On Raamatussa ennustettu tämä aika, jos viitsitte lukea sen nyt kun aikaa sillekin on, turha vauhti on seisahtunut, siellä Kim Jong-un kehittelee ohjuksiaan rauhassa Yhdysvaltojen, ja muiden asevaltioiden ollessa Koronan lannistamina, on laittanut sellaisen kuurin maailmalle että voi toteuttaa suunnitelmansa kenenkään häiritsemättä.
Tämä on lopun alku
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ei ole Ohisalo huutamassa kuinka suomella on VARAA ottaa "pakolaisia" maahan, ei olekkaan enää noin vaan tuoda ihmisten varoilla tänne elättejä, se on ehkä nyt loppunut senkin porhona eläminen, on helppo elää kansan varoilla ja jakaa niitä kaiken maailman lusmuille, ei ole näkynyt ruottin tyärtä, tätä tumpperin Reetaakaan enää huutamassa kuinka hänelle on luvattu kaikkea, ja hän ei sitä ole saanut.
- Anonyymi
Suomessa on 4600 asunnotonta suomalaista, miten se on mahdollista että heille ei järjestetä asuntoa valtion puolesta, minun mielestäni oman maan kansalaiset olisivat huolenaiheena ensisijalla, ei alettaisi rahtaamaan ketään henkilöitä maailman toiselta laidalta tänne ennen kun oman maan asukkailla on kaikilla koti, ja asiat kunnossa, kyllä niitä tulokkaita riittää, ei ne lopu, kaikki tulee tänne paratiisiin missä ei tarvitse mitään tehdä, kaikki kannetaan eteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on 4600 asunnotonta suomalaista, miten se on mahdollista että heille ei järjestetä asuntoa valtion puolesta, minun mielestäni oman maan kansalaiset olisivat huolenaiheena ensisijalla, ei alettaisi rahtaamaan ketään henkilöitä maailman toiselta laidalta tänne ennen kun oman maan asukkailla on kaikilla koti, ja asiat kunnossa, kyllä niitä tulokkaita riittää, ei ne lopu, kaikki tulee tänne paratiisiin missä ei tarvitse mitään tehdä, kaikki kannetaan eteen.
Sen tiesi ko alettiin mamuja keräämään suomen rikkaiden toimesta tänne, ja sitten tuo hullutus hiilineutraaliin suomeen, kaikkia hulluja asioita samaan aikaan, tiesi että nyt on loppu lähellä, ei suomella olisi ollut mitenkään varaa muuttaa kaikkea sähkötoimiseksi, ja siitä ei olisi ollu mitään hyötyä mailman tuhon estämiseksi, mutta kun on alettu se hullunmylly nyt juuri ennen tätäkin vitsausta, ei olisi ollut varaa siihen, sillä nyt se velka kasvaa huomattavasti suuremmaksi.
- Anonyymi
Raamatun on kirjoittaneet sen ajan tieteilijät, ja ennusmiehet joita Profeetoiksi kutsuttu, myös Jeesuksen sanomaa on kirjoitettu muistiin, jotta me tämän ajan ihmiset olisimme tietoisia tulevistakin asioista, ja olisimme osanneet elää oikein.
- Anonyymi
jeesus sano, että antaminen on hyve. nyt siis kaikki naiset antamaan. ei tavara käytössä kulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412348Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse691623Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901020Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862