Varastotien kirpputori

Anonyymi

onkohan siellä kävijöitä ??

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mee kahtomaan. Minä en ainakaan menis, kun sieltä saa viruksen niistä kuppasista kamoista.

• Anonyymi

Onko se ennään ees toiminnassa? Ei missään enää edes ilmoittele mitään. Jos on, kannattee nyt ainakin välttää käymästä..satojen käsiparien hiplaamia tuotteita siellä esillä..

• Anonyymi

Kukkaan ei käy , mutta tuotteet ovat satojen käsiparien hiplaamia .

• Anonyymi

Vintik ja tuhat-tori on suljettu koronaviruksen takia. Vielä kun näitten matujen paikka siellä samassa rakennuksessa,missä pyllistelevät ja käyvät varastotien kirpparilla "räkimässä".. hyi.

• Anonyymi

hyi,äkkiä kiinni

• Anonyymi

Ei kukaan ole määrännyt , että kirpputorien pitäisi olla kiinni .

• Anonyymi

boikottiin

• Anonyymi

Kirpputoreja ei ole määrätty olemaan kiinni. Turhaa vouhotusta ja hysterian levittämistä. Ei varastotien kirppiksellä ole maahanmuuttaneita sen enempää kuin muillakaan kirppareilla.
        Noin yleensä taitaa olla, että josjollakin on kuppa, kyllä hän hakeutuut hoitoon. Minulla on vuosien kokemus kirppispöydän pitämisestä. Ei ne ihmiset siellä hiplaile tuotteita. Toki niitä saatetaan pidellä käsissä ja tutkina myytävän tuotteen kunto. .... Eikös missä tahansa kaupassa toimita noin eli " hiplaillaan" hedelmiä, juureksia, vaatteita, alusasuja, meikkejä.

• Anonyymi

äly hoi älä jätä.Pisaratartuntana leviää.varmasti siellä jokainen hengittää ja samalla voi levittää virusta.matut ne on pahimmat levittäjät.

• Anonyymi

hyi,kirppistä.kiinni heti.

• Anonyymi

Mukava , että Aittatien kirppari on auki .
        On jotain missä käydä aikaansa kuluttamassa näin hiljaisena aikana .
        Tilat ovat niin suuret , että vaikeaa sieltä on saada mitään pöpöjä
        , kun ei ole pakko lähestyä toista asiakasta .
        Yleensä sairaat makaa kotona vuoteessaan tuskinpa niitä kirppari kiinnostaa .

• Naiset myi pestyjä siteitä. Huomaa pohjoisen köyhyys on raakaa

• Anonyymi

Taitaapa nämä kommentoijat olla suunsa soittajia. Osa ei lienee käynyt kirppiksilla ollenkaan. Tuulesta temmattua sekoittaa tähänkin maahanmuutajat. He eivät todellakaan tungeksi kirppareilla.
        Kyllähän kirpparin omistaja - yrittäjänä saa pitää kauppaansa auki. Ei siellä ole tällä hetkellä ruuhkaa asiakkaista. Joten turvavälit toimivat. Itse olen pyörähdellyt silloin tällöin siellä nykyäänkin. Eipä ole rykijöitä eikä hiplaajia näkynyt.
        Tuetaanpa kaikkia Lapin yrittäjiä. Ei heistä ole kenellekään lappilaisella vaaraa!

• Anonyymi

"Mr. Riipputissi".

• Anonyymi

Hyi,heti kiinni,eikä saa enää aukasta.pitää desinfineerata.

• Anonyymi

voihan sieltä mennä kuukauden vanhoja makeisia ostamaan. Näin luettu lapikansa tekstarista. Ainaki spr kirpputori ollut jo viikkoja suljetu, voisivat pitää lomaa muutkin.En käy isommissa paikosa itse nyt.

• Anonyymi

hyi,kiinni vain,tarttuu heti ovelta

• Anonyymi

Annetaanpa yrittäjän pitää kirppariaan auki. Ns. kivijalkamyymälöitä ei ole valtakunnallisella määräyksellä suljettu. Jokainen yrittäjä saa itse päättää, pitääkö firmaa auki vai kiinni.
        Tsemppiä yrittäjille!

• Anonyymi

ON MUTTA SULLE KÖYHÄLLE LIIAN KALLIS ..

• Anonyymi

TÄÄLLÄ VAIN MATUJA JA MUTUJA

• Anonyymi

Kyllähän tällä palstalla on kirjoittajana koko väestön kirjo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän tällä palstalla on kirjoittajana koko väestön kirjo!

Tosi hyvä kirppari !

• Anonyymi

hyi,mahoton paikka

• Anonyymi

Mukava oli aamutuimaan visiteerata. Väljää liikkua, ostettavaa löytyi ja hyvä palvelu.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3444
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2678
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      388
      2624
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1787
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1425
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1210
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1026
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      75
      995
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      819
    10. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      68
      811
    Aihe