Miksi otat irl:stä toisten sanomia asioita ja lauot niitä palstalle? Onko pyrkimyksesi lavastaa ja mustamaalata toisia?
Miksi yrität esittää palstalla toista henkilöä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kommentti sivusta:
Lopetan tämän palstan seuraamisen ja tänne kirjoittamisen kokonaan, tässä syyni.
1) palstalle kirjoittaessa tulee usein sellainen olo, että joku ottaa kirjoitukseni liian henkilökohtaisesti.
2) täällä on paljon palstahäiriköitä, jotka vain sotkevat toisten keskusteluita.
3) monet esiintyvät tällä palstalla naisena, vaikka ovat miehiä.
4) ehkä tämä koronasta johtuva eristäytyminen on saanut aikaan joissakin ihmisissä mielenterveydellisiä ongelmia.
5) koskaan et voi 100% varmasti tietää kuka viestisi lukee, etkä koskaan voi 100% varmasti tietää kuka viestiisi vastannut oikeasti on.- Anonyymi
Etkö osannut ottaa noita asioita huomioon palstalle tullessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osannut ottaa noita asioita huomioon palstalle tullessa?
???
Ja nyt sitten jäi vielä se
6) olen itse ymmärtänyt lukemani viestin väärin
7) olen itse ottanut lukemani viestin henkilökohtaisena
8) olen itse huomaamattani palstahäirikkö
9) olen itse tulkinnut sukupuolineutraalin viestin miehen/naisen kirjoittamaksi
10) 100% varmaa tietoa yhdestäkään anonyymistä ei ole - sen puoleen kuin rekisteröityneistäkään
Tota noin ja niin jaa.
- Anonyymi
Ei se niin mene 🤭
- Anonyymi
Hyvä ihminen sentään. Täällä selailee tuhansia ihmisiä tätäkin sivua. Jos täällä lukee jotakin jonka itse olet joskus sanonut, niin se on puhdas sattuma. Ihmisille nyt tapahtuu samanlaisia asioita ja puhutaan samoja asioita ympäri Suomen.
Minusta on enemmän mustamaalausta sellaiset väittämät, joite tulee melkein jokaiseen kirjoitukseen ihan tauotta 24/7 että aloittaja on mies, joka esiintyy naisena. Se, että mistä tiedän tälläiset väitteet palstaharhaksi tai jopa ilkeämieliseksi trollailuksi johtuu siitä, että niitä väitteitä tulee omiinkin kirjoituksiini vaikka tilasin juuri ellokselta uudet tissiliivit naisellisia muotojani korostamaan, Naisena näet olen hiukan turhamainen!- Anonyymi
Yhdyn tähän mielipiteeseen. Olen ihan samassa tilanteessa. Paitsi etten ole tilannut rintsikoita Ellokselta. Mutta joku väittää mua jatkuvasti mieheksi, lähes joka viestissäni, vaikka olen nainen ihan varmasti. Tähänkin tulee kohta joku kiljumaan, että olen mies. Mä en ole mies enkä sellaisena esiinny. Olen nainen enkä esiinny täällä muuta. Ei tämä ole mulle mikään teatteri vaan keskustelupalsta.
- Anonyymi
No nyt on todellisuus hämärtynyt pahasti;
joite tulee melkein jokaiseen kirjoitukseen ihan tauotta 24/7 että aloittaja on mies, joka esiintyy naisena. Huh, huh🤣
- Anonyymi
Sä et tule koskaan ymmärtämään, että kukaan ei tee noin. Joku vaan kuulostaa samalta ja nämä rakastumishetket kuitenkin on niin samanlaisia. Tunteiden täyttämä kirjoitus vaan KUULOSTAA susta siltä.
- Anonyymi
Sä olet vastenmielinen aloituksinesi
- Anonyymi
Onhan sellaisiakin häiriintyneitä kaiketi. Jos "kohteet" sattuisivat lukemaan, eivät varmaankaan osaisi edes arvata, kuka niitä häiriintyneitä kirjoittelee, koska sen tyyppisten ihmisten arvo oli jo muutenkin nolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743810Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1843047Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472946Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572441Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632230- 1601880
- 781575
- 331447
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391362