Ei ole loppunut gang stalking koronaviruksen takia

Anonyymi

Täällä oli aiemmin joku ketju, jossa sanottiin, että gang stalking olisi loppunut koronaviruksen tai sen aiheuttamien liikkumisrajoitusten takia. Ei ole ainakaan minun kohdalla.

88

744

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerropa esimerkki. miten viimeksi gang stalking on ilmennyt?

      • Anonyymi

        Varastamalla pienehköt sakset käsityöpussista.


      • Anonyymi

        No minun kohdalla vainoajilla on ollut ihan samat menetelmät käytössä kuin silloinkin, kun ei ollut tätä koronatilannetta.


    • Anonyymi

      Yläkertahäiriköt käyvät varastamassa ruokaa ja lisäksi häiriköivät joka yö. Varsinainen asukas on vanhahko ämmä, jonka olen nähnyt vain pari kertaa. En tiedä majaileeko hän oikeasti muualla ja onko jättänyt kämppäänsä nuorten huligaanien käyttöön taloyhtiön tietämättä vai asuuko hän noiden muiden huligaanien kanssa ja osallistuuko häirintään ja käykö myös kämpässäni varkaissa heidän kanssaan heti kun käyn ulkona. Sosiaaliviranomaisten pitäisi puuttua hänen elämäntapaansa, mutta ainakin osa heistä on ilmeisesti mukana gang stalkingissa.

    • Anonyymi

      Ei ole eläinrääkkäys loppunut.

      • Anonyymi

        Eikä käsityötarvikkeiden (neulatyynyn) varastaminen ole vielä loppunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä käsityötarvikkeiden (neulatyynyn) varastaminen ole vielä loppunut.

        Onko sinulla psaljonkin neulatyynyjä, kun niitä voidaan aina vaan varastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla psaljonkin neulatyynyjä, kun niitä voidaan aina vaan varastaa.

        Niitä on yksi kerrallaan ja ne varastetaan yksi kerrallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on yksi kerrallaan ja ne varastetaan yksi kerrallaan.

        Piilota neulatyyny, silloin kun et käytä sitä,


    • Anonyymi

      Laita asuntoosi piilotettu kameravalvonta. Näet jos joku kävi siellä kun et ollut kotona ja näit mitä siellä tehtiin. Tai laita ovivahti joka ilmoittaa kännykkääsi heti kun asunnon ulko-ovi avataan.

      Luulen ettet halua laittaa valvontaa siksi, että joutuisit myöntämään sinua vainoavan vain omat ajatuksesi. On niin paljon helpompi syyttää muita ongelmistaan kuin itse hakeutua hoitoon.

      • Anonyymi

        Missä kohtaa sanoin, että minun kodissa käydään salaa, ja mistä sait käsityksen, että kohteen kodissa käyminen on ainoa tai edes keskeisin osa gang stalking -tyylistä vainoamista?


      • Anonyymi

        Olen siis ap, ja vastasit avausviestiin, mutta tässä ketjussa on muitakin kirjoittajia kuin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa sanoin, että minun kodissa käydään salaa, ja mistä sait käsityksen, että kohteen kodissa käyminen on ainoa tai edes keskeisin osa gang stalking -tyylistä vainoamista?

        Missä kohtaa sanottiin että tänne asuntoon yritetään kaasuttaa myrkyllistä kaasua


    • Anonyymi

      Minä olen muu kirjoittaja. Ei ole loppunut eikä elektroninen yöhäirintäkään mene ihan automaattiohjelmalla.
      Tai ainakin nyt aamupäivällä ulkopuuhista kotiin palattuani rojahdin sängylle lepäämään. Ihan nukahdin. Stalkkeri ei tykännyt siitä. Herätti iskemällä kurkkuun. Äkkiä ylös yskimaan. Limaakin alkoi lennellä. Ja loppui ihan kaavan mukaan aivasteluun. -Että sellaista herätysnappia joku klikkasi tietokoneeltaan.

      • Anonyymi

        nykyään taas ammuskellaan kaulaan. nytkin on sen takia kurkussa kipua ja hengitysvaikeuksia.


    • Anonyymi

      USA:sta on olemassa todistetusti esimerkkejä, joissa e-häirintä on jatkunut syöpähoitojen ja saattohoidonkin aikana.

      • Anonyymi

        Moni joutuu lääkäristä ihmiskauppaan ja vainoon, Suomessakin tai sitten vain toimia jatketaan siellä, kun on kaikki lääkkeet ja vehkeet käytössä. Itselleni kävi niin ainakin 15-vuotiaana ja luultavasti nuorempanakin. Minua kirjaimellisesti kidutettiin. Olen se, jonka vaino loppui tai ainakin himmeni koronavirukseen. Olen sanonut sen ennenkin ja sanon vielä, seuraavan, joka yittää käyttää väkivaltaa, tapan siihen paikkaan ja minulla on siihen laillinen oikeus.


    • Anonyymi

      Eihän harhaiset omia harhojaan pakoon pääse. Tai trollit eivät omaa minkäänlaista mielikuvitusta.

      • Anonyymi

        Toivon, että kaikki sinun tyyliin kirjoittelevat pääsisivät itse kokemaan e-häirintää. Sellaista, joka aiheuttaa voimakasta kipua, tärinöitä, värinöitä, jne- Ei yhtään tarvitse miettiä. tapahtuuko tämä todella vai luulenko vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon, että kaikki sinun tyyliin kirjoittelevat pääsisivät itse kokemaan e-häirintää. Sellaista, joka aiheuttaa voimakasta kipua, tärinöitä, värinöitä, jne- Ei yhtään tarvitse miettiä. tapahtuuko tämä todella vai luulenko vaan

        Nuo oireet ovat harhaisen pääsi luomia. Psykosomaattisia siis ja harhainen mielesi liioittelee jo ennestään sekavia muistojasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo oireet ovat harhaisen pääsi luomia. Psykosomaattisia siis ja harhainen mielesi liioittelee jo ennestään sekavia muistojasi.

        Maksetaanko gang stalkingin harrastajille ja elektronisen häirinnän suorittajille, vai tekeekö ne sitä ihan ilmaiseksi, koska ovat sosiopaattisia tai jotenkin muuten äärimmäisen häiriintyneitä yksilöitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksetaanko gang stalkingin harrastajille ja elektronisen häirinnän suorittajille, vai tekeekö ne sitä ihan ilmaiseksi, koska ovat sosiopaattisia tai jotenkin muuten äärimmäisen häiriintyneitä yksilöitä?

        Kysymys on puoluetuesta. Mitä enemmän rahaa, sitä enemmän stalkkaajia. Moni työntekijä on myös poliittisesti aktiivinen. Jos kaikki työntekijät suljettaisiin Uusimaalle, ja loput pitäisi maaseudun kunnossa, maanviljelijät 12 tunninnpäiviä, stalkkaajia ei olisi tai he olisivat lopen uupuneita.

        Terveydenhuolto yms olisi myös maakunnissa, mutta keskitetysti ja rajan yli ei hoitsu pääse.

        Näin maksulla ei enää työtä tehtäisi, joten jos stalkkausta olisi, olisi se todellakin ihmisen arvoista ja kyvyistä kiinni. Väsyttää jo. Pitää mennä unille. Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksetaanko gang stalkingin harrastajille ja elektronisen häirinnän suorittajille, vai tekeekö ne sitä ihan ilmaiseksi, koska ovat sosiopaattisia tai jotenkin muuten äärimmäisen häiriintyneitä yksilöitä?

        Noita ensiksi ja toiseksi mainittuja ei ole. Kahta jälkimmäistä kylläkin on ja olet itse erinomainen esimerkki sellaisesta. Lisätään soppaan hieman projektiota niin uhka yhteiskunnalliselle järjestykselle ja turvallisuudelle on vahva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on puoluetuesta. Mitä enemmän rahaa, sitä enemmän stalkkaajia. Moni työntekijä on myös poliittisesti aktiivinen. Jos kaikki työntekijät suljettaisiin Uusimaalle, ja loput pitäisi maaseudun kunnossa, maanviljelijät 12 tunninnpäiviä, stalkkaajia ei olisi tai he olisivat lopen uupuneita.

        Terveydenhuolto yms olisi myös maakunnissa, mutta keskitetysti ja rajan yli ei hoitsu pääse.

        Näin maksulla ei enää työtä tehtäisi, joten jos stalkkausta olisi, olisi se todellakin ihmisen arvoista ja kyvyistä kiinni. Väsyttää jo. Pitää mennä unille. Öitä.

        Arvoista kiinni? My ass. Se perustelu on: ’elämän ja kuoleman kysymys’ siis kyse on organisoivan tahon elämästä ja kuolemasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksetaanko gang stalkingin harrastajille ja elektronisen häirinnän suorittajille, vai tekeekö ne sitä ihan ilmaiseksi, koska ovat sosiopaattisia tai jotenkin muuten äärimmäisen häiriintyneitä yksilöitä?

        He kohdistuvat Emppaattisiin ihmisiin ja saavat sadistisen tyydytyksen v*ttuilla heidän kanssa. Suosittelen dokumentoida ja kerätä todisteta ja kertoa tästä viranomaiseille..


    • Anonyymi

      Jostain syystä täällä Espoossa loppui kuin chemtrailit konsanaan ... ei ole näkynyt eikä kuulunut, rauha maassa .... aloittaja lienee Uudenmaan ulkopuolelta, Itä-Suomesta?

      • Anonyymi

        Ainiin, meillä on täällä koekäytössä 60GHz 5G lähettimet ;)
        Teretulemast vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin, meillä on täällä koekäytössä 60GHz 5G lähettimet ;)
        Teretulemast vaan!

        point-to-multipoint extreme emission


    • Anonyymi

      TI-t on niin tärkeitä että säännösten takiakaan ei e-häirintä lopu.

      • Anonyymi

        Kun joskus on joutunut gs-listalle, siltä ei pääse kesken pois. Loppuu kuolemaan. Joskus jäetetään henkiin "kelopuuna".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun joskus on joutunut gs-listalle, siltä ei pääse kesken pois. Loppuu kuolemaan. Joskus jäetetään henkiin "kelopuuna".

        V**tu mikään Gang Stalking ole totta. Ei vaan voi olla. Ei vaan voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        V**tu mikään Gang Stalking ole totta. Ei vaan voi olla. Ei vaan voi.

        Tällä palolla on lukemattomille totta. Ihan sen nimisenäkin tai sitten muun nimisenä joukkovainona, johon nykyään järjestään kuuluu myös elektroninen häirintä.

        Vähän puolta yötä pamahti sihinäpommi päähän.Se tiesi 3 tunnin valvomista. Joskus viiden aikaan olen nukahtanut. Peolen tunnin päästtä metalliset helinät/sirinät korviin voimalla. Tuskin enää nukun ennen aamua.

        Että sellaisia "harhoja:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palolla on lukemattomille totta. Ihan sen nimisenäkin tai sitten muun nimisenä joukkovainona, johon nykyään järjestään kuuluu myös elektroninen häirintä.

        Vähän puolta yötä pamahti sihinäpommi päähän.Se tiesi 3 tunnin valvomista. Joskus viiden aikaan olen nukahtanut. Peolen tunnin päästtä metalliset helinät/sirinät korviin voimalla. Tuskin enää nukun ennen aamua.

        Että sellaisia "harhoja:

        Mikö vitun "joukkovaino"? Mikä vitun "elektroninen häirintä"? Mikä vitun "sihinäpommi"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palolla on lukemattomille totta. Ihan sen nimisenäkin tai sitten muun nimisenä joukkovainona, johon nykyään järjestään kuuluu myös elektroninen häirintä.

        Vähän puolta yötä pamahti sihinäpommi päähän.Se tiesi 3 tunnin valvomista. Joskus viiden aikaan olen nukahtanut. Peolen tunnin päästtä metalliset helinät/sirinät korviin voimalla. Tuskin enää nukun ennen aamua.

        Että sellaisia "harhoja:

        Mukavaa että kelpasi.

        Tänään taas uudestaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa että kelpasi.

        Tänään taas uudestaan?

        Pökkyräåssä yöllä. Siis kolmen aikaan nukahdin. Puolen tunnin päästä metallinen helinäherätys ja sen jälkeen lyhyin välein koko aamuyö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pökkyräåssä yöllä. Siis kolmen aikaan nukahdin. Puolen tunnin päästä metallinen helinäherätys ja sen jälkeen lyhyin välein koko aamuyö.

        Olet huomiota kaipaava... nisäkäs. Normaali ihminen ei välttämättä nuku tavallisesti koko yötä. Joskus saa unen kaheltatoista joskus kolmelta. Ei se kerro että jos saa unen myöhemmin että kyse olisi hulluista ilkeiliöistä jotka lähettävät 5G säteilyä sinun asuntoon naapurihuoneesta.


      • Anonyymi

        Joukkovainon kohteet eivä ole vainoajan näkökulmasta tärkeitä. He ovat vain maaleja, jotka täytyy tuhota keinolla millä hyvänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palolla on lukemattomille totta. Ihan sen nimisenäkin tai sitten muun nimisenä joukkovainona, johon nykyään järjestään kuuluu myös elektroninen häirintä.

        Vähän puolta yötä pamahti sihinäpommi päähän.Se tiesi 3 tunnin valvomista. Joskus viiden aikaan olen nukahtanut. Peolen tunnin päästtä metalliset helinät/sirinät korviin voimalla. Tuskin enää nukun ennen aamua.

        Että sellaisia "harhoja:

        Olen miettinyt, että voisko nuo sihinät ja muut häiriöt korvissa olla sen takia, ettei kuulisi jotain muuta häiriötä. Jos joku taho häiriköi äänihäirinnällä, niin toinen taho tekee kovan sihinän korviin, ettei ne toiset pystyis mind controllata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt, että voisko nuo sihinät ja muut häiriöt korvissa olla sen takia, ettei kuulisi jotain muuta häiriötä. Jos joku taho häiriköi äänihäirinnällä, niin toinen taho tekee kovan sihinän korviin, ettei ne toiset pystyis mind controllata.

        Entäs jos se sihinä onkin aivokasvain?

        Tai verenkiertohäiriö joka johtaa aneurysmaan ilman hoitoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet huomiota kaipaava... nisäkäs. Normaali ihminen ei välttämättä nuku tavallisesti koko yötä. Joskus saa unen kaheltatoista joskus kolmelta. Ei se kerro että jos saa unen myöhemmin että kyse olisi hulluista ilkeiliöistä jotka lähettävät 5G säteilyä sinun asuntoon naapurihuoneesta.

        ihmettelen tuotapakkomiellettä


    • Anonyymi

      Voisiko olla niin, että säteilytys, elektroninen häirintä tappaisi viruksia. Pääsevär koronat hengestään joka yö.

      • Anonyymi

        60GHz ja 184GHz taajuudet reagoivat vesimolekyylien kanssa ja saavat esim. Iholle aikaan kuumottavan tunteen ihon pinnalla olevan normaalin kosteuden vuoksi.
        Kokonaan oma lukunsa ovat alfa, beta, gamma ja röntgensäteilyt... sähkömagneettista energiaa nekin. Itse käyttäisin pintojen sterilisointiin voimakasta alfasäteilijää.
        Jos sterilisoitava kappale olisi orgaaninen, esim. Kanafilee, käyttäisin voimakasta betasäteilun lähdettä.
        Laajempien alueiden sterilisointiin sopii gammasäteily, mutta ensin alueelta pitää poistaaa esim. Ihmiset ... elleivät satu olemaan ’puhdistettavia kohteita’.


    • Anonyymi

      Kun tuolla kysyttiin, että miten gang stalkingiin on ilmennyt, niin mm. naapureiden harjoittamana kotirauhan rikkomisena. Tänään toisena pääsiäispäivänä se on ollut mm. sitä, että yläkerran naapuri tömistelee lattiaa ja seinänaapuri tekee "remonttia" (käytti porakonetta ja hakkasi jotain vasaralla). Remontin tekeminen on kielletty taloyhtiössä pyhäpäivinä muutenkin.

      • Anonyymi

        Eivät muut niitä remontin ääniä ja tömistelyjä joudu kuulemaan, vain sinä. On klassista gang stalkingia. Tämä meluhäirinnän vaihe kestää aikansa. Sen jälkeen tulee pahempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät muut niitä remontin ääniä ja tömistelyjä joudu kuulemaan, vain sinä. On klassista gang stalkingia. Tämä meluhäirinnän vaihe kestää aikansa. Sen jälkeen tulee pahempaa.

        Tietämäni mukaan käytetään microwavehearing -tekniikkaa. Minulle sitä tehtiin monipuolisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietämäni mukaan käytetään microwavehearing -tekniikkaa. Minulle sitä tehtiin monipuolisesti.

        Kyllä se oli ihan oikeaa melua, joka tallentui myös äänityslaitteella, kuten yleensäkin minun vainoavien naapurien meluhäirinnät.

        Mutta on mahdollista, että muilla kohteilla tehdään äänihäirintää radio/mikroaaltojen avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se oli ihan oikeaa melua, joka tallentui myös äänityslaitteella, kuten yleensäkin minun vainoavien naapurien meluhäirinnät.

        Mutta on mahdollista, että muilla kohteilla tehdään äänihäirintää radio/mikroaaltojen avulla.

        Minulla on meluhäirinnässä käytetty oikeita ääniä, mutta myös paljon mikroaallolla voimistettua- Siinä on oikea ääni pohjana, voimistetaan mikroaalloilla.
        Esim. naapurista alkoi kuulua kauheaa mölyä kuin seinää olisi purettu. Menin soittamaan ovikelloa kysyäkseni onko siellä remontti. Ovi avattiin. Nainen oli imuroinut olohuoneen mattoa. Heittäytyi viattomaksi uhriksi: on tää kauheaa, kun ei saa edes imuroida ilman, että tullaan huomauttamaan.


