enää olla totta. :D
Ei voi kyllä
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä sulla?
- Anonyymi
Sitä vain että jonkun toisen juttu sattuu silleen kohdille. Ja nykyään ei kehtaa mitään turhaa enää täällä jankata ja kohta ei enää lukeakaan näitä. Toisaalta onko täällä nyt kukaan luulemassakaan mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä vain että jonkun toisen juttu sattuu silleen kohdille. Ja nykyään ei kehtaa mitään turhaa enää täällä jankata ja kohta ei enää lukeakaan näitä. Toisaalta onko täällä nyt kukaan luulemassakaan mitään.
Mä olen lukemassa.
- Anonyymi
mä pidän näitä trollialoituksina. Näitä joissa ei mitään sanota. Ainoa idea on lypsää monta mikä-kyssäriä. Oletko ylläpidosta?
- Anonyymi
40 vuotias teiniä leikkivä Hymiöpersläpi akka vauvalta käy välillä täälläkin trollamassa. Tunniste: käyttää paljon hymiöitä tyhjänpäiväisissä viesteissään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
40 vuotias teiniä leikkivä Hymiöpersläpi akka vauvalta käy välillä täälläkin trollamassa. Tunniste: käyttää paljon hymiöitä tyhjänpäiväisissä viesteissään.
Empä ollut minä ja erehdyit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho! Onko niin vanhoillakin vauvoja?? Minä tein omani 20-vuotiaana, josta olen tyytyväinen. :) Nautin todella heidän pikkulapsi-iästään, mutta nyt nautin heidän seurastaan vieläkin enemmän. On hienoa, ettei meillä ole isoa ikäeroa. :)) 20 vuoden ikäero omiin lapsiin on juuri sopiva, silloin ei tule tunnetta, että ollaan ihan eri planeetoilta. meillä on ihan hauskaa yhdessä ja joskus huomaan että olen unohtanut, miten vanha oikeastaan olen, kun minulla on lapsina aikuisia oman alansa osaajia. :D Ylpeä olen heistä ihan jokaisesta! <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho! Onko niin vanhoillakin vauvoja?? Minä tein omani 20-vuotiaana, josta olen tyytyväinen. :) Nautin todella heidän pikkulapsi-iästään, mutta nyt nautin heidän seurastaan vieläkin enemmän. On hienoa, ettei meillä ole isoa ikäeroa. :)) 20 vuoden ikäero omiin lapsiin on juuri sopiva, silloin ei tule tunnetta, että ollaan ihan eri planeetoilta. meillä on ihan hauskaa yhdessä ja joskus huomaan että olen unohtanut, miten vanha oikeastaan olen, kun minulla on lapsina aikuisia oman alansa osaajia. :D Ylpeä olen heistä ihan jokaisesta! <3
Ootsä sekaisin? Pitäskö mennä nukkumaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhah kuinka hauskaa...Minäkin olen 3 lasta synnyttänyt. Ensimmäinen syntyi kun olin 21.v, toinen kun olin 25.v, ja kolmas kun olin 28.v. Itse olen 43. V. Ja nautin elämästäni täysillä nyt.
On surullista jos sinulla on noin paha olo jonkun ihmisen vuoksi, koska hän laittaa hymiöitä..."OMG", miten edes voit elää noin vakavan kaltoinkohtelun vuoksi? Ymmärrän rakas pieni ystäväni sinun pahan olosi. Kyllä se aurinko joskus paistaa sinunkin risukasaasi. Pusuja ja voimahaleja sinulle! 🤗😢🤣😡😖😍🤭😂😏😊🤔😉😠🙄🤤😋🥺😭🙌😄🌞😪. Lähden lukemaan Korona- tilastoja iltasanomien mobillisovellukseen, mutta koita pärjätä suuren murheesi kanssa! 😪🌞😄🙌😭🥺🤤🙄😠😉🤔😊😏😂🤭😍😖😡🤣😢🤗❤️👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
WAU! Enpä ole keksinytkään tuota, että voi surffata vauva.fi:n ja tämän ikäväpalstan välillä Siitähän saa paljon jännittävämpiä tarinoita aikaan, kun yhdistelee noita palstoja ristiin ja rastiin. Saa paljon enemmän haukuttavaa, kun mollaa ensin kaikki vauvalta ja sitten keksittyjen tunnisteiden perusteella täällä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhah kuinka hauskaa...Minäkin olen 3 lasta synnyttänyt. Ensimmäinen syntyi kun olin 21.v, toinen kun olin 25.v, ja kolmas kun olin 28.v. Itse olen 43. V. Ja nautin elämästäni täysillä nyt.
On surullista jos sinulla on noin paha olo jonkun ihmisen vuoksi, koska hän laittaa hymiöitä..."OMG", miten edes voit elää noin vakavan kaltoinkohtelun vuoksi? Ymmärrän rakas pieni ystäväni sinun pahan olosi. Kyllä se aurinko joskus paistaa sinunkin risukasaasi. Pusuja ja voimahaleja sinulle! 🤗😢🤣😡😖😍🤭😂😏😊🤔😉😠🙄🤤😋🥺😭🙌😄🌞😪. Lähden lukemaan Korona- tilastoja iltasanomien mobillisovellukseen, mutta koita pärjätä suuren murheesi kanssa! 😪🌞😄🙌😭🥺🤤🙄😠😉🤔😊😏😂🤭😍😖😡🤣😢🤗❤️👍Repesin ( ilman hymiöitä) XD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On surullista jos sinulla on noin paha olo jonkun ihmisen vuoksi, koska hän laittaa hymiöitä..."OMG", miten edes voit elää noin vakavan kaltoinkohtelun vuoksi? Ymmärrän rakas pieni ystäväni sinun pahan olosi. Kyllä se aurinko joskus paistaa sinunkin risukasaasi. Pusuja ja voimahaleja sinulle! 🤗😢🤣😡😖😍🤭😂😏😊🤔😉😠🙄🤤😋🥺😭🙌😄🌞😪. Lähden lukemaan Korona- tilastoja iltasanomien mobillisovellukseen, mutta koita pärjätä suuren murheesi kanssa! 😪🌞😄🙌😭🥺🤤🙄😠😉🤔😊😏😂🤭😍😖😡🤣😢🤗❤️👍Tässä viestissä kulminoituu inhokki-ihminen. Sellainen arkkityyppi, jota ei kertakaikkiaan pysty sietämään eikä hyväksymään. Ensin kehuskelee sillä, kuinka monta uutta kuluttajaa on suoltanut ylikansoitettuun maailmaan, ja perään laitetaan 30 irvistelevää ihmisnaamaa. 20:04 samaa sarjaa.
- Anonyymi
Kerro kerro guvastin
- Anonyymi
Mikään ei ole totta mitä luulet olevan mutta kaikki on mahdollista kuitenkin.
- Anonyymi
Oi suuri erämaan tietäjä. Valaise meitä!
- Anonyymi
🧙♂️
- Anonyymi
Taikaa ⭐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taikaa ⭐
Taikaa kyllä. ✨🎇
- Anonyymi
Mikä? MIksi ei voisi olla ;)
- Anonyymi
Daika, daika dum
- Anonyymi
Siirryitkö tällekin sivustolle jankkaamaan tuota?
- Anonyymi
Suomi24 suhteet palsta
= Vaino - ja vaimoharhaisille suunnattu luuloalue.
Täällä voi hyvin miettiä ja keskustella omista harjoistaan. Menee se aika näinkin.- Anonyymi
*harhoistaan siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*harhoistaan siis
Mulla on tiger-kaupasta ostettu euron hiusharja. Se on hyvä!
- Anonyymi
Täällä ne luulee että kaikki on totta.
- Anonyymi
Kyllä se ny vain on totta 😻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle784119Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023342Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812722Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812445- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402