Unisex sukkahousut

Anonyymi

Täälläkin on aina välillä näkynyt keskustelua miesten sukkahousuista. Täällä taas yksi yritys, joka kaupittelee mallejaan Unisex malleina. Miksi miehille tai naisille pitäisi olla erikseen sukkahousuja. Nehän on venyvää mallia, joten muotoutuu kyllä erilaisiin muotoihin hyvin.
https://www.die-strumpfmacher.de/collections/strumpfhosen

49

3537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä muuten, mutta ei naisten sukkahousuissa ole varattu tilaa miesten vehkeille. Päälle ne saa kyllä, mutta vähän ahdasta on niistä paikoista. On kokemusta monista kymmenistä naisten sukkahousumalleista. Ei ole kyllä mihin verrata, kun miesten sukkahousuja en ole edes kokeillut. Mutta kuvista päätellen näyttäisivät olevan vähän erilaisia haarukka osasta.

      • Anonyymi

        Käytän sukkahousuja talviaikaan suunnilleen päivittäin, ja minulla on paljon kokemusta niin naisten kuin miestenkin sukkahousuista. Mielestäni niiden välillä ei ole paljonkaan eroa. Kuitenkin pidän mieluiten ihan tavallisia 100 % polyamidia olevia perussukkahousuja, joissa ei ole yhtään lycraa. Lycra tekee sukkahousuihin sellaista puristusta, joka heikentää housuosan mukavuutta juuri vehkeiden kohdalla. Ostankin sukkahousuni useimmiten ihan vaan lähimarketista, K-kaupan Pirkka ja S-kaupan House ovat hyviä ja edullisia sukkahousumerkkejä. Värivalikoimaa niissä ei ole paljon, lähinnä vain ruskeaa ja mustaa, mutta sillä nyt ei ole juuri väliä, kun eivät ne sukkikset sieltä farkkujen alta näy. 20 tai 40 denierin sukkahousut ovatkin mielestäni kaikkein mukavimmat "kalsarit" mitä on.


    • Anonyymi

      Nehän voi käyttää niin että ns perspuolilaajennus tulee eteen. Nyt riittää vehkeillekkin tilaa :)

      • Anonyymi

        Tämä on muuten asia jota olen aidosti ihmetellyt lapsuudestani asti. Lapsuudessani oli siis näitä sinisiä, hikisiä, valuvia kalsonkeja joissa oli aina tilaa luomuvällykäärmeen luikerrella kuin puolen hehtaarin metsässä.. Kiitos kahden sauman, mutta jo viisivuotiaan työmiehen vakoni näkyi maailmalle kun siltä puolelta pöksyt eivät riittäneetkään.

        Siis kysymys kuuluu, kenellä miehellä aidosti on isompi etupuoli kuin takapuoli, vai olenko maailman ainoa ihminen joka ei vaan kulje juhlakunnossa jokapaikkaan?

        Tämä varmaan on ollut yksi syyni siirtymiseen sukkiksiin.


    • Anonyymi

      Kyllä minulla on mahtuneet naisten mallit. Kuten tänään litlin 60 den sukkikset

    • Anonyymi

      Kyllä nämäkin Elloksen 100 den jotka nyt jalassa, mahtuu. Mutta vähän ahtaalta tuntuu etumus. Jos tilais vertailun vuoksi yhdet mieste sukkahousut.

    • Kyllähän varsinaisesti miehille tehdyt sukkahousut ns. istuvat paljon paremmin kuin naisten mallit, mutta esim. oikean kokoiset Schollin Light Leg sukkikset istuu hyvin, eikä kulkuset valu missään vaihessa lahkeeseen. Harmi vain, että miesten sukkiksia ei myydä kuin netissä. Minulta on monet sukkikset revenneet ensimäiseksi kantapään karkeuden takia, silläpä olen muutaman kerran tehnyt niin, että heti uutuuttaan olen leikannut niiden lahkeet nilkan kohdalta poikki nimenomaan terävällä veitsellä, silloin ne ei purkaudu. Onhan ne kätevimmät kalsarit.

      • Anonyymi

        Kantapäät voi hoitaa. Minulla on aivan sileät kantapäät. Voitelen niihin 1...2 kertaa päivässä Flexitol voidetta. Saunomisen yhteydessä pyyhkäisen kevyesti hiomasienellä (karkeus 60 tai jopa 40) juoksevan veden kanssa. Kevyt hionta riittää, kunhan vain hoito on säännöllistä.

        Sukkahousut kestävät ehyinä paljon pitempään kun huolehtii kantapäidensä kunnosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kantapäät voi hoitaa. Minulla on aivan sileät kantapäät. Voitelen niihin 1...2 kertaa päivässä Flexitol voidetta. Saunomisen yhteydessä pyyhkäisen kevyesti hiomasienellä (karkeus 60 tai jopa 40) juoksevan veden kanssa. Kevyt hionta riittää, kunhan vain hoito on säännöllistä.

        Sukkahousut kestävät ehyinä paljon pitempään kun huolehtii kantapäidensä kunnosta.

