Kummastelen ilmastohörhöjen hiljaisuutta!?

Nyt pitäisi heillä olla onnen ajat!
Ihmisten vaikutus ilmastonmuutokseen on nyt totaalipysähdyksissä minkä pitäisi aiheuttaa valtaisia riemunaaltoja ja kiitoksien tulvaa internetin kaikilla alustoilla.

Mitä vielä; on tullut täydellinen hiljaisuus.
Ovatko he nyt siis pettyneitä koska kaikki heidän toiveensa ovat täyttyneet?

Gretakin on vaipunut unhon yöhön. Koitti tuossa taannoin köhiä että hänelläkin on kai koronavirus.
Se ei tuntunut kiinnostavan yhtään ketään..... :-)

22

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmastoalarmistit on tasan samoja individejä jotka nyt alarmoi koronasta.
      Koska ketään ei enää kiinnosta ilmasto niin meuhkataan koronasta.

      • Anonyymi

        Korjaus edelliseen: Aivoinvalideja.


    • Anonyymi

      Ne on fiksua porukkaa ja osaa pitää päänsä kiinni kun sen aika on, päinvastoin kuin monet muut

      • Anonyymi

        Milloinkas tulee se aika jolloin ne pitää päänsä kiinni?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Milloinkas tulee se aika jolloin ne pitää päänsä kiinni?

        Tuotahan sinun pitää kysyä nimimerkki nazilta.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Tuotahan sinun pitää kysyä nimimerkki nazilta.

        Mitenkä nazi pystyisi ennustamaan sen, milloin joku jönssi tai muu hörhö laukaisee jotain nerokasta palstalle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä nazi pystyisi ennustamaan sen, milloin joku jönssi tai muu hörhö laukaisee jotain nerokasta palstalle?

        Hän niitä kaipasi ja kyseli. Ilmeisesti nazin mielestä ovat hiljaa, mutta sinun mielestäsi eivät?

        Tuohon en ota kantaa itse, joten tuo erimielisyytesi sinun tosiaan kannattaa selvittää suoraan nazin kanssa.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Hän niitä kaipasi ja kyseli. Ilmeisesti nazin mielestä ovat hiljaa, mutta sinun mielestäsi eivät?

        Tuohon en ota kantaa itse, joten tuo erimielisyytesi sinun tosiaan kannattaa selvittää suoraan nazin kanssa.

        Jos nazi ei tiedä vaan ihmettelee, niin mitä selvittämistä tuossa on?

        Minne on muuten kadonnut päijänteenrannan observatorion pääobservaattori? Tapahtuuko Päijänteen jäiden lähtö jälleen ihan samassa tahdissa kuin aina ennekin? Todistaako tuo Mernpinnan kohoamisen tai globaalin ilmastonlämpenemisen? Ehkä peräti AGW:n olemassaolon?


    • Minä olen vastaillut palstalla kuten ennenkin, mutta denialistit ovat poistaneet kaikki viestini.

      Hohhoijaa.

      • Anonyymi

        Todellakin: hohhoijaa.


      • Anonyymi

        Kannattaa katsoa peiliin jons. Ei kukaan enää halua keskustella kanssasi sen jälkeen mitä olet tällä palstalla kirjoitellut sekä poistellut toisten viestejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa katsoa peiliin jons. Ei kukaan enää halua keskustella kanssasi sen jälkeen mitä olet tällä palstalla kirjoitellut sekä poistellut toisten viestejä.

        Kiitos herroille kommenteista.

        Tietääkö kukaan paljonko hallituksemme on sitoutunut maksamaan erilaisille ilmastohörhöjen kansainvälisille järjestöille? Niitä pitäisi nyt ryhtyä peräämään takaisin.

        Näitähän on kotimaassakin pilvin pimein; yleensä ne saavat varansa Veikkaus Oy:n voittovaroista. Nyt kun se kusee niin hallitus on lupautunut (sitoutunut?) maksamaan kaikille pilipalijärjestöille samat rahat.

        Onko ilmasto nyt kylmennyt yhtään koska valtiomme on tunkenut mahtavan määrän euroja sen edistämisen?


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kiitos herroille kommenteista.

        Tietääkö kukaan paljonko hallituksemme on sitoutunut maksamaan erilaisille ilmastohörhöjen kansainvälisille järjestöille? Niitä pitäisi nyt ryhtyä peräämään takaisin.

        Näitähän on kotimaassakin pilvin pimein; yleensä ne saavat varansa Veikkaus Oy:n voittovaroista. Nyt kun se kusee niin hallitus on lupautunut (sitoutunut?) maksamaan kaikille pilipalijärjestöille samat rahat.

        Onko ilmasto nyt kylmennyt yhtään koska valtiomme on tunkenut mahtavan määrän euroja sen edistämisen?

        Ilmastonmuutoksen estämisen tulokset häämöttävät jo taivaanrannalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmastonmuutoksen estämisen tulokset häämöttävät jo taivaanrannalla.

        Mahdollisesti jopa sateenkaaren päässä.
        Jos seisot meren rannalla, niin taivaanranta on suunnilleen viiden kilometrin etäisyydellä.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kiitos herroille kommenteista.

        Tietääkö kukaan paljonko hallituksemme on sitoutunut maksamaan erilaisille ilmastohörhöjen kansainvälisille järjestöille? Niitä pitäisi nyt ryhtyä peräämään takaisin.

        Näitähän on kotimaassakin pilvin pimein; yleensä ne saavat varansa Veikkaus Oy:n voittovaroista. Nyt kun se kusee niin hallitus on lupautunut (sitoutunut?) maksamaan kaikille pilipalijärjestöille samat rahat.

        Onko ilmasto nyt kylmennyt yhtään koska valtiomme on tunkenut mahtavan määrän euroja sen edistämisen?

        Tiedätkö sinä peruSSuoamalainen kuinka paljon ne nyt sitten maksavat ? No et tietenkään sinähän kirjoitat kaikkea sitä moskaa mitä Putin käskee ulkomaiden agenttien kirjoittaa EU:n alueella. Venäjällähän sinun kaltaisesi ulkomaiden agentti on terroristi.


    • Anonyymi

      Taasko tämä Pietarin-trollitehtaan persu täällä kirjoittelee saadakseen palkkakalenteriinsa merkattua, kuinka monta tuntia on tullut tehtyä "töitä".

      Kyllä olisi jonkinlainen sensuuri saatava Suomeen etteivät putinistipersut tekisi Suomesta seuraavaa Venäjän vasallivaltiota; tyyliin Unkari.

      • Kiitoksia herroille poliittisen mielipiteeni arveluista.
        Olen hyvin kaukana persuista ja erimielisyytemme ovat sovittamatonta luokkaa. Kannatan päivitettyä kansallissosialismia.

        Persuja voitte haukkua heidän omalla palstallaan; siellä ne saavat toki enemmän huomiota kuin täällä.

        Niin. Olin todellakin taannoin Pietarin nuorisotrollitehtaan johtajana parisen vuotta. Toimenkuvanamme oli vaikuttaa USA:n presidentin vaaleihin josaa onnistuimme erinomaisesti.
        Sain tämä johdosta ylennyksen suoraan Venäjän duuman alaiseksi mielipidevaikuttajaksi.
        Yhtenä osa- alueenamme on ihmisen aiheuttaman ilmastonmuutoksen vähättely.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kiitoksia herroille poliittisen mielipiteeni arveluista.
        Olen hyvin kaukana persuista ja erimielisyytemme ovat sovittamatonta luokkaa. Kannatan päivitettyä kansallissosialismia.

        Persuja voitte haukkua heidän omalla palstallaan; siellä ne saavat toki enemmän huomiota kuin täällä.

        Niin. Olin todellakin taannoin Pietarin nuorisotrollitehtaan johtajana parisen vuotta. Toimenkuvanamme oli vaikuttaa USA:n presidentin vaaleihin josaa onnistuimme erinomaisesti.
        Sain tämä johdosta ylennyksen suoraan Venäjän duuman alaiseksi mielipidevaikuttajaksi.
        Yhtenä osa- alueenamme on ihmisen aiheuttaman ilmastonmuutoksen vähättely.

        Voiko olematonta vähätellä? Väheneekö se jollain lailla?


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kiitoksia herroille poliittisen mielipiteeni arveluista.
        Olen hyvin kaukana persuista ja erimielisyytemme ovat sovittamatonta luokkaa. Kannatan päivitettyä kansallissosialismia.

        Persuja voitte haukkua heidän omalla palstallaan; siellä ne saavat toki enemmän huomiota kuin täällä.

        Niin. Olin todellakin taannoin Pietarin nuorisotrollitehtaan johtajana parisen vuotta. Toimenkuvanamme oli vaikuttaa USA:n presidentin vaaleihin josaa onnistuimme erinomaisesti.
        Sain tämä johdosta ylennyksen suoraan Venäjän duuman alaiseksi mielipidevaikuttajaksi.
        Yhtenä osa- alueenamme on ihmisen aiheuttaman ilmastonmuutoksen vähättely.

        Hyvä kun tunnustit olevasi vieraan valtion agentti ! Venäjällä sinut tuomittaisiin kuudenvuoden lomakeskusleirille. Täällä Suomessa tuollainene vieraan valtion agentti saa jatkaa pöljäilujaaritteluansa kunnes avaruuden Alienit valtaavat Maan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun tunnustit olevasi vieraan valtion agentti ! Venäjällä sinut tuomittaisiin kuudenvuoden lomakeskusleirille. Täällä Suomessa tuollainene vieraan valtion agentti saa jatkaa pöljäilujaaritteluansa kunnes avaruuden Alienit valtaavat Maan.

        Höpsis. Kyllä virustorjunnan päättymisen jälkeen hallitus Marinoi ja paistaa hitaasti kärventäen kaikki ne, jotka eivät usko pyhään ihmisen aiheuttamaan ilmastonlämpenemismuutokseen.


    • Anonyymi

      Kuinka paljon öljyteollisuus maksaa akuankka-blogien pitäjille?

      • Anonyymi

        Jönssi varmaan osaisi tuon kerto mutta veikkaan, että ei kerro.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe