Mennen partavesi, tuoksu vuosikymmenten takaa.
Saako Mennen partaveden tuoksu naiselta jalat alta????
Saako Mennen partavesi naiselta jalat alta
17
337
Vastaukset
Vanha paise tuoksuu paremmalle. Vähän saippuamainen tuoksu. Mennen on kitkerähköä. Epäilen, että ei saa.
- Anonyymi
No ihan varmasti saa jalat alta. On nimittäin niin karseen hajusta, että taju lähtee.
- Anonyymi
Juu Mennenillä kyllästetyn miehen vierailun jälkeen saa nainen tuulettaa kämppää pitkään, niin hyvin viipyy Mennenin tuoksu, mutta se on nostalginen tuoksu.
Varmaan Mennen oli yleinen tuoksu kesäisinä iltoina lava tansseissa 1960-1980 luvuilla, tosin koskaan en ole lavatansseissa käynyt.
- Anonyymi
Nöyp. Mut Hugo ja Armani on toiminut kohtuullisen hyvin... :)
Riippuu, miten ne jalat pitää lähteä alta. Jos tarkoituksena on tyrmätä ja saada emäntä oksentamaan ällötyksestä, varmasti onnistuu.
Mennen oli ennen, nyt on jo aika päivittää tuoksut ja partavedet. :)- Anonyymi
Ei jalat alta vaan jalat alle.
Olen kokeillut. Tuo kyllä varmasti täysin tapauskohtaista. Tuoksu on muutenkin sellainen, että mikä sopii yhdelle voi olla ihan karsea toiselle. Siihen kuitenkin vaikuttaa kehon Ph, ominaistuoksu yms.
Itse en oikein välitä Mennen tuoksusta, enkä muutenkaan siis ollenkaan vahvoista tuoksuista. Joku mieto on ihan jees, mutta kovin vahvoista tulee vaan migreeniä.....Ennemmin vaan suihkunraikas. Se on paras.Seommeinaan ainakin itellä ollut Mennen käytössä varmaan nelisenkytä vuotta. Halpaa ja hyvän tuoksuista. Toinen pullo on kylpy huoneen kaapissa ja toinen kulkee autossa mukana.
Sitä mä silloinkin käytin kun olin ensi reffeillä entisen emännän kanssa ja vein häneltä ihan jalat alta.
Ihan humpuukia jotkut sadan euron Huugo Boschit sun mut ryöstöhintaiset partavedet.- Anonyymi
BIC-juttuja on höylänä ja sitten nyt on joku vain huono kone ja vanha Philips ;:D
BIC-höylä ja Nivean vaahto :D - Anonyymi
Löytyy puteli Mennen partavettä wc:n peilikaapista, varmaan 20 vuotta siellä ollut.
Peilikaapin ovea avatessa tulvii Mennen tuoksu, on senverran voimakas tuoksu, että tulee putelista itsekseen.
Menneniä laitetaan kämmenille ja läpsytellään sitten parralle, kun partavettä se on.
Myös Tabac hajuvettä löytyy. Mites on Mennenin ja Tabacin yhdistelmä?
Menneniä naamalle ja Tabacia kainaloon ja rintakehälle, silläkö nainen kaatuu eli hurmataan??? - Anonyymi
Kaatuu tajuttomana maahan..
- Anonyymi00008
Voi ei
- Anonyymi00009
Ihan varmasti, jos sitä tarpeeks juo. -sivu
- Anonyymi00013
Kokemuksen syvä rintaääni?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kokemuksen syvä rintaääni?
Ei mun, mut monen pult-sarin.
- Anonyymi00010
Mennen Tullen. Menomiehen vesi.
- Anonyymi00011
"Manneken Pissiksen pankkitiskitulli 1,60".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2793475Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211933Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.341578- 841451
- 1381103
- 811044
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.691039Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.90895Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.199751Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61737