Terve sinulle,tartten paketiautoa jossa on neliveto aina päällä.
En ajele moottoriteillä juuri koskaan. Enempi normi teillä ja usein sivuteillä raivaussaha puuhia ja retkeilyä vaimon kanssa.
Mikä on kallein ongelma hiacessa ja kuinka sen voi ennakoida/hoitaa?
Olen hieman asenne vammainen ja varmaan haluan lisätä voimaa hieman. Kuinka kestää hiacen voimansiirto ja joku vahvistusta kaipaava kohta? Ajotyyli rauhallinen ei repivä mutta vauhtia on nimimerkillä kortti vielä.
Esim mb sprintteriä ei koska se on aivan liian iso ajopaikkoihin muuten kyllä on hyviä ajettavia mutta ruostuvat kyllä upeasti;-)
Ikävin puoli hiasessa on että liki 20t€ näyttää olevan hinnat.
Hiace awd pahin ongelma vanhoissa?
2
201
Vastaukset 2
- Anonyymi
Pahin vika omistajassa joka huoltaa autoa vain kun tulee vikaa. Pitää vaihtaa parin vuoden välein jakolaatikon,perän ja vaihteiston öljyt ja tietenkin kerran vuodessa moottoriöljyt ja suodattimet. Eikä sitä ajokkia tarvitse asfaltilla käännellä liian jyrkästi jos tilaa on.Ainoa "vika"oikeastaan suurempi kulutus takavetoseen malliin polttoaineessa ei muuta.
- Anonyymi
Myös kytkin on vähän alamittainen neliveto hiacessa, johtuen siitä, ettei vaihteistossa ole hidasta puolta. Näinollen jos hiacen ajaa "pahaan" paikkaan tulee luistatettua kytkintä, joka sitten kuluu nopeaan. Eli järki päässä ajoon, eikä kokeilla ajaa joka huonoon paikkaan. Vaikka ei kytkinremontti kovin kallis ole!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67778
- 113742
- 37706
- 130657
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40599- 67589
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142469Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 26465
- 41432
- 68420
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58387Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64384- 35383
- 29374
- 23367
- 32361