Saako Mennen partavesi naiselta jalat alta

Anonyymi

Mennen partavesi, tuoksu vuosikymmenten takaa.
Saako Mennen partaveden tuoksu naiselta jalat alta????

17

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha paise tuoksuu paremmalle. Vähän saippuamainen tuoksu. Mennen on kitkerähköä. Epäilen, että ei saa.

• Anonyymi

No ihan varmasti saa jalat alta. On nimittäin niin karseen hajusta, että taju lähtee.

• Anonyymi

Juu Mennenillä kyllästetyn miehen vierailun jälkeen saa nainen tuulettaa kämppää pitkään, niin hyvin viipyy Mennenin tuoksu, mutta se on nostalginen tuoksu.
        Varmaan Mennen oli yleinen tuoksu kesäisinä iltoina lava tansseissa 1960-1980 luvuilla, tosin koskaan en ole lavatansseissa käynyt.

• Anonyymi

Nöyp. Mut Hugo ja Armani on toiminut kohtuullisen hyvin... :)

• Riippuu, miten ne jalat pitää lähteä alta. Jos tarkoituksena on tyrmätä ja saada emäntä oksentamaan ällötyksestä, varmasti onnistuu.
      Mennen oli ennen, nyt on jo aika päivittää tuoksut ja partavedet. :)

• Anonyymi

Ei jalat alta vaan jalat alle.

Olen kokeillut.

• Tuo kyllä varmasti täysin tapauskohtaista. Tuoksu on muutenkin sellainen, että mikä sopii yhdelle voi olla ihan karsea toiselle. Siihen kuitenkin vaikuttaa kehon Ph, ominaistuoksu yms.

Itse en oikein välitä Mennen tuoksusta, enkä muutenkaan siis ollenkaan vahvoista tuoksuista. Joku mieto on ihan jees, mutta kovin vahvoista tulee vaan migreeniä.....Ennemmin vaan suihkunraikas. Se on paras.

• Seommeinaan ainakin itellä ollut Mennen käytössä varmaan nelisenkytä vuotta. Halpaa ja hyvän tuoksuista. Toinen pullo on kylpy huoneen kaapissa ja toinen kulkee autossa mukana.

Sitä mä silloinkin käytin kun olin ensi reffeillä entisen emännän kanssa ja vein häneltä ihan jalat alta.

Ihan humpuukia jotkut sadan euron Huugo Boschit sun mut ryöstöhintaiset partavedet.

• Anonyymi

BIC-juttuja on höylänä ja sitten nyt on joku vain huono kone ja vanha Philips ;:D

BIC-höylä ja Nivean vaahto :D

• Anonyymi

Löytyy puteli Mennen partavettä wc:n peilikaapista, varmaan 20 vuotta siellä ollut.
      Peilikaapin ovea avatessa tulvii Mennen tuoksu, on senverran voimakas tuoksu, että tulee putelista itsekseen.
      Menneniä laitetaan kämmenille ja läpsytellään sitten parralle, kun partavettä se on.

Myös Tabac hajuvettä löytyy. Mites on Mennenin ja Tabacin yhdistelmä?
      Menneniä naamalle ja Tabacia kainaloon ja rintakehälle, silläkö nainen kaatuu eli hurmataan???

• Anonyymi

Kaatuu tajuttomana maahan..

• Anonyymi00008

Voi ei

• Anonyymi00009

Ihan varmasti, jos sitä tarpeeks juo. -sivu

• Anonyymi00013

Kokemuksen syvä rintaääni?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kokemuksen syvä rintaääni?

Ei mun, mut monen pult-sarin.

• Anonyymi00010

Mennen Tullen. Menomiehen vesi.

• Anonyymi00011

"Manneken Pissiksen pankkitiskitulli 1,60".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      279
      3475
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1933
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      34
      1578
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1451
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      138
      1103
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1044
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      69
      1039
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      90
      895
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      199
      751
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      737
    Aihe