Nyt pitäisi heillä olla onnen ajat!
Ihmisten vaikutus ilmastonmuutokseen on nyt totaalipysähdyksissä minkä pitäisi aiheuttaa valtaisia riemunaaltoja ja kiitoksien tulvaa internetin kaikilla alustoilla.
Mitä vielä; on tullut täydellinen hiljaisuus.
Ovatko he nyt siis pettyneitä koska kaikki heidän toiveensa ovat täyttyneet?
Gretakin on vaipunut unhon yöhön. Koitti tuossa taannoin köhiä että hänelläkin on kai koronavirus.
Se ei tuntunut kiinnostavan yhtään ketään..... :-)
Kummastelen ilmastohörhöjen hiljaisuutta!?
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmastoalarmistit on tasan samoja individejä jotka nyt alarmoi koronasta.
Koska ketään ei enää kiinnosta ilmasto niin meuhkataan koronasta.- Anonyymi
Korjaus edelliseen: Aivoinvalideja.
- Anonyymi
Ne on fiksua porukkaa ja osaa pitää päänsä kiinni kun sen aika on, päinvastoin kuin monet muut
- Anonyymi
Milloinkas tulee se aika jolloin ne pitää päänsä kiinni?
Anonyymi kirjoitti:
Milloinkas tulee se aika jolloin ne pitää päänsä kiinni?
Tuotahan sinun pitää kysyä nimimerkki nazilta.
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Tuotahan sinun pitää kysyä nimimerkki nazilta.
Mitenkä nazi pystyisi ennustamaan sen, milloin joku jönssi tai muu hörhö laukaisee jotain nerokasta palstalle?
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä nazi pystyisi ennustamaan sen, milloin joku jönssi tai muu hörhö laukaisee jotain nerokasta palstalle?
Hän niitä kaipasi ja kyseli. Ilmeisesti nazin mielestä ovat hiljaa, mutta sinun mielestäsi eivät?
Tuohon en ota kantaa itse, joten tuo erimielisyytesi sinun tosiaan kannattaa selvittää suoraan nazin kanssa.- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Hän niitä kaipasi ja kyseli. Ilmeisesti nazin mielestä ovat hiljaa, mutta sinun mielestäsi eivät?
Tuohon en ota kantaa itse, joten tuo erimielisyytesi sinun tosiaan kannattaa selvittää suoraan nazin kanssa.Jos nazi ei tiedä vaan ihmettelee, niin mitä selvittämistä tuossa on?
Minne on muuten kadonnut päijänteenrannan observatorion pääobservaattori? Tapahtuuko Päijänteen jäiden lähtö jälleen ihan samassa tahdissa kuin aina ennekin? Todistaako tuo Mernpinnan kohoamisen tai globaalin ilmastonlämpenemisen? Ehkä peräti AGW:n olemassaolon?
Minä olen vastaillut palstalla kuten ennenkin, mutta denialistit ovat poistaneet kaikki viestini.
Hohhoijaa.- Anonyymi
Todellakin: hohhoijaa.
- Anonyymi
Kannattaa katsoa peiliin jons. Ei kukaan enää halua keskustella kanssasi sen jälkeen mitä olet tällä palstalla kirjoitellut sekä poistellut toisten viestejä.
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa katsoa peiliin jons. Ei kukaan enää halua keskustella kanssasi sen jälkeen mitä olet tällä palstalla kirjoitellut sekä poistellut toisten viestejä.
Kiitos herroille kommenteista.
Tietääkö kukaan paljonko hallituksemme on sitoutunut maksamaan erilaisille ilmastohörhöjen kansainvälisille järjestöille? Niitä pitäisi nyt ryhtyä peräämään takaisin.
Näitähän on kotimaassakin pilvin pimein; yleensä ne saavat varansa Veikkaus Oy:n voittovaroista. Nyt kun se kusee niin hallitus on lupautunut (sitoutunut?) maksamaan kaikille pilipalijärjestöille samat rahat.
Onko ilmasto nyt kylmennyt yhtään koska valtiomme on tunkenut mahtavan määrän euroja sen edistämisen?- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Tietääkö kukaan paljonko hallituksemme on sitoutunut maksamaan erilaisille ilmastohörhöjen kansainvälisille järjestöille? Niitä pitäisi nyt ryhtyä peräämään takaisin.
Näitähän on kotimaassakin pilvin pimein; yleensä ne saavat varansa Veikkaus Oy:n voittovaroista. Nyt kun se kusee niin hallitus on lupautunut (sitoutunut?) maksamaan kaikille pilipalijärjestöille samat rahat.
Onko ilmasto nyt kylmennyt yhtään koska valtiomme on tunkenut mahtavan määrän euroja sen edistämisen?Ilmastonmuutoksen estämisen tulokset häämöttävät jo taivaanrannalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmastonmuutoksen estämisen tulokset häämöttävät jo taivaanrannalla.
Mahdollisesti jopa sateenkaaren päässä.
Jos seisot meren rannalla, niin taivaanranta on suunnilleen viiden kilometrin etäisyydellä. - Anonyymi
nazi kirjoitti:
Onko ilmasto nyt kylmennyt yhtään koska valtiomme on tunkenut mahtavan määrän euroja sen edistämisen?Tiedätkö sinä peruSSuoamalainen kuinka paljon ne nyt sitten maksavat ? No et tietenkään sinähän kirjoitat kaikkea sitä moskaa mitä Putin käskee ulkomaiden agenttien kirjoittaa EU:n alueella. Venäjällähän sinun kaltaisesi ulkomaiden agentti on terroristi.
- Anonyymi
Taasko tämä Pietarin-trollitehtaan persu täällä kirjoittelee saadakseen palkkakalenteriinsa merkattua, kuinka monta tuntia on tullut tehtyä "töitä".
Kyllä olisi jonkinlainen sensuuri saatava Suomeen etteivät putinistipersut tekisi Suomesta seuraavaa Venäjän vasallivaltiota; tyyliin Unkari.Kiitoksia herroille poliittisen mielipiteeni arveluista.
Olen hyvin kaukana persuista ja erimielisyytemme ovat sovittamatonta luokkaa. Kannatan päivitettyä kansallissosialismia.
Persuja voitte haukkua heidän omalla palstallaan; siellä ne saavat toki enemmän huomiota kuin täällä.
Niin. Olin todellakin taannoin Pietarin nuorisotrollitehtaan johtajana parisen vuotta. Toimenkuvanamme oli vaikuttaa USA:n presidentin vaaleihin josaa onnistuimme erinomaisesti.
Sain tämä johdosta ylennyksen suoraan Venäjän duuman alaiseksi mielipidevaikuttajaksi.
Yhtenä osa- alueenamme on ihmisen aiheuttaman ilmastonmuutoksen vähättely.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Kiitoksia herroille poliittisen mielipiteeni arveluista.
Olen hyvin kaukana persuista ja erimielisyytemme ovat sovittamatonta luokkaa. Kannatan päivitettyä kansallissosialismia.
Persuja voitte haukkua heidän omalla palstallaan; siellä ne saavat toki enemmän huomiota kuin täällä.
Niin. Olin todellakin taannoin Pietarin nuorisotrollitehtaan johtajana parisen vuotta. Toimenkuvanamme oli vaikuttaa USA:n presidentin vaaleihin josaa onnistuimme erinomaisesti.
Sain tämä johdosta ylennyksen suoraan Venäjän duuman alaiseksi mielipidevaikuttajaksi.
Yhtenä osa- alueenamme on ihmisen aiheuttaman ilmastonmuutoksen vähättely.Voiko olematonta vähätellä? Väheneekö se jollain lailla?
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Kiitoksia herroille poliittisen mielipiteeni arveluista.
Yhtenä osa- alueenamme on ihmisen aiheuttaman ilmastonmuutoksen vähättely.Hyvä kun tunnustit olevasi vieraan valtion agentti ! Venäjällä sinut tuomittaisiin kuudenvuoden lomakeskusleirille. Täällä Suomessa tuollainene vieraan valtion agentti saa jatkaa pöljäilujaaritteluansa kunnes avaruuden Alienit valtaavat Maan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun tunnustit olevasi vieraan valtion agentti ! Venäjällä sinut tuomittaisiin kuudenvuoden lomakeskusleirille. Täällä Suomessa tuollainene vieraan valtion agentti saa jatkaa pöljäilujaaritteluansa kunnes avaruuden Alienit valtaavat Maan.
Höpsis. Kyllä virustorjunnan päättymisen jälkeen hallitus Marinoi ja paistaa hitaasti kärventäen kaikki ne, jotka eivät usko pyhään ihmisen aiheuttamaan ilmastonlämpenemismuutokseen.
- Anonyymi
Kuinka paljon öljyteollisuus maksaa akuankka-blogien pitäjille?
- Anonyymi
Jönssi varmaan osaisi tuon kerto mutta veikkaan, että ei kerro.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3651727Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2381583Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281569Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481141- 73993
- 58984
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60745- 47736
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25699- 118654