Kyllä naisen elämä on mutkikasta:
https://www.suomiurheilu.com/2020/04/golfkaunottaren-hammastyttava-ongelma-jokainen-deitti-haki-vain-ilmaista-golfopetusta/
Miehet halusivat Paigelta vain sitä yhtä
5
<50
Vastaukset 5
Ihan hauska juttu, ajattelin että naisella on se perinteinen ongelma mutta ongelma olikin ihan toinen. Ehkä naisen kannattaa katsoa ettei ole yhteistä golf-harrastusta. Jos joku ehdottaa treffejä golf-kentälle täytyisi elimistön varoittaa ja kertoa suoraan no go. =)
- Anonyymi
Ongelmaan voi joskus löytyä ratkaisu peiliin katsomallakin.
- Anonyymi
hmm... jotenkin uniini tunkeutui Interpol ja KRP, tiedän mistä keskusrikospoliisi kun olen nähnyt niitä lätkineen, mutta juttuja oli palstoilla palstanmäestä ja siitä Business Finland -tutkinnoista ja myrkyllisien kasvonaamarien myynnistä, noh unessa:
Ovikelloa rimpautti joku henkilö, avasin: pitkä tummahiuksinen mies: sanoi: Interpol ja näytti lätkänsä, ilmoitti että: jos aiheutamme häiriötä älä huilehdi, on tehtäviä tuossa lähellä, älä häiriinny turhaan jos tulee meteliä :D - Anonyymi
Olisin ainakin pillua vonkannut., Golffi ei kiinnosta ollenkaan.
Nonii tuollainkohan minullakin on kun ei ole mitään tarjota kellekkää edes seurana. niin minusta haetaan ilmaista lapsien hoitajaa.
Onhan nyt aikamoista, jos se olisi muutakin hengaamista se olisi kiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7676Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557