Kannattaa ehdottomasti katsoa
https://kulttuuritoimitus.fi/kritiikit/kritiikit-elokuva/neitoperho-elokuva-antaa-naisen-olla-syyntakeeton-sekopaa-ja-se-on-meille-edelleen-liikaa/
Oletteko nähneet Neitoperho-leffaa
18
288
Vastaukset
Ihan parhaita suomalaisia nykyelokuvia. Klemola on huippu, samoin ohjaaja Mantila:)
Vasta nyt luin arvostelun linkistä. En oikein pitänyt siitä, vaikka kirjoittaja samaa mieltä olikin, että elokuva on hyvä. Minusta tuo arvostelu ohjaa liikaa katsojiksi juuri tietyntyyppisiä katsojia ja karkoittaa osan katsojista, jotka voisivat tykätä leffasta.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Vasta nyt luin arvostelun linkistä. En oikein pitänyt siitä, vaikka kirjoittaja samaa mieltä olikin, että elokuva on hyvä. Minusta tuo arvostelu ohjaa liikaa katsojiksi juuri tietyntyyppisiä katsojia ja karkoittaa osan katsojista, jotka voisivat tykätä leffasta.
En tiedä olenko tuollainen tietyn tyyppinen katsoja, mutta kiinnostuin. Aion katsoa.
- Anonyymi
Leea Klemola on aivan omaa luokkaansa näyttelijänä. Ehkä Suomen paras naisnäyttelijä tällä hetkellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leea Klemola on aivan omaa luokkaansa näyttelijänä. Ehkä Suomen paras naisnäyttelijä tällä hetkellä
Nykyään taitaa kuitenkin enemmän ohjata teatteria kuin näytellä.
Wwuwuw kirjoitti:
En tiedä olenko tuollainen tietyn tyyppinen katsoja, mutta kiinnostuin. Aion katsoa.
Joo, suosittelen. Ainakin ajattelisin, että joku mies voisi ajatella, että tää on jotenkin naisten leffa, ton arvostelun perusteella, vaikka ennenkaikkea se on hyvä jännäri loistavilla näyttelijäsuorituksilla ja hienolla kuvauksella ja musiikilla.
- Anonyymi
Mikä olisi kaksinkertoinen Blondi? tai vaikka Punapää?
- Anonyymi
Loistava leffa. Hieno musiikki!
- Anonyymi
En katso kotimaisia elokuvia kun ne on kaikki paskoja.
- Anonyymi
Tämä kannattaa katsoa. On kv. tasoa
En ole nähnyt, mutta kiitos vinkistä.
Kun näin ensimmäisen kerran Thelman ja Louisen, niin olin jokseenkin pettynyt, lähinnä siihen miten uhreina heidät kuitenkin kuvattiin.- Anonyymi
Olen nähnyt tuon joskus kauan sitten. Eevi jäi mieleen. Vaikuttava leffa.
xLinerLoppu oli hyvä. Luulin ensin että Eevi tekis itsarin, mikä ei olis ollenkaan sopinut kyseiseen hahmoon..
Oli mielenkiintoinen.
Sarjassamme leffoja, jotka jäävät mieleen..👍Naispuolisista psykopaateista tuli mieleen, että Avalla on alkanut seemminen sarja kuin Killing Eve.. 👍
Etenkin se aasialaisnainen on nappivalinta roolissaan.Wwuwuw kirjoitti:
Naispuolisista psykopaateista tuli mieleen, että Avalla on alkanut seemminen sarja kuin Killing Eve.. 👍
Etenkin se aasialaisnainen on nappivalinta roolissaan.Tänään tulee kolmas osa.
Joo joo
Ollaan ollaan.
(hirn)- Anonyymi
Paras suomalainen leffa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213