Mikä takeistasi on mielestäsi paras? Omistani laittaisin ykkäseksi KTM takin
Takkikysymys
144
84
Vastaukset
- Anonyymi
Farkkutakki, käytän usein talvellakin.
- Anonyymi
Mulla farkkutakki ollut erittäin vähällä käytöllä
En tiedä.
- Anonyymi
Mieti vähän aikaa
Anonyymi kirjoitti:
Mieti vähän aikaa
Tuli mieleen kun oli liian vilpoinen takki vuosia sit, pistin punaisen ainokaisen hupparin takin väliin ja nykyään se on muodissa.
Naapuri kysyi ostinko uuden takin ja totesin, en pistin vain hupparin väliin.
Nyt niitä yhdisteitä on jokapuolella.🙄valtakunta kirjoitti:
Tuli mieleen kun oli liian vilpoinen takki vuosia sit, pistin punaisen ainokaisen hupparin takin väliin ja nykyään se on muodissa.
Naapuri kysyi ostinko uuden takin ja totesin, en pistin vain hupparin väliin.
Nyt niitä yhdisteitä on jokapuolella.🙄Kuulostaa hiphop tyyliltä
Kevyt untuvatoppis. Se on riittänyt yli talven.
pujotteIija kirjoitti:
Mulla ei itseasiassa varsinaista talvitakkia edes ole
Ei sitä olisi edes tänä talvena tarvinnut. Mulla on 2, mutta ei niille ole ollut käyttöä. Roikkuvat henkarilla ja keräävät pölyä kaapin perällä.
tosi..typy kirjoitti:
Ei sitä olisi edes tänä talvena tarvinnut. Mulla on 2, mutta ei niille ole ollut käyttöä. Roikkuvat henkarilla ja keräävät pölyä kaapin perällä.
Mul on komerossa miltei käyttämätön farkkutakki ollut useita vuosia
pujotteIija kirjoitti:
Mul on komerossa miltei käyttämätön farkkutakki ollut useita vuosia
Mulla on useampia farkkutakkeja, eri värisiä. Punainen on ollut eniten käytössä. Se on hyvän mallinen ja värinen (ei laatikkomalli, vaan istuvampi).
tosi..typy kirjoitti:
Mulla on useampia farkkutakkeja, eri värisiä. Punainen on ollut eniten käytössä. Se on hyvän mallinen ja värinen (ei laatikkomalli, vaan istuvampi).
Naiset varmaan keskimäärin panostavat enemmän vaatepuoleen
pujotteIija kirjoitti:
Naiset varmaan keskimäärin panostavat enemmän vaatepuoleen
Kyllä varmaan, tai tietysti riippu naisesta. Yleisesti ottaen naiset kuluttavat vaatteisiin enemmän rahaa kuin miehet.
Kurkistus kaappiin. Itselläni on ainakin 3 kertaa enemmän vaatteita ja kenkiä, kuin miehellä. En ole minimalisti. Naisihmisellä pitää olla vaihtoehtoja.tosi..typy kirjoitti:
Kyllä varmaan, tai tietysti riippu naisesta. Yleisesti ottaen naiset kuluttavat vaatteisiin enemmän rahaa kuin miehet.
Kurkistus kaappiin. Itselläni on ainakin 3 kertaa enemmän vaatteita ja kenkiä, kuin miehellä. En ole minimalisti. Naisihmisellä pitää olla vaihtoehtoja.Miesten ei tarvi miettiä mekko eikä hameostoksia, itelleen ainakaan
pujotteIija kirjoitti:
Miesten ei tarvi miettiä mekko eikä hameostoksia, itelleen ainakaan
Aivan. Eikä naisille pelkät vaatteet riitä, pitää olla asusteita myös. Kaikki korut, huivit, laukut, vyöt, jne... ne eivät ole mitenkään halpoja nykyisin. Varsinkin, jos haluaa laatua ja sehän maksaa.
En edes halua puhua mistään muotitalojen luomuksista, niistä ei ole varaa edes unelmoida.tosi..typy kirjoitti:
Aivan. Eikä naisille pelkät vaatteet riitä, pitää olla asusteita myös. Kaikki korut, huivit, laukut, vyöt, jne... ne eivät ole mitenkään halpoja nykyisin. Varsinkin, jos haluaa laatua ja sehän maksaa.
En edes halua puhua mistään muotitalojen luomuksista, niistä ei ole varaa edes unelmoida.Sitten vielä alushepeneet
pujotteIija kirjoitti:
Sitten vielä alushepeneet
No niin, nekin vielä. Meinasi päästä unohtumaan. :)
Niitä pitää olla moneen lähtöön. Eikä ne ole mitään halpoja. Laatu maksaa, huonolla ei tee mitään. Harvoin löytyy edes alennuksesta hyvälaatuisia alusvaatteita. Ne menee heti.
Minä siis vastasin noihin kahteen, pieniä teknisiä ongelmia oli
Jos vain yhden takin voisi omistaa se olisi ilman muuta tuo kevyttoppis untuvatäytteellä, pärjää hyvin syksyn, talven & kevään ja kesällähän ei takkia välttämättä tarvitsekaan.
pujotteIija kirjoitti:
KTM takkini on juuri tuollainen monikäyttöinen
Mulla tuo untuvajuttu on kai semmoinen että sitä voisi käyttää ikäänkuin alustakkina toisen takin alla älyttömän kylmillä, jotain semmoista höpinää siinä oli muistaakseni jossain lapussa mikä tuli mukana mutta lauhana pärjää ihan tuolla pelkästään, hirveän kevyt, painaa jotain parisataa grammaa ja tosi lämmin kuitenkin.
Harmaaritari kirjoitti:
Mulla tuo untuvajuttu on kai semmoinen että sitä voisi käyttää ikäänkuin alustakkina toisen takin alla älyttömän kylmillä, jotain semmoista höpinää siinä oli muistaakseni jossain lapussa mikä tuli mukana mutta lauhana pärjää ihan tuolla pelkästään, hirveän kevyt, painaa jotain parisataa grammaa ja tosi lämmin kuitenkin.
Minä olen helvetin kylmällä käyttänyt välihousuina pyöräilyhousuja, ei tuule läpi
pujotteIija kirjoitti:
Minä olen helvetin kylmällä käyttänyt välihousuina pyöräilyhousuja, ei tuule läpi
Nyt ei ole oikein helvetin kylmiä kelejä ollutkaan. Toissatalvena en pitänyt mitään muuta kuin kevyttoppaa, tänä talvena muutaman kerran vain yhtä vähän paksumpaa tappia.
Harmaaritari kirjoitti:
Nyt ei ole oikein helvetin kylmiä kelejä ollutkaan. Toissatalvena en pitänyt mitään muuta kuin kevyttoppaa, tänä talvena muutaman kerran vain yhtä vähän paksumpaa tappia.
Eiköhän ne paksummat tapit ole housujen sisältöä :D
pujotteIija kirjoitti:
Jaa sorry, piti olla takkia.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Mitäh :D
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
:D :D
pujotteIija kirjoitti:
Se kyllä kuuluu asiaan🥰💕🌸
Hupparit. Ja pilottitakki.
pujotteIija kirjoitti:
Ja hupparikin on ollut komerossa miltei käyttämättä. Musta pilotti mullakin käytössä
Oletteko skinheaddeja?
pujotteIija kirjoitti:
Ja hupparikin on ollut komerossa miltei käyttämättä. Musta pilotti mullakin käytössä
Musta täälläkin. Toinen on valkoinen, talvella käytössä.
Harmaaritari kirjoitti:
Oletteko skinheaddeja?
En minä ainakaan. Pilottitakissani on todella ollut laatu kohdillaan, järjettömän kestävä
Jan1 kirjoitti:
En ole. Pujiksesta en tiedä.
Kyllä se vähän rasistisen viestin meistä suomalaisista antaa jos/kun skinhead -takki päällä tallustellaan. Suosittelen suvaitsevaisempaa kuosia.
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä se vähän rasistisen viestin meistä suomalaisista antaa jos/kun skinhead -takki päällä tallustellaan. Suosittelen suvaitsevaisempaa kuosia.
Heh, ehkäpä ehkäpä. Avainkettinki löytyy. Maiharit puuttuu ja skin että hakaristi.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Heh, ehkäpä ehkäpä. Avainkettinki löytyy. Maiharit puuttuu ja skin että hakaristi.
Avainkettinki on poliisikamaa.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Jaaha.
Se poistetaan jos havaitaan. Miksi sinulla on sellainen ??!
- Anonyymi
nyt on sexyä katseessa :-*
Anonyymi kirjoitti:
Se poistetaan jos havaitaan. Miksi sinulla on sellainen ??!
Kaapissa roikkuu vara-avaimet siinä ketjussa. Joskus oli farkuissa vyölenkissä kiinni, ettei avaimet huku.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Kaapissa roikkuu vara-avaimet siinä ketjussa. Joskus oli farkuissa vyölenkissä kiinni, ettei avaimet huku.
Et saa pitää.
Lillis2020 kirjoitti:
Valkoinen pilotti?
Kompa? ;)
https://www.hommiin.fi/tuotekuvat/900x600/644401_00.jpg
Tuon tyylinen.Jan1 kirjoitti:
Kompa? ;)
https://www.hommiin.fi/tuotekuvat/900x600/644401_00.jpg
Tuon tyylinen.Heh, ei ollut 😄😉 mä en vaan oo ikinä nähnyt valkoista pilottitakkia kellään... en tiennyt et niitä saa valkoisina. On kyllä hienon näköinen. Itse asiassa, oisko jopa vähän hienompi kuin musta, jos ihan rehellinen olen 🤔🤗
Lillis2020 kirjoitti:
Heh, ei ollut 😄😉 mä en vaan oo ikinä nähnyt valkoista pilottitakkia kellään... en tiennyt et niitä saa valkoisina. On kyllä hienon näköinen. Itse asiassa, oisko jopa vähän hienompi kuin musta, jos ihan rehellinen olen 🤔🤗
Työtakki mallistoa. :)
On niin monta....🙄
Mutta olisiko ihanin untuvatakki. Lämmin ja pehmeä. Eniten käytössä on silti kyllä ulkoilutakki. Käytännöllisin 🤔pujotteIija kirjoitti:
Lyhyt kesämekko sitten hivenen pidempi
Hih.... omg! Todellakin 😅🤭
Ulkoilutakki
https://www.sportamore.fi/tuote/172605-dobsom-moss-jacket-f-rosa
Kesämekko
https://www.bypias.com/isabel-pellavamekko-musta-p-4787.html?language=fiLillis2020 kirjoitti:
Hih.... omg! Todellakin 😅🤭
Ulkoilutakki
https://www.sportamore.fi/tuote/172605-dobsom-moss-jacket-f-rosa
Kesämekko
https://www.bypias.com/isabel-pellavamekko-musta-p-4787.html?language=fiMukavan näköinen mekko, ei ainakaan liian lyhyt
Onko se samanlainen kuin Hakkaraisella?
- Anonyymi
Wuppis tietää! Lööppi tietää!
pujotteIija kirjoitti:
Onko silläkin KTM takki?
Onko se tommonen..?
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2020/15/europarlanetti_0.jpgWwuwuw kirjoitti:
Onko se tommonen..?
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2020/15/europarlanetti_0.jpgPitäisikö Hakkaraisen alkaa vastustamaan itseään?
https://i.ylilauta.org/99/1ff08715.jpg- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Onko silläkin KTM takki?
Onko kauppatieteiden maistereilla omansa vai onko se kauppa- ja teollisuusministeriön takki!?
Wwuwuw kirjoitti:
Onko se tommonen..?
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2020/15/europarlanetti_0.jpgSuunnilleen oikeat värit, mutta ei muuten
pujotteIija kirjoitti:
Suunnilleen oikeat värit, mutta ei muuten
Anonyymi kirjoitti:
Onko kauppatieteiden maistereilla omansa vai onko se kauppa- ja teollisuusministeriön takki!?
Onhan sekin mahdollista
Wwuwuw kirjoitti:
Tuo on sinnepäin, mutta minulla ei nahkainen
Wwuwuw kirjoitti:
Onko se tommonen..?
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2020/15/europarlanetti_0.jpgNuo nahkaiset ajokamppeet on enemmän tuolla harlikka ja muulla chopperipuolella.
(Tarkoitus on lähinnä näyttää uskottavalta)
Kotari- ja muut endurohenkilöt lähtevät enemmän käytännöllisyydestä kuin ulkonäöstä.Thymallus kirjoitti:
Nuo nahkaiset ajokamppeet on enemmän tuolla harlikka ja muulla chopperipuolella.
(Tarkoitus on lähinnä näyttää uskottavalta)
Kotari- ja muut endurohenkilöt lähtevät enemmän käytännöllisyydestä kuin ulkonäöstä.Totta turiset.
Jan1 kirjoitti:
Totta turiset.
Perseenkiristimillä ajajat unohtuivat.
Kyllä niitäkin näkee tiukoissa nahkoissa, mutta jos ei olla radalla ajamassa oikeasti kovaa, niin mikähän senkin tarkoitus on? (Naiskuskien yllä tämä suotakoon.)
Itellä alkaa lonkankoukistajat vetämään alaselän tönkkiin heti kun vaan näkeekin tiukan nahka-asun ja kyykkypyörän yhdistelmän.Thymallus kirjoitti:
Kyllä niitäkin näkee tiukoissa nahkoissa, mutta jos ei olla radalla ajamassa oikeasti kovaa, niin mikähän senkin tarkoitus on? (Naiskuskien yllä tämä suotakoon.)
Itellä alkaa lonkankoukistajat vetämään alaselän tönkkiin heti kun vaan näkeekin tiukan nahka-asun ja kyykkypyörän yhdistelmän.Joo, nahkatakki vielä menee kyykyllä. Itsekin joskus käytin nahkaista ajotakkia, mutta housuina gore-texit.
Itsekin miellän nahkavermeet enemmän ratakäyttöön.Thymallus kirjoitti:
Itellä alkaa lonkankoukistajat vetämään alaselän tönkkiin heti kun vaan näkeekin tiukan nahka-asun ja kyykkypyörän yhdistelmän.Tiedätteeks te, valtaosa naisten ajoasuista on ihan ala-arvoisia. Näyttää kivoilta, mutta ei niissä ole kunnollisia suojia eikä tuuletuksia. Mulla ei ole siitä syystä ikinä ollut naisten ajovarusteita. Ne vaan näyttää kivoilta, mutta kyllähän mä haluaisin että olisi suojat ja tuuletuksetkin 😞
Lillis2020 kirjoitti:
Tiedätteeks te, valtaosa naisten ajoasuista on ihan ala-arvoisia. Näyttää kivoilta, mutta ei niissä ole kunnollisia suojia eikä tuuletuksia. Mulla ei ole siitä syystä ikinä ollut naisten ajovarusteita. Ne vaan näyttää kivoilta, mutta kyllähän mä haluaisin että olisi suojat ja tuuletuksetkin 😞
Lilliksen nahkapöksyissä melkoinen katku ajorupeaman jälkeen :D
Lillis2020 kirjoitti:
Tiedätteeks te, valtaosa naisten ajoasuista on ihan ala-arvoisia. Näyttää kivoilta, mutta ei niissä ole kunnollisia suojia eikä tuuletuksia. Mulla ei ole siitä syystä ikinä ollut naisten ajovarusteita. Ne vaan näyttää kivoilta, mutta kyllähän mä haluaisin että olisi suojat ja tuuletuksetkin 😞
Suojat on tietysti hyvä olla, tuuletuksia en ole koskaan kaivannut, edes kypärään
Lillis2020 kirjoitti:
Käykö sulle miesten pienet koot sitten, vai millä olet ajellut?
Kerran olen ollut assistenttina kun naiselle hommattiin asua, muuta kokemusta niistä ei ole. Moniin edukkaampiinkiin ajoasuihin saa suojia jälkikäteen hankittua. Niistä löytyy paikat suojille, muttei ole alkuperäisenä paikoillaan.Thymallus kirjoitti:
Kerran olen ollut assistenttina kun naiselle hommattiin asua, muuta kokemusta niistä ei ole. Moniin edukkaampiinkiin ajoasuihin saa suojia jälkikäteen hankittua. Niistä löytyy paikat suojille, muttei ole alkuperäisenä paikoillaan.Se on kyllä totta että naisille on värivalikoimaa, mutta tuskin se kaatuessa auttaa :)
Harmaaritari kirjoitti:
Lilliksen nahkapöksyissä melkoinen katku ajorupeaman jälkeen :D
Mahdotonta. LIlliksellä ei ole nahkapöksyjä 🤷♀️
Thymallus kirjoitti:
Kerran olen ollut assistenttina kun naiselle hommattiin asua, muuta kokemusta niistä ei ole. Moniin edukkaampiinkiin ajoasuihin saa suojia jälkikäteen hankittua. Niistä löytyy paikat suojille, muttei ole alkuperäisenä paikoillaan.Joo, miesten s koon puku on (gore) ja kaikki säädöt mahd. tiukalle vedetty.
Läheskään kaikissa naisten takeissa ei ole olka- eikä kyynärsuojille paikat, ja selässäkin paikka vain pienelle panssarille eikä mitään tuuletuksia...Thymallus kirjoitti:
Se on kyllä totta että naisille on värivalikoimaa, mutta tuskin se kaatuessa auttaa :)
Niinpä. En ole tutustunut naisten yksiosaisiin nahka-asuihin, niissä saattaisi ollakin samat ominaisuudet kuin miesten vastaavissa, mutta muuten en tiedä tykkäisinkö haalarista. Ehkä? :)
pujotteIija kirjoitti:
Suojat on tietysti hyvä olla, tuuletuksia en ole koskaan kaivannut, edes kypärään
Niin, täällä Suomessa pärjää melkein ilmankin, ellei nyt jossain keskustassa joudu pyörimään, mutta Euroopassa tuuletukset ovat kyllä ihan ehdottomia. Italiassakin oli 38 astetta lämmintä kun olin siellä. Olisin kuollut ilman kunnollisia tuuletuksia.
Lillis2020 kirjoitti:
Joo, miesten s koon puku on (gore) ja kaikki säädöt mahd. tiukalle vedetty.
Läheskään kaikissa naisten takeissa ei ole olka- eikä kyynärsuojille paikat, ja selässäkin paikka vain pienelle panssarille eikä mitään tuuletuksia...Sä olet tosiaan keijukainen. Mä en löytäisi mitään naisten koossa, miestenkin koossa on tosiaan MIESTEN kokoja mihin minä mahdun. :D
Lillis2020 kirjoitti:
Läheskään kaikissa naisten takeissa ei ole olka- eikä kyynärsuojille paikat, ja selässäkin paikka vain pienelle panssarille eikä mitään tuuletuksia...Ok.
En muista minkä merkkiseen takkiin silloin päädyttiin, mutta tuuletukset siinä ainakin oli ihan hyvät. Suojia en muista.
Naisilla on tietysti se ikävä puoli, että näissäkin hommissa pitää näyttää mahdollisimman hyvältä ja sutjakalta :) (Tai ainakin sellaisia takkeja myydään eniten)
Eihän sinne suojia silloin sovi.Lillis2020 kirjoitti:
Niin, täällä Suomessa pärjää melkein ilmankin, ellei nyt jossain keskustassa joudu pyörimään, mutta Euroopassa tuuletukset ovat kyllä ihan ehdottomia. Italiassakin oli 38 astetta lämmintä kun olin siellä. Olisin kuollut ilman kunnollisia tuuletuksia.
Aivan totta, olenkin ajellut ainoastaan Suomessa
Lillis2020 kirjoitti:
Läheskään kaikissa naisten takeissa ei ole olka- eikä kyynärsuojille paikat, ja selässäkin paikka vain pienelle panssarille eikä mitään tuuletuksia...Mutta yksi kaveri, joka pyöräilee tosissaan (Ajaa siis oikeaa metsäenduroa siihen kuuluvilla kamppailla ja suojilla) meinasi ettei nämä matkaendurohenkilöiden gore-asuissa olevat irtosuojat juuri mitään auta. Lähinnä henkistä tukea. Tärkeämpää on sen ajoasun kangaslaatu ja -vahvuus, (mitä corduraa se nyt onkin) silloin kun kuljettaja tutustuu tien pintaan lähemmin.
Jan1 kirjoitti:
Sä olet tosiaan keijukainen. Mä en löytäisi mitään naisten koossa, miestenkin koossa on tosiaan MIESTEN kokoja mihin minä mahdun. :D
Heh, no en tiedä. Ihan normaalikokoinen persjalkainen olen 😅 Miesten koot ovat isompia aina.
Mutta vaikka toi miesten s koko on vähän iso, niin se hyvä puoli siinä on, että alle menee tarvittaessa myös lämmin fleece asu :D- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Sä olet tosiaan keijukainen. Mä en löytäisi mitään naisten koossa, miestenkin koossa on tosiaan MIESTEN kokoja mihin minä mahdun. :D
Rinnanympärys??
Lillis2020 kirjoitti:
Heh, no en tiedä. Ihan normaalikokoinen persjalkainen olen 😅 Miesten koot ovat isompia aina.
Mutta vaikka toi miesten s koko on vähän iso, niin se hyvä puoli siinä on, että alle menee tarvittaessa myös lämmin fleece asu :DNo et sinä kovin iso flikka voi olla. 😊
Mun rinnalla hentoinen, jo tuon s koon perusteella. Mutta se on naisellista, ei huono. 😛😍Jan1 kirjoitti:
No et sinä kovin iso flikka voi olla. 😊
Mun rinnalla hentoinen, jo tuon s koon perusteella. Mutta se on naisellista, ei huono. 😛😍Heh, mmmm...... no, kai mä oon sellainen sirohko. :)
Lillis2020 kirjoitti:
Heh, mmmm...... no, kai mä oon sellainen sirohko. :)
Näin minäkin ynnäilin. Leveä selkä ja rintakehä on miehillä ihan jees, naisilla vähän äijäkäs. Mutta minkäs teet. :)
Lillis2020 kirjoitti:
Heh, mmmm...... no, kai mä oon sellainen sirohko. :)
Vaikka karsisi kaiken ylimääräisen pois, niin kylkiluittenkin kanssa rinnanympärys on 105 cm. Miesten L koko.
Lillis2020 kirjoitti:
Heh....kyllä se oli koko kauneudessaan siinä 😅🙈
82 cm on rintojen alta 😁Ei mitään 🙈 simpsakka likka. Mitat on kohdillaan. 😉
Jan1 kirjoitti:
Ei mitään 🙈 simpsakka likka. Mitat on kohdillaan. 😉
Mä olen itse sellainen työhevosen rungolle tehty. 😃
- Anonyymi
Mielestäni miehen pitää olla aika isokokoinen ollakseen miehekäs.
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni miehen pitää olla aika isokokoinen ollakseen miehekäs.
Niin, no makuja on monia. Omasta mielestäni mulla on ihan hyvät raamit mieheksi. Naiseksi ei niinkään. :)
Jan1 kirjoitti:
Niin, no makuja on monia. Omasta mielestäni mulla on ihan hyvät raamit mieheksi. Naiseksi ei niinkään. :)
Niin minustakin :)
Jan1 kirjoitti:
Aa, olet vielä hereillä. Aamulla töihin? :)
Juu, aamulla 7 alkaa. Pitäisi nukkua, mutta närästää :-/
Lillis2020 kirjoitti:
Mitäs sä olet syönyt, kun närästää? Onko sulla närästykseen lääkettä? :(
Aikainen herätyskin vielä. Vähän päätyä ylemmäs, jos auttaisi?Jan1 kirjoitti:
Mitäs sä olet syönyt, kun närästää? Onko sulla närästykseen lääkettä? :(
Aikainen herätyskin vielä. Vähän päätyä ylemmäs, jos auttaisi?Ihan itse aiheutettua. Söin pizzan tuossa kahdeksan aikaan. Ei pitäisi, mutta minkäs teet, kun kaupasta tarttui mukaan. Oli kyllä gluteeniton, mutta salamipizza, niin tosi rasvainen.... ja sipulia ja varmaan muitakin ärsytyatä aiheuttavia ainesosia.....
Juu, mulla on gavisconia. Se on tosi hyvä. Otin sitä äsken kaksi purutablettia ja nyt menen kohta sänkyyn. Muistan taas hetken ajan ettei pidä sortua syömään noita 😔Lillis2020 kirjoitti:
Ennen kun ehdit karata, niin hyvää yötä. Toivottavasti masu rauhoittuu. :)
🥱😴🤗Jan1 kirjoitti:
Ennen kun ehdit karata, niin hyvää yötä. Toivottavasti masu rauhoittuu. :)
🥱😴🤗Hyvää yötä 😊
Nuku hyvin 😴🤗Lillis2020 kirjoitti:
Ihan itse aiheutettua. Söin pizzan tuossa kahdeksan aikaan. Ei pitäisi, mutta minkäs teet, kun kaupasta tarttui mukaan. Oli kyllä gluteeniton, mutta salamipizza, niin tosi rasvainen.... ja sipulia ja varmaan muitakin ärsytyatä aiheuttavia ainesosia.....
Juu, mulla on gavisconia. Se on tosi hyvä. Otin sitä äsken kaksi purutablettia ja nyt menen kohta sänkyyn. Muistan taas hetken ajan ettei pidä sortua syömään noita 😔Heh, tuttua uhmaa vatsaa vastaan. :)
Täällä toinen yhtä uhmakas pupeltaja. No hyvä, että gaviscon auttaa. Nukuhan hyvin Lilliäinen ja kauniita unia. Niin ja mukavaa työpäivää tässä samalla. :)
Hali.Naisten ja miesten vaatteissa suurin ero on hartioissa.. ja naisten vaatteissa nykyään on ruvettu tekemään ns ladyfit malleja, eli kavennetaan vyötäröstä. En tykkää. Ja hinta. Mähän laitoin kerran tismalleen samat lenkkarit, jotka naisten kenkien kohdalla maksoi kympin enemmän.
https://www.emp.fi/sizes/sizes-man-jackets.htmlWwuwuw kirjoitti:
Naisten ja miesten vaatteissa suurin ero on hartioissa.. ja naisten vaatteissa nykyään on ruvettu tekemään ns ladyfit malleja, eli kavennetaan vyötäröstä. En tykkää. Ja hinta. Mähän laitoin kerran tismalleen samat lenkkarit, jotka naisten kenkien kohdalla maksoi kympin enemmän.
https://www.emp.fi/sizes/sizes-man-jackets.htmlTän mukaan, jos rinnanympärys on 100cm, niin miesten M vastais naisten XL-kokoa..
https://www.emp.fi/sizes/sizes-woman-jackets.htmlWwuwuw kirjoitti:
Naisten ja miesten vaatteissa suurin ero on hartioissa.. ja naisten vaatteissa nykyään on ruvettu tekemään ns ladyfit malleja, eli kavennetaan vyötäröstä. En tykkää. Ja hinta. Mähän laitoin kerran tismalleen samat lenkkarit, jotka naisten kenkien kohdalla maksoi kympin enemmän.
https://www.emp.fi/sizes/sizes-man-jackets.htmlVyötäröstä vaikka menisikin, niin rintakehän kohdalla oli aina tiukkaa. Nuorena ja käsivarrenpaksuisena vaatteita oli helppoa löytää mistä vaan. Yleensä kylläkin väljiä. Nyt kun tullut leveyttä selkäänkin ( ei edes läskiä), niin ei olisi toivoakaan löytää mitään sopivaa.
Väljiä vaatteita mielummin, kun ihonmyötäisiä. Pikkukirrit kamppeet on helvetin ikäviä päälläkin. Ei jää liikkumatilaa.
Mä en nyt en muutenkaan kaipaa naisten vaatteita. Joten kurvaan aina suoraan miesten vaatteiden ja kenkien puolelle. :)Wwuwuw kirjoitti:
https://www.emp.fi/sizes/sizes-man-jackets.htmlMä olen muutenkin sellainen tasapaksun mallinen. Hartiat ja rintakehä/selkä erottuu parhaiten ja loppu on tasapaksua alaspäin. :)
Siis vaikka olisin laihakin.Wwuwuw kirjoitti:
Tän mukaan, jos rinnanympärys on 100cm, niin miesten M vastais naisten XL-kokoa..
https://www.emp.fi/sizes/sizes-woman-jackets.html4XL 50 116 - 121 cm, olisi mulle sopiva hartioista ja rintakehältä.
Jan1 kirjoitti:
4XL 50 116 - 121 cm, olisi mulle sopiva hartioista ja rintakehältä.
5XL 52 122 - 128 cm vielä parempi, niin jää tilaakin kun kädet ojentaa hartioista eteen. Ne helvetin rinnat nääs.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
4XL 50 116 - 121 cm, olisi mulle sopiva hartioista ja rintakehältä.
isot tisut naisella pehmeät puristella ihanat johanna tukiainen muotoiset naiset
Anonyymi kirjoitti:
isot tisut naisella pehmeät puristella ihanat johanna tukiainen muotoiset naiset
Jaa, eiköhän tuokin ole makuasia. Joku tykkää isoista joku pienistä. Ei ole koskaan tarvinut tuntea kateutta Samantha Foxia kohtaan, sen verran on sitä rintaa itselläkin. Joutaisi antaa jollekin joka itkee pienuuttaan. Mä en tarvitse, kuin männit. :)
- Anonyymi
talvella toppatakki ja alkukesästä alku talveen tuulipuvun takki joka monta vuotta palvellut ja pelkään että menee rikki niin nykyajan tuulipuvun takit olemattoman näköisiä ja miettinyt jos ensi talveksi ostaa mustan työtakin ja verkkarihousuilla pärjännyt 3 v nekin voi mennä rikki ei nykyään tehdä istuvia verkkareita eli tuulipuvun takki ja verkkahousut ja groksit tai lenkkarit
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Mulla verkkarit ratkeavat usein haaroista
minulla halppis verkkarit mutta yleensä tulee reikä kun pesee liikaa tai kutistuu liikaa harmi jjuttu kun ei hyviä verkkareita myydä enään samoin tuulipuvun takeissa ennen oli ihmisille sopivia mutta nykyajan takit ei sovi kenellekkään niin itse olen ostanut vaatteeni halpahallista ja ennen oli hyvän näköisiä mutta nykyään on mennyt olemattomaksi en tiedä enään mist ostaa vaatteita kun nykyajan muoti on olematonta
pujotteIija kirjoitti:
Mulla verkkarit ratkeavat usein haaroista
Sulla on perse levinny liiasta munkin puputuksesta..
Sä muuten aikoinaan teit semmosen aloituksen kuin Leuhkin asusteesi, jossa kerroit että se on toi sun rotsi. Mä muistan.,Wwuwuw kirjoitti:
Sulla on perse levinny liiasta munkin puputuksesta..
Sä muuten aikoinaan teit semmosen aloituksen kuin Leuhkin asusteesi, jossa kerroit että se on toi sun rotsi. Mä muistan.,Minäkin muistelin tätä aloitusta tehdessäni että jotain samansuuntaista olen aiemminkin väsännyt
- Anonyymi
KTM-takki.
Tarkoitatko siis sellaista moottoripyörätakkia, josta osa oranssi ja lukee isolla KTM?
Sopii jossain tilanteissa alle 25 v miehille? Suosikkitakki? Riippuu vuodenajasta. Mä olen aika innokas takkien "keräilijä". Nyt olen päättänyt, että korona-aikana ainakin takin ostaminen on turhuutta.
Tähän aikaan vuodesta yleensä aloittelen nahkatakin käyttöä, viimeistään vappuna on ollut nahkatakki päällä. Tän hetkinen suosikkinahkatakki on viininpunainen, lyhyt, vähän tällainen: https://www.leatherheaven.com/storage/product_images/5/listaus_NahkatakkiREADY-3punainen_T355_7a20ff490f804608a52cfc51f2a084d3_2.JPG
Vaan mahdanko mä sitä tänä keväänä paljon käyttää:( Yleensä käytän sitä kaupunkimenoissa, en silloin, kun menen täällä maalla kauppaan tai muuten ulkoiluun. Ja nythän ei muuta menoa olekaan:(
Ulkoilutakkeja mulla on monta, armyvihreästä keltaiseen. Tällaista takkia olen katsonut joskus, mutta taitaa jäädä ostamatta, kyllä mulla ulkoilutakkeja riittää:
https://oddmolly.centracdn.net/client/dynamic/images/6031_1bf96189cb-318m-708-monsoon-rainjacket-green-front-full.jpg
Viime talvena mun suosikkitakki on vintagea, duffelitakki 60-luvun lopulta, täyttä villaa:) se oli ihana.
Mutta tänä vuonna rahat säästyy, ehkä sitä säästämistä nyt muutenkin taas oppii tehostamaan. takit on tosiaan ollut jonkinlainen heikkous mulla. Ja ne ei ole mitään halpoja yleensä. Paitsi toi vintagetakki.Ja takissa on tärkeää, että on oikea koko. Liian iso näyttää säkiltä, liian pieni tuntuu tukahduttavalta. Takit on yleensä mulla kokoa xs tai s, mutta tuo nahkarotsi on naisten m, pienempi olisi ollut hartioista liian tiukka.
Frouvalla vaikuttais olevan aika samanlainen viininpunanen rotsi. Tais olla cittarista aikanaan ostettu.
Wwuwuw kirjoitti:
Frouvalla vaikuttais olevan aika samanlainen viininpunanen rotsi. Tais olla cittarista aikanaan ostettu.
Mä olen tilannut Zalandolla muistaakseni. Joku Freaky nation-merkki.
- Anonyymi
Viininpunainen perus vanhanliiton pilottitakki. En ole skini tms. Mussa virtaa 50% latinoveri.
- Anonyymi
Viininpunainen perus vanhanliiton pilottitakki. En ole skini tms. Mussa virtaa 50% latino veri.
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies.
Ei kannata sitten käyttää mustia suoria housuja, ettei näytä mannelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, ai mannet käyttää nykyään viininpunasia pilottitakkeja, selvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat ton kuulostamaa siltä et olis jotenkin huonoa asia näyttää mannelta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat ton kuulostamaa siltä et olis jotenkin huonoa asia näyttää mannelta?
No harva normi valkolaisnainen ainakaan kiinnostuu mannesta. Pidän itseäni normi naisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No harva normi valkolaisnainen ainakaan kiinnostuu mannesta. Pidän itseäni normi naisena.
Eli toisin sanoen miehien tulee varoa näyttämästä mannelta koska sä et tykkää mannen näkösistä miehistä? Tuliko mieleen että kaikkia miehiä ei välttämättä kiinnosta mistä perus valkolaisnainen tykkää? Oliko tossa missään mainittu että on " haku päällä " ? Että on treffit mielessä perus valkolaisnaisen kanssa? Nyt on turha mitään homo-korttia vetää esiin.
Nyt vasta honasin, että KTM :hän tarkoittaa keskitason miestä.. 🤦♂️
- Anonyymi
M65 kenttätakki, toimii kesät ja talvet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel113860Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294850- 59769
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k95599Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 57580
- 23576
- 79564