Varastotien kirpputori

Anonyymi

onkohan siellä kävijöitä ??

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mee kahtomaan. Minä en ainakaan menis, kun sieltä saa viruksen niistä kuppasista kamoista.

    • Anonyymi

      Onko se ennään ees toiminnassa? Ei missään enää edes ilmoittele mitään. Jos on, kannattee nyt ainakin välttää käymästä..satojen käsiparien hiplaamia tuotteita siellä esillä..

      • Anonyymi

        Kukkaan ei käy , mutta tuotteet ovat satojen käsiparien hiplaamia .


    • Anonyymi

      Vintik ja tuhat-tori on suljettu koronaviruksen takia. Vielä kun näitten matujen paikka siellä samassa rakennuksessa,missä pyllistelevät ja käyvät varastotien kirpparilla "räkimässä".. hyi.

    • Anonyymi

      hyi,äkkiä kiinni

      • Anonyymi

        Ei kukaan ole määrännyt , että kirpputorien pitäisi olla kiinni .


    • Anonyymi

      boikottiin

      • Anonyymi

        Kirpputoreja ei ole määrätty olemaan kiinni. Turhaa vouhotusta ja hysterian levittämistä. Ei varastotien kirppiksellä ole maahanmuuttaneita sen enempää kuin muillakaan kirppareilla.
        Noin yleensä taitaa olla, että josjollakin on kuppa, kyllä hän hakeutuut hoitoon. Minulla on vuosien kokemus kirppispöydän pitämisestä. Ei ne ihmiset siellä hiplaile tuotteita. Toki niitä saatetaan pidellä käsissä ja tutkina myytävän tuotteen kunto. .... Eikös missä tahansa kaupassa toimita noin eli " hiplaillaan" hedelmiä, juureksia, vaatteita, alusasuja, meikkejä.


    • Anonyymi

      äly hoi älä jätä.Pisaratartuntana leviää.varmasti siellä jokainen hengittää ja samalla voi levittää virusta.matut ne on pahimmat levittäjät.

    • Anonyymi

      hyi,kirppistä.kiinni heti.

      • Anonyymi

        Mukava , että Aittatien kirppari on auki .
        On jotain missä käydä aikaansa kuluttamassa näin hiljaisena aikana .
        Tilat ovat niin suuret , että vaikeaa sieltä on saada mitään pöpöjä
        , kun ei ole pakko lähestyä toista asiakasta .
        Yleensä sairaat makaa kotona vuoteessaan tuskinpa niitä kirppari kiinnostaa .


    • Naiset myi pestyjä siteitä. Huomaa pohjoisen köyhyys on raakaa

      • Anonyymi

        Taitaapa nämä kommentoijat olla suunsa soittajia. Osa ei lienee käynyt kirppiksilla ollenkaan. Tuulesta temmattua sekoittaa tähänkin maahanmuutajat. He eivät todellakaan tungeksi kirppareilla.
        Kyllähän kirpparin omistaja - yrittäjänä saa pitää kauppaansa auki. Ei siellä ole tällä hetkellä ruuhkaa asiakkaista. Joten turvavälit toimivat. Itse olen pyörähdellyt silloin tällöin siellä nykyäänkin. Eipä ole rykijöitä eikä hiplaajia näkynyt.
        Tuetaanpa kaikkia Lapin yrittäjiä. Ei heistä ole kenellekään lappilaisella vaaraa!


      • Anonyymi

        "Mr. Riipputissi".


    • Anonyymi

      Hyi,heti kiinni,eikä saa enää aukasta.pitää desinfineerata.

    • Anonyymi

      voihan sieltä mennä kuukauden vanhoja makeisia ostamaan. Näin luettu lapikansa tekstarista. Ainaki spr kirpputori ollut jo viikkoja suljetu, voisivat pitää lomaa muutkin.En käy isommissa paikosa itse nyt.

    • Anonyymi

      hyi,kiinni vain,tarttuu heti ovelta

      • Anonyymi

        Annetaanpa yrittäjän pitää kirppariaan auki. Ns. kivijalkamyymälöitä ei ole valtakunnallisella määräyksellä suljettu. Jokainen yrittäjä saa itse päättää, pitääkö firmaa auki vai kiinni.
        Tsemppiä yrittäjille!


    • Anonyymi

      ON MUTTA SULLE KÖYHÄLLE LIIAN KALLIS ..

    • Anonyymi

      TÄÄLLÄ VAIN MATUJA JA MUTUJA

      • Anonyymi

        Kyllähän tällä palstalla on kirjoittajana koko väestön kirjo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tällä palstalla on kirjoittajana koko väestön kirjo!

        Tosi hyvä kirppari !


    • Anonyymi

      hyi,mahoton paikka

      • Anonyymi

        Mukava oli aamutuimaan visiteerata. Väljää liikkua, ostettavaa löytyi ja hyvä palvelu.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe