Ei voi kyllä

Anonyymi

enää olla totta. :D

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä sulla?

• Anonyymi

Sitä vain että jonkun toisen juttu sattuu silleen kohdille. Ja nykyään ei kehtaa mitään turhaa enää täällä jankata ja kohta ei enää lukeakaan näitä. Toisaalta onko täällä nyt kukaan luulemassakaan mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä vain että jonkun toisen juttu sattuu silleen kohdille. Ja nykyään ei kehtaa mitään turhaa enää täällä jankata ja kohta ei enää lukeakaan näitä. Toisaalta onko täällä nyt kukaan luulemassakaan mitään.

Mä olen lukemassa.

• Anonyymi

mä pidän näitä trollialoituksina. Näitä joissa ei mitään sanota. Ainoa idea on lypsää monta mikä-kyssäriä. Oletko ylläpidosta?

• Anonyymi

40 vuotias teiniä leikkivä Hymiöpersläpi akka vauvalta käy välillä täälläkin trollamassa. Tunniste: käyttää paljon hymiöitä tyhjänpäiväisissä viesteissään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

40 vuotias teiniä leikkivä Hymiöpersläpi akka vauvalta käy välillä täälläkin trollamassa. Tunniste: käyttää paljon hymiöitä tyhjänpäiväisissä viesteissään.

Empä ollut minä ja erehdyit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho! Onko niin vanhoillakin vauvoja?? Minä tein omani 20-vuotiaana, josta olen tyytyväinen. :) Nautin todella heidän pikkulapsi-iästään, mutta nyt nautin heidän seurastaan vieläkin enemmän. On hienoa, ettei meillä ole isoa ikäeroa. :)) 20 vuoden ikäero omiin lapsiin on juuri sopiva, silloin ei tule tunnetta, että ollaan ihan eri planeetoilta. meillä on ihan hauskaa yhdessä ja joskus huomaan että olen unohtanut, miten vanha oikeastaan olen, kun minulla on lapsina aikuisia oman alansa osaajia. :D Ylpeä olen heistä ihan jokaisesta! <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho! Onko niin vanhoillakin vauvoja?? Minä tein omani 20-vuotiaana, josta olen tyytyväinen. :) Nautin todella heidän pikkulapsi-iästään, mutta nyt nautin heidän seurastaan vieläkin enemmän. On hienoa, ettei meillä ole isoa ikäeroa. :)) 20 vuoden ikäero omiin lapsiin on juuri sopiva, silloin ei tule tunnetta, että ollaan ihan eri planeetoilta. meillä on ihan hauskaa yhdessä ja joskus huomaan että olen unohtanut, miten vanha oikeastaan olen, kun minulla on lapsina aikuisia oman alansa osaajia. :D Ylpeä olen heistä ihan jokaisesta! <3

Ootsä sekaisin? Pitäskö mennä nukkumaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahhah kuinka hauskaa...Minäkin olen 3 lasta synnyttänyt. Ensimmäinen syntyi kun olin 21.v, toinen kun olin 25.v, ja kolmas kun olin 28.v. Itse olen 43. V. Ja nautin elämästäni täysillä nyt.
        On surullista jos sinulla on noin paha olo jonkun ihmisen vuoksi, koska hän laittaa hymiöitä..."OMG", miten edes voit elää noin vakavan kaltoinkohtelun vuoksi? Ymmärrän rakas pieni ystäväni sinun pahan olosi. Kyllä se aurinko joskus paistaa sinunkin risukasaasi. Pusuja ja voimahaleja sinulle! 🤗😢🤣😡😖😍🤭😂😏😊🤔😉😠🙄🤤😋🥺😭🙌😄🌞😪. Lähden lukemaan Korona- tilastoja iltasanomien mobillisovellukseen, mutta koita pärjätä suuren murheesi kanssa! 😪🌞😄🙌😭🥺🤤🙄😠😉🤔😊😏😂🤭😍😖😡🤣😢🤗❤️👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

WAU! Enpä ole keksinytkään tuota, että voi surffata vauva.fi:n ja tämän ikäväpalstan välillä Siitähän saa paljon jännittävämpiä tarinoita aikaan, kun yhdistelee noita palstoja ristiin ja rastiin. Saa paljon enemmän haukuttavaa, kun mollaa ensin kaikki vauvalta ja sitten keksittyjen tunnisteiden perusteella täällä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahhah kuinka hauskaa...Minäkin olen 3 lasta synnyttänyt. Ensimmäinen syntyi kun olin 21.v, toinen kun olin 25.v, ja kolmas kun olin 28.v. Itse olen 43. V. Ja nautin elämästäni täysillä nyt.
        On surullista jos sinulla on noin paha olo jonkun ihmisen vuoksi, koska hän laittaa hymiöitä..."OMG", miten edes voit elää noin vakavan kaltoinkohtelun vuoksi? Ymmärrän rakas pieni ystäväni sinun pahan olosi. Kyllä se aurinko joskus paistaa sinunkin risukasaasi. Pusuja ja voimahaleja sinulle! 🤗😢🤣😡😖😍🤭😂😏😊🤔😉😠🙄🤤😋🥺😭🙌😄🌞😪. Lähden lukemaan Korona- tilastoja iltasanomien mobillisovellukseen, mutta koita pärjätä suuren murheesi kanssa! 😪🌞😄🙌😭🥺🤤🙄😠😉🤔😊😏😂🤭😍😖😡🤣😢🤗❤️👍

Repesin ( ilman hymiöitä) XD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä viestissä kulminoituu inhokki-ihminen. Sellainen arkkityyppi, jota ei kertakaikkiaan pysty sietämään eikä hyväksymään. Ensin kehuskelee sillä, kuinka monta uutta kuluttajaa on suoltanut ylikansoitettuun maailmaan, ja perään laitetaan 30 irvistelevää ihmisnaamaa. 20:04 samaa sarjaa.

• Anonyymi

Kerro kerro guvastin

• Anonyymi

Mikään ei ole totta mitä luulet olevan mutta kaikki on mahdollista kuitenkin.

• Kaikki on mahdollista ja
        mikään ei ole mahdotonta.

• Anonyymi

Oi suuri erämaan tietäjä. Valaise meitä!

• Anonyymi

🧙‍♂️

• Anonyymi

Taikaa ⭐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taikaa ⭐

Taikaa kyllä. ✨🎇

• Anonyymi

Mikä? MIksi ei voisi olla ;)

• Anonyymi

Daika, daika dum

• Anonyymi

Siirryitkö tällekin sivustolle jankkaamaan tuota?

• Anonyymi

Suomi24 suhteet palsta
      = Vaino - ja vaimoharhaisille suunnattu luuloalue.
      Täällä voi hyvin miettiä ja keskustella omista harjoistaan. Menee se aika näinkin.

• Anonyymi

*harhoistaan siis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*harhoistaan siis

Mulla on tiger-kaupasta ostettu euron hiusharja. Se on hyvä!

• Anonyymi

Täällä ne luulee että kaikki on totta.

• Anonyymi

Kyllä se ny vain on totta 😻

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      78
      4119
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      202
      3342
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3026
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      81
      2722
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      381
      2445
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      181
      2092
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      38
      1623
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1615
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1418
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1402
    Aihe