Naimisissa olevat naiset

Anonyymi

Pitääkö heidät jättää rauhaan?

16

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei pidä, tehköön itse päätöksen lähteekö leikkiin

• Anonyymi

Niin, eivät he ole mitään tahdottomia olentoja vaan osaavat varmasti itse tehdä valintansa.

• Anonyymi

Eli jos haluavat käydä vieraissa, se on heidän asiansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli jos haluavat käydä vieraissa, se on heidän asiansa?

Siihen leikkiin en ryhdy

• Anonyymi

Varatut jätetään rauhaan. Eroavat jos eroavat.

• Anonyymi

Äkkiäkö mä yhden avioliiton tuhoan, jos oikein himoan sitä naista.

• Anonyymi

Älä tuhoa liittoja ..jos tiedät että olet parempi isä kuin se toinen niinkuin mielestäni ehdottomasti olet

Niin se toinen voisi antoo sulle oikeuden olla oikea isä eikä tuommonen 'jaa' - tyyppi ole hyvä isä

• Anonyymi

Vain henkisesti vajavainen ihminen kyselee mitään noin typerää

• Anonyymi

Miks pitäis jättää väliin jos leikkiin ryhtyvät.

• Anonyymi

En tiedä tarkkaan, mitä tarkoitat "rauhaan jättämisellä". Jallitustako? Voithan yrittää mutta yleensä kyllä naimisissa oleva nainen laittaa rajat sillekin; aina on olemassa poikkeuksia joka asiassa, myös tässä. On olemassa naimisissa olevia miehiä ja naisia, jotka eivät arvosta omaansa tai toisten avioliittoja.

Olen naimissa ja on minua yritetty iskeä; joskun on kiva flirttailla mutta yleensä ei. Tiedän rajani eikä tulisi mieleenikään "antaa ymmärtää".

• Anonyymi

Ei pidä. Ei nainen ole kenenkään omaisuutta. Jos nainen osoittaa lämpöä, ihastusta, tunteita niin ota vastaan.

• Anonyymi

Minä ainakin jätän vaimoni rauhaan.

• Anonyymi

No pitää

• Anonyymi

Ei ole tullut koskaan mieleen kysyä onko nainen naimisissa jos ei itse kerro, jos haluaa pettää miestään ei kuulu mulle. Kahdesti ollut "rovas" henkilön kanssa sängyssä, toinen kerta laivalla toinen ravintolaillan päätteeksi. Eikä tuntunut kumpaakan häiritsevän vaikka pettivät miestään joten miks minä jättäisin hyvän panon väliin. Kun nyt mietin omaa tilannetta vituttais varmasti jos nyt oma vaimo antaisi vieraalle pillua mutta turha siitäkin olis vierasta miestä syyttää vaan vaimoa.

• Anonyymi

Kahdesti minäkin olen ollut rouva ihmisen kanssa sängyssä, pienempänä äitini, toisen kerran kuusi vuotta sitten kun menin naimisiin, silloin yhden kerra, siitä alkaen olen yksin täällä pienessä huoneessa nukkunut. Tämä tarina on tosi, ei mitään mahiksia vaikka kuinka kselis. Hulluks on tulla, muija on 15 vuotta nuorempi, seksikäs nainen.

• Anonyymi

KYLLÄ ehdottamasti. Älä ole kodin rikkoja. Kyllä vapaita naisia riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6453
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2490
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      99
      1905
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1507
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1049
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      939
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe