On hirveästi nuorissa näitä ihan luusereita, eivät muuhun pysty kun kaljoittelemasta ja suuta soittamaan? Eivät pysty edes ammattia ja työtä hankkimaan. Mikä siiihen on syy?
Miksi kolarissa
10
1513
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kysymys!
- Anonyymi
Sehän on kasvatuksen tulos. Ei opeteta lapsia itsenäistymään. Jäädään siihen kotipihaa asuu ja ei kasvata koskaan isoksi.
- Anonyymi
Vanhempien veltto asenne. Liikaa hyysätään ja passathaan. Ja ko rahat loppu niin pappa betalar.
- Anonyymi
Taitaa nämä luuserit itse täällä vastailla, kun vastauksissa kaikki vastuu sysätään vanhemmille.
- Anonyymi
Ku katot Supernannyä niin kyllä se vaan kasvatuksesta lähtee👍 Poikkeuksia on mutta ne on vain poikkeuksia. Supernannyä ohjelma pitäisi laittaa lakisääteiseksi katsoa, ennenkä tehdään yhtään lasta😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ku katot Supernannyä niin kyllä se vaan kasvatuksesta lähtee👍 Poikkeuksia on mutta ne on vain poikkeuksia. Supernannyä ohjelma pitäisi laittaa lakisääteiseksi katsoa, ennenkä tehdään yhtään lasta😂
Heikkiläntien päätyssä saisi kyllä supernanny käydä pikaisesti.
- Anonyymi
Joka kotona sais nanny vierailla.
- Anonyymi
Siksi kun ne on suurinpiirthein syötetty aikussikhään asti lusikalla, pesty heän jäljet ilman että mithään tartte vaivautua. No mitä se oma aikuselämä voipi sitte olla?
- Anonyymi
siis mitä?! kenen perhheestä tääl tällä kertaa puhuthan paskaa
- Anonyymi
Miten pappa ja mamma betaalaa ku itekki samanlaisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman451389Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761295Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86943Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee185830- 72826
- 10822
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20791- 82781
Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17710- 50705