Levin kasino

Anonyymi

Missä viipyy PP:n lupaama kasino? Eikö se tulekkaan Leville?

5

1399

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa loppu häämöttää koijareille.

    • Anonyymi

      Kasino homma oli Palosaaren vedätys johon Sannamamma saattoi aidosti uskoakin. Eikös silloin ollut nämä kuntainsinöörivalinnat, jotka menivät täysin reisille, meneillään. Yritettiin siirtää huomio johonkin muuhun.

      Suomeen ei ole vakavasti suunniteltu kolmatta kasinoa ainakaan Leville. Kasino vaatii valtioneuvoston hyväksymän kasinoluvan. Minulla ei ole tiedossa että sitä olisi koskaan haettu Leville. Suomessa on tällä hetkellä lupa kahdelle kasinolle joista kumpikaan ei sijaitse Levillä. Kasinon kannattava toiminta vaatii isoa kävijämäärä läpi vuoden. Levillä sitä ei ole.

      Homma oli samanlaista sutkutusta kun levillä on ollut koko viime vuosikymmenen, todennäköisesti pidempäänkin.

    • Anonyymi

      Ei tule kasinoa😁 Toinen juttu oli se
      sähköbussitehdas!!!! Köngäsläisten
      kusetus! 20 000€ antoivat rahaa
      kusettajille. Yhden sukujuuret johtavat
      Könkäälle!

    • Anonyymi

      Elokuussa 2018 yle uutisoi näin; "Koko (mm casino) hanke maksaisi Palosaaren arvion mukaan noin 20 miljoonaa euroa. Hän on jättänyt uuden hankkeen asemakaavan muutoshakemuksen kuntaan runsas viikko sitten. Kittilän kunnanhallitus käsittelee asiaa ensi viikolla. Vs. kunnanjohtaja Sanna Ylinampa esittää, että kaavamuutos aloitettaisiin ensi vuoden alkupuolella".

      Mites kaavamuutos ja rakenus hankeet etenee? Toivottavasti siellä on rakenushankeet pääseet jo käyntiin. Sanamama on edellyt urallaan oikeaan suuntaan eli alaspäin.

    • Anonyymi

      Miten tämän casinon kaavat on edenneet? Puhkua oli elokuussa 2018 kauheesti. Loppuko rahat, into vai ymmärsittekö ihan ite että idea on järjetön. Eikös tämä ollut sitä aikaa kun Sannamaman olitte valineet laittomasti kunnanjohtajaksi? Ja ollitte sössineet täydellisesti kunnaninsinöörin valinnat.

      Siihen ei tarvitse vastata onko casinoluoaa saatu. Sen ymmärtää pienet lapsetkin että ei ole. Eikä sille mitään voi. Voi voi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1024
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      84
      689
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe