään onko trollaattorit loukkantuneita jostakin?

42

<50

Äänestä

Vastaukset 42

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitkä aloitukset? en ole huomannut sinulta kuin tämän mutta joo, tervetuloa vaan takaisin. Mitä trolleihin tulee ne taitaa jo olla nukkumassa, turinakerho vaikeni. Oletko edes tietoinen kun vähän aikaa sitten jan1 tunnusti vuosien vedättäneensä perheenäidin roolillaan, sinunakin on esiintynyt ja vaikka mitähän kaikkea, disse on kerhossa kuten myös wuppis ja xliner, ne taitaa nyt olla ne pahimmat trollit. Vai onko siellä jan1 taas kikkailemassa?

• Anonyymi

Nuo aiemmat rähinät taitaa olla syynä ettei porukka jaksa nyt mitään vääntöä :D

• Anonyymi kirjoitti:

Nuo aiemmat rähinät taitaa olla syynä ettei porukka jaksa nyt mitään vääntöä :D

Voi olla mutta jos Pertti tekee comebackin niiden on pakko reagoida, joutuvatkin sitten tosi testiin. Veikkaan että Pertti vs. turinajengi tulee 6-0 turinajengille pataan :D

• Sitähän minä tuossa ylempän jo kysyin. On se mahdollista ja selittäisi ponnekkuuden puutteen. Voi se kyllä olla niinkin että Pertsa on vähän jäässä pitkän tauon jälkeen, ehkä pääsisäispyhinä lähtee jo eri malliin :D

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Sitähän minä tuossa ylempän jo kysyin. On se mahdollista ja selittäisi ponnekkuuden puutteen. Voi se kyllä olla niinkin että Pertsa on vähän jäässä pitkän tauon jälkeen, ehkä pääsisäispyhinä lähtee jo eri malliin :D

Aha, viestikin katosi. Minä suhtaudun tuon merkkiin Janina. Siksi en jaksa enää innostua siitä.

-p

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Sitähän minä tuossa ylempän jo kysyin. On se mahdollista ja selittäisi ponnekkuuden puutteen. Voi se kyllä olla niinkin että Pertsa on vähän jäässä pitkän tauon jälkeen, ehkä pääsisäispyhinä lähtee jo eri malliin :D

Mikä viesti tuosta poistettiin?

• Harmaaritari kirjoitti:

Voi olla mutta jos Pertti tekee comebackin niiden on pakko reagoida, joutuvatkin sitten tosi testiin. Veikkaan että Pertti vs. turinajengi tulee 6-0 turinajengille pataan :D

En ole tekemässä comebackia, mutta täytyy kohteliaisuudesta käydä moikkaamassa teitäkin.
        On ollut muutakin tekemistä, niin on jäänyt palstailut vähemmälle.

• Anonyymi
        Poliisin_poika kirjoitti:

En ole tekemässä comebackia, mutta täytyy kohteliaisuudesta käydä moikkaamassa teitäkin.
        On ollut muutakin tekemistä, niin on jäänyt palstailut vähemmälle.

Ei täällä ole mitään.

• Aloittaja on kaikille tuttu, mutta kuka h.lv.tti on Jani?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä ole mitään.

Samat trollit taitaa olla edelleen.

• Anonyymi

Aloittaja on kaikille tuttu, mutta kuka h.lv.tti on Jani?

Uudet tuulet ja se on se ja sama.

• Anonyymi

Aloittaja on kaikille tuttu, mutta kuka h.lv.tti on Jani?

Entinen sönkkö, abris yms. Mainitsi matkineensa sinuakin joskus niin nyt porukka luulee että olette sama henkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entinen sönkkö, abris yms. Mainitsi matkineensa sinuakin joskus niin nyt porukka luulee että olette sama henkilö.

Sama mikä sama.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli jutut kiertävät edelleen kirjoittajissa...
        Ei yllätä minua. Onko täällä mitään uutta?
        Onko koronakaranteeni tuonut yhtäkään uutta palstalaista?

• Anonyymi

Paina nyt pää tyynyyn...

• Anonyymi

Ei ole. Nada..

• Anonyymi

On täällä jotain uusia ellei ne ole janin sivunikkejä.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Oikeastaan odotan mielenkiinnolla mitä pertin paluusta seuraa :D Olen odottanut perttiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivunikkejä. Näkyy Nuorgamista Hankoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeastaan odotan mielenkiinnolla mitä pertin paluusta seuraa :D Olen odottanut perttiä.

*haukotus*

• Anonyymi kirjoitti:

Jani taitaa olla myös joku vanha kirjoittaja?
        Olisiko siitä nyt pian neljä vuotta kun aloin kirjoittelemaan palstalle...taidan olla edelleen palstan uusin tulokas.

• Anonyymi kirjoitti:

Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta en aio aktivoitua palstalle. En aio edes käydä toisinaan muistelemassa menneitä, korkeintaan käyn joskus muistuttamassa olemassaolostani.

• Anonyymi kirjoitti:

Sivunikkejä. Näkyy Nuorgamista Hankoon.

Muutama kirjoittaja lymyää palstalla vuodesta toiseen. Ätmi32 varmasti aktiivisimpia edelleen.

• Anonyymi

Jani taitaa olla myös joku vanha kirjoittaja?
        Olisiko siitä nyt pian neljä vuotta kun aloin kirjoittelemaan palstalle...taidan olla edelleen palstan uusin tulokas.

SiisJan1 on sönkkö, Abracadabra, muhku, jne. tämä joka ennen tunnettiin puheliaana perheenäitinä,ja kertoo aina olleensa transmies, ihan tosissaan siis . Eli mies naisen ruumiissa. Et sinä enää kiinnosta ketään. Hän kertoi hetken esiintyneenä myös sinuna, koska oli ihastunut Pönttikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SiisJan1 on sönkkö, Abracadabra, muhku, jne. tämä joka ennen tunnettiin puheliaana perheenäitinä,ja kertoo aina olleensa transmies, ihan tosissaan siis . Eli mies naisen ruumiissa. Et sinä enää kiinnosta ketään. Hän kertoi hetken esiintyneenä myös sinuna, koska oli ihastunut Pönttikseen.

EI se sen takia esittänyt että pönttikseen liityi. Muistan sen tilanteen, se oli aika viaton tilanne.

• Anonyymi

Sun aloitukset ovat niin tylsiä häs biin paskansyöjän tylsiä aloituksia

t. Kaunis Nainen

• Anonyymi

Kuule, tässä on ehdittävä myös oksentamaan. Että kiirettä pitää. Aamulla on oltava menossa. Ilmoittauduin juuri vahvuuteen, että olen toimintakuntoinen. 12 tunnin vuoroon.

Hyvää yötä kaikille. Nyt maate.

-p

• Anonyymi

MItä sinä, sairas vanhus, elämöit. Mene maate. Elät pitempään.

• Poliisin_poika

Jaha, rakkikoiratkin on vielä asemissa.😉

• Pertti olet nykyään trollikastin pohjalla, kevytsarjalainen.

• Anonyymi

Trollista puheen ollen minä tein Suomi24-foorumille en sano mille palstalle muutama vuosi sitten niin hyvän trollin että sain todella, todella paljon kuraa niskaani! Raivoa riitti siinä ketjussa ja minä lietsoin lisää pökköä pesään.
      Kukaan ei tajunnut! Jos olisivat voineet, olisivat varmaan tappaneet! :D
      Sitten lopulta paljastin itseni trolliksi, ja silloinkos riemu repesi!
      Lisää sontaa ja haukkumista. Se oli hauskaa!
      Eihän tällaisilla palstoilla mitään eikä voi todesta ottaa. pelkkää huu-haata kaikki tyynni. Yhtäkään aitoa ihmistä täällä ei ole, feikkiä kaikki. Ei pidä ikinä ottaa todesta yhtään mitään. Kevyttä pintaliitoa ja paskanjauhantaa tämä on!
      On surullista että täällä kuitenkin on paljon väkeä joille tämä palsta on ainoa henkireikä omasta kuplasta ulos. Ei ymmärretä että tämä on pelkkä vääristynyt kuva oikeasta elämästä. Kamala ajatella elää niin että kuollessaan ei teidä mitä elämä oikeasti olisi ollut!

