Terve sinulle,tartten paketiautoa jossa on neliveto aina päällä.
En ajele moottoriteillä juuri koskaan. Enempi normi teillä ja usein sivuteillä raivaussaha puuhia ja retkeilyä vaimon kanssa.
Mikä on kallein ongelma hiacessa ja kuinka sen voi ennakoida/hoitaa?
Olen hieman asenne vammainen ja varmaan haluan lisätä voimaa hieman. Kuinka kestää hiacen voimansiirto ja joku vahvistusta kaipaava kohta? Ajotyyli rauhallinen ei repivä mutta vauhtia on nimimerkillä kortti vielä.
Esim mb sprintteriä ei koska se on aivan liian iso ajopaikkoihin muuten kyllä on hyviä ajettavia mutta ruostuvat kyllä upeasti;-)
Ikävin puoli hiasessa on että liki 20t€ näyttää olevan hinnat.
Hiace awd pahin ongelma vanhoissa?
2
57
Vastaukset
- Anonyymi
Pahin vika omistajassa joka huoltaa autoa vain kun tulee vikaa. Pitää vaihtaa parin vuoden välein jakolaatikon,perän ja vaihteiston öljyt ja tietenkin kerran vuodessa moottoriöljyt ja suodattimet. Eikä sitä ajokkia tarvitse asfaltilla käännellä liian jyrkästi jos tilaa on.Ainoa "vika"oikeastaan suurempi kulutus takavetoseen malliin polttoaineessa ei muuta.
- Anonyymi
Myös kytkin on vähän alamittainen neliveto hiacessa, johtuen siitä, ettei vaihteistossa ole hidasta puolta. Näinollen jos hiacen ajaa "pahaan" paikkaan tulee luistatettua kytkintä, joka sitten kuluu nopeaan. Eli järki päässä ajoon, eikä kokeilla ajaa joka huonoon paikkaan. Vaikka ei kytkinremontti kovin kallis ole!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984