miten rakkaus ilmenee liitossanne

Anonyymi

eli miten miellytatte ja muistatte puolisoa. eikös tämä ole yksi ilmentymä. kertokaa iät ja liiton pituus.

8

145

Äänestä

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rahoitan puolisoni unelmaa. Molemmat keski-iässä. Yhdessä kohta 40 vuotta.

• Anonyymi

Halasin vielä pitkään seksin jälkeen mutta jo vuatteet piällä.

Sen tekee jos tuntuu siltä

Ikää oli 22 ja 26

Ja liitto kesti siis oikea yhdessä olo niin viis vuotta

• Anonyymi

Kyllä rakkaus on loppunut vuosia sitten, kiintymystä on kun yhdessä ollaan ja yhteinen pitkä historia takana ja yhdessä aiotaan vanheta, ei kai siinä muuta.

• Anonyymi

teettekö toisillenne mitään? toimitte autokuskina, pyykkärinä jne... onko mitään intiimiä? onko seksiä edes? rakkauden tekoja? liiitossa kyhnytätte ja 50 senä ei enää luista=?

• Anonyymi

En miellytä tietoisesti mutta elämämme on muotoutunut tälläiseksi, että kumpikin toimii siten, että kumppanilla on mahdollisimman mukava olla ja voi kokea itsensä arvostetuksi ja jopa halutuksi.
      Minä harrastan joitakin perinteisesti naisten töihin kuuluvia asioita. Arkipuuhissa hoidan tietenkin raskaammat askareet ja sellaiset joita inhoan vähemmän kuin vaimoni.
      Vaimoni mieliteot sopivat minullekin. Liittyvät mm. matkusteluun ja muuhun vapaa-ajan viettoon.
      Molemminpuolinen luottamus on kaikissa asioissa ehdoton.
      Ikämme ovat -75v. Aviossa 50 vuotta.

Suurin uhraukseni on se, että sallin vaimoni käyttää minua hyväksen viikoittain pari kertaa.

• Anonyymi

En miellytä tietoisesti mutta elämämme on muotoutunut tälläiseksi, että kumpikin toimii siten, että kumppanilla on mahdollisimman mukava olla ja voi kokea itsensä arvostetuksi ja jopa halutuksi.
      Minä harrastan joitakin perinteisesti naisten töihin kuuluvia asioita. Arkipuuhissa hoidan tietenkin raskaammat askareet ja sellaiset joita inhoan vähemmän kuin vaimoni.
      Vaimoni mieliteot sopivat minullekin. Liittyvät mm. matkusteluun ja muuhun vapaa-ajan viettoon.
      Molemminpuolinen luottamus on kaikissa asioissa ehdoton.
      Ikämme ovat -75v. Aviossa 50 vuotta.

Suurin uhraukseni on se, että sallin vaimoni käyttää minua hyväksen viikoittain pari kertaa.

• Anonyymi

Niin, harva ymmärtää, että se on pikemminkin antamista kuin saamista pitkissä liitossa. Halu antaa itsestään toiselle parhautta.

• Anonyymi

Jaa a, no mä ainakin työnnän ostoskärryjä ja kannan kauppakasseja ei tarvii naisen sitä tehdä, teen myös raskaimmat kodin askareet jää vaimolle ne kevyet, eikös se siinä ole, joskus hellä kosketus tai kevyt pusu, seksiä ei ole enää ollut pitkään aikaan naisen toiveesta joten sitä ei tarvii meittiä enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      67
      1018
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      12
      909
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      56
      854
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      798
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    6. 57
      687
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      617
    8. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      617
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      586
    10. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      132
      579
    11. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      20
      567
    12. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      30
      555
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      50
      549
    14. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      505
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      497
    16. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      72
      476
    17. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      34
      468
    18. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      457
    19. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17
      440
    20. Mitä sulle

Kuuluu?
      Ikävä
      24