Onko sinulle joskus huudettu oikein hirvittävän kovalla äänellä?
Onko Huudettu?
39
<50
Vastaukset
Olin 7-luokalla ja 9-luokkalainen huusi niin kovaa että ääni särkyi, kun se halusi pingisvuoroni. Arvioin äkkiä tilanteen ja tajusin että tätä taistelua en voi voittaa. Siinä meni pingisvuoro :(
- Anonyymi
On huudettu mulle puhelimessa, kun suuttui, ei kukaan muu, mutta luonteensa tapaan mielialansa muuttui vaikka sanoi olevansa lempeä ei oikeasti ollutkaan.
- Anonyymi
Jälkkäri-istuja kirjoitti:
On tyyppejä, jotka sanovat olevansa lempeitä, ja sitten eivät kuitenkaan ole.
Joo - monenlaisia on...
- Anonyymi
On. Kerran yksi työtoveri sai hirveän raivarin ihan pikkuasiasta. Olin kyllä ihan ulalla koko jutusta. Pyyteli kyllä myöhemmin anteeksi. Välit ei kyllä sen jälkeen oikein koskaan normalisoituneet.
- Anonyymi
Joskus työpaikan rasitteena on joku huutaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus työpaikan rasitteena on joku huutaja.
Olen minäkin ollut työpaikassa, jossa äijällä oli pätemisen tarve, ja siksi hän toisinaan huusi kuin mikäkin.
On. Raivohuutoa se on. Vallankäytön väline. Mutta ihminen muuten turtuu sellaiseenkin kun sitä riittävän kauan sietää.
- Anonyymi
On minulle huudettu. Vankilan pihalla pakollisessa lapiotyössä vartija huusi:
"Lapioi nopeammin ! Äläkä korjaile nenälläsi valuvien silmälasien asentoa !"
Arvatkaa, miltä se tuntui.
-Likinäkörillitäti- Anonyymi
Tuntui varmaan kamalalta.
- Anonyymi
Miksi korjailit silmälasien asentoa? Vartija piti sinulle kurin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule. Jos silmälasit valuu nenällä, niin pakkohan niiden asentoa on korjata, jotta eivät putoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli rillit ihan vinossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli rillit ihan vinossa.
Älä vinoile
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vinoile
Niin - eipä oo vinoilun aihetta tässä asiassa.
- Anonyymi
Joo, on. Tärykalvo meni vasemmasta korvasta. Ex-mies sen aiheutti.
- Anonyymi
Oma lapsi huusi kerran tosi kovalla äänellä raivostuessaan. Silloin hänellä oli vaikea vaihe elämässään. Aika kauhealta se tuntui vaikka ymmärsin mistä se johtui.
Lapsen nyt ymmärtää. Tunteet purkaantuu monesta syystä, eri iässäkin. Mutta joku työkaveri, kumppani tms. huutaja joka huutaa kuuppa punasena ilman mitään vastaavaa syytäkään. Ottaa aivoon.
On huudettu. Lähinnä kiehahtaa, kun joku alkaa huutamaan kuin mielipuoli. En kauaa jaksa kuunnella, kun häivyn tai huudan takas ja häivyn.
- Anonyymi
Mä en edes huuda takaisin, vaan häivyn
Anonyymi kirjoitti:
Mä en edes huuda takaisin, vaan häivyn
En minäkäänaina, riippuu asiasta ja tyypistäkin. Harvoin kukaan mulle nykyään huutaa. Lapset väsymyskiukkua, mutta se on eri asia tosiaan. Töissä on taidettu viimeksi huutaa tai kiukkusesti ja kovalla äänellä tuoda julki ärtymystä. Ei ollut henkilökohtaista, mutta satuin tulilinjalle.
- Anonyymi
Joka hurjasti huutelee, niin hänellä ei liene kaikki o.k.
- Anonyymi
No just samaa mieltä
Kierrätyskeskuksessa kerran kun katselin jotain liinoja tuli siihen viereen joku nuorehko nainen huutamaan putki suorana. Hän oli joku paikan työntekijöistä, ilmeisesti vähän vajaa.. Liinoja ei olisi saanut siirrellä ja katsella, kun hän ne oli kerta juuri järjestänyt.. Aha joo..o.
- Anonyymi
Arvata saattaa että hän oli näitä "katsella saa muttei koskea" tyyppejä.
Anonyymi kirjoitti:
Arvata saattaa että hän oli näitä "katsella saa muttei koskea" tyyppejä.
Vaikea katsella, kun ovat päällekkäin..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Vaikea katsella, kun ovat päällekkäin..
Yritit viedä ne?
Anonyymi kirjoitti:
Yritit viedä ne?
En edes kassalle. Mutta se oli siis ihan oikeasti jotenkin "heihei"..joku tukityöllistetty.
- Anonyymi
Asioita ei selvitetä huutamalla, vaan rauhallisesti keskustelemalla.
- Anonyymi
Se olis tärkeä taito
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olis tärkeä taito
Jotkut osaavat sen taidon, mutta ikävä kyllä eivät kaikki.
On... :D
Aika monasti tullee huutoa kun miehän en anna periksi missään asiassa..
:DKoulussa opettaja huusi, kun pelleilin.
- Anonyymi
Kuin sää pelleilit? kysyisi turkulainen
- Anonyymi
On huudettu. Olen myös itse huutanut. Mutta kannattaa huutaa harkiten...
https://youtu.be/rK-wkM_wXVI Onko kukaan käynyt huutokaupassa huutamassa?
Mullon yksi iso suht kuulun taiteilijan taulu huudettuna.Parista perheenjäsenestä lähtee sellainen ääni että huh huh...ne huutaisivat kenet tahansa suohon ^_^
- Anonyymi
On hyvä puhua kuuluvalla äänellä, mutta ei huutaen.
Narsisti ex-vaimo sai välillä raivokohtauksia, johon kuului myös silmitön huutaminen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371