• Anonyymi

Noh jos sinun käsityksesi elämän elämisestä on notkua nettipalstoilla trollaamassa, niin sulla on ainakin kuolinvuoteella sit leveä hymy huulilla. Onneksi olkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh jos sinun käsityksesi elämän elämisestä on notkua nettipalstoilla trollaamassa, niin sulla on ainakin kuolinvuoteella sit leveä hymy huulilla. Onneksi olkoon.

:D niinpä. Kerroinkin juuri miten notkun nettipalstoilla trollaamassa ja se on elämäni sisältö.

Mutta mutta. Osuiko nyt johonkin arkaan kohtaan? Oletko itse kenties sortunut hyvän trollin uhriksi ja siksi kirveltää nyt noin? :D
        Aikanaan tein tämän minkä tein, ihan sohaistakseni muurahaispesää. Oli sen verran herkullinen tilanne kun lauma kaistapäitä uhosi peräsuoli pitkällä eräästä asiasta johon sitten päätin pistää minäkin lusikkani soppaan ja katsoa miten idiootteja voi höynäytttää.
        Ja hyvinhän se sujuikin, uskomattoman hyvin!
        Trollaus on taitolaji kuten myös se, että trollin tunnistaa. Näillä palstoilla se ei olekaan vaikeaa, sen verran kömpelöä touhua täällä näkee, mutta kyllä korkealentoisempaakin löytyy välillä muualta. Itse eräällä tavalla arvostan hyvän teollin tekijää, se vaatii jopa älyä!
        Olen varmasti jopa hieman ilkeä mutta en voi vastustaa tökkäisemästä öyhölaumaa jos hyvä aihe ilmenee. Käyttäkää ihmiset aivojanne niin ei tarvitse itkeä kun tulee höynäytetyksi! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jan1 paskakin trollaili vuosia paljastumatta, vedätti ihmisiä sitten itse tunnusti lopulta. sairasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jan1 paskakin trollaili vuosia paljastumatta, vedätti ihmisiä sitten itse tunnusti lopulta. sairasta

Nauraa partaansa kun kaikki uskoo juttunsa :D

• Lukijamäärät on hiukan nousseet. 340 yhdessä ketjussa. Ryhdytkö nostattamaan lukijamääriä vai puheletko kelistä mielummin?

• Jos avaa saman ketjun kolmelta eri laitteelta, niin tuleeko lasketuksi kolmena?
        No tietysti tulee.

• Anonyymi

340 tulee varmaan teidän keskinäisistä hymiönheitoista, se laskee jokaisen käynnin. Riittää että kaksi keskustelee ketjutt äyteen niin tulee toi luku.

• Anonyymi kirjoitti:

340 tulee varmaan teidän keskinäisistä hymiönheitoista, se laskee jokaisen käynnin. Riittää että kaksi keskustelee ketjutt äyteen niin tulee toi luku.

Ei tässä nyt konsteista puhuttukaan ja silkkaa arvausta miten monta lukijaa on osallistujien lisäksi. Kahdestaan ei mitenkään oltaisi noin pian saada 340 kpl silmäilijää aikaiseksi.

• Thymallus kirjoitti:

Jos avaa saman ketjun kolmelta eri laitteelta, niin tuleeko lasketuksi kolmena?
        No tietysti tulee.

Siehän epelit olet, mulla pitää kiirettä yhdellä androidillakin. :)

• Jan1 kirjoitti:

Siehän epelit olet, mulla pitää kiirettä yhdellä androidillakin. :)

Useimmiten tulee ensimmäisenä klikattua auki tuli ylin ketju, eli uusin/se mihin on viimeksi kommentoitu. Sitten vasta tajuaa, että aaa.....tämä oli tämä.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Ei tässä nyt konsteista puhuttukaan ja silkkaa arvausta miten monta lukijaa on osallistujien lisäksi. Kahdestaan ei mitenkään oltaisi noin pian saada 340 kpl silmäilijää aikaiseksi.

Ihan helposti saa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      935
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      903
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      775
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      721
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      668
    6. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      621
    7. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      600
    8. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      34
      594
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      586
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      20
      535
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      533
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      509
    14. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      502
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      492
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      476
    17. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      460
    18. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      105
      458
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      454
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      427
    Aihe