miten rakkaus ilmenee liitossanne

Anonyymi

eli miten miellytatte ja muistatte puolisoa. eikös tämä ole yksi ilmentymä. kertokaa iät ja liiton pituus.

8

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rahoitan puolisoni unelmaa. Molemmat keski-iässä. Yhdessä kohta 40 vuotta.

• Anonyymi

Halasin vielä pitkään seksin jälkeen mutta jo vuatteet piällä.

Sen tekee jos tuntuu siltä

Ikää oli 22 ja 26

Ja liitto kesti siis oikea yhdessä olo niin viis vuotta

• Anonyymi

Kyllä rakkaus on loppunut vuosia sitten, kiintymystä on kun yhdessä ollaan ja yhteinen pitkä historia takana ja yhdessä aiotaan vanheta, ei kai siinä muuta.

• Anonyymi

teettekö toisillenne mitään? toimitte autokuskina, pyykkärinä jne... onko mitään intiimiä? onko seksiä edes? rakkauden tekoja? liiitossa kyhnytätte ja 50 senä ei enää luista=?

• Anonyymi

En miellytä tietoisesti mutta elämämme on muotoutunut tälläiseksi, että kumpikin toimii siten, että kumppanilla on mahdollisimman mukava olla ja voi kokea itsensä arvostetuksi ja jopa halutuksi.
      Minä harrastan joitakin perinteisesti naisten töihin kuuluvia asioita. Arkipuuhissa hoidan tietenkin raskaammat askareet ja sellaiset joita inhoan vähemmän kuin vaimoni.
      Vaimoni mieliteot sopivat minullekin. Liittyvät mm. matkusteluun ja muuhun vapaa-ajan viettoon.
      Molemminpuolinen luottamus on kaikissa asioissa ehdoton.
      Ikämme ovat -75v. Aviossa 50 vuotta.

Suurin uhraukseni on se, että sallin vaimoni käyttää minua hyväksen viikoittain pari kertaa.

• Anonyymi

En miellytä tietoisesti mutta elämämme on muotoutunut tälläiseksi, että kumpikin toimii siten, että kumppanilla on mahdollisimman mukava olla ja voi kokea itsensä arvostetuksi ja jopa halutuksi.
      Minä harrastan joitakin perinteisesti naisten töihin kuuluvia asioita. Arkipuuhissa hoidan tietenkin raskaammat askareet ja sellaiset joita inhoan vähemmän kuin vaimoni.
      Vaimoni mieliteot sopivat minullekin. Liittyvät mm. matkusteluun ja muuhun vapaa-ajan viettoon.
      Molemminpuolinen luottamus on kaikissa asioissa ehdoton.
      Ikämme ovat -75v. Aviossa 50 vuotta.

Suurin uhraukseni on se, että sallin vaimoni käyttää minua hyväksen viikoittain pari kertaa.

• Anonyymi

Niin, harva ymmärtää, että se on pikemminkin antamista kuin saamista pitkissä liitossa. Halu antaa itsestään toiselle parhautta.

• Anonyymi

Jaa a, no mä ainakin työnnän ostoskärryjä ja kannan kauppakasseja ei tarvii naisen sitä tehdä, teen myös raskaimmat kodin askareet jää vaimolle ne kevyet, eikös se siinä ole, joskus hellä kosketus tai kevyt pusu, seksiä ei ole enää ollut pitkään aikaan naisen toiveesta joten sitä ei tarvii meittiä enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      203
      3812
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      60
      2406
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2286
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2203
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      513
      1287
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1261
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1247
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      70
      1147
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      124
      1117
    Aihe