        Olet oikeassa. Minäkin olen oppinut homman kirjaimellisesti kantapään kautta ja nykyisin hion jalkaraspilla kantapäitäni ja ukkovarpaan sivua riittävän usein. Ilmat kylmenevät.


    • Anonyymi

      No tuossapa tuli neuvoa. Kantapään kohdalle tulee reikää. Ite oon joskus käyttäny sukkahousujen kans avokassukkia. Siis alla. Joskus sekä että. Ja juu, ei Suomessa kivijalkakaupoissa myydä miesten sukkahousuja. Pitäs tilata. MUUTENkin toivosin, että nettikauppa vähenis, ja kaupat ois maantasolla. Eikä missään pilvessä netissä. Molempia tarvitaan. Ehkä tulevaisuudessakin....

    • Anonyymi

      En ole koskaan kokeillut nimenomaan miehille valmistettuja sukkahousuja. Sen sijaan olen vuosia käyttänyt naisten malleja, eikä
      Minulla ole koskaan ollut ongelmia saada sukukalleuteni mahtumasn mukaan. Sukkahousuthan on tehty joustavasta ja mukautuvasta materiaalista. Käytän polyamidista ja lycrasta valmistettuja 20-60 denierin sukkiksia päivittäin housujen alla. Kotona peittäviä. Oikein kylmillä keleillä puen erilaisia puuvillaisia ja villaisia. Nykyään joudun ihan terveyssyistä pitämään tukisukkahousuja jotka ovat paksumpaa neulosta

    • Anonyymi

      Sukkahousut ovat aina unisex-mallisia. Yleensä miesten mallit ovat erityisesti sukkaosaltaan pidempiä, yläosassa ei tarvita lisätilaa koska miesten lantionympärys ei ole sen suurempi kuin naisilla (voi olla selvästi pienempikin). Jos mies on pituudeltaan naisten kokoa, tavalliset naisten sukkahousut sopii, XL ja XXL koko riittää aika pitkillekin miehille.

      Jos koko on oikea, vehkeillekin riitää hyvin tilaa. Eihän naisetkaan pue sukkahousuja sellaisenaan päälle vaan alla on aina pikkarit. Samoin miehillä alla on yleensä lyhyet alushousut, jolloin punttiin valumista ei ole.

    • Anonyymi

      Itse olen kai senverran pitkä, myös leveys suunnassa, että tekee hieman hankaluuksia löytää sopivan kokoisia sukkahousuja.

      Sinkee neulos tahtoo hajota turhan herkkään varpaista, kantapäistä jne, ja valumisen tunne on kaikkea muuta kuin miellyttävä.

      Erikseen en ole jaksanut miesten malleja tilailla netistä, jotenkin tuntuu että niissä on extraa hinnassa, ainakin postikulut. Helpompi ollut vaan ostaa kauppareissulta.

    • Anonyymi

      kyllä minulla on "naisten sukkahousuja" ,niitä saa kaupasta helpommin. kokeilemalla olen oppinut välttämään huonoja sukkahousuja. ihon värisiä stayuppiakin olen pitänyt kesällä shortsien kanssa

    • Anonyymi

      Tukisukkahousut ovat miellyttävät ja virkistävät verenkiertoa myös miesten jaloille !

      • Anonyymi

        Minä käytän kans naisten tukisukkahousuja , hyvin sopivat miehillekkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käytän kans naisten tukisukkahousuja , hyvin sopivat miehillekkin!

        Jos tukisukkahousuja käyttää, niin kannattaa kyllä käyttää miesten malleja. Tukisukkahousuissa on materiaali sen verran tiukkaa, että naisten malleissa tulee sukukalleuksille epämukavan ahdasta. Kokemusta on. Tavallisissa sukkahousuissa ei tätä ongelmaa ole, kun niissä neulos joustaa reilusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käytän kans naisten tukisukkahousuja , hyvin sopivat miehillekkin!

        Ei herranjumala sentään🤔 onks nää viestit tästä maailmasta; miehelle sukkahousut😏.kas kun ei tamponit ja rintsikat🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei herranjumala sentään🤔 onks nää viestit tästä maailmasta; miehelle sukkahousut😏.kas kun ei tamponit ja rintsikat🤨

        No miehillähän ei taida yleensä olla kuukautisia eikä niin isoja rintoja että niitä tarvitsisi liiveillä tukea. Että sikäli tuo rinnastus kyllä ontuu. Miehillä on kuitenkin jalat ihan siinä missä naisillakin, ja jalkoihin voi vetää sukkahousut ihan siinä missä kalsaritkin, jos lämmittävää vaatekerrosta tarvitsee. Joihinkin tilanteisiin sopii paremmin pitkät kalsarit, joihinkin taas sukkahousut. Niin tekevät naiset, miksei siis miehetkin.


    • Anonyymi

      MultiSex villahousut.

    • Anonyymi

      Spandex-puku kuin hämähäkkimiehellä, venyvä monikoko. MultiSize Spandex King Kong.

    • Anonyymi

      Miksi herjaatte ! Myös miesten sääret kaipaavat tukea jota juuri saa luonnolllisesti tukisukkahousuista. Laivaston sininen on hyvä ja varma värivalinta.

    • Anonyymi

      Aikas transua nää jutut...

    • Anonyymi

      Lidlin sukkahousuissa ei taida lukea ^naisten^ , kotimaisia markkinoidaan vieläkin tyttöjen tai naisten sukkahousut. Niitä tyttöjen sukkahousuja käytti pojatkin yleensä muutaman vuoden , tai eskariin asti. Ei siitä kukaan haukkunut homoksi tai transuksi.

    • Anonyymi

      Euroopassa miehet käyttävät paljonkin sukkahousuja.

    • Anonyymi

      nylon

    • Anonyymi

      Ei kannata ostaa miehille brändättyjä sukkiksia. Naisten mallit ovat käytännössä samanlaiset, halvemmat ja valikoima rutkasti laajempi.

    • Anonyymi

      Löytyykö Alma piaalle semmossii sukkahousuja ko navetasa tahtovat männä rikki. teälläkö on paljonnii miehissii miehii jokka tietänä paljonni sukkahousuista ko niitä retaleet teälä kehuvat käöttäväsä. Suoro puntisa ja olo ko juntissa käh käh

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Myös Putin käyttää naisten liivimäisellä housuosalla varustettuja sukkahousuja. Vertailevat " poikien" kanssa pullistumiensa kokoa.

    • Anonyymi

      No en yhtään ihmettele. Onhan siitä kauan jo puhuttu että Putin olisi pikkupoikiin päin...siksi ilmeisesti erosi ...tai vaimo erosi hyvän sään aikana. Diktaattoreilla kun tuppaa nuo lapset olemaan " sydäntä " lähellä....

    • Anonyymi

      Putin aja säärensä luottonaisen toimesta. Ajon jälkeen Putin ....sivelee sääriään ja kutsuu sukahousuiset säärensä omat homopoikansa luo

    • Anonyymi

      Kuulin että Putin olisi transvestittiti ???

      • Anonyymi

        Entäs sitten, jos olisikin


    • Anonyymi

      Vähän hämmästyin kun tämän otsikon tiimoilta heitin googlen hakuun "unisex pantyhose". Täällä kun on hämmästelty, käyttääkö joku mies sukkahousuja. Maailmalta löytyy sivustoja, jossa sukkahousuja myydään unisex versioina, vaikka kuinka paljon. Löytyypä näköjään myös ihan miehillekin tehtyjä versioita. Varsinkin tukisukkahousuja on paljon tarjolla, sekä miehille että naisille sopivina. Taitaa vaan täällä kylmässä pohjolassa olla kovasti pinttyneet periaatteet.

      • Anonyymi

        Ei täällä kovin ohuissa nyloneissa tahdo tareta talvella....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä kovin ohuissa nyloneissa tahdo tareta talvella....

        Se noiden sukkahousujen paras puoli onkin, että niitä löytyy ohuista nyloneista aina paksuihin villaisiin asti. Ne ohuet nylonit sopii siihen ajankohtaan, kun kaikki pitkät kalsarit on liian kuumia. Tai haluaa vain pitkien housujen alle vaatekerroksen, joka saa housut liukumaan paremmin kuin suoraa ihoa vasten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se noiden sukkahousujen paras puoli onkin, että niitä löytyy ohuista nyloneista aina paksuihin villaisiin asti. Ne ohuet nylonit sopii siihen ajankohtaan, kun kaikki pitkät kalsarit on liian kuumia. Tai haluaa vain pitkien housujen alle vaatekerroksen, joka saa housut liukumaan paremmin kuin suoraa ihoa vasten.

        Tuo on täyttä asiaa. On oikeastaan outoa, ettei miesten pitempiä kalsareita voida valmistaa vaihtelevissa paksuuksissa, vaan kaikki ovat sitä samaa. Ihan merkistä ja mallista riippumatta. Aika harvoin tarvitsee pitää pitkien housujen alla niin paksuja alushousuja kuin miesten peruskalsarit ovat. Siksi minäkin käytän alusvaatekerroksena pääasiassa sukkahousuja. Useimmiten 20-40 denierin "nyloneita". Ja irvileuoille jo etukäteen tiedoksi, että en ole homo.


    • Anonyymi

      Suomessa ei valmisteta sukkahousuja miehille.Piste.

      • Anonyymi

        Jos on mies, ei käytä on sukkahousuja,piste.


    • Anonyymi

      Kyllä " naisten" sukkahousut ja stay upit käy miehellekki. Monasti pituus on liian lyhyempi , mutta 44-48 tai xl -xxil käy pituutensa puolesta .
      Paljon halvempia ja jopa tarjouksessa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näyttää että sukkahousut ovat tulemassa myös miesten vaatetukseen, vihdoinkin....

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Entä jos on keisarinna?

    • Anonyymi

      Naisten ' sukkahousut käy miehellekkin . Ei se miehisyys voi niistä kärsiä, tai surkea itsetunto. Muutamat miesten sukkahousut olen ostanut, ne oli samanlaiset kuin naisten . Tosin kalliimmat. Eipä moniakaan enää kiinnosta vaikka sukkahousut näkyisikin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe