Taas yksi puumaileva vanhempi julkkistäti

Anonyymi

74

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisten seksuaalinen vapautuminen tapahtuu usein vanhemmalla iällä, siksi nuoremmat miehet ja vanhemmat naiset löytää toisistaan usein sen mutkattomuuden mitä seksissä halutaan saavuttaa. Kumpikin haluaa ja uskaltaa nauttia ilman maskeja ja rooleja.

Ihan simppeliä.

• Vanhemmista naisista tulee erittäin seksuaalisia kuten nuorista miehistä. Siksi vanhat miehet ja nuoret naiset voivat pidellä toisiaan vain kädestä. Vanha mies ja nuori nainen keskustelee syvällisesti kun naapurissa vanha nainen ja nuori mies nylkyttää menemään. =P

• Jascal kirjoitti:

Vanhemmista naisista tulee erittäin seksuaalisia kuten nuorista miehistä. Siksi vanhat miehet ja nuoret naiset voivat pidellä toisiaan vain kädestä. Vanha mies ja nuori nainen keskustelee syvällisesti kun naapurissa vanha nainen ja nuori mies nylkyttää menemään. =P

Äää, mulla on 9 vuotta minua nuorempi mies. Tai hän on syntynyt -85 ja minä -76. Ja voin sanoa, ettei olla pidelty vain kädestä kiinni. :)

Eikä lapset ole muumimukilla tehtyjä. Ja vaikka on minua nuorempi, niin kaikista miehistä mitä olen tuntenut ja parisuhteessa ollut, kaikista nuorin, mutta aikavin ja yksinkertaisesti paras kaikessa. :)

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Vanhemmista naisista tulee erittäin seksuaalisia kuten nuorista miehistä. Siksi vanhat miehet ja nuoret naiset voivat pidellä toisiaan vain kädestä. Vanha mies ja nuori nainen keskustelee syvällisesti kun naapurissa vanha nainen ja nuori mies nylkyttää menemään. =P

Samaa mieltä. T. Yksi vanhempi nainen

• Jan1 kirjoitti:

Äää, mulla on 9 vuotta minua nuorempi mies. Tai hän on syntynyt -85 ja minä -76. Ja voin sanoa, ettei olla pidelty vain kädestä kiinni. :)

Eikä lapset ole muumimukilla tehtyjä. Ja vaikka on minua nuorempi, niin kaikista miehistä mitä olen tuntenut ja parisuhteessa ollut, kaikista nuorin, mutta aikavin ja yksinkertaisesti paras kaikessa. :)

Kauhea puuma. =) Viriili vanhempi nainen ja viriili nuorempi mies. Hänhän kohta on siinä keski-iän kynnyksellä niin eiköhän se kädestä pitely ole sitten se seuraava askel.

• Jascal kirjoitti:

Kauhea puuma. =) Viriili vanhempi nainen ja viriili nuorempi mies. Hänhän kohta on siinä keski-iän kynnyksellä niin eiköhän se kädestä pitely ole sitten se seuraava askel.

Heh, eikö puuma ole sellainen joka metsästää miehiä vaan seksiin leluiksi? Ettei kyseessä ole minkäänlainen aikomus ryhtyä parisuhteeseen eikä perustaa perhettä tms. vakavempaa?

En mä puuma ole, en ole koskaan ryhtynyt suhteisiin kevyin perustein tai leikkimielellä. Edes nuorena, enkä vanhempanakaan. Ne on toiset tyypit, kun seksihurjastelee ja puumailee jne. :)

Ehkä nyt yli nelikymppisenä ja kaiken jo nähneenä( ;D) saattaisin ryhtyä kevyempäänkin suhteeseen ihan vaan omaksi ilokseni. Ehkä toisenkin. :D

Ihan välttämättä en enää ryhtyisi leikkimään perhettä tai edes asumaan saman katonalla. Olis oma vapaus kulkea miten tykkää, toisaalta taas joku kaunissieluinen ja kiiltävä siipinen keijukainen voisi olla ihana kietoa syliin ja ihastella kaikessa kauneudessaan. ;)

• Jan1 kirjoitti:

Heh, eikö puuma ole sellainen joka metsästää miehiä vaan seksiin leluiksi? Ettei kyseessä ole minkäänlainen aikomus ryhtyä parisuhteeseen eikä perustaa perhettä tms. vakavempaa?

En mä puuma ole, en ole koskaan ryhtynyt suhteisiin kevyin perustein tai leikkimielellä. Edes nuorena, enkä vanhempanakaan. Ne on toiset tyypit, kun seksihurjastelee ja puumailee jne. :)

Ehkä nyt yli nelikymppisenä ja kaiken jo nähneenä( ;D) saattaisin ryhtyä kevyempäänkin suhteeseen ihan vaan omaksi ilokseni. Ehkä toisenkin. :D

Ihan välttämättä en enää ryhtyisi leikkimään perhettä tai edes asumaan saman katonalla. Olis oma vapaus kulkea miten tykkää, toisaalta taas joku kaunissieluinen ja kiiltävä siipinen keijukainen voisi olla ihana kietoa syliin ja ihastella kaikessa kauneudessaan. ;)

En minä tuollaisesta puumasta tiedä. Sen tiedän että puuma on lihansyöjä, se käyttää vakituista majapaikkaa kun tarkoitus on lisääntyä. Puuma sopeutuu erinomaisesti, ehkä tästäkin syystä sinulle sopii nimitys puuma erinomaisesti, sinäkin sopeudut. =) Sähän vaistomaisesti saalistat väijymällä niin isompaa kuin pienempääkin riistaa. Isoja hirvieläimiä ja pienempiä söpöjä pupuja. Hirvet olet jo metsästänyt niin nyt on sen pupun vuoro. =) Vaanit pientä sievää viatonta pupua että voit hampaasi upottaa hänen niskaan. Saalistava petoeläin se puuma on.

• Jascal kirjoitti:

En minä tuollaisesta puumasta tiedä. Sen tiedän että puuma on lihansyöjä, se käyttää vakituista majapaikkaa kun tarkoitus on lisääntyä. Puuma sopeutuu erinomaisesti, ehkä tästäkin syystä sinulle sopii nimitys puuma erinomaisesti, sinäkin sopeudut. =) Sähän vaistomaisesti saalistat väijymällä niin isompaa kuin pienempääkin riistaa. Isoja hirvieläimiä ja pienempiä söpöjä pupuja. Hirvet olet jo metsästänyt niin nyt on sen pupun vuoro. =) Vaanit pientä sievää viatonta pupua että voit hampaasi upottaa hänen niskaan. Saalistava petoeläin se puuma on.

Hah, olenko mä noin viekas? En ole osannut ajatella olevani. Mielenkiintoinen kuvaus. :D

• Niin? Voihan vanhempi nainen nuorempia naisiakin metsästää, miksipä ei se puumailu sovellu siihenkin. Kuka nyt mitäkin haluaa metsästää ja saalistaa viettiensä mukaan. Kai siinä oleellisinta on se halu ylipäänsä metsästää ja saalistaa joku, mies tai nainen seksileikkeihin. :)

Vanhempi mies voi myös miespuumana metsästää nuorempia miehiäkin.

• Jan1 kirjoitti:

Niin? Voihan vanhempi nainen nuorempia naisiakin metsästää, miksipä ei se puumailu sovellu siihenkin. Kuka nyt mitäkin haluaa metsästää ja saalistaa viettiensä mukaan. Kai siinä oleellisinta on se halu ylipäänsä metsästää ja saalistaa joku, mies tai nainen seksileikkeihin. :)

Vanhempi mies voi myös miespuumana metsästää nuorempia miehiäkin.

"Vanhempi mies voi myös miespuumana metsästää nuorempia miehiäkin."

Tuolle löytyy toinen termi ja monta pykälää rikoslaista. =P

Saatat olla vieläkin viekkaampi, ties mitä metsästysviettejä alitajunnassa piilee. =)'
        Ilman muuta puuma metsästää nuorempaa. Puumakin tietää että vanha liha on sitkeetä, eikä maistu yhtä hyvälle kuin nuorempi liha. Tietenkin jos tarjolla ei ole muuta, niin saattaa se vanha sorkkaeläinkin kelvata.

Kun metsästää niin on petäoleäin ja kun ei metsästä niin sorkkaeläin. Terveisin sorkkaeläin. Muuuu. =)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Sinä siis olet nainen etkä mies?

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

No ei 9 vuotta nyt niin suuri ero ole, jos molemmat ovat olleet 25-v. tai yli tavatessaan. Erityisesti jos mies on 30-v. tai yli, ei suuremmat ikäerot haittaa. Olen itse aina ollut kiinnostunut vanhemmista miehistä mutta kun itselleni on alkanut tulla ikää, voisin aivan hyvin kuvitella olevani esim. 5-7 vuotta nuoremman miehen kanssa, jos mies on muuten hyvä ja aikuinen. Itse olen 35 nainen. Vanhemmissa miehissä on usein se hyvä puoli, että he ovat henkisesti ja taloudellisesti itsenäisiä, tuntevat itsensä ja tarpeensa, tietävät, mitä elämältä haluavat jne.

• Anonyymi

Olen kyllä kuullut tuosta käsitteestä. Onko tuo sinun nykyinen kuva profiilissasi?

