niin, en tiedä taitaa olla väärä formaatti kysyä mutta kysytään nyt.
Missä pääkaupunkiseudulla pystyy aloittamaan rullakikon pelaamisen? Mitä kamoja pitää ostaa, normaalien lätkäkamojen lisäksi? Toimiiko pelissä tavalliset matkaluistimet?
Millanen: taso, divarijärjstelmä, Yms.
Missä helsingissä pääsee pelamaan?
6
5853
Vastaukset
- Pooki II
Toimii lätkäkamat, mutta suosittelen että otat ristikon pois kypärästä ja laitat sellasen leukasuojan tilalle.. ja matkaluistimet käy, suosittelen kuitenkin sellasta vähän kookkaampaa jarrupalaa, että saat kaukalossa tehokkaasti vauhdin pois !
- inliner
Tässähän meillä on oikea asiantuntija!
- roller
joo kunnon jarrupalat pitää olla että kentän pinta saa uuden värin. (kannattaako neuvoa jos ei asiasta mitään tiedä!) itte en ainakaan lähtis matkalustimilla kokeileen. eron kyllä huomaa.
- Anonyymi
roller kirjoitti:
joo kunnon jarrupalat pitää olla että kentän pinta saa uuden värin. (kannattaako neuvoa jos ei asiasta mitään tiedä!) itte en ainakaan lähtis matkalustimilla kokeileen. eron kyllä huomaa.
Miten sen erottaa?
- treenaamaan
Väinämöisen kentän kupeessa on kaukalo rullalätkää varten. Ja tilaa on!
Matkaluistimet toimii ainoastaan matkalla treenimestalle. Tarvitset rullalätkää varten eri skrinnarit. Jarrupaloista ei niin väliä, sillä kaukalossa kyllä pysyy laitojen ansiosta pelikentällä!
Kondekassa taitaa olla myös rullalätkää varten kaukalo. Muita ei tuu mieleen, - budjaan Stadissa.
PS. Tarvitset ehdottomasti rullakiekon, se nimittäin on erilainen, kuin mihin jäällä olet tottunut. Ja syndeistä tärkein on tietty kypärä. - CCM
...löytyy myös Jakomäestä.
kandee kattoo Helsingin liikuntaviraston sivuilta liikuntapaikat.
www.hel.fi/liv
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565190Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 921446
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041406En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025