iloita auringonpaisteesta.
Olen hieman pohtinut ja tutkinutkin tuon ikuisen lämmön- ja valontuojan merkillisyyttä. Sen koostumus on tieteen mukaan täysin selvitetty ja siten myös sen toiminta. Vaikuttavat hyvin yksinkertaisilta.
Miksi sitten emme ole voineet ottaa käyttöömme Auringon pienoismalleja jotka tuottaisivat meille samanlaista ikuista energiaa?
Olen myös katsellut kauniita maalauksia ja tietokoneanimaatioita Auringongon valtaista purkauksista. Tässä yksi NASAn tuottama:
https://www.youtube.com/watch?v=HFT7ATLQQx8
Sitten törmäsin ohiolaismummoon joka on amatöörikalustollaan kuvannut myös Aurinkoa. Tässä yksi hänen otoksistaan; nähtävillä on myös kolme (3) hurjan näköistä auringonpilkkua:
https://www.youtube.com/watch?v=FbRYlUIpk-w
Kysynkin nyt arvoisilta tähtitietäjiltä kumpaan olisi syytä uskoa?
Kohta meillä on kesä ja saamme jälleen
4
134
Vastaukset
- Anonyymi
Auringon pienoismalli ei toimi koska toiminta perustuu sen suuruuteen, eli sen valtavan massan gravitaatiossa tapahtuvaan fuusioreaktioon.
- Anonyymi
Näetkö myös Auringon lättynä?
- Anonyymi
NASAn video on kuvattu avaruudesta, täytyy varmaan odottaa muutama vuosikymmen, ennenkuin ohiolaismummot pääsee avaruuteen tai laukaisemaan oman satelliitin.
Ihminenhän on valjastanut auringon energian maanpäällä, sitä sanotaan vetypommiksiHah hah..., juuri tuollaista umpityperää vastausta odotinkin; eihän muunlaista söperrystä ole olemassakaan.
Vai että ihan avaruudesta kuvattu....
Ja että Aurinko olisikin vetypommi, kas kun ei pamahda....
Huutonaurua..... :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550