Linkkejä omistamiisi upeiden arvokellojen kuviin?

Anonyymi

Olen palstaa lueskellessani huomannut, että joillain on todella upeita ja kalliita arvokelloja, olisi hieno juttu, jos nämä kelloharrastajat laittaisivat vaikka joitain kuvalinkkejä, jotta kaikki, me köyhätkin, saisivat ihailla näiden henkilöiden hyvällä maulla valittuja upeita arvokelloja, joihin köyhillä ei ole varaa. Vielä parempi jos saisi nähdä oikein "wrist shotteja" kyseisistä aikaraudoista.

6

152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parhaat kuvat löytyvät tavallisesti valmistajien nettisivuilta. "Rannekuvat" ovat tavallisesti niin kökköjä (ja taustalla bemarin ratti) että äklöttää. Pelkää ökyilyä ja pullistelua. Itse en periaatteesta ota enkä julkaise rannekuvia, koska en näe tarvetta todistaa omistavani kelloa, josta kerron. Jos joku ei usko niin olkoon uskomatta, täysin merkityksetöntä.

Olen kyllä ottanut kuvia kelloistani erilaisissa asetelmissa, joissa jotain aiheeseen liittyvää rekvisiittaa mukana. Niitä olen sitten laittanut joillekin alan palstoille Suomessa ja USA:ssa, ja saanut jopa tykkäyksiä. Mutta olen kyllä sen alan ammattilainen. Yksi kuva jopa julkaistiin merkittävän jenkkiläisen kellosivuston kuvakilpailun parhaimmistossa.

• Anonyymi

"Rannekuvista" tulee kyllä ihan jotain muuta mieleen. Ehkä se arvokkain omaisuus on sitten siellä sepaluksen takana :p

• Anonyymi

Katso IG:stä muhkeita rannekuvia kalleista kelloista...

• Anonyymi

Rattikuvat ovat suosittuja. Fake Rolex ranteeseen...

• Anonyymi

Jotenkin täällä on aistittavissa jonkin asteista kateutta?

• Anonyymi

Mistä pitteis olla kateelline ku ei täällä yhtään linkkei oo laitettuna?

Pistäs jotain linkkii hei!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe