Minä menen viideltä saunaan. Tehkää te muut mitä tykkäätte. Olkaa iloisia ja elämänmyönteisiä. -Likinäkörillitäti
Viideltä saunaan
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kävimme muijankanssa jo kolmelta saunassa kun saunavuoro on siihen aikaan kerrostalossa. Saisi olla myöhemmin mutta ei voi mitään.
- Anonyymi
Kerrostalojen saunat pitäisi lailla sulkea, jos taloyhtiön hallitus ja isännöitijä ovat noin ajattelemattomia. Niin suuri vaara saada korona tarunta.
- Anonyymi
Meidän taloyhtiössä sauna on suljettu koronariskin takia.
Pääsitkö kuudelta putkaan? 😉
- Anonyymi
Kun koronavirus laantuu, viinamieskin alkaa taas käydä lauantaisin saunassa.
Saunassa onkin hyvä aloittaa pohjien ottaminen. Kun pohjat on juotu ja ollaan saunapuhtaita, voikin sitten suunnata yökerhoon tapaamaan naisia.
Raitis mies käy äkkiä saunassa ja on sen jälkeen loppuillan yksin kotona. Naisiakaan hän ei tapaa.
t. viinamies- Anonyymi
Heh. Kun alkaa ottamaan pohjia jo kotisaunassa, niin baariin mennessä on jo niin hoipertelevassa kunnossa, että baariin ei pääse edes sisälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh. Kun alkaa ottamaan pohjia jo kotisaunassa, niin baariin mennessä on jo niin hoipertelevassa kunnossa, että baariin ei pääse edes sisälle.
Heh. Heh. Voi niinkin käydä, kuten kävi yhdelle kaverille, ettei päässyt omaan saunaankaan kun niin kännissä oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on vain harjoittelun puutetta. Viinamies on juonut viinaa nuoresta pitäen ja ylläpitänyt viinanjuontitaitojaan myös silloin kun yökerhoon ei ole voinut lähteä. Kun viinanjuontitaidot ovat kunnossa, ei yökerhoon tarvitse hoiperrella vaan homma sujuu kunnolla vaikka tukevat pohjat onkin jo juotu.
t. viinamies
- Anonyymi
Viideltä viinhaaa!
- Anonyymi
Kotisauna, paras sauna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252426- 1142046
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421533Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91467Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947