..on varastaa sen eväskassi:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koululaisille-tarkoitetut-evaspussit-joutuivat-vaariin-kasiin-vantaalla-jakelupisteissa-herasi-epailys-etteivat-pussien-hakijat-olleet-vanhempia/7795544#gs.3zscd6
Vaikken juuri Soinia muuten arvosta tähän sopisi sen sutkaus "”Kuinka te kehtaatte ja kyllä te kehtaatte”
Vähän kuin varastaisi lapselta tikkarin...
5
<50
Vastaukset 5
nonii tuokin vielä tähän syssyyn, eikun valvontakamerat esiin.
- Anonyymi
yrittäjien ei tarvitse hakea lapsille kouluruokaa vaan menevät kauppaan tai ravintolaan ja yhteiskunta maksaa maksoi mitä tykkää eli kauniimmin sanottuna firman piikkiin ja autoilla joilla menee syömään polttoaineet vaatteet kotona kaikki wc parikin yhteiskunta on maksanut ja tulee maksamaan samoin koko suvun hankinnat yhteiskunta maksaa ja yrittäjät sanoo lopetetaan kouluruokailu tapetaan köyhät nälkään ja mopoautoja ostetaan lapsille ja suvun lapsille koska yhteiskunta maksaa
Onkohan siellä ollut huono äiti -bloggaaja kassia hakemassa? ei varmaan osaa itse laittaa lapsille ruokaa niin on varmaan ollut, ottanut varalta useammankin kassin kun oli niin pieni se tuki nettiblogille, vaivaiset satatonnia:
https://www.hs.fi/talous/art-2000006480843.html?ref=rss- Anonyymi
Tässä sen taas näkee kuinka keinotekoisesti ylläpidetään hyvinvointivaltion imagoa. Muka eväskassit etäopiskelijoille? Ostakoot itse ruokansa, tai olkoot syömättä. Opiipahan olemaan.
- Anonyymi
Eväspussia ja tikkaria on huono verrata toisiinsa. Se että vie köyhän perheen koululaiselta eväspussin on sama kuin veisi häneltä talvitakin. Ei mikään herkkuruokapussi, mutta pitää nälän loitolla on sama asia kuin ei mikään kallis merkkitalvitakki, mutta suojaa kylmältä. Puhutaan jokaisen perustarpeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901443
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 45477
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta125466- 31434