Kyllä naisen elämä on mutkikasta:
https://www.suomiurheilu.com/2020/04/golfkaunottaren-hammastyttava-ongelma-jokainen-deitti-haki-vain-ilmaista-golfopetusta/
Miehet halusivat Paigelta vain sitä yhtä
5
<50
Vastaukset
Ihan hauska juttu, ajattelin että naisella on se perinteinen ongelma mutta ongelma olikin ihan toinen. Ehkä naisen kannattaa katsoa ettei ole yhteistä golf-harrastusta. Jos joku ehdottaa treffejä golf-kentälle täytyisi elimistön varoittaa ja kertoa suoraan no go. =)
- Anonyymi
Ongelmaan voi joskus löytyä ratkaisu peiliin katsomallakin.
- Anonyymi
hmm... jotenkin uniini tunkeutui Interpol ja KRP, tiedän mistä keskusrikospoliisi kun olen nähnyt niitä lätkineen, mutta juttuja oli palstoilla palstanmäestä ja siitä Business Finland -tutkinnoista ja myrkyllisien kasvonaamarien myynnistä, noh unessa:
Ovikelloa rimpautti joku henkilö, avasin: pitkä tummahiuksinen mies: sanoi: Interpol ja näytti lätkänsä, ilmoitti että: jos aiheutamme häiriötä älä huilehdi, on tehtäviä tuossa lähellä, älä häiriinny turhaan jos tulee meteliä :D - Anonyymi
Olisin ainakin pillua vonkannut., Golffi ei kiinnosta ollenkaan.
Nonii tuollainkohan minullakin on kun ei ole mitään tarjota kellekkää edes seurana. niin minusta haetaan ilmaista lapsien hoitajaa.
Onhan nyt aikamoista, jos se olisi muutakin hengaamista se olisi kiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991