Kun nyt taas nikeistä kähinää niin laitetaanpas tähän koontiketju siitä kuka on esiintynyt minäkin. helpottaisi varmaan ainakin uusien palstalaisten, jos sellaisia on, kartalla pysymistä.
Itse olen ollut vain Harmaaritari ja sitä ennen Ikis_M, tietenkään kukaan ei usko mutta niin se vain on.
Täällähän on ollut ihan hyviä vetoja, Faith.hope.love vedätti disseä ja pertsaa naishahmolla jonka nikkiä en muista. Disse on esiintynyt ainakin mieliviini-naisena, varmaan muitakin löytyy. Kuka hitto oli kaskenpolttajan takana? Pertsa oli se yksi naishahmo mikä itseään puolusteli ja kai se yksi nuori nainen joiden nikkejä en muista.
Tunnustuksia pöytään, lupaan kevyesti taputtaa "yllättyksille".
Kuka on ollut ketäkin?
50
<50
Vastaukset
Kaskis oli ihan aito. Olin häneen sähköpostilla yhteydessä ja näytti todisteita joita ei voi väärentää.
- Anonyymi
miksi hän ei ole enää täällä?
Näyttikö mummoalkkarit? Vähän epäilyttävä hahmo vaan kun tuli ykskaks ja katosi sitten, pertsaksi taisi aika moni epäillä. Joskus muistaakseni mummo-rooli murtuikin kun alkoi raivoamaan.
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Meillä meni vähän sukset ristiin, eikä oltu sitten enää yhteyksissä.
Harmaaritari kirjoitti:
Näyttikö mummoalkkarit? Vähän epäilyttävä hahmo vaan kun tuli ykskaks ja katosi sitten, pertsaksi taisi aika moni epäillä. Joskus muistaakseni mummo-rooli murtuikin kun alkoi raivoamaan.
En ala sen enempää henkilökohtaisia keskusteluitamme avaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä miehellä kilahti :)
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
En ala sen enempää henkilökohtaisia keskusteluitamme avaamaan.
Nyt ne mummokalsarit piiloon!
Mä olen vain minä. Joku ehkä tietää. Jännäjenna ei kuitenkaan halua paljastua, koska ihan vain tylsyyttä tänne pitkästä aikaa (ja taas kerran) eksynyt. Sinkkukinkku ei Jännäjenna ole, mutta ihan rupattelua välillä on kiva. Varsinkin yövalvomisten aikana ;)
- Anonyymi
ElisaElluKettunen päivää! Hyvät leegot!
Anonyymi kirjoitti:
ElisaElluKettunen päivää! Hyvät leegot!
Ai sinäkö oot Kettunen? Hyvää päivää Kettunen, kiitos, ukkokultani raksupaksu rakastaa leegojani kans 🤪
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Ai sinäkö oot Kettunen? Hyvää päivää Kettunen, kiitos, ukkokultani raksupaksu rakastaa leegojani kans 🤪
Tsautsau lasikoppiin!
Anonyymi kirjoitti:
Tsautsau lasikoppiin!
Jännä Jenna jo kotona. Valmistautuu uuteen avaruuspuvulliseen yövalvomiseen. Tsautsau🙂
- Anonyymi
Jännäjenna kirjoitti:
Jännä Jenna jo kotona. Valmistautuu uuteen avaruuspuvulliseen yövalvomiseen. Tsautsau🙂
Pitää olla ilmareikä!
Tuli vaan ilmoittamaan... Minä olen minä, olen aina ollut minä ja tulen aina olemaan aito minä. Voin toki julkisesta ja epätoivoisesta pyynöstä teeskennellä hetken teidän kaikkien tukinikkejä, mutta oikeasti minua ei oteta vakavasti, koska minut on helppoa tunnistaa jo esimmäisestä lauseesta (kirjoitusvirheineen ja jaarituksineen, kaikkineen).
Olen liian laiska ja haluton mihinkään nikkipelleilyyn. Ihmettelen sitä energian määrää, jota muut ovat valmiita uhraamaan johonkin hyödyttömään multinikkeilyyn. Jo pelkästään ajatuksena on hyvin rasittavaa.
Minä olen edelleen vain minä. :)- Anonyymi
Totuus poistettiin!
Minä olen tietysti selkeästi epäilyttävä multinikkaaja, kun olen Miehen Logiikasta, mutta yllätysyllätys siellä oli kyllä paljon avoimempaa väkeä kuin täällä, ainakin sinä aikana mitä täällä olen lueskellut. Harvalla täällä on esim. profiilissa omaa tunnistettavaa kuvaa, kuten siellä monella oli.
Itsellä ei ole ollut kiinnostusta kirjoitella juurikaan muilla nikeillä. Miehen Logiikassa pelleilin lyhyesti joillain toisilla nikeillä joskus, tai kirjoitin eri nikillä eri palstalla, mutta silloinkin tietoisena, että kyllä minut tunnistaa, jos alkaa tarkemmin juttuja lukea.
Saan toisesta harrastuksesta kiksejä siitä, että voin esiintyä toisena kuin olen, ihan luvan kanssa, niin en tänne sitä taitoa viitsi "tuhlata". Siitä kun ei täällä mulle ole sanottavammin hyötyä eikä hupia.Minä aina vaihdan nimimerkkiäni, mutta olen avoin käyttämistäni merkeistä.
Ja minä olen vain lillis. En ole tätä ennen ollut rekisteröityneenä täällä, enkä (toivottavasti) jää tänne jumiin myöskään moneksi vuodeksi.
Mä luin tuossa toisessa keskustelussa (ja olethan itsekin maininnut minulle) että ajoitukseni on jotenkin ollut erityinen, mutta syytä siiihen ei kukaan ole koskaan kertonut. Tänne tulee myös niin paljon viestejä koko ajan, että en ole jaksanut etsiä vanhoista viesteistä että mitä on tapahtunut. Enkä mä nyt oikeastaan koe että mun tarttiskaan.
Mä en vieläkään oikein tiedä mitä ajatella tästä paikasta. Mutta tulin tänne ihan sattumalta, koska luulin että täällä on sinkkuja. Ja onhan täällä sellaisiakin, mutta ei tämä silti ollut mielikuvien mukainen paikka ollenkaan. Mutta kai tämäkin välillä on ihan kivaa. Silloin kun saa keskustella.
Silloin kun päätin rekisteröityä, niin Janilla oli hauska kuvaus mikä pisti hymyn huulille. Se oli listaus siitä, miksi on hyvä olla mies ja miksi on hyvä olla nainen. Että kaipa se halu tutustua häneen ja muihinkin hauskoilta tuntuviin hahmoihin täällä, oli se perimmäinen syy, miksi rekisteröidyin.
Se on sanottava, että vaikka täällä nyt paljon puskameteliä onkin, niin kyllä mä itse näin siinä myös vähän jotain hyvää uutena kirjoittajana. Mua varoiteltiin, mistä olen olen kyllä aidosti ihan kiitollinenkin. Ymmärsin ottaa sillai rauhallisesti ja tutustua tähän melko erikoiseen "maailmaan", ja sen kirjoittajiin. Että ei kai mitään niin pahaa, etteikö jotain hyvääkin, harmi vaan, että se puskailu on niin ilkeäsävyistä.Tämä on vähän 'villi länsi', olet varmaan huomannut? 😄
Mikä minua tässä koukuttaa on erilaiset ihmiset ja ne ajatukset mitä harva uskaltaa ääneen sanoa irl. Täällä moni kertoo avoimemmin ajatuksiaan. Toki turtuu tähänkin. Mutta mua on aina kiinnostanut ihmismieli, psykologia, erilaiset ihmiset.
Hmm. Vähän harmittaa, että tavallaan jouduit pettymään, että kaikki ei ole ihan odotusten mukaista. 🙄 Mutta olen iloinen, että olet täällä senkin aikaa kun olet.
Ymmärrän kyllä jos tähänkin kyllästyy ja irl on ne jotka pääsee lähelle...Jan1 kirjoitti:
Tämä on vähän 'villi länsi', olet varmaan huomannut? 😄
Mikä minua tässä koukuttaa on erilaiset ihmiset ja ne ajatukset mitä harva uskaltaa ääneen sanoa irl. Täällä moni kertoo avoimemmin ajatuksiaan. Toki turtuu tähänkin. Mutta mua on aina kiinnostanut ihmismieli, psykologia, erilaiset ihmiset.
Hmm. Vähän harmittaa, että tavallaan jouduit pettymään, että kaikki ei ole ihan odotusten mukaista. 🙄 Mutta olen iloinen, että olet täällä senkin aikaa kun olet.
Ymmärrän kyllä jos tähänkin kyllästyy ja irl on ne jotka pääsee lähelle...Juu, huomattu on! 😅
Ei, siis en mä pettynyt. Mielikuva palstasta vaan oli erilainen 🙂 mutta en pettynyt 🤗
En ole lähdössä mihinkään. Ja jos joskus edes harkitsen, niin saat ensimmäisenä kyllä tietää 🤗Lillis2020 kirjoitti:
Juu, huomattu on! 😅
Ei, siis en mä pettynyt. Mielikuva palstasta vaan oli erilainen 🙂 mutta en pettynyt 🤗
En ole lähdössä mihinkään. Ja jos joskus edes harkitsen, niin saat ensimmäisenä kyllä tietää 🤗Heh, eikö ole aika sirkus välillä? Ei uskoisi, että netissä voi olla näin hulvatonta ja häröä. 😃
No kiva. Toivottavasti mä en ole omilla höperihtimisilläni aiheuttanut sulle kurjaa oloa, se ei nimittäin ole tarkoitus, jos?
Mä olen nyt jotenkin niin vapautunut ja kuin vallaton lapsi kesäniityllä, että pääsee ne rehellisimmät ajatukset suusta ulos. Sanoo vaan, että naama kiinni, jos sille tuntuu. 😋
Ja mitä ihastumiseen tulee, niin pyydän anteeksi en mahda itselleni mitäön. Sä vaan olet jotain mikä humauttaa kuin metrin halko takavasemmalta. Toivottavasti se ei aiheuta mitään hämminkiä sulle. 🙄
Tiedän, että niin ei saisi olla koska varattu ja suhde ei vetele viimisiään, mutta silti vaan kävi näin. ☺️Jan1 kirjoitti:
Heh, eikö ole aika sirkus välillä? Ei uskoisi, että netissä voi olla näin hulvatonta ja häröä. 😃
No kiva. Toivottavasti mä en ole omilla höperihtimisilläni aiheuttanut sulle kurjaa oloa, se ei nimittäin ole tarkoitus, jos?
Mä olen nyt jotenkin niin vapautunut ja kuin vallaton lapsi kesäniityllä, että pääsee ne rehellisimmät ajatukset suusta ulos. Sanoo vaan, että naama kiinni, jos sille tuntuu. 😋
Ja mitä ihastumiseen tulee, niin pyydän anteeksi en mahda itselleni mitäön. Sä vaan olet jotain mikä humauttaa kuin metrin halko takavasemmalta. Toivottavasti se ei aiheuta mitään hämminkiä sulle. 🙄
Tiedän, että niin ei saisi olla koska varattu ja suhde ei vetele viimisiään, mutta silti vaan kävi näin. ☺️Et sinä koskaan voisi minulle kurjaa oloa aiheuttaa 🤗. Sä oot mitä ihanin ihminen ja oikeasti olisit pulassa, ellet olisi varattu 😉😍
https://youtu.be/nuAZ1qUGzgo
Tiesiks, on olemassa biisi tähänkin. Raastavaa! 😅 mut laiha lohtuhan on se, et jos sä eroat (toivotaan nyt kuitenkin ettet joudu sellaista läpikäymään) niin sä muutat tänne 😁😁😁Lillis2020 kirjoitti:
Et sinä koskaan voisi minulle kurjaa oloa aiheuttaa 🤗. Sä oot mitä ihanin ihminen ja oikeasti olisit pulassa, ellet olisi varattu 😉😍
Tiesiks, on olemassa biisi tähänkin. Raastavaa! 😅 mut laiha lohtuhan on se, et jos sä eroat (toivotaan nyt kuitenkin ettet joudu sellaista läpikäymään) niin sä muutat tänne 😁😁😁Hmm heh. 🤗
Olisin siinä tapauksessa mielelläni pulassa. 😋😉 Yhtään en jarruttelisi, päinvastoin.
Oii, raastava biisi. Mutten hetkeäkään epäile etteikö niin oliskin jos.. 😌🤗
No sitten mun täytyy etsiä sut sieltä tai mistä ikinä käsiini. Oot sä kuitenkin jo palan napannut mun sydämestä itselles ja et sä mihinkään mun mielestä unohdu, vaikka taivallat maailmalla. 🤗Lillis2020 kirjoitti:
Et sinä koskaan voisi minulle kurjaa oloa aiheuttaa 🤗. Sä oot mitä ihanin ihminen ja oikeasti olisit pulassa, ellet olisi varattu 😉😍
Tiesiks, on olemassa biisi tähänkin. Raastavaa! 😅 mut laiha lohtuhan on se, et jos sä eroat (toivotaan nyt kuitenkin ettet joudu sellaista läpikäymään) niin sä muutat tänne 😁😁😁Hyvää yötä. Suloisia unia, nallen kuvia. 🐻🤗
https://youtu.be/nsMrcqA7NL0Jan1 kirjoitti:
Hyvää yötä. Suloisia unia, nallen kuvia. 🐻🤗
https://youtu.be/nsMrcqA7NL0Samoin sinulle, hali 🤗
No johan minä tänäänkin kerroin ne nimimerkkini, jotka olen rekisteröinyt ja käytän. Pääasiassa nyt tätä, koska olen viimein kyennyt olemaan avoimesti mitä olen aina halunnut olla.
Ja ei ole enää tarvetta etsiä itseä, esittää ja pakittaa taas uudestaan ja uudestaan.- Anonyymi
Se sanotaan ”kuka on ollut kukakin”. Kielioppi.
Arvasin että tuohon otsikkoon joku tarttuu :D mutta minäpä olin askeleen edellä kun on perustelut eli jos olisin laittannut "kuka on ollut kukakin" se olisi viitannut siihen että olisi ollut vain yksi lisäpersoona kullakin, nyt tuo "kuka on ollut ketäkin" sisältää myös monikon eli tunnustaja voi kertoa olleensa vaikka viisi eri nikkiä.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Arvasin että tuohon otsikkoon joku tarttuu :D mutta minäpä olin askeleen edellä kun on perustelut eli jos olisin laittannut "kuka on ollut kukakin" se olisi viitannut siihen että olisi ollut vain yksi lisäpersoona kullakin, nyt tuo "kuka on ollut ketäkin" sisältää myös monikon eli tunnustaja voi kertoa olleensa vaikka viisi eri nikkiä.
Tässä tapauksessa ”kukakin” viittaa monikkoon. Siinä on yhä jäljellä monta mahdollisuutta. ”Ketäkin” on kielioppivirhe, josta olemme kohtalaisen tarkkoja palstatilassa.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa ”kukakin” viittaa monikkoon. Siinä on yhä jäljellä monta mahdollisuutta. ”Ketäkin” on kielioppivirhe, josta olemme kohtalaisen tarkkoja palstatilassa.
Ehkä jos tuota kuka-muotoa haluaisi käyttää se olisi sitten "kuka kukin on", silloin se menisi oikein, mutta kun ottaa huomioon palstalaisten rahvaanomaisuuden "kuka on ketäkin" on oikein mainio :) joku "kuka on ollut kukin" kuulostaisi vain typerältä.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ehkä jos tuota kuka-muotoa haluaisi käyttää se olisi sitten "kuka kukin on", silloin se menisi oikein, mutta kun ottaa huomioon palstalaisten rahvaanomaisuuden "kuka on ketäkin" on oikein mainio :) joku "kuka on ollut kukin" kuulostaisi vain typerältä.
”Kukakin” on ainoa oikea vaihtoehto. Virhepiste tulee kyllä nyt. Keskusteluissa on oltava taso, koska ihmiset oppivat näiltä sivuilta.
Anonyymi kirjoitti:
”Kukakin” on ainoa oikea vaihtoehto. Virhepiste tulee kyllä nyt. Keskusteluissa on oltava taso, koska ihmiset oppivat näiltä sivuilta.
Ei nämä täällä mitään opi :D "Kuka kukakin on" kuulostaisi vähän hölmöltä kuten "kuka on ollut kukakin" niin kyllä se nyt vaan on niin että "Kuka on ollut ketäkin".
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ei nämä täällä mitään opi :D "Kuka kukakin on" kuulostaisi vähän hölmöltä kuten "kuka on ollut kukakin" niin kyllä se nyt vaan on niin että "Kuka on ollut ketäkin".
Ei ole!!!!
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Setä on ollut tätikin!
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole!!!!
Kyllä se vaan nyt on. Tee oma "Kuka on ollut kukakin" -avaus jos semmoisen haluat :D
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä se vaan nyt on. Tee oma "Kuka on ollut kukakin" -avaus jos semmoisen haluat :D
Enkä tee!! Se on nyt tämä. Mene katsomaan arto Nybergiä.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kuka on ollut missäkin ja minä olen ollut tässäkin- on tämä ketju.
Kukahan minä olen? Jos en muista, kuka olen, niin katson peilistä.
Kyllä olen itseni.
Koen moraalisesti väärin esittää jotain muuta kuin on .
Aikaisempia nimimerkkini haluat? Minulla ei ole kuin yksi nimimerkki aina käytössä kerralla ja olen aina itseni.- Anonyymi
Minäkin olen minä. Haluan olla anonyymi. Ei ole eikä tule rekisteröityä nickiä minulle. Kirjoitustyylistä saattaa tunnistaa. ;)
Tässä tämän anonyymin tunnusmerkit:
-Fiksaatio oikeinkirjoitukseen ja rakkaus sanoihin.
-Asiallinen, fiksu, välillä osaava ja usein kantaaottava. Myös hauska ja hulvaton tarvittaessa. Ehdottomasti huumorintajuinen.
-Fanitan Disseä ja MissP:ä tällä palstalla.- Anonyymi
Ksih! Puspus
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448199Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432201Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262092- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811647- 301217
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860