Onko kokemusta tuosta seurasta?
Downtown 65
65
3375
Vastaukset
- Anonyymi
Downtown 69 seurapaidat.
- Anonyymi
Liittykää jyryyn, molle valmentajana.
- Anonyymi
Rajatorpan vierestä.
- Anonyymi
Heil on oikeesti aika kovia kilpakuntoilijoita. Jonkin näkönen try out heillä jos meinaa mukaan ni kattoo onko hyvä tyyppi
- Anonyymi
Mukaan vaan jos lahjakkuus riittää sub 3 suoritukseen. Rentoa sontaa.
- Anonyymi
Onko Molari pyrkinyt tryoutiin?
- Anonyymi
millon alkaa reenit vantaalle?
- Anonyymi
Hei, Vauhtisammakon juoksukoulu alkaa huhtikuussa. Kestävyyttä pintakaasulla treenit kai jo menossa? Downtown 65 porukka laturetkeilemässä tällä hetkellä Vuokatissa.
- Anonyymi
Onkon Snakster päässyt alle kolmen uudelleen vai vieläkö tahkoaa alimatkojen kisoja?
- Anonyymi
näksterillä parta viuhuu maata pitkin. ukkelilla rento 1,83 km hölkkä alkuiltaan 5:51 keskijulpuusilla.
Tuomas tykkäsi kovasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tonnin vetoja tehnyt: http://ontrail.net/#user/Snakster
Kaksi päivää sitten. Tänään stravassa rento 1,83 km hölkkä.
- Anonyymi
Partaukko juoksi Hakunilassa kympin alle 40. Tuosta on hyvä jatkaa kohti sub 3 maratonia.
- Anonyymi
Pyytäkää Eetu dauntaunoihin. Ukolla downsyndrooman oireita.
- Anonyymi
Downtownilaiset ovat maalaisia ja työläisiä Vantaalta. Eetu muuta Myyrmäkeen niin saat seurakavereita! Tosin seurassa on vain miehiä ja seura-asut ovat pinkit 😀
- Anonyymi
Kyllä onpi tehnyt parta ukkojen seura näksterin reeneille kutaa.
- Anonyymi
Onko seuraan pääsyvaatimuksena hölkkäparta?
- Anonyymi
No kato somesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kato somesta.
Instagramissa hae #downtown65. Joka ukolla parta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Instagramissa hae #downtown65. Joka ukolla parta.
Mikä juttu toi retkibussi poseeraus on?
- Anonyymi
Näkster 2.38 kilsoo 6:01 minuutin tahti.
Ei ressiä - Anonyymi
Kokemuksia löytyy. Entä sinulla?
- Anonyymi
Downtownin ukot rentoja partanaamoja.
- Anonyymi
Ukkeli vedellyt pohjois-baanalla 8.5km lähes sub3h maratonvauhtia. Vantaalla tärähtää.
- Anonyymi
Onko hommoilua? Molari valmentajaksi sinne.
- Anonyymi
Vantaan ukoilla bareback mountain meininki. Junahommia pinkeissä seura-asuissa.
- Anonyymi
Vantaan partaukko Näksteri juossut jo pitkään kivun läpi ja nyt sitten Vihdissä 1500m kisassa dnf ja pohje poksahti kunnolla.
- Anonyymi
Ei ole mollella sinne asiaa. Tietävät kyllä tyypin.
- Anonyymi
Yukha on siloposki. Ei asiaa Downtowniin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yukha on siloposki. Ei asiaa Downtowniin.
Harvinaista muuten ettei joillain miehillä kasva lainkaan parta. Onko syynä estrogeenin eli suuri määrä kropassa?
- Anonyymi
Mukana ovat Jukolassa
- Anonyymi
Rento askel Jukolassa.
Hyvät hyssykät.
Kohta tulee ankkuri mualiin.
Täällä iloa. - Anonyymi
Partaukkelit Mynämäen yössä. Hienoo.
- Anonyymi
Onko nämä ukkelit polkuporinassa?
- Anonyymi
Hauskaa porukkaa
- Anonyymi
Vantaalla nähdään
- Anonyymi
Missä viestin tuloksia nähtävillä?
- Anonyymi
Tuomas ja Jaska hiihtivät Espoosta Keravalle ja takaisin – tällainen oli huima 200 kilometrin ja 29 tunnin urakka.
Parta oli mintissä.- Anonyymi
olivatko mukana kaljakellunnassa?
- Anonyymi
Kärkkäisellä sikapäivät. Melekosta pinkkii nannaa.
Taijan laittaa Hoka Challenger goretexit tillaukseen.- Anonyymi
Ei ole kärkkäisellä kokoja, mutta ei hätää, tilasin samat jo aiemmin XXL:stä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kärkkäisellä kokoja, mutta ei hätää, tilasin samat jo aiemmin XXL:stä.
miusta hyvin kokoja.
Rentoa että Downtown kisaa Kärkkäisen väreissä.
Miehet Sika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miusta hyvin kokoja.
Rentoa että Downtown kisaa Kärkkäisen väreissä.
Miehet Sika.Nyt miula pinkkejä sikamainoksia ruudulla.
- Anonyymi
Onko kaikki 65 ukot mukana vaaroilla 65 lla?
- Anonyymi
On kokemuksia Vantaan maratonilla antoivat läpsyn käteen.
- Anonyymi
Henri Ansio mukana.
- Anonyymi
Koska Henaattorista on vantaalainen tullut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska Henaattorista on vantaalainen tullut?
Ai ettien että.
Hän on ensimmäinen parraton downtown ukkeli.
Vantaa vetää puoleensa miekkosia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ettien että.
Hän on ensimmäinen parraton downtown ukkeli.
Vantaa vetää puoleensa miekkosia.Ettien että. Ukkelilla alkoi maratonit kulkemaan, kun muutti Vantaalle. Vantaa on suomen sub3 maratonpääkaupunki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettien että. Ukkelilla alkoi maratonit kulkemaan, kun muutti Vantaalle. Vantaa on suomen sub3 maratonpääkaupunki.
Nunnelan Aki puuttuu DT possujunasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettien että. Ukkelilla alkoi maratonit kulkemaan, kun muutti Vantaalle. Vantaa on suomen sub3 maratonpääkaupunki.
Eikö ukko ole asunut aina vantaalla?
Suunnolla töissä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ukko ole asunut aina vantaalla?
Suunnolla töissä?Oon kuvitellut olevan Turun seudulta kotoisin.
- Anonyymi
Rentoa . Onko henri juhan kansaa kannustuspisteellä juomassa olvia?
- Anonyymi
Hyvää kannustusta oli jälleen Vantaan maratonilla.
- Anonyymi
onko Nummela liittymässä seuraan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko Nummela liittymässä seuraan?
Itkonen, salli ja pietu downtowniin kiiitos
- Anonyymi00067
Saako näkster lahen alaosaston?
- Anonyymi00068
Liipolaan?
Lahen kovin lähiö.
- Anonyymi00069
Vihreällä mamuttajalla tuli mitta täyteen myyrmäen mamuja?
- Anonyymi00070
Downtown 65 possujuna puksuttaa Ouluun poijes Suomen mogadishusta.
- Anonyymi00071
Vieläkö Naksteri juoksee pinkissä lahdessa?
- Anonyymi00072
Loppuuko vantaan pinkki seura ny?
- Anonyymi00074UUSI
Naks naks naksteri!
- Anonyymi00073
Eipäs juossut Jumisko KK perusmatkaa pinkeissä vaan Hoka paijjassa.
Siitäs saitte.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483