Vaikka naiset eivät ole viime aikoina osoittaneet kiinnostusta, ei kai se sitä tarkoita, etteivät he voisi olla minusta kiinnostuneita?
Olen 30 ja sinkku
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No eipä nyt viime aikoina varmaan kukaan ole saanut paljoa huomiota osakseen. Ihmiset pysyttelee kotona ja omissa oloissa. Ikkunastako naisten pitäisi sun perään huudella kun käyt kauppareissulla ees taas?
- Anonyymi
Kun juo viinaa ja käy yökerhossa voi tavata naisia. Kun bailaustaidot on kunnossa, naisten kiinnostus herää ja voi löytää kumppanin.
Jos viina ei maistu eikä bailaaminen yökerhossa onnistu, pysyy sinkkuna.
t. viinamies- Anonyymi
kalamies 411 on raitis mies
- Anonyymi
Kyl se tarkoittaa ettei sinulle ole niin paljon naisia tarjolla kuin monille jännämiehille.
- Anonyymi
Tasosi on melko alhainen muta voit saada iskettyä jonkun ruman lihavan yksinhuoltajan jos sulla on hyväpalkkainen työ.
- Anonyymi
"Vaikka naiset eivät ole viime aikoina osoittaneet kiinnostusta, ei kai se sitä tarkoita, etteivät he voisi olla minusta kiinnostuneita?"
Katsos kun se ei ole ihan niin yksinkertaista se kiinnostuminen.
Se on mitä suurimmassa määrin vastavuoroista! Erittäin pienellä todennäköisyydellä kukaan kiinnostuu toisesta, miehestä sen enempää kuin naisestakaan, joka ei anna signaalia siihen suuntaan että on avoin tutustumaan.
Se kun on niin että sanotaan nyt että mies, koska itse olen nainen mutta toimii toisinkin päin, on sulkeutunut ja torjuva, ei tule millään lailla vastaan, ei se houkuttele ketään! Jos sinulla on torjuva ilme, jos olet asennoitunut siten että kukaaan ei kuitenkaan halua tutustua, se näkyy.
Tutkimukset ovat osoittaneet, että annamme itsestämme enemmän ilmi tiedostamattomilla signaaleilla, joita kehomme lähettää, kuin sanoilla, joita puhumme. Kehon kielen osuus kommunikoinnissa on yli 50 %.
Oma käsitys itsestä, jos se on kovin huono, näkyy monin tavoin ja se ei houkuttele.
Täysin järjetön mutta yleinen harhaluulo on, että kunhan vain on tarpeeksi komea tai kaunis vedät puoleesi ihmisiä kuin kärpäsiä.
Ei pidä paikkaansa, tai ainakaan et vedä muita kuin sellaisia ihmisiä jotka todellakaan eivät ole muun kuin sen ulkonäön perässä. Heille on se ja sama mitä sen kuoren alta löytyy, sillä he eivät mitään muuta hae kuin omaa etuaan ja oman voiton pyynnössä ovat liikkeellä.
Tässä tullaan taas siihen samaan vanhaan mutta niin paikkansa pitävään totuuteen, että kun hyväksyt itsesi ja pidät itsestäsi, muittenkin on paljon paljon helpompi pitää sinusta! Siispä opettele hieman avoimuutta ja rentoutta. Älä ota kaikkea niin vakavasti, jos tuo ei kiinnostu niin joku muu sitten varmaan kiinnostuu. Kunhan olet vastaanottavainen ja aidosti kiinnostunut ihmisistä. Ei pidä olla osteri joka lyö kuorensa kiinni heti ensimmäisestä hutilyönnistä.
Me ihmiset olemme erilaisia ja etsimme erilaisia asioita toisistamme. Kyllä sen kumppanin löytää kun mieli on avoin ja vastaanottavainen, Kun lakkaat juoksemasta sen pintaliidon mukana ja etsit ihmistä, ja olet itse aidosti sinä.
Ja nyt tullaan sitten siihen että eräs tietty kuoro alkaa moniäänisen veisuun että "naiset sitä ja naiset tätä ja naiset on tähän kaikkeen syypäitä". Tämä porukka on niitä jotka hakevat syyn vaikka mistä että omaa itseään ei tarvitse kohdata. Menetettyjä ja ihan omasta valinnastaan. - Anonyymi
Ei naiset oo baarissakaan kiinnostusta osoittanu.
- Anonyymi
EI ole minustakaan, olen kokeillut tinderiä ja baarejakin, mutta naiset vain karkaa, siis en kai ole komea mies, mutta en rumakaa siltä väliltä ja on työpaikka ja kaikki, mutta ei naisia kiinnosta, en ees ymmärrä, kai noi adonikset kiinnostaa.
- Anonyymi
Lisäks nuoret naiset ei mua pahemmin tervehdikkään, edes tutut.
- Anonyymi
Ei kaikkia naisia adonikset kiinnosta. Hienoa jos joku jaksaa nähdä vaivaa oman vartalon eteen ja olla pumpissa oli mies tai nainen. Toki en sano ettei hyvä kroppainen miea kiinnostaisi mutta henkilökohtaisesti mua ei haittaa jos miehellä vatsaa olisikin tai vaikka olisi pyöreäkin mies. Itse tykkään jos miehestä näkee päälle päin että huolehtii itsestä ja on töissä käyvä. Ja vaikka olisi työtönkin kunhan on halua yrittää löytää duuni paikka eikä ole sellainen joka päivän makaa kotona. Oli sitten mies tai nainen 😊Hyvä itseluottamus herättää kiinnostusta ja toki en tiedä minkä ikäinen olet ja millä tavoin yrität naisia lähestyä mutta älä anna periksi 😊
- Anonyymi
Itsetyydytys tekee hyvää.
- Anonyymi
Ei naiset edes katso päälle kun niitä ei kiinnosta. IHan vitun sama lenkkeileen tänää yksin ja miettiin asioita. Aina muutenkin on yksin kun ei naiset halua treffeille, ei kiinnostu ja masentaa vaa tää paska elämä. Onneks huomenna pääsee töihin.
.t allu Ei tietenkään tarkoita, aivan hyvin voivat olla sinusta kiinnostuneita.
Ei tietenkään tarkoita. Voivat aivan hyvin olla. :)
- Anonyymi
EI minusta ole yksikään nainen kiinnostunut, naiset ei halua masentunutta, vaikka töis käy, mutta masentunuttaa lapsellista sekopää miestä jolla ei ole kavereita, automaattisesti siinä on jotain vikaa ja pahasti.
- Anonyymi
Et voi tosissasi ihmetellä miten naiset ei kiinnostu
"masentuneesta, lapsellisesta sekopää miehestä jolla ei ole kavereita"
Siinähän on niin monta syytä jo, todellakin on automaattisesti tuollaisessa tyypissä pahasti vikaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi tosissasi ihmetellä miten naiset ei kiinnostu
"masentuneesta, lapsellisesta sekopää miehestä jolla ei ole kavereita"
Siinähän on niin monta syytä jo, todellakin on automaattisesti tuollaisessa tyypissä pahasti vikaa!Niin no kuule kaikki ei ole syntynyt normaaliksi, toisilla on oireita, on kiusaamista, ei kavereita, on syntyny vammaseksi, ei voi mitään, kaikilla on vittu ongelmia, joo mä olen myös ihminen joka kaipaa parisuhdetta ja naista. Että vikoja on meissä kaikissa.
- Anonyymi
Mutta kaikki ei voi valita millanen on ja millaseksi syntyy, ja millainen elämä on, pakko siis olla yksin ja nyt varsinkin kun korona aikaa.
- Anonyymi
Viinaa pitää juoda jotta naisiin voi tutustua. Unohtakaa nyt kaikki nettideiti ja muut hömpötykset. Mies tapaa naisia kun juo viinaa baareissa. Niin se on aina ollut. yhtään naista en ole netissä yritänyt iskeä koskaan. Parempi mennä baareihin, terasseille kesällä, tapahtumiin jossa juodaan viinaa ja juhlitaan niin saat heti jutella sen naisen kanssa joka näyttää silmissäsi kivalta ja tutustumisen arvoiselta.
Ja lopettakaa se valitus se on aika säälittävää. Alkakaa oikeesti elää ja olla sosiaalisia ja menkää oikeesti sinne missä voi naisia oikeesti nähdä kasvokkain. Se on viinamiehen neuvo teille.
T viinamies - Anonyymi
Hyvännäköiset naiset estelee mua Instagramissa, kun alan seurata heitä?
- Anonyymi
Voi kai sitä onnesta haaveksia?
- Anonyymi
Uskon siihen että jokaiselle on joku ihminen tarkoitettu tässä elämässä. Ja tiedän että juuri kun joku lukee tuon kohdan pääsee naurun pyrähdys ja jotain uskovaisten höpötyksiä. Mutta luulen että korona vaikuttaa hyvin paljon miesten ja naisten suhteisiin tavata uusia ihmisiä. Toki netissä pystyy kirjoittaan ihmisten kanssa mutta tokihan kasvokkain saat toisesta enemmän irti millainen henkilö on. Itsellä ainakin naisena korona vaikuttaa elämään sillä tavoin että tällä hetkellä en halua uusiin ihmisiin kasvotusten tutustua koska toiveissa olisi pysyä terveenä. Teksti ei oikein avaa oletko itse yrittänyt tutustua naisiin ja herättää heidän kiinnostusta sinua kohtaan 😊 Oma aloitteisuus on hyvästä ja nyt kun koronan yli päästään niin eiköhän sullekin prinsessa löydy 😊Tosin luin kommentteja alempaa niin itsellä ei enää nuo baari pokailut hirveästi nappaa ja ihmisten pitäisi lähestyä toisia muuallakin kuin baarissa hulluna päissään. Sanotaan että itsestään huolta pitävä mies tai nainen ei varmasti tarvitse yksin olla mutta naisena toivon että miehetkin tekisi aloitteita ja reippaasti alkaisi jutulle 😊Ja itsevarmuutta peliin koska se jos mikä on seksikästä 😉Mukavaa kevättä sinulle ja toivon mukaan mekko heilahtaa kun pahin korona hässäkkä on ohitse.
- Anonyymi
Nyt hiukan kiihottaa!
- Anonyymi
Onko Rosa Kettumäki sinkku?
- Anonyymi
Kukaan mua vihaavakaan ei voi mitään, jos löydän rakkauden.
- Anonyymi
Luulisi, että naiset olisi pitkien miesten perässä, mutta ei. Yksin vain saa olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604596Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352109Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti491525Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621502- 1651488
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2611285Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961184- 2031122
- 651054
- 801047