Miehet ja "miehet" ??

Anonyymi

Palstalla miehiä. On. Mutta: Palstan "miehistä" muutama saattaakin olla oikeasti nainen, joka haluaa esiintyä miehenä.

35

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten sen esiintymisen nyt kukin ottaa. Joku voi esiintyä piirroskuvana, siilinä tai kynänä tms. Tärkeintä kai on kunnioittaa ihmisen omaa näkemystä itsestään?

• Nih, vähän niinku omelettikin 🤷‍♀️😉😄
        Moi 🤗

• Lillis2020 kirjoitti:

Nih, vähän niinku omelettikin 🤷‍♀️😉😄
        Moi 🤗

Moikka muru eiku omeletti eiku Lillis.😳🤗🌹

• Jan1 kirjoitti:

Moikka muru eiku omeletti eiku Lillis.😳🤗🌹

Moikka 🤗
        Miten päivä on mennyt? Mä melkei kuolen nälkään täällä. Kävin pitkällä sauvakävelyllä ja nyt kaupan kautta kotiin.

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Moikka 🤗
        Miten päivä on mennyt? Mä melkei kuolen nälkään täällä. Kävin pitkällä sauvakävelyllä ja nyt kaupan kautta kotiin.

Jan1:llä on päivä mennyt Jascalille flirttaillessa. Esitteli sääriään korkokengissä ja verkkosukissa, kun rinnat ei kelvanut, vaikka oli samanlaiset kuin Sam Foxilla. Jascal ei syttynyt, vaan hänellä meni ruokahalu.

• Lillis2020 kirjoitti:

Moikka 🤗

Ihan leppoisasti höpötellen palstalla ja muksujen kanssa pelasin afrikan tähteä ja hävisin (joka kerta). 😃

Vanhemmat kävi kylässä pikavisiitillä, malttaneet pitkään olla aloillaan. Kotona kuulemma niin paljon hommaa.

Elä nyt nälkään kuole, itkuhan tässä muuten tulee. 🤗

Jotain suunmukaista nassutettavaa ja masulle sopivaa? 😏

• Anonyymi kirjoitti:

Jan1:llä on päivä mennyt Jascalille flirttaillessa. Esitteli sääriään korkokengissä ja verkkosukissa, kun rinnat ei kelvanut, vaikka oli samanlaiset kuin Sam Foxilla. Jascal ei syttynyt, vaan hänellä meni ruokahalu.

Esittelin miehekkäitä jalkojani sano Jani. Flirttailu on sun mieli_ku_vitusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Sam Foxit ei varmaan käy manboobseista, siitä oli kyse. Ne on mulle riesa, ei ilonaihe idiootti.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Kun Jascal järkyttyi karvaisia jalkojasi, laitoit esittelyyn korkokengät ja verkkosukat, testasit että mikä vetoaisi Jascaliin. Samoin kun puhuttiin toisessa ketjussa naisten seksikkyydestä, piti esitellä, että sinulla on Sam Foxin rinnat, kun Jascal kertoi mikä naisessa viehättää. Et oikein osaa päättää, millä yrität iskeä, naisellisilla vai miehisillä keinoilla ja ketä, naisia vai miehiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun Jascal järkyttyi karvaisia jalkojasi, laitoit esittelyyn korkokengät ja verkkosukat, testasit että mikä vetoaisi Jascaliin. Samoin kun puhuttiin toisessa ketjussa naisten seksikkyydestä, piti esitellä, että sinulla on Sam Foxin rinnat, kun Jascal kertoi mikä naisessa viehättää. Et oikein osaa päättää, millä yrität iskeä, naisellisilla vai miehisillä keinoilla ja ketä, naisia vai miehiä.

Siinähän luki Drag Queen jos ymmärrät mihin liittyy ja mitä tarkoittaa. 😃

Olen mielestäni näyttänyt aina koomiselta 'naisellisissa asuissa ja maskeissa'. Itseironiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan ne rinnat samansorttiset. Kykenet ehkä kyseisen esimerkin myötä ymmärtämään paremmin, ettei ihan manboobseista menisi rannalla ilman paitaa juosten. Viehättämiseen tuo ei liity mitenkään. Käsittäisit, jos sisäistäisit käsitteen trasmies ja kehodysforia. Kai siitä kuitenkin saa puhua mitä on ja mitä toivoisi olevan?

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Siinähän luki Drag Queen jos ymmärrät mihin liittyy ja mitä tarkoittaa. 😃

Olen mielestäni näyttänyt aina koomiselta 'naisellisissa asuissa ja maskeissa'. Itseironiaa.

Kovasti olet kuitenkin nähnyt vaivaa pukeutumisessa naisten vaatteisiin. Ihan huvin vuoksi. Ja tärkeää sinulle oli, että jascal varmasti tiesi millaiset ne siun tissit on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti olet kuitenkin nähnyt vaivaa pukeutumisessa naisten vaatteisiin. Ihan huvin vuoksi. Ja tärkeää sinulle oli, että jascal varmasti tiesi millaiset ne siun tissit on.

Anteeksi, mutta missä ne tissikuvat ovat?

• Anonyymi kirjoitti:

Kuva oli vuodelta 2007 ehkä? En omista korkokenkiä enkä sukkahousuja enää nykyään, ainakaan 10 vuoteen.

• Anonyymi kirjoitti:

No se oli ihan yleistä keskustelua ketjussa, ei Jascal vamppausta. :)

Jos mä jonkun haluaisin täältä iskeä niin naisoletetun Lilliksen. Miehet ei kiinnosta enää uusina tuttavuuksina. Nykyinen on asemansa saavuttanut ja tulee olemaan elämäni viimeinen mies. 😃

• Jan1 kirjoitti:

Jos mä jonkun haluaisin täältä iskeä niin naisoletetun Lilliksen. Miehet ei kiinnosta enää uusina tuttavuuksina. Nykyinen on asemansa saavuttanut ja tulee olemaan elämäni viimeinen mies. 😃

Jos ikinä koskaan erotaan, enkä viihdy sinkkuna niin kyllä mä jatkossa katselen naisen kumppaniksi. Miehet on nähty.

• Anonyymi kirjoitti:

Kato mä haluan olla parisuhteen ainoa mies. 😉

• Jan1 kirjoitti:

Ihan leppoisasti höpötellen palstalla ja muksujen kanssa pelasin afrikan tähteä ja hävisin (joka kerta). 😃

Vanhemmat kävi kylässä pikavisiitillä, malttaneet pitkään olla aloillaan. Kotona kuulemma niin paljon hommaa.

Elä nyt nälkään kuole, itkuhan tässä muuten tulee. 🤗

Jotain suunmukaista nassutettavaa ja masulle sopivaa? 😏

Heh, selvisin kotiin. Söin väärin tänään, niin loppui polttoaine kotimatkalla. Palautusjuoma ja kouvolan laku oli nyt sitten sitä suunmukaista nassutettavaa 🙈😄

• Lillis2020 kirjoitti:

Heh, selvisin kotiin. Söin väärin tänään, niin loppui polttoaine kotimatkalla. Palautusjuoma ja kouvolan laku oli nyt sitten sitä suunmukaista nassutettavaa 🙈😄

Heh, herkkusuu! 😃

Mites sun päivä meni? Tohinaa on riittänyt?

Täällä on juteltu henkeviä. 😉

• Jan1 kirjoitti:

Heh, herkkusuu! 😃

Mites sun päivä meni? Tohinaa on riittänyt?

Täällä on juteltu henkeviä. 😉

Juu, tosi kiire päivä. Niin kiire oli, että söin nopean lounaan vaan työn ohessa ja unohdin syödä välipalaa. Pitkä ja rankka sauvakävely pururadalla vei 500 kcal, hyydyin täysin 🥵. Oli virhe syödä sitä lakua, kun tuollainen äkkinäinen vaihtelu verensokerissa tietää aina pahaa oloa. Mutta söin äsken kunnollista ruokaa, niin eiköhän tämä tästä. Ai, onks täällä ollut meteliä? En oo vielä yhtään katsonut mitä täällä on tänään tapahtunut.

• Lillis2020 kirjoitti:

Juu, tosi kiire päivä. Niin kiire oli, että söin nopean lounaan vaan työn ohessa ja unohdin syödä välipalaa. Pitkä ja rankka sauvakävely pururadalla vei 500 kcal, hyydyin täysin 🥵. Oli virhe syödä sitä lakua, kun tuollainen äkkinäinen vaihtelu verensokerissa tietää aina pahaa oloa. Mutta söin äsken kunnollista ruokaa, niin eiköhän tämä tästä. Ai, onks täällä ollut meteliä? En oo vielä yhtään katsonut mitä täällä on tänään tapahtunut.

Kuulostaa vähän hulinalta. Juu, nousee nopsaan sokerit. Mahtaako vatsa villiintyä lakuista?

No sitä samaa spekulointia, mitä nyt on iät ja ajat ollut. Eiköhän joku kohta taas sullekin toitota. 😌

• Jan1 kirjoitti:

Kuulostaa vähän hulinalta. Juu, nousee nopsaan sokerit. Mahtaako vatsa villiintyä lakuista?

No sitä samaa spekulointia, mitä nyt on iät ja ajat ollut. Eiköhän joku kohta taas sullekin toitota. 😌

Heh, vatsa,tuskin tykkää, mutta eipä ole kouvolan lakua voittanutta.

Jaa, no ei välitetä sellaisesta.🤗 Mun kanssa ei onnistu tänään mikään väittely. Olen ihan loppu. Mun täytyy mennä pian nukkumaan. Kroppa meni ihan sekaisin näköjään tuosta tämän päivän treenistä. Ihme homma miten voikin ihmisestä loppua virta näin.

• Lillis2020 kirjoitti:

Heh, vatsa,tuskin tykkää, mutta eipä ole kouvolan lakua voittanutta.

Jaa, no ei välitetä sellaisesta.🤗 Mun kanssa ei onnistu tänään mikään väittely. Olen ihan loppu. Mun täytyy mennä pian nukkumaan. Kroppa meni ihan sekaisin näköjään tuosta tämän päivän treenistä. Ihme homma miten voikin ihmisestä loppua virta näin.

Tuore laku on ihan parasta.

No ei. 🤗
        Mene vaan nukkumaan, ehdit levätä kunnolla aamuksi. Uusi päivä taas ja uudet kujeet. Monen asian summa väsähtäminen, et kai ole kipeäksi tulossa?

Se Darin oli mun linkittämä, surkealla ruottilla jotakin väkersin. 😂

Hyvää yötä ja huomenta samalla.

https://youtu.be/zcrnnOp61wM

🤗

• Jan1 kirjoitti:

:)

• Lillis2020 kirjoitti:

:)

Pitää pudottaa maan pinnalle pusikot, koittaavat ilmaan nousta. 😉😁

• Jan1 kirjoitti:

Tuore laku on ihan parasta.

No ei. 🤗
        Mene vaan nukkumaan, ehdit levätä kunnolla aamuksi. Uusi päivä taas ja uudet kujeet. Monen asian summa väsähtäminen, et kai ole kipeäksi tulossa?

Se Darin oli mun linkittämä, surkealla ruottilla jotakin väkersin. 😂

Hyvää yötä ja huomenta samalla.

https://youtu.be/zcrnnOp61wM

🤗

Aa, no vähän mietin että olisko ollut. Oikein hyvin sä pärjäsit, älä vähättele itseäsi ollenkaan 🤗

Pakko mennä nukkumaan joo. Ei pysy silmät enää auki.
        https://youtu.be/y2fiKuDyspo
        Kauniita unia 🤗

• Lillis2020 kirjoitti:

Aa, no vähän mietin että olisko ollut. Oikein hyvin sä pärjäsit, älä vähättele itseäsi ollenkaan 🤗

Pakko mennä nukkumaan joo. Ei pysy silmät enää auki.
        https://youtu.be/y2fiKuDyspo
        Kauniita unia 🤗

Kauniita unia sinulle myös.🖐️ 😊🤗

• Jan1 kirjoitti:

Ihan järkyttävää flirttailua oli, flirttaili 497 karvalla karva kerrallaan. =P
        Laittoi ne miehekkäät jalat just mulle ja täysin varoittamatta. Tahtomalla tahtoi että yöhikoilen tuskissani koko yön. Kylmää hikeä puski ja mielessä oli koko ajan karvainen kannibalismi ja karvan maku oli suussa. Meinasin yöllä aloittaa kaikkien karvojen sokerivahauksen paniikissa. (Tämä olisi pitänyt laittaa oikeastaan Lillille. =P)

• Jascal kirjoitti:

Ihan järkyttävää flirttailua oli, flirttaili 497 karvalla karva kerrallaan. =P
        Laittoi ne miehekkäät jalat just mulle ja täysin varoittamatta. Tahtomalla tahtoi että yöhikoilen tuskissani koko yön. Kylmää hikeä puski ja mielessä oli koko ajan karvainen kannibalismi ja karvan maku oli suussa. Meinasin yöllä aloittaa kaikkien karvojen sokerivahauksen paniikissa. (Tämä olisi pitänyt laittaa oikeastaan Lillille. =P)

Oli, oli. Siinä oli kaikki pelissä. :D

Aijai ai sä näit painajaisia. Höh, näitkö edes pahoja?

• Jan1 kirjoitti:

Oli, oli. Siinä oli kaikki pelissä. :D

Aijai ai sä näit painajaisia. Höh, näitkö edes pahoja?

Niin järkyttävän pahoja painajaisia, että olin suihkun nurkkauksessa sikiöasennossa imemässä peukaloa. =P

• Jascal kirjoitti:

Niin järkyttävän pahoja painajaisia, että olin suihkun nurkkauksessa sikiöasennossa imemässä peukaloa. =P

Heh, pitäisköhän julkaista toisestakin säärestä vielä kuva. >:)

Reidet on karvattomat, jos se yhtään lievittää kauhunkankeutta.

• Anonyymi

Voi hirveetä kamalaa ihan kauheeta! Miten sä voit nyt enää elää tämän tiedon saatuasi?

• Oleellista ei ole se, onko kirjoittaja nainen vai mies. Oleellista on asiasisältö.

• Anonyymi

Juuri näin! Koska sisällön voit nähdä, mutta kirjoittajaa et.

• Anonyymi

Juujuu... Aina... :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      91
      5248
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4086
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2209
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe