onkohan siellä kävijöitä ??
Varastotien kirpputori
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mee kahtomaan. Minä en ainakaan menis, kun sieltä saa viruksen niistä kuppasista kamoista.
- Anonyymi
Onko se ennään ees toiminnassa? Ei missään enää edes ilmoittele mitään. Jos on, kannattee nyt ainakin välttää käymästä..satojen käsiparien hiplaamia tuotteita siellä esillä..
- Anonyymi
Kukkaan ei käy , mutta tuotteet ovat satojen käsiparien hiplaamia .
- Anonyymi
Vintik ja tuhat-tori on suljettu koronaviruksen takia. Vielä kun näitten matujen paikka siellä samassa rakennuksessa,missä pyllistelevät ja käyvät varastotien kirpparilla "räkimässä".. hyi.
- Anonyymi
hyi,äkkiä kiinni
- Anonyymi
Ei kukaan ole määrännyt , että kirpputorien pitäisi olla kiinni .
- Anonyymi
boikottiin
- Anonyymi
Kirpputoreja ei ole määrätty olemaan kiinni. Turhaa vouhotusta ja hysterian levittämistä. Ei varastotien kirppiksellä ole maahanmuuttaneita sen enempää kuin muillakaan kirppareilla.
Noin yleensä taitaa olla, että josjollakin on kuppa, kyllä hän hakeutuut hoitoon. Minulla on vuosien kokemus kirppispöydän pitämisestä. Ei ne ihmiset siellä hiplaile tuotteita. Toki niitä saatetaan pidellä käsissä ja tutkina myytävän tuotteen kunto. .... Eikös missä tahansa kaupassa toimita noin eli " hiplaillaan" hedelmiä, juureksia, vaatteita, alusasuja, meikkejä.
- Anonyymi
äly hoi älä jätä.Pisaratartuntana leviää.varmasti siellä jokainen hengittää ja samalla voi levittää virusta.matut ne on pahimmat levittäjät.
- Anonyymi
hyi,kirppistä.kiinni heti.
- Anonyymi
Mukava , että Aittatien kirppari on auki .
On jotain missä käydä aikaansa kuluttamassa näin hiljaisena aikana .
Tilat ovat niin suuret , että vaikeaa sieltä on saada mitään pöpöjä
, kun ei ole pakko lähestyä toista asiakasta .
Yleensä sairaat makaa kotona vuoteessaan tuskinpa niitä kirppari kiinnostaa .
Naiset myi pestyjä siteitä. Huomaa pohjoisen köyhyys on raakaa
- Anonyymi
Taitaapa nämä kommentoijat olla suunsa soittajia. Osa ei lienee käynyt kirppiksilla ollenkaan. Tuulesta temmattua sekoittaa tähänkin maahanmuutajat. He eivät todellakaan tungeksi kirppareilla.
Kyllähän kirpparin omistaja - yrittäjänä saa pitää kauppaansa auki. Ei siellä ole tällä hetkellä ruuhkaa asiakkaista. Joten turvavälit toimivat. Itse olen pyörähdellyt silloin tällöin siellä nykyäänkin. Eipä ole rykijöitä eikä hiplaajia näkynyt.
Tuetaanpa kaikkia Lapin yrittäjiä. Ei heistä ole kenellekään lappilaisella vaaraa! - Anonyymi
"Mr. Riipputissi".
- Anonyymi
Hyi,heti kiinni,eikä saa enää aukasta.pitää desinfineerata.
- Anonyymi
voihan sieltä mennä kuukauden vanhoja makeisia ostamaan. Näin luettu lapikansa tekstarista. Ainaki spr kirpputori ollut jo viikkoja suljetu, voisivat pitää lomaa muutkin.En käy isommissa paikosa itse nyt.
- Anonyymi
hyi,kiinni vain,tarttuu heti ovelta
- Anonyymi
Annetaanpa yrittäjän pitää kirppariaan auki. Ns. kivijalkamyymälöitä ei ole valtakunnallisella määräyksellä suljettu. Jokainen yrittäjä saa itse päättää, pitääkö firmaa auki vai kiinni.
Tsemppiä yrittäjille!
- Anonyymi
ON MUTTA SULLE KÖYHÄLLE LIIAN KALLIS ..
- Anonyymi
TÄÄLLÄ VAIN MATUJA JA MUTUJA
- Anonyymi
Kyllähän tällä palstalla on kirjoittajana koko väestön kirjo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tällä palstalla on kirjoittajana koko väestön kirjo!
Tosi hyvä kirppari !
- Anonyymi
hyi,mahoton paikka
- Anonyymi
Mukava oli aamutuimaan visiteerata. Väljää liikkua, ostettavaa löytyi ja hyvä palvelu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172632Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762536Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821757- 861405
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70985- 74955
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27779Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4734