Olkaamme iloisia!

Nyt ilmaston kylmeneminen alkoi toden teolla!
Liikenne maailmalla on vähentynyt merkittävästi eikä se voi olla vaikuttamatta. Eihän?

Tämä pandemia on karmeaa ilmastohöhlille koska nyt putoaa pohja pois lämpenemisen pelottelijoilta.

Harmittaako? ;-)

15

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jöns palstan omistaja omasta mielestään oli todella masentunut, kun Korona veti voiton Co2sta ja varmaan koko vuodeksi.
      Vihervaarat pelinne on pelattu, tappio tulee...

    • Anonyymi

      Jönsson kohta kommentoi että Koronaa pitää kestää 30 vuotta jotta vaikutukset olisi vertaisarviointikelpoisia.

      • Gretakin on vaipunut unholan yöhön kasvamaan.
        Koitti vielä joku aika sitten säilyttää julkisuuden asemaansa ja sanoa että kai hänelläkin on nyt tuo kauhea koronavirus.
        Se vain ei enää ketään paskojakaan kiinnostanut.


    • Anonyymi

      Nyt ei kannata iloita kylmenemisestä. Corona elää kylmässä pidempään, Jäätyneenä ehkä "ikuisesti", mutta se kestää melko huonosti lämpöä ja auringon kiloa.

      • Anonyymi

        Ilmastonlämmitystietäjät ovat luvanneet 60 C lämpötiloja vasta tämän vuosisadan lopulle, joten ei taida olla lämpenemisestä paljon apua koronan tappamisessa.


    • Anonyymi

      Miksi tunnette tarvetta tuollaiseen aivottomaan lässytykseen?

      • Anonyymi

        On se hyvä että jönssikin tunnustaa lukeneensa asialliset viestit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se hyvä että jönssikin tunnustaa lukeneensa asialliset viestit.

        Tämä pandemia on katastrofi ilmastohöhlille.
        Onko joku eri mieltä? ;-)


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Tämä pandemia on katastrofi ilmastohöhlille.
        Onko joku eri mieltä? ;-)

        Jöns tykkää katastrofeista ja varsinkin niistä puhumisesta tai oikeastaan julstamisesta. Mitä meillä olisi jos ei meillä olisi armoitettuja katastrofisaarnaajia.


    • Anonyymi

      Uskontolässytys uskontopalstalle.

      • Anonyymi

        Uskontopalsta on todellakin jönssille se oikea palsta.


    • Anonyymi

      Meidän kulmilla satoi täällä etelässäkin lunta.

    • Anonyymi

      "Koronavirus hiljensi: Tieliikenteessä 90 prosentin lasku" https://www.is.fi/autot/art-2000006474366.html

      Suomen hallitus suunnitteli veronkorotuksia liikennepolttoaineisiin, jotta saataisiin hiilidioksidipäästöt kuriin. Nyt nähdään tuleeko niistä olemaan mitään hyötyä päästöjen vähentämiseksi. Jos tämä koronan vaikutus ei näy päästöissä niin hallitus on veikannut väärää hevosta eli siis päästömaksuista ei ole maailman pelastajaksi.

    • Anonyymi

      Eiköhän niitä veronkorotuksia suunnitella ihan vaan valtion suuren rahantarpeen takia.

      • Anonyymi

        Ainahan vassareilla on käsi toisten takussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe