Potkut Haataiselle välittömästi.

Suuresti ihmettelen Suomen hyvävelijärjestöä jos Haataiselle ei anneta potkuja pehvalle, sillä selitykset ovat selityksiä.

Kyllä Haatainen on täydellisesti vastuussa huijauskaupoista. Median tulisi selvittää perusteellisesti, että ehkä näitä ostoja on tehty ennenkin kyseiseltä porukalta. Myös erään naisedustajan turvapaikanhakijoiden- ja Luona asuntojen kytkennät herättävät kysymyksiä, kansa ihmettelee, mutta järjestö suojaa.

Ruotsissa pääministeri Juholt joutui jättämään paikkansa, kun avovaimo oli vahingossa jättänyt ilmoittamatta kohonneet tulonsa ja siksi sai muutaman satakruunua liikaa asumistukea.

Toinen ministeri oli unohtanut maksaa TV-lupansa eli kenkää tuli välittömästi myös hänelle, mutta Suomi näyttää oleva Putinlandia, jossa vain syyttömät saavat jättää ministerin paikkansa, tarkoitan ulkoministeri Kanervan yksityisiä rakkaudentunnustuksia, jotka eivät millään tavoin vahingoittaneet Suomen veronmaksajia.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole haatasen vika jos sen selän takana touhuaa nuita tohvelimiehiä ! Joka ikinen nainen tässä hallituksessa vastaa kymmentä hyväveli ukkoa,joista ei näissä oloissa olis mihinkkään.!!!

    • Ymmärtäisin jos olisi kyse 100-euron summasta, mutta nyt puhutaan aivan eri summista. Kyllä ministerin tulee olla perillä mitä hankitaan, keneltä ja millä summilla. Suomen hallituksellahan on myös ennästysmäärä avustajia, joten asiat pitäisi olla selvillä. Jos avustajat ovat noin onnettomia, niin kenkää myös koko avustajajoukolle.

      • Anonyymi

        Ne makso THL,n Toimitusjohtajan ulos, sai varmaan hyvät rahat Ministeriltä, otti syyn omille niskoille, kyllähän sen hankintapäätöksen teki Ministeri lopullisesti.


    • Anonyymi

      Haittasuomalaiset jaksavat nieleskellä.

    • Anonyymi

      Tiedotustilaisuudessahan Haatainen kerto että kaupoista oli itsekkin lukenu suomen kuvalehdestä, seläntakana tämä lounema mikälie oli suhmuroinu kaupat. Siinä ei ministerillä ollut mitään tekemistä sillon !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      133
      1342
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1195
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      846
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      156
      832
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      150
      733
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      728
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      588
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      575
    Aihe