Pitääkö heidät jättää rauhaan?
Naimisissa olevat naiset
16
87
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä, tehköön itse päätöksen lähteekö leikkiin
- Anonyymi
Niin, eivät he ole mitään tahdottomia olentoja vaan osaavat varmasti itse tehdä valintansa.
- Anonyymi
Eli jos haluavat käydä vieraissa, se on heidän asiansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos haluavat käydä vieraissa, se on heidän asiansa?
Siihen leikkiin en ryhdy
- Anonyymi
Varatut jätetään rauhaan. Eroavat jos eroavat.
- Anonyymi
Äkkiäkö mä yhden avioliiton tuhoan, jos oikein himoan sitä naista.
- Anonyymi
Älä tuhoa liittoja ..jos tiedät että olet parempi isä kuin se toinen niinkuin mielestäni ehdottomasti olet
Niin se toinen voisi antoo sulle oikeuden olla oikea isä eikä tuommonen 'jaa' - tyyppi ole hyvä isä
- Anonyymi
Vain henkisesti vajavainen ihminen kyselee mitään noin typerää
- Anonyymi
Miks pitäis jättää väliin jos leikkiin ryhtyvät.
- Anonyymi
En tiedä tarkkaan, mitä tarkoitat "rauhaan jättämisellä". Jallitustako? Voithan yrittää mutta yleensä kyllä naimisissa oleva nainen laittaa rajat sillekin; aina on olemassa poikkeuksia joka asiassa, myös tässä. On olemassa naimisissa olevia miehiä ja naisia, jotka eivät arvosta omaansa tai toisten avioliittoja.
Olen naimissa ja on minua yritetty iskeä; joskun on kiva flirttailla mutta yleensä ei. Tiedän rajani eikä tulisi mieleenikään "antaa ymmärtää". - Anonyymi
Ei pidä. Ei nainen ole kenenkään omaisuutta. Jos nainen osoittaa lämpöä, ihastusta, tunteita niin ota vastaan.
- Anonyymi
Minä ainakin jätän vaimoni rauhaan.
- Anonyymi
No pitää
- Anonyymi
Ei ole tullut koskaan mieleen kysyä onko nainen naimisissa jos ei itse kerro, jos haluaa pettää miestään ei kuulu mulle. Kahdesti ollut "rovas" henkilön kanssa sängyssä, toinen kerta laivalla toinen ravintolaillan päätteeksi. Eikä tuntunut kumpaakan häiritsevän vaikka pettivät miestään joten miks minä jättäisin hyvän panon väliin. Kun nyt mietin omaa tilannetta vituttais varmasti jos nyt oma vaimo antaisi vieraalle pillua mutta turha siitäkin olis vierasta miestä syyttää vaan vaimoa.
- Anonyymi
Kahdesti minäkin olen ollut rouva ihmisen kanssa sängyssä, pienempänä äitini, toisen kerran kuusi vuotta sitten kun menin naimisiin, silloin yhden kerra, siitä alkaen olen yksin täällä pienessä huoneessa nukkunut. Tämä tarina on tosi, ei mitään mahiksia vaikka kuinka kselis. Hulluks on tulla, muija on 15 vuotta nuorempi, seksikäs nainen.
- Anonyymi
KYLLÄ ehdottamasti. Älä ole kodin rikkoja. Kyllä vapaita naisia riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332337Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972114Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321885
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 291538
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881370- 751234