    • Anonyymi

      Eiks TI-t voi tehdä niin että vetää kännit joka ilta niin pääsis eroon harhoistaan.

      • Anonyymi

        Valitettavasti humalassa oleminen ei lopeta vainoamista.

        Ja jatkuva juominen on epäterveellistä, ja pyrin elämään terveellisesti.


      • Anonyymi

        Voi. Lopputulos on sama. Itsemurhan sijaan tulee viivästetty itsemurha.


    • Anonyymi

      Ei ole elektroninen häirintä loppunut. Kun häirintälaitteet on asennettu ja kohdistettu, voi antaa olla päällä vaan.

      • Anonyymi

        Ei ole loppunut ei. Tunnin välein iskee sihinät päälle herättäen. Ja tässä istuen koko iho kihisee, jalat värisee ja polvet kihelmöi.

        Ja mieleen tuupataan ajatuksia, että kannattais tappaa itsensä, ei tää lopu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole loppunut ei. Tunnin välein iskee sihinät päälle herättäen. Ja tässä istuen koko iho kihisee, jalat värisee ja polvet kihelmöi.

        Ja mieleen tuupataan ajatuksia, että kannattais tappaa itsensä, ei tää lopu.

        Todellisuudentajusi on vakavasti alentunut. Mene välittömästi hakemaan apua noihin harhoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudentajusi on vakavasti alentunut. Mene välittömästi hakemaan apua noihin harhoihin.

        Kuinka on terveytesi laita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka on terveytesi laita?

        Ei ole todellisuudentaju alentunut, mutta kyllä taju voi olla,

        Olen kuvannut hyökkäyksiä alapäähän grillaamiseksi tai kärventämiseksi, nyt sopisi keittäminen
        Kuumennetaan välillä niin, että hiki lentää koko kehossa. Solut kihisee kaiken yötä. Ei kai kovin terveellistä.
        Matalaa radiotaajuutta luulen olevan käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole todellisuudentaju alentunut, mutta kyllä taju voi olla,

        Olen kuvannut hyökkäyksiä alapäähän grillaamiseksi tai kärventämiseksi, nyt sopisi keittäminen
        Kuumennetaan välillä niin, että hiki lentää koko kehossa. Solut kihisee kaiken yötä. Ei kai kovin terveellistä.
        Matalaa radiotaajuutta luulen olevan käytössä.

        Kuinka on terveytesi laita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole todellisuudentaju alentunut, mutta kyllä taju voi olla,

        Olen kuvannut hyökkäyksiä alapäähän grillaamiseksi tai kärventämiseksi, nyt sopisi keittäminen
        Kuumennetaan välillä niin, että hiki lentää koko kehossa. Solut kihisee kaiken yötä. Ei kai kovin terveellistä.
        Matalaa radiotaajuutta luulen olevan käytössä.

        Vanhanaikaisia hallusinaatioita. Mene nyt hyvänen aika hakemaan apua. Aika pian saamme lukea "vainotun" hyökkäyksestä "vainoajien" kimppuun, eli toisin sanoen joku sivullinen joutuu kärsimään sinun takiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhanaikaisia hallusinaatioita. Mene nyt hyvänen aika hakemaan apua. Aika pian saamme lukea "vainotun" hyökkäyksestä "vainoajien" kimppuun, eli toisin sanoen joku sivullinen joutuu kärsimään sinun takiasi.

        Kuinka on terveytesi laita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka on terveytesi laita?

        Epävakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epävakaa.

        Voin rauhottaa, ole ikäihminen, jonka saa puhaltamalla kumoon-

        Kun vuosi sitten "selvitettiin" "riitoja" muiden asukkaiden kanssa harhaisen pellepsykiatrin johdolla. kerroin, että kun tulee paha paikka ja taistelu-pako -reaktio aktvivoituu, minä en hyökkää ja kun en pysty edes puolustautumaan, JUOKSEN KARKUUN.

        Psykiatri oli sitä mieltä, että pulmano johtuu siitä, että minulla on tunteita. Hän antaa minulle lääkettä, joka poistaa tunteet, niin ongelmakinpoistuu.

        Olin onneksi tehnyt rikosilmoitukset (2kpl) ennen psykiatrin sotkeentumista, ja RIKOSPOLIISI PANI SEN PORUKAN VEREINEEN JÄRKESTYKSEEN-

        Päällisin puolin rauhottui, mutta ei vaino silti ole loppunut. Nämä avoimesti stalkanneet käskyläiset vähensivät touhujaan-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epävakaa.

        Voin rauhottaa, ole ikäihminen, jonka saa puhaltamalla kumoon-

        Kun vuosi sitten "selvitettiin" "riitoja" muiden asukkaiden kanssa harhaisen pellepsykiatrin johdolla. kerroin, että kun tulee paha paikka ja taistelu-pako -reaktio aktvivoituu, minä en hyökkää ja kun en pysty edes puolustautumaan, JUOKSEN KARKUUN.

        Psykiatri oli sitä mieltä, että pulmano johtuu siitä, että minulla on tunteita. Hän antaa minulle lääkettä, joka poistaa tunteet, niin ongelmakinpoistuu.

        Olin onneksi tehnyt rikosilmoitukset (2kpl) ennen psykiatrin sotkeentumista, ja RIKOSPOLIISI PANI SEN PORUKAN VEREINEEN JÄRKESTYKSEEN-

        Päällisin puolin rauhottui, mutta ei vaino silti ole loppunut. Nämä avoimesti stalkanneet käskyläiset vähensivät touhujaan-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin rauhottaa, ole ikäihminen, jonka saa puhaltamalla kumoon-

        Kun vuosi sitten "selvitettiin" "riitoja" muiden asukkaiden kanssa harhaisen pellepsykiatrin johdolla. kerroin, että kun tulee paha paikka ja taistelu-pako -reaktio aktvivoituu, minä en hyökkää ja kun en pysty edes puolustautumaan, JUOKSEN KARKUUN.

        Psykiatri oli sitä mieltä, että pulmano johtuu siitä, että minulla on tunteita. Hän antaa minulle lääkettä, joka poistaa tunteet, niin ongelmakinpoistuu.

        Olin onneksi tehnyt rikosilmoitukset (2kpl) ennen psykiatrin sotkeentumista, ja RIKOSPOLIISI PANI SEN PORUKAN VEREINEEN JÄRKESTYKSEEN-

        Päällisin puolin rauhottui, mutta ei vaino silti ole loppunut. Nämä avoimesti stalkanneet käskyläiset vähensivät touhujaan-

        LISÄYS KAVEREINEEN...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhanaikaisia hallusinaatioita. Mene nyt hyvänen aika hakemaan apua. Aika pian saamme lukea "vainotun" hyökkäyksestä "vainoajien" kimppuun, eli toisin sanoen joku sivullinen joutuu kärsimään sinun takiasi.

        Tähän asti vain ne ”vainoavat” ovat hyökänneet, joka yö liki kymmenen vuoden ajan. Hyvin todellisia ollakseen vain ”harhoja”. Kuinka kauan odotatte ennen kuin panette ne paskiaiset kuriin? Todelliset rikoksentekijätkö ovat ainoat joilla on oikeusturva, kun harhaiset virkamiehet odottavat niiden ”vainottujen” vastahyökkäystä ennen kuin ryhtyvät toimenpiteisiin. Kuka lääkitsisi heidät niin että tajusivat hulluutensa ja oppisivat häpeämään sitä ja toimimaan oikein.


    • Anonyymi

      Ei lopu gang stalking, koska DeepStaten touhuja ja DeepState sen kun vahvistuu coronan seurausten myötä.
      Vanhat ja sairaat eliminoidaan ja köyhien maiden lapset.

      Ihmiset oppii tottelemaan rajoituksia.

      • Anonyymi

        Älä kuule tule enää minun asunnolleni varastamaan pieniä saksia käsityöpussistani!


      • Anonyymi

        Mutta kun korona voi aiheuttaa lamaa ja on vaino/peli, joka vaatii paljon resursseja.

        Lisäksi valtarakenteet voivat muuttua. Ne, joiden mielestä gs on ollut hyvä juttu.eivät ehkä enää olekaan vallassa hallinnoimassa sitä. Ihmisen tuhoamisen kannalta se on epäekonominen-

        Ja nyt ollaan menossa NWO:n suuntaan. Ei keinoja hallita joukkoja, jopa massoja, Ihmiset tottelevat määräyksiä. Kohta kaikki rokotetaan nanosirulla maustetulla rokotteella, pakollisella.

        Gang stalkingille ei enää ole käyttöä. Työttömiksi jääneille stalkkereille annetaan pervoja väkivaltaisia videopelejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun korona voi aiheuttaa lamaa ja on vaino/peli, joka vaatii paljon resursseja.

        Lisäksi valtarakenteet voivat muuttua. Ne, joiden mielestä gs on ollut hyvä juttu.eivät ehkä enää olekaan vallassa hallinnoimassa sitä. Ihmisen tuhoamisen kannalta se on epäekonominen-

        Ja nyt ollaan menossa NWO:n suuntaan. Ei keinoja hallita joukkoja, jopa massoja, Ihmiset tottelevat määräyksiä. Kohta kaikki rokotetaan nanosirulla maustetulla rokotteella, pakollisella.

        Gang stalkingille ei enää ole käyttöä. Työttömiksi jääneille stalkkereille annetaan pervoja väkivaltaisia videopelejä.

        Siis pervoille lisää pervoilua ja maailma vaan pyörii radallaan.


    • Anonyymi

      Ei tarvita gang stalkingi yhteen ihmiseen kerrallaan kohdistettuna, kun massoja voidaan hallita ja manipuloida.

      • Anonyymi

        päinvastoin ti mahdollistaaa massijen manipuloinnin


    • Anonyymi

      Tämä gang stalking-peli on levinnyt niin laajalle, tämän tai muun nimisenä, että homma on jo lähtenyt lapasesta, esim. Kanadassa oikein pahasti, - Ei ainakaan yht´äkkiä lopu kaikkialta.

      Elektroninen häirintä on laajentunut ja tekniikat ja häirintälaitteet tulle helpommin käytettäviksi. Taviksillakin mahdollisuus saada itselleen vaikka mitä.

      Voi olla, että valtioilla/yhteiskunnilla tulee resurssipula. Eivät enää pystyy ylläpitämään pelin edellyttämiä organisaatioiden valmiuksia. Joutuvat antamaan huomiota e-häirinnälle.

      Ja kaikki muu: sirut, implantit, v2k, ajatuksenluku, mindconrol laajasti.

      VOI OLLA , ETTÄ GANG STALKINGISTA TULEE VANHANAIKAINEN.

    • Anonyymi

      Kroonikoista on kyse, eikä niiden ongelmaisuutta joku kulkutauti pois pyyhkäise. Kääpiömäisyys ja itsesääli "pärjäämättömyyden" vuoksi vaivaavat päivästä toiseen. Lääke kaikkeen on pöllöilyn jatkaminen, kunnes pääsevät vanhainkotiin vauvailemaan.

      • Anonyymi

        kommentti kääpiömäisyys on mielenkiintoinen. Minulla on ollut stalkkereina paljon hyvin lyhyitä ihmisiä. Olen itsekin 160 senttinen ollut parhaina päivinä, nyt iän kutistama, mutta nämä stalkkerit ovat jotakin 140- 50cm. lyhyempiäkin. On neliskanttisia ja ihan hinteliä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kommentti kääpiömäisyys on mielenkiintoinen. Minulla on ollut stalkkereina paljon hyvin lyhyitä ihmisiä. Olen itsekin 160 senttinen ollut parhaina päivinä, nyt iän kutistama, mutta nämä stalkkerit ovat jotakin 140- 50cm. lyhyempiäkin. On neliskanttisia ja ihan hinteliä,

        Ovatko stalkerit siis menninkäisiä vai kääpiöitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko stalkerit siis menninkäisiä vai kääpiöitä?

        ...vai lyhytkasvuisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...vai lyhytkasvuisia?

        Kyllä ihmisiä ovat. Vaikuttavat osa olevan normaalivariaation lyhyimmässä päästä, mutta joillakin olen epäillyt olevan lyhytkasvuisuusyndrooman.

        On eliittiin kuuluvia, hieno talo, isoja kalliita autoja.

        On tavispätkiä, mutta autot on niilläkin ollut.

        Yksi esim. on lääkäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihmisiä ovat. Vaikuttavat osa olevan normaalivariaation lyhyimmässä päästä, mutta joillakin olen epäillyt olevan lyhytkasvuisuusyndrooman.

        On eliittiin kuuluvia, hieno talo, isoja kalliita autoja.

        On tavispätkiä, mutta autot on niilläkin ollut.

        Yksi esim. on lääkäri.

        Osa on osallistunut sellaiseen touhuun, etten voi kertoa, kun on tappouhkaus päällä, jos en pysy hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa on osallistunut sellaiseen touhuun, etten voi kertoa, kun on tappouhkaus päällä, jos en pysy hiljaa.

        Kerro toki lisää harhoistasi?


