Onko joku teistä ikinä miettinyt sitä, että miksi joku laittaisi Suomi24 profiilinsa oman aidon kuvansa ja kirjoittaisi sillä tänne?
Joko feikki ja netistä imuroitu kuva tai sitten ei ole pääkopassa kaikki kunnossa.
Suomi24 profiilikuva
74
<50
Vastaukset
En ole tätä ennen miettinyt, mutta ilmeisesti ei ole kaikki pääkopassa kunnossa. 😂🤗
- Anonyymi
Ainakin mun kuva on viety ja toinen käyttää sitä!
- Anonyymi
Kuka?!?!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka?!?!!
Näyttää vaihtaneen!!!
Oli Suomi24:ssa ainakin kymmenen vuotta sitten ihmisiä, joilla oli profiilissaan tunnistettava naama tai kokovartalokuva. Miehen Logiikassa oli montakin, joillakin oli jopa nimensä ja yhteystietonsa galleriassa. Sellainen esim. kuin Hunaja71 vai mikä se oli? Hän teki taidetta ja mainosti profiilissaan taulujaan ja näyttelyitään. Kaunis ja lahjakas nainen:) Ja sitten oliko se joku Emmanuelle tms. joka kirjoitti runoja, hänestäkin oli oikein paljon kuvia, taisi olla valokuvamalli tms.
Sitten oli sellainen kuin Koppis, hänellä oli myös ihan tunnistettava kuva itsestään ja joskus taisi olla jopa poikaystävänsä kuva profiilissa. Mitäköhän Koppikselle muuten nykyään kuuluu..? Ja monia monia muitakin. Vaikkapa Serpico, Iivar-runoilija, Sininen.sitruuna, Hahmotelma.Jos joku heistä olisi tullut kadulla vastaan, niin olisin tunnistanut, uskoisin. Varsinkin kun päivittivät kuvaa usein, välillä kasvot, välillä kokovartalokuva. Oikeastaan itse kuuluin palstalla siihen harvalukuiseen joukkoon, josta ei ollut profiilissa selkeästi tunnistettavaa kuvaa, ainoastaan osa kasvoista. Aijaa-arvailuihin kyllä osallistuin muiden mukana laittamalla jotain kuvia vaikka naamio kasvoilla, kasvot rajattuna pois tms.
Olen välillä miettinyt olisiko hyötyä laittaa kasvot ja nimi s24:een vähän samasta syistä kuin tuolla Hunajalla oli aikoinaan. Mutta sitten ajatellut, että en liiku täällä s24:ssa sellaisilla palstoilla, että siitä olisi hyötyä, ehkä enemmänkin haittaa. Joten tuskin laitan. Mutta ihan ok minusta, jos joku laittaa.- Anonyymi
Abriksella eikä Sinullakaan ole kai vielä kokovartalokuvaa netissä... nooh itse katso kirjasta auringonlaskua aivan sisäpuolelta, tietokoneelta nyt ja ajattelen että jos ajattelin nähdä laskevan Venus-planeetan.
Miksi Sinä et siis laita omia alastonkuviesi linkkejä palstalle, oletko mies vain nainen? Anonyymi kirjoitti:
Abriksella eikä Sinullakaan ole kai vielä kokovartalokuvaa netissä... nooh itse katso kirjasta auringonlaskua aivan sisäpuolelta, tietokoneelta nyt ja ajattelen että jos ajattelin nähdä laskevan Venus-planeetan.
Miksi Sinä et siis laita omia alastonkuviesi linkkejä palstalle, oletko mies vain nainen?Mulla on ollut jopa tällä palstalla "kokovartalokuva" Kasvot vain puuttui. Ja jalatkin tais olla rajattu pois. Mutta heti tuli noottia, että olen obelix:( Vastaavia oli Miehen Logiikassa muutama aijaa-jutuissa ja joskus kai profiilissakin. Ja suu ja leuka näkyi profiilikuvassa muinoin. Mutta joo, alastonkuvia ei ole ollut eikä tule. Eikä siis varmaan kasvojakaan kokonaan, ehkä. Ihan saat kuvitella mut, miksi haluat.
- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Mulla on ollut jopa tällä palstalla "kokovartalokuva" Kasvot vain puuttui. Ja jalatkin tais olla rajattu pois. Mutta heti tuli noottia, että olen obelix:( Vastaavia oli Miehen Logiikassa muutama aijaa-jutuissa ja joskus kai profiilissakin. Ja suu ja leuka näkyi profiilikuvassa muinoin. Mutta joo, alastonkuvia ei ole ollut eikä tule. Eikä siis varmaan kasvojakaan kokonaan, ehkä. Ihan saat kuvitella mut, miksi haluat.
Mutta miksi laitoit aidon(?) profiilikuvan? Sitä tässä aloituksessa on haettu.
- Anonyymi
Mulla on ollut jopa tällä palstalla "kokovartalokuva" Kasvot vain puuttui. Ja jalatkin tais olla rajattu pois. Mutta heti tuli noottia, että olen obelix:( Vastaavia oli Miehen Logiikassa muutama aijaa-jutuissa ja joskus kai profiilissakin. Ja suu ja leuka näkyi profiilikuvassa muinoin. Mutta joo, alastonkuvia ei ole ollut eikä tule. Eikä siis varmaan kasvojakaan kokonaan, ehkä. Ihan saat kuvitella mut, miksi haluat.
onko sinulla jotain salattavaa kun et omalla kuvallasi pysty sanomaan vai puhutko puuta heinää vai oletko tinderityttö ja täällä haluat olla ihminen ja että sinua pidetään samanarvoisena kuin muut etkä halua että sinut tunnistetaan tinderityttönä
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi laitoit aidon(?) profiilikuvan? Sitä tässä aloituksessa on haettu.
Miehen Logiikassa se oli tapana. Ajattelin että kuuluu asiaan, että on kuvassa edes jotain "omaa". Ikäänkuin sormenjälki. Ajattelin myös, että se hillitsisi mun juttuja, että tiedän, että joku tuttu voi tunnistaa (ja yks kaveri tunnistikin:D) että osaisin vähän pitää itsesensuuria kirjoituksissani :) silloin en juuri lainkaan ollut aktiivinen facebookissa, niin se oli kai sitten facebookin edeltäjä mulle.
Anonyymi kirjoitti:
onko sinulla jotain salattavaa kun et omalla kuvallasi pysty sanomaan vai puhutko puuta heinää vai oletko tinderityttö ja täällä haluat olla ihminen ja että sinua pidetään samanarvoisena kuin muut etkä halua että sinut tunnistetaan tinderityttönä
Öö, en osaisi koko tinderiä edes asentaa varmaan puhelimeen vai läppäriin vai missä sitä selataan? Olen ihan ulkona tindereistä:D Kun ei ole 25 vuotta varattuna ollessa ollut tarvetta.
- Anonyymi
Öö, en osaisi koko tinderiä edes asentaa varmaan puhelimeen vai läppäriin vai missä sitä selataan? Olen ihan ulkona tindereistä:D Kun ei ole 25 vuotta varattuna ollessa ollut tarvetta.
eli jotain muuta salattavaa mutta kyllä tinderissä varattuja on paljon ja samat varatut siellä pyörii vuodesta toiseen ja taitaa tinderiläiset olla joka seuranhakusivustoilla eli samat niissä kaikissa pyörii no mitä salaat
Anonyymi kirjoitti:
eli jotain muuta salattavaa mutta kyllä tinderissä varattuja on paljon ja samat varatut siellä pyörii vuodesta toiseen ja taitaa tinderiläiset olla joka seuranhakusivustoilla eli samat niissä kaikissa pyörii no mitä salaat
No salaan vaikka omia intiimiä paikkojani, siksi en laita alastonkuvia. Olisko se susta fiksua, että varattu nainen laittelisi tänne alastonkuvia itsestään? Luule ihan rauhassa vaan mieheksi, mitäpä se minulle kuuluu, miksi minua luulet tai toivot :)
- Anonyymi
Miehen Logiikassa se oli tapana. Ajattelin että kuuluu asiaan, että on kuvassa edes jotain "omaa". Ikäänkuin sormenjälki. Ajattelin myös, että se hillitsisi mun juttuja, että tiedän, että joku tuttu voi tunnistaa (ja yks kaveri tunnistikin:D) että osaisin vähän pitää itsesensuuria kirjoituksissani :) silloin en juuri lainkaan ollut aktiivinen facebookissa, niin se oli kai sitten facebookin edeltäjä mulle.
Yleinen tyhmyys on aina ollut tapana. Pitää aina pysyä ajan hermoilla, ettei putoisi kärryiltä ja jäisi yleisen kehityksen ulkopuolelle.
Anonyymi kirjoitti:
Yleinen tyhmyys on aina ollut tapana. Pitää aina pysyä ajan hermoilla, ettei putoisi kärryiltä ja jäisi yleisen kehityksen ulkopuolelle.
No some oli silloin lapsenkengissä ja suomi24 oli silloin jonkinlainen some. En sanoisi, että he, ketkä laittoivat jonkun tunnistettavan kuvan, olisivat olleet tyhmiä.
Itse olen nykyään kai aktiivisin instagramissa, mutta sehän on jo teineille eilisen juttu. Ei mun tarvitse olla ajan hermoilla, olenhan wanha:)- Anonyymi
No salaan vaikka omia intiimiä paikkojani, siksi en laita alastonkuvia. Olisko se susta fiksua, että varattu nainen laittelisi tänne alastonkuvia itsestään? Luule ihan rauhassa vaan mieheksi, mitäpä se minulle kuuluu, miksi minua luulet tai toivot :)
tarkoitin kyllä kasvokuvia miksi sinulla heti mielessä alastonkuvasi ja intiimi paikka kuvasi ja miksi sanot että olisit mies minä vaan kysyin miksi et voi laittaa kasvokuvaasi eli salaatko jotakin ja nyt kyllä herätyskelloni soi
Anonyymi kirjoitti:
tarkoitin kyllä kasvokuvia miksi sinulla heti mielessä alastonkuvasi ja intiimi paikka kuvasi ja miksi sanot että olisit mies minä vaan kysyin miksi et voi laittaa kasvokuvaasi eli salaatko jotakin ja nyt kyllä herätyskelloni soi
Ring ring! :)
En halua toistaiseksi laittaa. Joskus on silti ollut osa kasvoista. Ehkä laitan joskus, ehkä en:)- Anonyymi
Ring ring! :)
En halua toistaiseksi laittaa. Joskus on silti ollut osa kasvoista. Ehkä laitan joskus, ehkä en:)miksi heti lähettäisit alastonkuviasi ja intiimikuviasi itselleni ei tullut tuo edes mieleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolme kertaa viikossa ;)
Anonyymi kirjoitti:
miksi heti lähettäisit alastonkuviasi ja intiimikuviasi itselleni ei tullut tuo edes mieleen
No kun itse sitä alastonkuvalinkkiä ehdotit.. Jos siis olit tämä:" Miksi Sinä et siis laita omia alastonkuviesi linkkejä palstalle, oletko mies vain nainen?"
Mulla on aika lehmän hermot, mutta nyt musta tuntuu, että taidan jatkaa keskustelua jossain muualla. Heipähei..:)- Anonyymi
No kun itse sitä alastonkuvalinkkiä ehdotit.. Jos siis olit tämä:" Miksi Sinä et siis laita omia alastonkuviesi linkkejä palstalle, oletko mies vain nainen?"
Mulla on aika lehmän hermot, mutta nyt musta tuntuu, että taidan jatkaa keskustelua jossain muualla. Heipähei..:)en ole tollaista kirjoittanut tai kysynyt se on ollut joku muu no heippa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolme kertaa viikossa ;)
Isäntäkö siellä tietää? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isäntäkö siellä tietää? :D
Mun mies ei ole ikinä seurannut näitä palstoja. :D Kiinnostus ei vaan riitä suomi24:een.
Y.b off - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs salattavaa sinulla on, kun et uskalla omalla kuvallasi tänne kirjoitella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mies ei ole ikinä seurannut näitä palstoja. :D Kiinnostus ei vaan riitä suomi24:een.
Y.b offHän tiesi viikkomäärän oikein. Lähettää varmasti viestejä saunaosastolta 👍 tsemppiä isännälle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs salattavaa sinulla on, kun et uskalla omalla kuvallasi tänne kirjoitella?
Kelläs muulla täällä kuva on daiju? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tiesi viikkomäärän oikein. Lähettää varmasti viestejä saunaosastolta 👍 tsemppiä isännälle!
Heh, eipä näytä olevan mitään laitetta kädessä, eikä tänään ole saunapäivä:P
Y.b off - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelläs muulla täällä kuva on daiju? 😂
kiusasin häntä leikkimielisesti niin hän on hyvä tyyppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, eipä näytä olevan mitään laitetta kädessä, eikä tänään ole saunapäivä:P
Y.b offTuemme täällä isäntää. Olette kivoja! Pussaa sitä, hän on tyylikäs johtajismies 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuemme täällä isäntää. Olette kivoja! Pussaa sitä, hän on tyylikäs johtajismies 👍
Juu, totta kai ollaan kivoja:) Mutta tyylikäs johtajasmies on kyllä aika kaukaa haettu:D
y.b off
- Anonyymi
Kannattaisi laittaa sellainen profiilikuva, joka on otettu sellaisesta kulmasta, että ei kukaan voi tunnistaa.
_J_ Mutta olen kuvani laittanut turvallisuuden vuoksi, en muun.
Miksipä ei? Monesti on ollut ihan oma kuva profiilissa ja on nytkin molemmissa. Parta nyt tosin on lisätty ja filtterillä haettu fiilistä.
- Anonyymi
Eikö toi ole sillä jollain filtterillä tehty miehennaama?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö toi ole sillä jollain filtterillä tehty miehennaama?
Faceappia meinaat? Parta on sieltä.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Faceappia meinaat? Parta on sieltä.
Tossa uusimmassakin on nenää levennetty. ajatteletko että miehellä pitää olla leveä nenä? Monella miehellä on kapea nenä.
Anonyymi kirjoitti:
Tossa uusimmassakin on nenää levennetty. ajatteletko että miehellä pitää olla leveä nenä? Monella miehellä on kapea nenä.
Joissain on nenävartta levennetty, joissain lähikuva ja värejä säätämällä pystyy muokkaamaan paljon.
Anonyymi kirjoitti:
Ja mullahan on pottunenä, eipä tuota paljon muokata tartte. 😃
Tai 'tartte'. Miehen ei tarvi onneksi olla kaunis. 😉😄- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ja mullahan on pottunenä, eipä tuota paljon muokata tartte. 😃
Tai 'tartte'. Miehen ei tarvi onneksi olla kaunis. 😉😄Mulla on pottuvarvas. Aina menee kengästä läpi!
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on pottuvarvas. Aina menee kengästä läpi!
No se on kengässä vika, jos ei piilossa pysy.
- Anonyymi
Se tunne, kun tuolla jossain ulkona tunnistaa palstalaisen: hämmennys, hittolainen, mitä nuo täällä tekee, äkkiä piiloon, voiko olla, ei jumatsuka, ihan on kuvansa näköinen, ja toinen kans, ei voi olla, mutta miten voisi olla joku niin samannäköinen ja toinenkin...
- Anonyymi
Pönttis on tunnistanut monta shampoohyllyjen välissä, on se lutunen :D
- Anonyymi
En koskaan ole ulkona tunnistanut kenenkään palstalaisen kasvoja. Minulla on tosin se tilanne, että joudun näkemään ihmisen erittäin läheltä, jotta tunnistaisin. -Likinäkörillitäti
- Anonyymi
Heh, joo...
Eihän tätä palstaa tarvi selailla kuin 10-15 minuuttia ja jokainen täyspäinen jättää nimimerkin rekisteröimättä. Ja tuskin edes harkitsee mitään aitoa omaa kuvaa... :D- Anonyymi
Miehen Logiikassa sulla olikin sitten sen edestä kaikenlaisia kuvia lapsuudenkuvista aijaa-kuviin. Ja rekisteröity nimimerkki. Useampiakin.
- Anonyymi
Jotkut ovat tuumailleet, että kun ihminen rekisteröityy, niin hän on silloin luotettava...
-Likinäkörillitäti- Anonyymi
Täällä on vain yksi luotettava ja se olen minä. Muut ovat hunsvotteja.
Mä luulen, että silloin osaa täysin oma itsensä, eikä välitä mitä muut sanoo.
Itsekin olen tuuminut, että ei haittais, vaikka identiteettini paljastuisi, mutta toisaalta anonyymiyydessä on myös omat puolensa. Ehkä sitä ei pyöristele suotta mitään. 😃- Anonyymi
Oot ihuna 😍
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin oon. 😍
Kyllä 🥰😘
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
-hyppelee heitellen kukkasia- 😀
Positiivinen palaute! 🤗
Anonyymi kirjoitti:
Oot ihuna 😍
Kuka koittaa mun pikkuveljeä iskeä? 😉
Ei vaan, Disseä saa kehua on kehuttava itsekin. Tykkään äijästä, bro.Jan1 kirjoitti:
Ei vaan, Disseä saa kehua on kehuttava itsekin. Tykkään äijästä, bro.Kuka lie? 😁
Ja thänkmään! 👌😃- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ei vaan, Disseä saa kehua on kehuttava itsekin. Tykkään äijästä, bro.Ei voi sanoa. Salaisuus 😚🥰
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi sanoa. Salaisuus 😚🥰
No salaisuudet saa olla salaisuuksina. 😃
Kyllähän ton Disdenkin joku joutaisi hurmata, hyvän miehen kuleksimasta mutta ei se taida nyt malttaa. On mopo, on kesä, on mopo ja tuli hännänalla. 😄
🏍️💥💨Jan1 kirjoitti:
Itelles vaan. 🖐️😄👍
Noista hymiöistä kun joku kerran maukui, että on väärällä puolella päätä käsi, niin onkos luonnollista, että on pään kokoinrn kämmen? ✋😃
Disse kirjoitti:
Noista hymiöistä kun joku kerran maukui, että on väärällä puolella päätä käsi, niin onkos luonnollista, että on pään kokoinrn kämmen? ✋😃
Katohan pää on kauempana ja käsi suoristettuna naaman eteen. Katsojan naaman. 😂
Nojoo suhteettomat kädet kyllä. Mutta ajanee asiansa 'pictoina'.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
No salaisuudet saa olla salaisuuksina. 😃
Kyllähän ton Disdenkin joku joutaisi hurmata, hyvän miehen kuleksimasta mutta ei se taida nyt malttaa. On mopo, on kesä, on mopo ja tuli hännänalla. 😄
🏍️💥💨Vois kokeilla 😍
Jan1 kirjoitti:
Katohan pää on kauempana ja käsi suoristettuna naaman eteen. Katsojan naaman. 😂
Nojoo suhteettomat kädet kyllä. Mutta ajanee asiansa 'pictoina'.Hehe.. sehän on Hitlermäinen tervehdys! 😂
Disse kirjoitti:
Hehe.. sehän on Hitlermäinen tervehdys! 😂
No kato ne mun sukujuurethan johtaa Saksaan. 😂
Jan1 kirjoitti:
Kkrrhöömm. 🙄👍
Hehe... 😬
Mutta nyt vie nukkumasa kun litran mittaa...🥱
Hyviä öitä, kamu. 😴Disse kirjoitti:
Hehe... 😬
Mutta nyt vie nukkumasa kun litran mittaa...🥱
Hyviä öitä, kamu. 😴Öitä. 😴
Oon kyllä laittanu oman kuvani, ei haittaa mua ollenkaan ja tuskin ketään muutakaan. Mitäs sitä miettii miellyttääkö mun ulkonäkö jotain toista?
Olen niin komea että olis synti pitää tällaista naamaa piilossa. 👍
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175076
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301850
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341815Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301638Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531197
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81184Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43984