Alkaa kuulemma tylsistyttää toisen naama, kuka on valmiina nappaan?

62

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai kenet?
      Mites teillä kotona?

• Puhuin tulevista sinkuista.
        Meillä on hyvin. Meillä on ehkä varmaan aina ero ahdistus, enemmän ennustaa eroa kuin läheisyys, niin se oli vuosia sit.

• valtakunta kirjoitti:

Puhuin tulevista sinkuista.
        Meillä on hyvin. Meillä on ehkä varmaan aina ero ahdistus, enemmän ennustaa eroa kuin läheisyys, niin se oli vuosia sit.

Minä olen kuule hyvin valikoiva.
        Ei tässä nyt ketä tahansa olla nappaamassa.
        Ajattelin että sulla olis ollut joku kiinnostava tyrkyllä :)

• Thymallus kirjoitti:

aih. Onko? Luulen että se on vietävissä kun töihin menee.😁
        Psyykkaa itseäni siihen😩

• Thymallus kirjoitti:

Enkä kerro pahoja puolia , että tyrkkyys pysyy, eiköhän kerro sit uskollisuudesta🥰
        Tietääpähän sit😂

• Ei nyt sen takia erota, että naama tylsistyttää. Kyllähän se kymmenenkin vuoden kohdalla alkaa olla hetkittäin sellaista, että vähän naamakin voi hetkittäin tylsistyttää. Etenkin jos on ne kymmenen vuotta ollut tiiviisti yhdessä, kuin paita ja peppu, alkaa olla jo niin tutut, että nenän asennosta jo tietää mitä toisen päässä liikkuu. Ja ne 'ottaa päähän' hetketkin voi vähän tarttua siitä nenän asennostakin jo. :)

Mikä ilmiö on tuossa tiiviistii ja paljon yhdessä samoissa neliöissä, niin jutteleminen vuosien aikana kummasti vähenee. Ei ole enää niin paljon juteltavaa, kun alkuvuosina on jauhanaut kaiken ja yhteinen arki näkyy molemmille jatkuvasti, joten sitäkään ei tule tarpeen sanoittaa jatkuvasti. Toinehnan elää siinä ja näkee ja kokee kaiken vierellä. Joten puheenaiheet on joskus aika vähissä. :)

Se ei kuitenkaan välttämättä ole huonokaan asia. Riitely ja tappelu, ne olisi huonoja merkkejä. Merkkejä siitä ettei yhteisymmärrsy oikein toimi. Yhteisymmärrys kun voi toimia kahdella mutistillakin. ;)

• Riitely puhdistaa ilmaa mutta nykyaikana ei osata riidellä, jos on jokin jo monta vuotta härnännyt se itsekkyys lopulta voittaa mutta jos ei kerennyt se kehittyy😕 riittää se naaman näkeminen eroon siinä vaiheessa taitaa kyllä riittää.

• valtakunta kirjoitti:

Riitely puhdistaa ilmaa mutta nykyaikana ei osata riidellä, jos on jokin jo monta vuotta härnännyt se itsekkyys lopulta voittaa mutta jos ei kerennyt se kehittyy😕 riittää se naaman näkeminen eroon siinä vaiheessa taitaa kyllä riittää.

Mutta jos ei ole mitään puhdistettavaa? Yhteisymmärrys pelaa niin hyvin? Itsekkyys on hyvästä ja pahasta, pitäisi löytää balanse, tasapaino.

• Jan1 kirjoitti:

Mutta jos ei ole mitään puhdistettavaa? Yhteisymmärrys pelaa niin hyvin? Itsekkyys on hyvästä ja pahasta, pitäisi löytää balanse, tasapaino.

mutta jos toinen on anteeksi antaa toisen loukkauset, eikä se toisen naama enää suututa .
        voi sitä sit se olla mahdollista, yhteiselon jatkuminen.

• valtakunta kirjoitti:

mutta jos toinen on anteeksi antaa toisen loukkauset, eikä se toisen naama enää suututa .
        voi sitä sit se olla mahdollista, yhteiselon jatkuminen.

Anteeksi antamisen jalo taito onkin parisuhteissa koko jujun ydin. :)

• Jan1 kirjoitti:

Anteeksi antamisen jalo taito onkin parisuhteissa koko jujun ydin. :)

Luottamus se on vaikea ei anteeksi antaminen.Sitä voi aina antaa anteeksi mutta luottamusta vaikea ansaita takaisin.

• valtakunta kirjoitti:

Luottamus se on vaikea ei anteeksi antaminen.Sitä voi aina antaa anteeksi mutta luottamusta vaikea ansaita takaisin.

Se on varmasti totta, riippuu tietysti missä asiassa luottamus on saanut kolauksen. Uskottomuus ja petkuttaminen, niin ymmärrän ettei luottamusta saa enää helposti takaisin. Jos ollenkaan.

• Jan1 kirjoitti:

Se on varmasti totta, riippuu tietysti missä asiassa luottamus on saanut kolauksen. Uskottomuus ja petkuttaminen, niin ymmärrän ettei luottamusta saa enää helposti takaisin. Jos ollenkaan.

Ei sitä saa luottamusta turvattomuuden tunneesta kuin fyysisen ja/tai henkisen väkivallan jälkeenkään helposti takaisin.

• valtakunta kirjoitti:

Ei sitä saa luottamusta turvattomuuden tunneesta kuin fyysisen ja/tai henkisen väkivallan jälkeenkään helposti takaisin.

Joo, unohdin aivan tuonkin vaihtoehdon. Totta.

• Jan1 kirjoitti:

Joo, unohdin aivan tuonkin vaihtoehdon. Totta.

Joten taas kiersimme kehän tähän

Riitely puhdistaa ilmaa mutta nykyaikana ei osata riidellä, jos on jokin jo monta vuotta härnännyt se itsekkyys lopulta voittaa mutta jos ei kerennyt se kehittyy😕 riittää se naaman näkeminen eroon siinä vaiheessa taitaa kyllä riittää.”

Ympyrä sulkeutui.

• valtakunta kirjoitti:

Riitely puhdistaa ilmaa mutta nykyaikana ei osata riidellä, jos on jokin jo monta vuotta härnännyt se itsekkyys lopulta voittaa mutta jos ei kerennyt se kehittyy😕 riittää se naaman näkeminen eroon siinä vaiheessa taitaa kyllä riittää.”

Ympyrä sulkeutui.

Mutta, jos ei edelleenkään ole mitään mistä riidellä? Tai asioita joita pitäisi riitelemällä puhdistaa. Miksi silloin riitelisi?

Mä ainakin välttelen turhaa riitelyä, mielummin juttelen asiasta kaikessa rauhassa. Vaikeistakin asioista.

• valtakunta kirjoitti:

Ympyrä sulkeutui.

Siis tarkoitan, että on olemassa pariskuntia joilla ei ole mitään raskauttavia erimielisyyksiä tai epäluottamusta suhteessaan, mitään mistä riidellä.

• Jan1 kirjoitti:

Mutta, jos ei edelleenkään ole mitään mistä riidellä? Tai asioita joita pitäisi riitelemällä puhdistaa. Miksi silloin riitelisi?

Mä ainakin välttelen turhaa riitelyä, mielummin juttelen asiasta kaikessa rauhassa. Vaikeistakin asioista.

Sitä puhutaa rakentavana keskusteluna kun puhutaan” ettei osata riidellä oikein.”😁

• valtakunta kirjoitti:

Sitä puhutaa rakentavana keskusteluna kun puhutaan” ettei osata riidellä oikein.”😁

Aa, okei. Olen siis rakentavan keskustelun mies. :)

• Jan1 kirjoitti:

Sanoin huonosti.
        Sitä sanotaan ettei osata rakentavaa keskustelua kun puhutaan ”ettei osata riidellä oikein”

Siis ”rakentavaa keskustelua ”
        Ja negatiivisessa muodossa
        ”Ei osata riidellä”

https://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/toimiva_parisuhde/keskustelu_parisuhteessa/

• Jan1 kirjoitti:

Kolmas on mitä puhutaan” rakentava riitely”
        On niin monta sanaa jotkut ihmiset sanoo” ettei riidellä ollenkaan.”
        Joka juontaa siihen, että keskustelu toiminn molemmin puolin.

Jännä juttu mutta
        Riitely ja ja rakentava keskustelu on vasta kohdat.

Sanojen kääntely on minulle hyvin vaikeaa mutta ymmärrän sen selkeästi.

• Anonyymi

eikö silloin ole aika erota ei kai raha ja omaisuus ole syy oolla ahdistavassa ja rakkaudettomassa suhteessa jossa riidellään aina kun ollaan minuuttikin yhdessä ja toinen vit.uttaa heti kun näkee sen ja kumpikin haluaa pois kotoaan ja pettävät mutta raha pitää yhdessä eli kulissiliitto joka koskee kuten sanottiin korkeastikoulutettuja eli etätöitä tekeviä ja kun yhdessä ollaan niin matkustellaan ulkomaille koska silloin seksiloma ja huumeloma eli huumeita käytetään ja sekstaillaan kaikkien kanssa siellä

• Anonyymi

ja jos lomalle ei pääse niin kirves tai haulikko laulaa ja tapahtuu karmeita kun korkeastikoulutettu suuttuu

• Anonyymi

"Sinkkuja vapautumassa"
      lause kuulostaa enemmän siltä kuin niitä olisi ollut jossain linnassa istumassa. Sinkut noin lähtökohtaisesti ovat jo vapaita, joten paha heitä on vapautella.

Toisaalta palstan pahimmat ätmit ovat myös vakaasti sitä mieltä, ettei voi olla "sinkku" jos on koskaan ollut parisuhteessa tai missään läheisessä ihmiskontaktissa. Joten palstan iki-inceleille päättyneiden parisuhteiden "jämistä" ei ole iloa ;)

• Anonyymi

Ennen kuulumatonta, eikö se komean miehen naama enää näytäkään komealta.
      Älkää vaan sanoko, ettei komea mies näytä enää komealta.
      Nyt turvat tukkoon naiset, kun ei naisille kelpaa mikään muu, kuin top10 komea mies ja ei muka kelpaa enää.
      Tässä se nähdään, ei naisille kelpaa mikään. Nainen kuvittelee aina saavansa mitä haluaa ja helposti heittää pois, kun saa heti uutta tilalle.

t. Ruma mies

• Anonyymi

Vai voisiko kuitenkin olla niin että ulkonäkö ei olekaan parisuhteessa se tärkein asia ;)

• höpön löpö. mun miehet eivät olleet mitään top 10 komistuksia,ihan tavallisia kuin myös kaikkien ystävien miehet. olisiko aika herätä sieltä ihmemaasta?: p

• Anonyymi
        p.Eppis kirjoitti:

höpön löpö. mun miehet eivät olleet mitään top 10 komistuksia,ihan tavallisia kuin myös kaikkien ystävien miehet. olisiko aika herätä sieltä ihmemaasta?: p

Niin no naisille pitäisi kelvata ihan tavis mies, mutta ei näköjään, olen vielä itsekkin pitkä, en voi ymmärtää naiset, pitäkööt tunkkinsa :D.

• Anonyymi

Joo olen huomannut myös itse, itse todella pitkä mies, mutta en saa edes katseita, ja rumimmasta päästä en ole, mutta naiset haluaa sen top 10 miehen adoniksen, joka pettää heitä menen tullen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo olen huomannut myös itse, itse todella pitkä mies, mutta en saa edes katseita, ja rumimmasta päästä en ole, mutta naiset haluaa sen top 10 miehen adoniksen, joka pettää heitä menen tullen.

Lisäksi pitää olla hyvätuloinen, bemari alla, ja mitäs muuta, jännämies, vähän pahis, on kavereita, toisilla tilanteet ei ole näin, pakko se elää sinkkuna vielä pitkään.

• Anonyymi kirjoitti:

Vai voisiko kuitenkin olla niin että ulkonäkö ei olekaan parisuhteessa se tärkein asia ;)

Kyllä se melkein on tärkein asia, muuten olisin itsekkin parisuhteessa. Tai olis edes säpinää, ei pääse edes treffeille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no naisille pitäisi kelvata ihan tavis mies, mutta ei näköjään, olen vielä itsekkin pitkä, en voi ymmärtää naiset, pitäkööt tunkkinsa :D.

Useimmille naisille tavismies onkin kainaloon löytynyt. Valtaosa ihmisistä on taviksia, ja suurin osa väestöstä on parisuhteissa, joten ipso facto: tavismiehet kelpaavat naisille vallan mainiosti.

Palstakirjoitusten perusteella sä et ole ihan tavismies. Aika spesiaalilta lumihiutaleelta vaikutat.

• Anonyymi
        Allu85 kirjoitti:

Kyllä se melkein on tärkein asia, muuten olisin itsekkin parisuhteessa. Tai olis edes säpinää, ei pääse edes treffeille

Eli myönnät nyt viimein itsellesikin ettet ole hyvännäköinen mies? Vihdoinkin! Realismia!

• Anonyymi kirjoitti:

kyllä ainakin mulle kelpas tavis mies ja kaikki naiset mitä tunnen seurustelevat/avioituivat melko taviksien kanssa, ei todellakaan mitä top 10 miehiä. Eikä pidä ollakkaan kuka hitto nyt sellaisen kanssa haluaisi olla? Kaikki ne ongelmat mitä siitä seuraisi,psyykehän siinä menisi.
        Aikuiset naiset eivät todellakaan kiinnostu mistään bemareista ja siitä onko jännä(??) noin ajattelevat vain parikymppiset pissikset. Kannattaisiko etsiä niitä oman ikäisiä näiden teinien sijaan? Tämä siis alemmalle jänkkääjälle joka kuvittelee että aikuisilla naisilla on samat odotukset kuin yläasteikäisillä LOL
        tavallinen on paras:) se on vain tämä sairas aika kun asiat ovat tälleen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli myönnät nyt viimein itsellesikin ettet ole hyvännäköinen mies? Vihdoinkin! Realismia!

Kyllä tällä naamalla pitäsi naista saada.

• Anonyymi
        p.Eppis kirjoitti:

kyllä ainakin mulle kelpas tavis mies ja kaikki naiset mitä tunnen seurustelevat/avioituivat melko taviksien kanssa, ei todellakaan mitä top 10 miehiä. Eikä pidä ollakkaan kuka hitto nyt sellaisen kanssa haluaisi olla? Kaikki ne ongelmat mitä siitä seuraisi,psyykehän siinä menisi.
        Aikuiset naiset eivät todellakaan kiinnostu mistään bemareista ja siitä onko jännä(??) noin ajattelevat vain parikymppiset pissikset. Kannattaisiko etsiä niitä oman ikäisiä näiden teinien sijaan? Tämä siis alemmalle jänkkääjälle joka kuvittelee että aikuisilla naisilla on samat odotukset kuin yläasteikäisillä LOL
        tavallinen on paras:) se on vain tämä sairas aika kun asiat ovat tälleen..

Ihmettelen vaa missä ne naiset on jotka musta kiinnostuis. Jatkuva yksin olo syö miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen vaa missä ne naiset on jotka musta kiinnostuis. Jatkuva yksin olo syö miestä.

Olet kertonut olevasi heikkolahjainen, joten kannattaisi varmaan yrittää samantasoisia naisia, eli myös jollain tavalla heikkolahjaisia.

• Korona-aika ei meillä ole pahemmin muuttanut suhdetta. Miehellä ei ole suurinpiirtein muuta muutosta elämässä koronan takia kuin se, ettei voi nähdä kavereita. Hänellä työt jatkuu lähes normaalisti. Muutenkin tapasi niitä vain muutaman kerran vuodessa. Hänen harrastuksensa ovat sellaisia, joissa enimmäkseen ollaan yksin, lintubongausta ja metallinetsintää, pyöräilyä. Ei niissäkään ole mitään muutosta, paitsi nyt välttää entistä enemmän paikkoja, missä voisi sosiaalista kanssakäymistä tulla.
      Ainoa, mikä kiristää suhteessa, on juuri tuo, että toisella ei muutu mikään ja itsellä taas on paluu siihen, kun lapset oli pieniä. Kotiäitiarkea ja siihen lisättynä etätyöt, joihin on vaikea keskittyä kun teinit on koko ajan kotona. Se tekee sen, että itsellä on tosi vähän omaa aikaa ja sitä taantuu toisten kokiksi, kotitalouden hoitajaksi, terapeutiksi ja arjen pyörittäjäksi, lasten kautta eläjäksi. Ainoa hengähdystauko on, kun voi ajaa autolla kauppaan ja luukuttaa musaa sen kymmenen minuuttia. Jepajee :/

• Oh mutta mikä estää ottamasta teinejä mukaan harrastuksiinkin😁
        Vai mikäs sen sit estää mennä.

Voit hetken itsekin pitää lepuutus tauon ja teinit saa uusia mahdollisuuksia elämään laajentaa osaamista.

• valtakunta kirjoitti:

Oh mutta mikä estää ottamasta teinejä mukaan harrastuksiinkin😁
        Vai mikäs sen sit estää mennä.

Voit hetken itsekin pitää lepuutus tauon ja teinit saa uusia mahdollisuuksia elämään laajentaa osaamista.

Heh, ei niitä kiinnosta ihan periaatteen vuoksikaan mitkään isän harrastukset:D

Mutta toki luontoretkeillään viikonloppuisin välillä niin, että vanhempi teini on mukana. Nuoremmalle kaikki vanhempien tekemiset on nounou.

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Mutta toki luontoretkeillään viikonloppuisin välillä niin, että vanhempi teini on mukana. Nuoremmalle kaikki vanhempien tekemiset on nounou.

Pyöräily on ihan hyvää lapsillekin. Minullakin lapset kävi osa jo lenkillä.
        Ja kyllä ollaan painotettu tekemään vaikein tahtoisi silti tai menettää etuuksia.
        Velvollisuuden pakosta.

Se on sitä taitelia ainakin minulla lasten kanssa tai oltais opittu mitään ja aina ei voi elämässä tehdä mieluista.

1-2 tuntia liikunta on suositelmaa päivää kohden liikkua.
        https://www.tervekoululainen.fi/ylakoulu/fyysinen-aktiivisuus/nuorten-liikuntasuositus/

Isukin pyöräily tekee ihan hyvää lapsille🥰

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Pyöräily on ihan hyvää lapsillekin. Minullakin lapset kävi osa jo lenkillä.
        Ja kyllä ollaan painotettu tekemään vaikein tahtoisi silti tai menettää etuuksia.
        Velvollisuuden pakosta.

Lapset eivät pysy mukana monissakaan aikuisten harrastuksissa. Jos lähtee lasten kanssa vaikka pyöräilemään, ei se täytä omaa liikuntatarvetta. Se olisi sitten ihan eri lenkki, eri ajalla...

xLiner

• valtakunta kirjoitti:

1-2 tuntia liikunta on suositelmaa päivää kohden liikkua.
        https://www.tervekoululainen.fi/ylakoulu/fyysinen-aktiivisuus/nuorten-liikuntasuositus/

Isukin pyöräily tekee ihan hyvää lapsille🥰

Noinhan ne meni isänsä kanssa pyöräilemään nuorempana ja mukaan vaikka mihin harrastuksiin. Mutta ei enää, katsos kun se on NOLOA liikkua isäpapan tai äitimuorin seurassa:D Mutta onneksi keskenään käyvät lenkillä ja vanhempi tosiaan luontoretkeilee meidän kanssa, kun on todennut sen kivaksi. Ja vanhempi käy kyllä myös mun kanssa lenkillä. Mutta pyöräileminen isän kanssa ei tällä hetkellä iske. Heidän isällään on sitä paitsi sähköpyörä, ei sen tahdissa kukaan pysy tavallisella pyörällä.

Kannattaa nauttia nyt tuosta ajasta, kun lapset tekee mielellään sitä, mitä vanhemmat ehdottaa ja vielä heidän kanssaan :) 13-17 vuotiaana ne ei noin vaan sitä teekään.

Tekee kun käsken myös 13v😁

Kannattaa nauttia nyt tuosta ajasta, kun lapset tekee mielellään sitä, mitä vanhemmat ehdottaa ja vielä heidän kanssaan :) 13-17 vuotiaana ne ei noin vaan sitä teekään.

• valtakunta kirjoitti:

Niin tais tosiaan meilläkin vielä 13-vuotiaana olla. Jos sulla on poika 13v., sekin vaikuttaa. Kun tytöt tulee teini-ikään, niin arvaa vaan kiinnostaako niitä vanhempien harrastukset;) Meille on silti sanottu, että on helpot teinit verrattuna moniin muihin perheisiin. Kun koko perheenä kuitenkin pitkään liikuttu luonnossa, museoissa ja muualla. Nyt vaan alkaa nuoremmalla, 15v. tehdä tiukkaa. Korona-aika myös vaikuttaa. Kun oman perheen jäseniä näkee muutenkin tarpeeksi.

• Anonyymi

Ylellä on näitä "ongelmia". Sitten liimataan näitä naisten naamoja erilaisiin hömppäjuttuhin. Siis aina akka, miksei muuten mies. Miksi nainen "kärsii" vai kärsiikö, vai ollaanko julkisuuden kipeitä ja uusien suhteiden kipeitä. Siis naamojen vaihtoviikot, vai?
      Kyllä kai se mieskin kärsii siitä toisesta pärstästä.
      Mutta näihinkin on olemassa ratkaisu: koira. Onneksi koira on kaikkeen lääke.

Ja "onneksi" Yle ja toisista medioista "saksitut" (kopsatut) jutut.

• Jos toisen naama alkaa tylsistyttää, ei tarvitse olla aina nokakkain. Onneksi meillä osataan ottaa omaa tilaa ja vetäydytään välillä omiin oloihin. Se on ihan ok.

• Anonyymi

Mikä ihmeen pakotettu yhdessäolo. Ulos pääsee koska tahansa ettei tarvii olla koko ajan naamatusten kotona. Jos toisen läsnäolo ärsyttää niin ei kannata koskaan seurustella kenenkään kanssa. On se kumma kun ei ihmisten hermot kestä muutamaa viikkoa.
      Jännämiehet on eri asia. Naiset saa kyllä turpaan muutenkin vaikkei olis korona karanteenia.

• En kans tajua, mitä jauhetaan Suomessa tästä sisällä olosta. Jossain maissa, joissa ulkoilu on kielletty, toki ymmärrettävää. Täällähän on kielletty vain ulkoilu porukassa, siis jossain muussa kuin perheen jäsenten kanssa tai yksin.Nythän juuri kannattaa ulkoilla entistä enemmän, jossain missä ei muita ihmisiä näy, että keuhkot vahvistuu. Korona ei iske yhtä pahasti vahvakeuhkoisiin.

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

En kans tajua, mitä jauhetaan Suomessa tästä sisällä olosta. Jossain maissa, joissa ulkoilu on kielletty, toki ymmärrettävää. Täällähän on kielletty vain ulkoilu porukassa, siis jossain muussa kuin perheen jäsenten kanssa tai yksin.Nythän juuri kannattaa ulkoilla entistä enemmän, jossain missä ei muita ihmisiä näy, että keuhkot vahvistuu. Korona ei iske yhtä pahasti vahvakeuhkoisiin.

Ei se nyt ihan noinkaan mene. Mikä sellainen vahvakeuhkoinen on? Mihin sun tieto perustuu?

Miten kauas kaupungista täytyy lähteä, ettei törmää muihin ihmisiin? Kyllä muutkin on ajatelleet samaa ja ulkoilevat siellä, missä ei niin niitä muita pitäisi olla.

Ihmisten pitäis nyt ottaa onkeensa noi turvarajat ja noudattaa niitä. Ulkoillessa olla toisia huomioiva eikä täyttää rinnakkain koko väylää.

Koronan iskemiseen vaikuttaa se etenkin viruspartikkelimäärä, jolle yksilö on altistunut ja tietenkin osin myös yleinen terveydentila ennen infektiolle altistumista.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se nyt ihan noinkaan mene. Mikä sellainen vahvakeuhkoinen on? Mihin sun tieto perustuu?

Miten kauas kaupungista täytyy lähteä, ettei törmää muihin ihmisiin? Kyllä muutkin on ajatelleet samaa ja ulkoilevat siellä, missä ei niin niitä muita pitäisi olla.

Ihmisten pitäis nyt ottaa onkeensa noi turvarajat ja noudattaa niitä. Ulkoillessa olla toisia huomioiva eikä täyttää rinnakkain koko väylää.

Koronan iskemiseen vaikuttaa se etenkin viruspartikkelimäärä, jolle yksilö on altistunut ja tietenkin osin myös yleinen terveydentila ennen infektiolle altistumista.

No kyllä mä sen keuhkojen vahvistamisen tärkeyden koronan aikaan jostain julkaisusta ihan luin, mutten muista mistä. Mutta ulkoilun tärkeyttä korostettiin, paikoissa jossa ei muita ihmisiä. Tietenkin pitää pukeutua lämpimästi, ettei saa tavallista flunssaa just siitä ulkoilusta.

Kai mun sit on maalla asuvana helppo näin ajatella, että astuu vaan ovesta ulos ja suuntaan ilmansuuntaan x, niin ei tule ketään vastaan. Tai lähtee vaan autolla viiden kilsan päähän paikkaan, jossa kukaan ei liiku. Eli ei rakennetuille reiteille tai luontopoluille. Mutta mulla sattuukin olemaan kumppani, joka ihan työkseenkin on näitä tällaisia alueita kartoittanut. Ymmärrän kyllä, että kaupungissa on hankalampaa.

Itse tosiaan pyrkinyt ulkoilemaan vain paikoissa jossa todennäköistä olis, ettei tule yhtään vastaantulijaa. Ja jos tulee ja meitä on kaksi tai kolme perheestä liikkeellä, niin peräkkäin kuljetaan, toisella puolen tietä tai koukataan toiseen suuntaan.

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

No kyllä mä sen keuhkojen vahvistamisen tärkeyden koronan aikaan jostain julkaisusta ihan luin, mutten muista mistä. Mutta ulkoilun tärkeyttä korostettiin, paikoissa jossa ei muita ihmisiä. Tietenkin pitää pukeutua lämpimästi, ettei saa tavallista flunssaa just siitä ulkoilusta.

Kai mun sit on maalla asuvana helppo näin ajatella, että astuu vaan ovesta ulos ja suuntaan ilmansuuntaan x, niin ei tule ketään vastaan. Tai lähtee vaan autolla viiden kilsan päähän paikkaan, jossa kukaan ei liiku. Eli ei rakennetuille reiteille tai luontopoluille. Mutta mulla sattuukin olemaan kumppani, joka ihan työkseenkin on näitä tällaisia alueita kartoittanut. Ymmärrän kyllä, että kaupungissa on hankalampaa.

Itse tosiaan pyrkinyt ulkoilemaan vain paikoissa jossa todennäköistä olis, ettei tule yhtään vastaantulijaa. Ja jos tulee ja meitä on kaksi tai kolme perheestä liikkeellä, niin peräkkäin kuljetaan, toisella puolen tietä tai koukataan toiseen suuntaan.

"Korona ei iske yhtä pahasti vahvakeuhkoisiin."

Epäilen tuota keuhkojuttua koska eikö urheilijoilla luulis olevan vahvat keuhkot, mutta nekin saa hengitysvaikeuksia ja vakavia tauteja.

• Anonyymi kirjoitti:

"Korona ei iske yhtä pahasti vahvakeuhkoisiin."

Epäilen tuota keuhkojuttua koska eikö urheilijoilla luulis olevan vahvat keuhkot, mutta nekin saa hengitysvaikeuksia ja vakavia tauteja.

Niin no, urheilijat ei tervettä päivää näe, se on nähty:)

• Anonyymi

Eroja syntyy vain niille joissa nainen on valinnut miehen ulkonäön perusteella, muulla ei ole väliä koska esittelykalu on vain kyseessä. Nyt onkin eri asia kun joutuu pakosta viettämään enemmän aikaa kaksistaan eikä pääse esittelemään miestä minnekään.
      Nainen tiesi jo suhteen alussa että ilman ulkonäköä mitään yhteistä ei ole mutta se on sivuseikka, ulkoinen habitus on tärkeintä.

• Anonyymi

Juu mitään muita syitähän eroille ei ikinä koskaan ole :D

• Ei se ihan ulkonäköön kaadu jos ei ole ulkonäkö keskeinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      59
      11005
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4631
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      33
      4017
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      441
      2228
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2180
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      1648
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1421
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      77
      1240
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1165
    10. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      39
      1136
    Aihe