    • Anonyymi

      Ufojuttuja tehtaillaan oikeasti hallitusten toimesta. Hallitukset eivät salalile ufoja vaan pikemminkin keksivät tarinoita niistä.

      Reptiliaanitaru on Venäjän trollitehtaan keksimä taru Ihmisten harhauttamiseksi. Venäläiset toimijat levittävät niinsanotulla puskaradiomenetelmällä tätä tarinaa tavallisten kansalaisten keskuudessa erilaisissa tilanteissa joskus vaikka kapakan pöydissäkin.

      Usein taru myös naamioidaan uskonnollisuuden harsoon, varsinkin satanistien keskuudessa on suosittua uskoa Reptiliaanien olevan saatanallisia olenteja ennemmin kuin avaruusolentoja.

      Myös muu hengellinenkin uskonto on tällaisen Venäläisen johdattelun kohteena. Eri kulteissa on näitä Venäläisiä ja Venäjämielisiä henkilöitä jotka ohjailevat kultin jäseniä Venäjämielisiksi. Satanistit ja monet muut pakanallisiksi itsensä mieltävät ryhmittymät ovat usein aatemaailmaltaan äärioikeistolaisia ja myös Putinmielisiä.

      Vaikka puhuinkin alkuun Satanisteista ja muista pakanoista ei pidä olla sokea myöskään Kristinuskon suhteen. Ortodoksinen kirkko on myös sisältä hyvin Venäjämyönteinen myös Suomessa ja hyvin todennäköisesti myös Ortodoksismin sisällä on Venäjän myyriä. Tällaisen miesmieheltä luo etenevän toiminnan yhtenä tarkoituksena on tietenkin lamauttaa Suomen reserviin perustuva puolustus sodan alkaessa. Venäläisten suunnitelmiin kuuluu hyökätä Suomeen tietynlaisessa maailmantilanteessa ja tällaisessa tilanteessa he haluavat tietenkin suuren osan kansasta olevan värvätty heidän puolelleen ja eri uskonnot ovat siihen erinomainen ratkaisu.

      Ja kun tämä lähtee sopivalla vauhdilla käyntiin Suomalaiset harhautetut hoitavat itse tämän levittämisen näiden ryhmien keskuudessa.

      Reptiliaanitaru sopii myös erityisen hyvin Venäläisten suunnitelmiin, Liskoihminen on kenen tahansa sellaisten olemassaoloon uskovan mielestä pelottava ilmestys. Ja mikäli heihin uskova ihminen ajattelee heidän ohjailevan Venäjän hallitusta ja olevan heidän kanssaan yhteistyössä he alistuvat myös tietenkin itse yhteistyöhön Venäläisten kanssa, jos heille uskottelee Reptiliaanien kohtelevan heitä tällöin lempeämmin.

      Tietysti tämän kaiken ympärille pitää rakentaa tarina siitä, että hallitukset salailevat avaruusolentojen vierailuja, eihän tarina tavallisestatallaajasta muuten tuntuisi uskottavalta.

      • Anonyymi

        Hienoa. Olet yhdistänyt yks yhteen. Gang Stalkerit ovat ulkoavaruudesta tulleita liskoihmisiä. Nämä liskoihmiset pystyvät muuttamaan muotoa ihmisen ja reptoidin välillä, ja ovat soluttautuneet kaikkiin yhteiskunta-aloille. Heillä ei ole muuta tekemistä kuin kiusata tavallisia arki-ihmisiä saaden siitä mielihyvää. Kiusaaminen esiintyy mimicrynä, naureskelulla, päättömien juorujen levittämisellä, äänihäirinnän ja säteilytyksen kautta.


    • Anonyymi

      Miksi hyvää pitäisi lopettaa?

    • Anonyymi

      Miten gangbanging? Jatkuuko se normaalisti?

    • Anonyymi

      Gang stalking ei koskaan lopu, jos et suostu vain kärsimään rangaistustasi kärsimällä. Jumalan Käsiin koko elämä ja alkaa helpottaa kärsiä maallisessa elämässä fariseusten juonista (lue Matt. 10:28).
      Evankelisluterilaisuus on pahin traumamielenhallinnan elektronista häirintää tekevä kultti, vielä kun muslimit eivät ole lisääntyneet tarpeeksi.

    • Anonyymi

      Mitenkäs Hämeenlinnassa korona on vakittanut gang stalkkaamiseen?

    • Anonyymi

      niille ikänsä puolesta aikuisille, joilla laakso on aina vaan täynnä muumeja, tässäkin ketjussa olisi maailman pahuudesta luettavaa

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe