Kun mies vetää alkoo joka päivä ja joudut yksin hoitaan lapset ja kaiken niin se alkaa ärsyttämään ja tuhoaa suhteen.
Miehen juopottelu
33
52
Vastaukset
- Anonyymi
Tartteeko tuommoista äijää katsella kauan? Laita menemään...
Olen ollut läheisriippuvainen ja nyt kun lopetti juomisen tuntuu ettei oikein toimi tuo suhde sittenkään
- Anonyymi
Victora kirjoitti:
Olen ollut läheisriippuvainen ja nyt kun lopetti juomisen tuntuu ettei oikein toimi tuo suhde sittenkään
Onpa harmillista. Juoppo on vaikea puolisona, mutta lopetettuaan vaatii varmasti aikaa ja vaivaa. Tsemppiä kuitenkin teille 👍🏻
Anonyymi kirjoitti:
Onpa harmillista. Juoppo on vaikea puolisona, mutta lopetettuaan vaatii varmasti aikaa ja vaivaa. Tsemppiä kuitenkin teille 👍🏻
Kiitos katsellaan
Victora kirjoitti:
Juoppo ja juoppo tai läheisriippuvainen ja juoppo. Nämä ovat yleisimmät hankaluudet parisuhteessa.
Olet päässyt irtautumaan läheisriippuvuudestasi sen verran, että toisen juopottelun seuraamisesta on tullut myrkkyä. Et ole kuitenkaan irtautunut tarpeeksi paljon, koska vielä pysyt siinä kärsimässä ja altistat lapsetkin epäterveelle suhteelle. Joku ehdotti "Laita menemään". Yksinkertaisempaa on kuitenkin erota ja etsiä itselle/lapsille asunto toisaalta.
iteppä oot lapsilles tekijän valinnu...
- Anonyymi
Miks sä oot täällä joka ketjussa syyllistämässä ja haukkumassa ihmisiä, jotka avautuu ongelmistaan? Ihme pätemistä ja veitsen haavassa kääntämistä.Mitä sä siitä saat?
Anonyymi kirjoitti:
Miks sä oot täällä joka ketjussa syyllistämässä ja haukkumassa ihmisiä, jotka avautuu ongelmistaan? Ihme pätemistä ja veitsen haavassa kääntämistä.Mitä sä siitä saat?
ihmiset ovat itse syyllisiä "ongelmiinsa". pitäisi käyttää järkeä eikä haihatella!
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
ihmiset ovat itse syyllisiä "ongelmiinsa". pitäisi käyttää järkeä eikä haihatella!
Tyypillinen ajattelutapa, kun ei ole yhtään empatiaa.
Anonyymi kirjoitti:
ei empatiaa tyhmyydelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Toisilla ei ole riittäviä tunnetaitoja tasa-arvoiseen vuorovaikutukseen asti. Pelko ja kovuus ohjaa.
"Jos ihminen elää yhteydessä rakkauteen, hänen käsityksensä omasta arvosta on riittävä, jotta hän voisi hyväksyä itsensä keskeneräisenä ja osaamattomana. Rakkaus kantaa keskeneräisyyden ja hyväksyy heikkouden. Tällainen ihminen elää itse asiassa todellisuudessa, sillä muunlaisia ihmisiä ei olekaan kuin heikkoja ja keskeneräisiä. Heikkoutensa kanssa sovussa olevan ei tarvitse osoittautua erinomaiseksi eikä vallata jokaista sosiaalista tilannetta, vaan hän pystyy antamaan muille tilaa. Tämä siksi, ettei hän koe muita kilpailijoina eivätkä he siis muodosta hänelle uhkaa. Niinpä rakkaudesta ohjautuva ihminen kykenee vastavuoroiseen ihmisuhteeseen ja tasa-arvoiseen vuorovaikutukseen." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata välittää. Jotkut vaan saa sairasta tyydytystä haukkumalla ja syyllistämällä toisia. Ovat itse niin erinomaisia.
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
ei empatiaa tyhmyydelle
Eikä ilmeisesti juurikaan elämänkokemusta.
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ilmeisesti juurikaan elämänkokemusta.
ei ole elämänkokemusta tosiaankaan jos ei ymmärrä lihavuuden olevan negatiivista
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata välittää. Jotkut vaan saa sairasta tyydytystä haukkumalla ja syyllistämällä toisia. Ovat itse niin erinomaisia.
tottakai lihavia pitää syyllistää kun ovat itsensä huonoon kuntoon laskeneet. siinä kun ei ole mitään hyvää. haukkumista se vaan ei ole. se on tosiasia.
