Yritys on ilmeisesti kovassa nosteessa.Paljon myyvät.
Kiinteistömaailma lkv Rovaniemi
30
4549
Vastaukset
- Anonyymi
Home kämppiä ja epärehellistä toimintaa . Pelonilmapiiri työpaikalla sexuaalista häirintää kummanki n puolelt .. lihava yrittää vkisin iholle vanha luuska haisee vielä mummolle.
- Anonyymi
Millaisia ne välittäjät siellä ovat,kun kuulee kaikenlaisia juttuja.
- Anonyymi
Kaikenlaista kuuluu, kierrän ko puljun kaukaa, onneksi on vielä palvelualttiitakin välittäjiä
- Anonyymi
Aloitus haiskahtaa 'mainostukselta'..)
- Anonyymi
Omat työntekijät lörpöttelee hempassa pikku kaljoissaan,kyllä ongelmat on ollut tiedossa
- Anonyymi
Ei muuta ko boikottiin
- Anonyymi
Lukekaapa protestilistoja. aika pahalta vaikuttaa.
- Anonyymi
Helmikuun alv pitää maksaa viimeistään tiistaina.
- Anonyymi
Tämä protesti listan velka EI JOHDU KORONA KRIISISTÄ.
- Anonyymi
Valtava verovelka protestilistalla, mahtaa firma kohta kyykätä
- Anonyymi
onko pumpattu tyhjiin ja uutta pystöön???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko pumpattu tyhjiin ja uutta pystöön???
Tuskin niistä pusseista on paljoa lentänyt mihinkään. Ja liekö sitten nousee enää pystöön ? Taitaa olla jo sen verran löysä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin niistä pusseista on paljoa lentänyt mihinkään. Ja liekö sitten nousee enää pystöön ? Taitaa olla jo sen verran löysä
Minä ja moni tuttavani on saanut täydellistä asunnon myyntipalvelua. Ei koko KM ole kippaamassa nurin yhden rästin takia. Asioin siellä jatkossakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ja moni tuttavani on saanut täydellistä asunnon myyntipalvelua. Ei koko KM ole kippaamassa nurin yhden rästin takia. Asioin siellä jatkossakin!
Juuri näin! Kiinteistömaailmasta olen saanut hyvää palvelua.
Tällä palstalla kateelliset vinkuu ja kitisee kaikille, jotka kehtaavat yrittää ja saatikka saattavat menestyä yrittämisellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla kateelliset vinkuu ja kitisee kaikille, jotka kehtaavat yrittää ja saatikka saattavat menestyä yrittämisellä.Menestymisestä ei voida puhua jos yli satatonnia on protestilistalla. Ei ole voinut vaan "unohtua".
Kovin kehui maaliskuun alussa ettei Korona Heihin vaikuta, asuntokauppa käy hyvin kuulema...
Tais olla jo paskat housuissa ja tieto että heikosti menee, havitteli vielä joitakin ostamaan asuntoa että sais kupattua ne viimeisetkin eurot kassasta.
Niin ja parempaa palvelua saa kyllä muistakin välitystoimistoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla kateelliset vinkuu ja kitisee kaikille, jotka kehtaavat yrittää ja saatikka saattavat menestyä yrittämisellä.Sama täällä. Asuntomme saatiin myytyä nopeasti ja uusi asunto löytyi myös km:n toimesta hyvin.
- Anonyymi
Oho. Melekonen summa veroja maksamatta. Toihan katsotaan harmaaksi taloudeksi, kun ei veroja tilitä. Ne on käytetty johonkin muuhun kuin kelle ne kuuluu !
Olkaa nyt varovaisia !- Anonyymi
Kylläpä on huonosti hoidettu,menis vaan kortistoon ja lopettas yrittämisen ,ei siitä mitään tule.
- Anonyymi
Pitää olla suojapleksit,niin ja alv pitää aina maksa
- Anonyymi
saa sitä mietiskellä,mutta valmista ei taida tulla
- Anonyymi
Onko alvitus tulla maksatus
- Anonyymi
Kiinteistömaailman saa kiertää kaukaa jos haluaa varmistaa ostajana että kaikki menee kauppojen osalta ja paperitöissä niin kuin pitää!
Näin jälkiviisaana olisi pitänyt luetuttaa tai arvioittaa kaikki materiaali ulkopuolisella että kaikki olisi kunnossa! - Anonyymi
Tutkimus pitta tekke.ollako tylli ja Lilli maksatus
- Anonyymi
Onko tossa huva valittaja, ollako kokemus
- Anonyymi
Kiinteistönvälitysfirma sais hyvää mainosta, kun soppatykin tarjoilut ostaisivat ja lehteen ilmoitus, soppaa jaetaan liikkeen edessä!
- Anonyymi
Mahtava juttu
- Anonyymi
ei ne myy vaan välittävät, eli ovat välistä vetäviä... kantsii itse myydä saa hyvän palkan itelle, ite myin säästin 2000€, verottomana kun sai myydä ihan hyvä liksa 16h työstä.
et tarvi kuin yhden pohjan kauppakirjasta jota sit muokkaat kohteen mukaisesti.- Anonyymi
Olen saanut superpalvelua nykyisestä Kiinteistömaailmasta. Asiallista, kohteliasta ja laadukasta asunnon välitystä. Hieno homma, että nykyiset työntekijät päättivät jatkaa Kiinteistömaailmassa eivätkä lähteneet Taiga - kuvioihin.
Osaavaa porukkaa eivätkä sutkaa.
- Anonyymi
Lapin luonto luo outoa Taigaa, uudella KM ei ole mitään tekemistä tämän konkurssipesän kanssa. Lapin kansassa hyvää mainosta Taigasta.
- Anonyymi
Mika siirtoa taigaus,onko nimmi antaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491578Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 271112
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881074- 89986
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee188924Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98863Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20861- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70799