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
tottakai lihavia pitää syyllistää kun ovat itsensä huonoon kuntoon laskeneet. siinä kun ei ole mitään hyvää. haukkumista se vaan ei ole. se on tosiasia.
Tosiasia on se, että toisen ihmisen ulkonäön, olemuksen, persoonan tai minkä tahansa muun ominaisuuden haukkuminen ja syyllistäminen on julmaa henkistä väkivaltaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiasia on se, että toisen ihmisen ulkonäön, olemuksen, persoonan tai minkä tahansa muun ominaisuuden haukkuminen ja syyllistäminen on julmaa henkistä väkivaltaa.
"Haukkuminen ja syyllistäminen on julmaa henkistä väkivaltaa."
Tämä totta. Nimenomaan vielä haukkumista. Ei ole kenenkään asia arvostella toisten ulkomuotoa millään tavalla. Ei lihavaksi, ei laihaksi, ei rinnattomaksi, ei isorintaiseksi, ei leveäpyllyiseksi, ei kapeapyllyiseksi Jne. Lapsetkin ymmärtävät tämän. Anonyymi kirjoitti:
Paskapuhetta. Kenellekkään ei ole hyväksi olla lihava.
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
Niin ennemmin juoppo ja nikotinisti, mutta ei lievää ylipainoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ennemmin juoppo ja nikotinisti, mutta ei lievää ylipainoa.
Juoppo tai lihava, tai molempia; ne johtuvat riippuvuussairaudesta.
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
Kenellekään ei ole hyväksi olla juoppo. Eikä peliriippuvainen. Ei muutenkaan mielenterveysongelmainen, ei muutoinkaan sairas. Mutta kun on sairaita ihmisiä. Ei ole hyväksi kenellekään syytellä heitä.
Anonyymi kirjoitti:
Kenellekään ei ole hyväksi olla juoppo. Eikä peliriippuvainen. Ei muutenkaan mielenterveysongelmainen, ei muutoinkaan sairas. Mutta kun on sairaita ihmisiä. Ei ole hyväksi kenellekään syytellä heitä.
ylipaino on sairaus
- Anonyymi
Etkö ole jo lopettanut suhdetta Älä täällä valita vaan mene eroamaan siitä juoposta. Aiotko muka koko elämääs i katsoa juoppoa.. Luulin naisia viisaammiksi mutta ei kun ne haluaa paapoa vuosia juoppoa miestä.
- Anonyymi
"Luulin naisia viisaammiksi mutta ei kun ne haluaa paapoa vuosia juoppoa miestä."
Kyse on läheisriippuvuudesta. Ei viisaudesta tai tyhmyydestä.
- Anonyymi
Eikö tule mieleen että raittiimpia miehiäkin on olemassa ja varmasti mukavia fiksua jotka tekis kotitöitä. Nii eihä nsellaiset koskaan naisille kelpaa. Kärsi siis koska olet heikkoluonteinen etkä uskalla erota juoposta.
- Anonyymi
" olet heikkoluonteinen etkä uskalla erota juoposta"
Siis läheisriippuvainen tässäkin. Ei heikkoluonteinen.
- Anonyymi
aika harmi, koita kestää kuitenkin.
- Anonyymi
Suhteenne on jo tuhoutunut. Mikä siinä sinua pidättelee?
- Anonyymi
Tuu mies heti hakemaan pihasta.
- Anonyymi
Tämä on tottä!
- Anonyymi
Sama ongelma on itselläkin. Mies on alkanut todella alkoholisoitua ja kaikki vkl ja illatkin joskus menee hänen vahtimiseen. Olen aivan loppu ja eipä nuo lapsetkaan nauti. Ongelmana on että aumme minun talossani ja mies ei ymmärrä lähteä vaikka olen asiasta paljon puhunut. Toisinaan on sitten aivan kun toinen hlö kun on selvin päin, lapsille siis. Minusta, ei ole vuosikausiin välittänyt. Avioero nyt tietysti pitäisi ensin laittaa vireille varmaankin. Mies ei ota todesta ollenkaan ero asiaa. Kyllä on ikävä tunne kun ajattelee välillä että loppuelämä täytyy viettää ilman minkäänlaista rakkautta tai läheisyyttä. Ja jos nyt hyvin käy niin nelikymppisellä olisi vielä elämääkin jäljellä.
- Anonyymi
Miksi tuolaista juoppoa vedät perässäsi , ota ero ja nakkaa äijä pois talostasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832