• Anonyymi kirjoitti:

No ei 9 vuotta nyt niin suuri ero ole, jos molemmat ovat olleet 25-v. tai yli tavatessaan. Erityisesti jos mies on 30-v. tai yli, ei suuremmat ikäerot haittaa. Olen itse aina ollut kiinnostunut vanhemmista miehistä mutta kun itselleni on alkanut tulla ikää, voisin aivan hyvin kuvitella olevani esim. 5-7 vuotta nuoremman miehen kanssa, jos mies on muuten hyvä ja aikuinen. Itse olen 35 nainen. Vanhemmissa miehissä on usein se hyvä puoli, että he ovat henkisesti ja taloudellisesti itsenäisiä, tuntevat itsensä ja tarpeensa, tietävät, mitä elämältä haluavat jne.

Eihän se suuri ero olekaan, vanhemmiten se ikä on vain numero, nuoremmilla se saattaa enemmän aiheuttaa kauhistusta. Jan1:n härnääminen ja kiusaaminen oli päälimmäinen ajatus. =) Onhan noita tuttuja joiden ikäero on peräti 15-vuotta, eipä sitä sen kummemmin ajattele tai huomaa. Eikä se ikäero välttämättä näy edes päällepäin. Nuorissa voi hyvinkin arvioida iän hyvinkin lähelle, vanhemmilla ihmisillä se arvio saattaakin heittää melko paljon.

• Jascal kirjoitti:

Eihän se suuri ero olekaan, vanhemmiten se ikä on vain numero, nuoremmilla se saattaa enemmän aiheuttaa kauhistusta. Jan1:n härnääminen ja kiusaaminen oli päälimmäinen ajatus. =) Onhan noita tuttuja joiden ikäero on peräti 15-vuotta, eipä sitä sen kummemmin ajattele tai huomaa. Eikä se ikäero välttämättä näy edes päällepäin. Nuorissa voi hyvinkin arvioida iän hyvinkin lähelle, vanhemmilla ihmisillä se arvio saattaakin heittää melko paljon.

Ahha, vai härnimään on ruvettu. Ootas kuule. Löysin varastosta.

https://aijaa.com/7CIjb0

Kohta pysyy heppu aloillaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä siis olet nainen etkä mies?

Varmaan fyysisesti vielä pari vuotta, kuin?

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Itse pidän sitä max. 15 vuoden ikäeroa ylöspäin rajan. Olen siis 35-v. nainen ja olen ollut kiinnostunut vanhemmista miehistä jo parikymppisestä saakka. Ei se ikä kyllä aina takaa miehen sopivuutta, parhautta eikä uskollisuutta. En silti haluaisi olla yli 15 vuotta vanhemman kanssa. Niin kauan kuin toinen ei voi olla ikänsä puolesta toisen vanhempi, ikäerot on ok. Jos ottaisin nuoremman miehen, haluaisin, että se mies on vähintäänkin sen 30-v., mieluiten vähän yli.

• Jan1 kirjoitti:

Ahha, vai härnimään on ruvettu. Ootas kuule. Löysin varastosta.

https://aijaa.com/7CIjb0

Kohta pysyy heppu aloillaan.

8mm harjaterästäkin löytyy. ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Mies oli 24, kun alettiin yhteen hääräämään.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse pidän sitä max. 15 vuoden ikäeroa ylöspäin rajan. Olen siis 35-v. nainen ja olen ollut kiinnostunut vanhemmista miehistä jo parikymppisestä saakka. Ei se ikä kyllä aina takaa miehen sopivuutta, parhautta eikä uskollisuutta. En silti haluaisi olla yli 15 vuotta vanhemman kanssa. Niin kauan kuin toinen ei voi olla ikänsä puolesta toisen vanhempi, ikäerot on ok. Jos ottaisin nuoremman miehen, haluaisin, että se mies on vähintäänkin sen 30-v., mieluiten vähän yli.

Kaikilla on rajansa kaiken suhteen, itse en ole ajatellut mahdollisen kumppanin ikää, mutta eiköhän siihen lopulta tule /-10-vuotta omaan ikään. Eiköhän se siinä hetkessä sitten lopulta selviä ja enemmän painoarvoa sille yksilölle kun siihen yksilöön viittaaviin seikkoihin.

• Jan1 kirjoitti:

8mm harjaterästäkin löytyy. ;)

Vai että vielä harjaterästäkin? Taidat minulle oman sokkelin raudoittaa? =)

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Vai että vielä harjaterästäkin? Taidat minulle oman sokkelin raudoittaa? =)

Betoniraudoittajat tietää.,

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Kuinka innostunut laskin..väärin on tosta sun mieheksi tekeytymisestä?

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka innostunut laskin..väärin on tosta sun mieheksi tekeytymisestä?

Ei kuulemma haittaa, eilen sanoi.

• Anonyymi kirjoitti:

Betoniraudoittajat tietää.,

Hyvä, ehkä tarvitsen sellaisen viehkeän betoniraudoittaja naisen, joka tykkää tuoksua moottoriöljylle ja vaihtaa auton renkaat. Minä heti aloittaisin hänelle villapaidan kutomisen. 😂

• Jos olisit naisellinen kissa, etkä mies niin susta saisi kelpo emännän. 😂 Voisin hoitaa nalkutuksen ja tiskauksen. 😜😋

• Jascal kirjoitti:

Jos olisit naisellinen kissa, etkä mies niin susta saisi kelpo emännän. 😂 Voisin hoitaa nalkutuksen ja tiskauksen. 😜😋

Hmph. Eilen vasta kotilurjus totesi, että eipä ole naiset enää tuollaisia emäntiä, eikä leivo pullaa eikä tee kattauksia. Katsoi jotai ohjelmaa joltain viiskyt luvulta. Ja katsoi mua vihjailevasti virnuillen.

Totesin, että niin musta ei saisi mitenkään tuollaista himpsuhelmaa, olen liian äijä.

Jopas nauratti mokomaa. 😌

• Jan1 kirjoitti:

Hmph. Eilen vasta kotilurjus totesi, että eipä ole naiset enää tuollaisia emäntiä, eikä leivo pullaa eikä tee kattauksia. Katsoi jotai ohjelmaa joltain viiskyt luvulta. Ja katsoi mua vihjailevasti virnuillen.

Totesin, että niin musta ei saisi mitenkään tuollaista himpsuhelmaa, olen liian äijä.

Jopas nauratti mokomaa. 😌

Nykyajan miehet ei tajuu, että se mitä nainen teki 50-luvulla, tekee mies 2000-luvulla.😂
        Nykyään pääsee helpolla kun voi ostaa pullat tai käyttää pakastepullat uunissa tai sitten tyytyä niihin gliffareihin? tms. Itsetehty pulla vaatii kumminkin aikaa ja vaivaa jälkiensiivoamisesta puhumattakaan. Nyt laitat sen sun ukkos... Emäntä tekee sitä pullaa sulle. 😂

• Jascal kirjoitti:

Nykyajan miehet ei tajuu, että se mitä nainen teki 50-luvulla, tekee mies 2000-luvulla.😂
        Nykyään pääsee helpolla kun voi ostaa pullat tai käyttää pakastepullat uunissa tai sitten tyytyä niihin gliffareihin? tms. Itsetehty pulla vaatii kumminkin aikaa ja vaivaa jälkiensiivoamisesta puhumattakaan. Nyt laitat sen sun ukkos... Emäntä tekee sitä pullaa sulle. 😂

Niihän se tekeekin, kaikki leivonnaiset pullasta täytekakkuun. Tosi hyviä ja esteettisesti kauniita. Mä teen sitten lumityöt, puutyöt(pilkon puut, kaadan puskat ja puut) ja ajelen nurmikot, pesen, vahaan autot, siivoan räystäskourut, teen lapiohommat.

Mut hän on oikeesti kaikessa taitavampi ja monipuolisempi, kun mä. Jotkut vaan osaa ihan kaikkea.

• Jan1 kirjoitti:

Niihän se tekeekin, kaikki leivonnaiset pullasta täytekakkuun. Tosi hyviä ja esteettisesti kauniita. Mä teen sitten lumityöt, puutyöt(pilkon puut, kaadan puskat ja puut) ja ajelen nurmikot, pesen, vahaan autot, siivoan räystäskourut, teen lapiohommat.

Mut hän on oikeesti kaikessa taitavampi ja monipuolisempi, kun mä. Jotkut vaan osaa ihan kaikkea.

Jotkut todellakin osaa kaikkea, ihan luonnostaankin ja paljon voi kaikkea opetellakin. Tunnen yhden ihmisen joka teoriassa tietää ja osaa kaiken, mutta käytännössä ei sitten luonnistukaan. Löytyy myös niitä jotka osaa mutta ei viitsi. 🙄😂

Teillä vaikuttaa olevan erinomainen parisuhde, tuollaista kannattaa vaalia. Muista myös juoda raakaa viinaa kun puolisosi puputtaa salaattia. 😂😘 Jotkut noista hommista on helppoja, kevyitä, mukavaa ajanvietettä, toiset vaativat enemmän tarmoa ja sitoutumista. Hyvillä välineillä pääsee helpommalla. Ovat jopa rentouttavia ja virkistää mieltä.

Itselläkin joskus oli työnjakona niin että minä käynnistin ruohonleikkurin ja hän joka ei saanut sitä käyntiin leikkasi nurmikon. 😂 Sitten jos itse leikkasin, tykkäsin oikeasti leikata sellaisella vanhanaikaisella ilman hienouksia. Trimmerit ynm. sähkökoneet jätin toiselle, itse tykkäsin hikoilla ja käyttää ns. alkeellisempi työkaluja.

• Jascal kirjoitti:

Jotkut todellakin osaa kaikkea, ihan luonnostaankin ja paljon voi kaikkea opetellakin. Tunnen yhden ihmisen joka teoriassa tietää ja osaa kaiken, mutta käytännössä ei sitten luonnistukaan. Löytyy myös niitä jotka osaa mutta ei viitsi. 🙄😂

Teillä vaikuttaa olevan erinomainen parisuhde, tuollaista kannattaa vaalia. Muista myös juoda raakaa viinaa kun puolisosi puputtaa salaattia. 😂😘 Jotkut noista hommista on helppoja, kevyitä, mukavaa ajanvietettä, toiset vaativat enemmän tarmoa ja sitoutumista. Hyvillä välineillä pääsee helpommalla. Ovat jopa rentouttavia ja virkistää mieltä.

Itselläkin joskus oli työnjakona niin että minä käynnistin ruohonleikkurin ja hän joka ei saanut sitä käyntiin leikkasi nurmikon. 😂 Sitten jos itse leikkasin, tykkäsin oikeasti leikata sellaisella vanhanaikaisella ilman hienouksia. Trimmerit ynm. sähkökoneet jätin toiselle, itse tykkäsin hikoilla ja käyttää ns. alkeellisempi työkaluja.

Juu, hämmästyttävää miten jotkut on tietäviä ja taitavia. Yleensä laiskoja vaan ne osaavimmat.

Hmm. Erinomainen nojaa. Kuvailisin toimii, mitään uutta ei tapahdu mutta ei mikään ole suistunut raiteiltaankaan. Tasaseen tahtiin. Mä ehkä olen vähän eloisampi luonne ja kaipaan rutiinien oheen rutiineja rikkoviakin juttuja, mutta toinen on toisenlainen. Evvk mikään uusi asia ellei ole tiedettä. 😃

Juu, mikä on kivaa ei se yleensä raskaalta tunnu.

• Jan1 kirjoitti:

Juu, hämmästyttävää miten jotkut on tietäviä ja taitavia. Yleensä laiskoja vaan ne osaavimmat.

Hmm. Erinomainen nojaa. Kuvailisin toimii, mitään uutta ei tapahdu mutta ei mikään ole suistunut raiteiltaankaan. Tasaseen tahtiin. Mä ehkä olen vähän eloisampi luonne ja kaipaan rutiinien oheen rutiineja rikkoviakin juttuja, mutta toinen on toisenlainen. Evvk mikään uusi asia ellei ole tiedettä. 😃

Juu, mikä on kivaa ei se yleensä raskaalta tunnu.

Mitä sitä enää tekemään minkä osaa ja taitaa, antaa niiden harjaantua jotka eivät vielä osaa. 😂

Sinulla näyttää olevan naisille yksi ominainen piirre, mistä ehdottomasti miehenä täytyy päästä eroon. Täytyy olla täysin tyytyväinen tasapaksuun ja seesteiseen elämään. Täytyy olla täysin rusinoitu... Rutinoitunut täysin muuttumattomaan elämäntilaan ja tyytyä siihen tyytyväisesti. 😉 Mikään ei muutu, mitään ei tapahdu, ah. 😜

• Jascal kirjoitti:

Mitä sitä enää tekemään minkä osaa ja taitaa, antaa niiden harjaantua jotka eivät vielä osaa. 😂

Sinulla näyttää olevan naisille yksi ominainen piirre, mistä ehdottomasti miehenä täytyy päästä eroon. Täytyy olla täysin tyytyväinen tasapaksuun ja seesteiseen elämään. Täytyy olla täysin rusinoitu... Rutinoitunut täysin muuttumattomaan elämäntilaan ja tyytyä siihen tyytyväisesti. 😉 Mikään ei muutu, mitään ei tapahdu, ah. 😜

Heh, en nyt sanoisi noinkaan. Ex oli mies ja ihan raivostuttava luuhaamaan pitkin jatkuvasti. Oisin viihtynyt himassa, hän taas liikkeellä jatkuvasti, samoin sitä edeltävä.

Ei ole yks yhteen nyt mieskäsitys meillä. 😃

• Jan1 kirjoitti:

Heh, en nyt sanoisi noinkaan. Ex oli mies ja ihan raivostuttava luuhaamaan pitkin jatkuvasti. Oisin viihtynyt himassa, hän taas liikkeellä jatkuvasti, samoin sitä edeltävä.

Ei ole yks yhteen nyt mieskäsitys meillä. 😃

Olivat tyytyväisiä siihen luuhaamiseen, eivät halunneet ja odottaneet mitään uutta kuin luuhaavaa tasapaksuista elämää. 😋

• Jascal kirjoitti:

Olivat tyytyväisiä siihen luuhaamiseen, eivät halunneet ja odottaneet mitään uutta kuin luuhaavaa tasapaksuista elämää. 😋

Ääää, ei ei. Ei ole sukupuolisidonnaista tuokaan asia. Osa miehistä menee tuli perseessä jatkuvasti johku kun tympäsee arki ja rutiinit, tylsää helvetti nyhöttää himassa. Ja toiset pitelee kaksinkäsin sohvasta ja karmeista kiinni, en lähe mihkään.

Mä oon välimalli. Viihdyn himassa, ei ahdista, mutta voin lähteä reissuunkin, mistä on sitten kiva palata kotiin. Sellasta hulluna lentoa en vaan jaksa. Teininä jääny joku lentovaihe välistä vissiin niillä.

• Jascal kirjoitti:

Ja mikä mukavinta, kun hyvässä seurassa viihtyy kotona että reissussakin. Koti on siellä missä sydänkin ja jos se sydän kulkisi edes joskus mukana, olis ihan mukavaa. Jänkäämättä evvk. Ei oo mitään nähtävää jne.

Vittu kun on maailmassa muutakin, kun kotipiha. :D

• Jan1 kirjoitti:

Ääää, ei ei. Ei ole sukupuolisidonnaista tuokaan asia. Osa miehistä menee tuli perseessä jatkuvasti johku kun tympäsee arki ja rutiinit, tylsää helvetti nyhöttää himassa. Ja toiset pitelee kaksinkäsin sohvasta ja karmeista kiinni, en lähe mihkään.

Mä oon välimalli. Viihdyn himassa, ei ahdista, mutta voin lähteä reissuunkin, mistä on sitten kiva palata kotiin. Sellasta hulluna lentoa en vaan jaksa. Teininä jääny joku lentovaihe välistä vissiin niillä.

Ne on niitä naisellisiamiehiä, transnaisia. 😋😋🤣Epic fail? 🙄

• Jascal kirjoitti:

Ne on niitä naisellisiamiehiä, transnaisia. 😋😋🤣Epic fail? 🙄

Ääää, kyläluutia ne on. Ei miehen tarvi tylsä olla. Mutta ei nyt mikään helvetin sirkuskaan. 😄

• Jan1 kirjoitti:

Ääää, kyläluutia ne on. Ei miehen tarvi tylsä olla. Mutta ei nyt mikään helvetin sirkuskaan. 😄

Ei mies ole tylsä, ainakaan omasta mielestään.

• Jascal kirjoitti:

Ei mies ole tylsä, ainakaan omasta mielestään.

No se pitää paikkansa.

• Anonyymi

Se on vaan niin et 45 on usein pois pelistä kun ei ota eteen enää. Varsinkin kunnostaan jos ei huolehdi ja ottaa kaljaa tupakin kaa. Niin lakkaa seisokit
      Maine vaa paranee mut äijät hiipuu

• Anonyymi

Niin tarkottanet, että 45v miehet on poissa pelistä, kun ei seiso enää ym.Joillekin heistä lapset on tärkeitä ja on hyvä, jos lapset on tehty. Eiks kaikki silloin heillä ok ja vanhemmat naiset saa sit nuorempia miehiä ja nuoremmat miehet viriileinä nuorempia ja vanhempia naisia. Kaikki voittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tarkottanet, että 45v miehet on poissa pelistä, kun ei seiso enää ym.Joillekin heistä lapset on tärkeitä ja on hyvä, jos lapset on tehty. Eiks kaikki silloin heillä ok ja vanhemmat naiset saa sit nuorempia miehiä ja nuoremmat miehet viriileinä nuorempia ja vanhempia naisia. Kaikki voittaa.

Martina tekee kohta WC-paperihyökkäyksen jos vihastuu, veitsien sijaan hän vihastuksissaan heittelee rullia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä pidä paikkansa. Kyllä 50-v. miehissäkin on fyysisesti erittäin hyväkuntoisia ja komeita, joiden mieskuntokin on todella hyvä. Yksittäisiä eroja löytyy paljon. Joku yksittäinen 50-v. mies voi olla paremmassa kunnossa kuin 30-v. kaljamaha, joka ei sohvalta nouse. Kyllä niitä eroja on paljon saman ikäisissäkin. Se ikä ei vaan kerro kaikkea.

• Anonyymi

Mikään ei voita nuoremman miehen kuntoa sängyssä. Ja se vapautuneisuus kun he ei oo kaavoihin kangistuneita.
      Himo vaan kasvaa ja jaksetaan tunteja.
      Omanikäisteni kanssa mikään ei yllätä.
      Mies tulee nopeasti ja sit odotellaankin tunteja kun on taas valmista, kun vasta oltais päästy vauhtiin.
      Fiilis laskee kuin lehmänhäntä, ja 40 vuotiaat miehet olettaa heti suhdetta.
      Nuorempi mies hoitaa hellyyden kaipuun ja antaa kunnon jumppatuokion vailla mietteitä tulevasta.
      Kun seksiä taas harrastetaan, se ei ole ennaltasuunniteltua vaan tilanteesta nauttimista. Täysillä.

En vaihtais nuorempaa tällä hetkellä omaanikäiseeni, luottoa on ja ei tarvitse kahliintua henkisesti.

• Anonyymi

Mutta tuollainen asia jos ei itse yksin pysty pitämään huolta itsestään on turha haaveilla parisuhteesta.

• Tähän nyt vielä, kun pisti silmään. Sehän se miesten kanssa helposti on, että kun he ovat saaneet orgasminsa, niin mielenkiinto seksiin loppuu siinä samassa. Nuoremmalla se mieskunto on helposti toista luokkaa, kun vanhemmalla. Ja kokeilunhalua ja libidoa löytyy herkemmin myöskin.

Mutta sama pätee myös naisiin. Siis miksi nainen voi olla parempi seksikumppani, kun mies.
        Ensinnäkin naiset tuntee paremmin naisen anatomiaa keskimäärin, mitä miehet ja naisena on helposti perillä myös mistä toinen nainen pitää. Ja seksuaalinen jännite on jo alkuunsa toisenlaista, kun miehen kanssa keskimäärin. Eikä sen seksi tarvitse loppua siihen, että olet saanut sen yhden oragasmin ja kun ei ole penistä joka lerpahtaa ja mielihalut siinä samassa, niin naisilla on se etu että he voi jatkaa toistensa hyväilyä ja tyydyttämistä huomattavasti pidempään.

Useamman orgasmin verran eteenpäin, mikä voi monen miehn kanssa jäädä yhteen jos siihenkään. Monesti naiset myös ymmärtää antaa toiselle sen orgasmin ja nautinnon, eikä lopeta siihen kun itse saa orkkunsa. Mitä miehet valitettavan usein tekee..

Mutta nyt ulos.

• Anonyymi

Kyllä vanhempienkin naisten tulee ajatella niiden nuorempien miehien parasta, mikä on parisuhde eikä irtoseksi. Suomessa ja muuallakin on surullisen paljon ihmisiä, jotka eivät ymmärrä omaa eikä toisten parasta. Siitähän nämä parisuhdemarkkinoiden irtoseksin perässä juoksijat vain kertoo. Kyllä kannattaa tavoitella hyvää parisuhdetta ja sen mukana tulee se seksielämäkin. Seksiä ei tulisi koskaan ajatella rakkaudesta ja parisuhteesta irrallisena asiana. Irtoseksi ilman sitoutuksia loppujen lopuksi vaikuttaa negatiivisesti ihmiseen itseensä ja muihin: se vääristää seksuaalisuutta, rikkoo ihmistä eikä rakenna tulevaa suhdetta varten.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Tähän nyt vielä, kun pisti silmään. Sehän se miesten kanssa helposti on, että kun he ovat saaneet orgasminsa, niin mielenkiinto seksiin loppuu siinä samassa. Nuoremmalla se mieskunto on helposti toista luokkaa, kun vanhemmalla. Ja kokeilunhalua ja libidoa löytyy herkemmin myöskin.

Mutta sama pätee myös naisiin. Siis miksi nainen voi olla parempi seksikumppani, kun mies.
        Ensinnäkin naiset tuntee paremmin naisen anatomiaa keskimäärin, mitä miehet ja naisena on helposti perillä myös mistä toinen nainen pitää. Ja seksuaalinen jännite on jo alkuunsa toisenlaista, kun miehen kanssa keskimäärin. Eikä sen seksi tarvitse loppua siihen, että olet saanut sen yhden oragasmin ja kun ei ole penistä joka lerpahtaa ja mielihalut siinä samassa, niin naisilla on se etu että he voi jatkaa toistensa hyväilyä ja tyydyttämistä huomattavasti pidempään.

Useamman orgasmin verran eteenpäin, mikä voi monen miehn kanssa jäädä yhteen jos siihenkään. Monesti naiset myös ymmärtää antaa toiselle sen orgasmin ja nautinnon, eikä lopeta siihen kun itse saa orkkunsa. Mitä miehet valitettavan usein tekee..

Mutta nyt ulos.

Se nuoren miehen libido on sitä, että hän nylkyttää nopeammin kassit tyhjäksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Se nuoren miehen libido on sitä, että hän nylkyttää nopeammin kassit tyhjäksi.

Heh, mutta useamman kerran saman päivän aikana. Ihan piankin.

• Anonyymi

mari on korkeastikoulutettu tinderityttö ja nuoret tinderimiehet käyttää mari tyttöä hyväkseen

• Tosi kiva kuulla, että Marilla menee hyvin ja on hyvin natsaavaa seuraa:)

Silti muiden kokemukset 50 miehistä aina yllättää. Kaipa mulla on ollut sitten ihmeellinen tuuri ja otantakin tietysti hyvin suppea, mutta mun on vaikea käsittää, että suurin osa yli viisikymppisistä miehistä olis jo mennyttä noin seksuaalisessa mielessä. Ehkä enemmän on kuitenkin kyse yksilöistä ja yksilöiden välisestä kemiasta, joka toimii tai ei toimi. Ja elintavoista. Ei iästä.

• Anonyymi

nuoret miehet on marin kanssa kun häneltä saa pimppiä ja oman ikäiset miehet taas ei kun ei mari taida olla kovin mukava ja kiva tyttö

• Anonyymi kirjoitti:

nuoret miehet on marin kanssa kun häneltä saa pimppiä ja oman ikäiset miehet taas ei kun ei mari taida olla kovin mukava ja kiva tyttö

Kyllähän oli tosi pitkässä Teijo Elorannan kanssa, joka oli hänen ikäisensä. Ja tiedän kyllä muitakin ikäisiään miehiä, jotka hänestä tykkäävät. Että enpä usko, että siitä on kyse. Mutta ei hänestä nyt enempää. En jaksa ruotia tunnettuja ihmisiä keskustelupalstoilla, hölmöä hommaa. Minä kyllä pidän hänestä, näyttelijänä.

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Kyllähän oli tosi pitkässä Teijo Elorannan kanssa, joka oli hänen ikäisensä. Ja tiedän kyllä muitakin ikäisiään miehiä, jotka hänestä tykkäävät. Että enpä usko, että siitä on kyse. Mutta ei hänestä nyt enempää. En jaksa ruotia tunnettuja ihmisiä keskustelupalstoilla, hölmöä hommaa. Minä kyllä pidän hänestä, näyttelijänä.

*pitkässä suhteessa.

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

ehkä teijo erosi kun huomasi tai sai tietää että mari pettää ja petti vuosia ja nyt mari onnellinen un saa olla tinderissä ja tämä on marin ilmoitus nuorille miehille että tulkaa tinderiin niin saatte häneltä eli on mainos eikö tämänkin tiedon voinut pitää salassa eikä kuuluttaa kaikille mikä tyttö mari on tyttöjään

• Anonyymi

Ei ole kiva tyttö on tuhma tyttö.

Mitenkäs todellakin: itse kun olin KKK-ihmisten kanssa tekemissisä ja korkeanakin baarissa kulmassa tapaaminen jossa sovittiin miten edetään, Ku Klux Klanin eli UKA, minun päätettävissä mitä teemme ;:D

• Julkisuuden henkilöllä on sama oikeus kuin muillakin sanoa, minkä ikäisten kanssa hänen on helpompi tulla toimeen.

• Anonyymi

Ihmettelen miksi ihmettelet. On luonnollista, että ikä ei ole mikään este mihinkään. Kahden ihmisen onni on paljon tärkeämpää kuin sinun ihmettelysi.

• Anonyymi

Martinaa jos heittäisi kohti vessapaperirullalla tai nenäliina-paketilla.

Silloin Martinaa itseäkin alkaisi naurattamaan kun joku KKKK-komentaja hyökkää pehmeillä papereilla kimppuun.

• Anonyymi

Puumat ovat kyllä säälittäviä, kuvittelevat että se että kykenevät pillua antamaan nuoremmille miehille on jonkinlainen kehu, mutta ei se ole koska miehet panevat mitä saavat. Oikeastihan se tarkoittaa sitä etteivät pysty saamaan tasokkaita miehiä, joten joutuvat sitten antamaan niille joille kelpaa.

• Dissehän joskus muistaakseni kirjoitti tuosta rantasilasta, siinähän tuo nyt olisi vapaana sitten.

• Anonyymi

Disse pitää sen tyylisistä naisista.

• Anonyymi kirjoitti:

Disse pitää sen tyylisistä naisista.

Siinähän tuo nyt sitten olisi kun on kerran sinkku, rantasila saisi nuoremman miehen ja disse saisi julkkisnaisen.

• Anonyymi

" Ajatus siitä, ettei plus 50-vuotias ole seksuaalisesti haluttava tai haluava, on ihan paskaa. Nuorempien miesten kiinnostukseen on syynsä. He eivät välttämättä halua lapsia. He haluavat naisen, joka on sujut seksin ja itsensä kanssa. Seksisuhde on avoimempi ja suorempi, hän toteaa Me Naisille."

50v matami on kyllä seksuaalisesti haluava kuin mies koska naisen halut kasvavat ikääntyessä, mutta tuon ikäinen mummeli ei ole ollut haluttava enää vuosikymmeniin muiden kuin perverssien mielestä.

Nuorempien miesten kiinnostukseen on syynä helppo vanha toosa kun omanikäisiltä ei saa. Vanhalta pervomummolta saa myös rivompaa seksiä, nuoret naiset kun voivat vielä määrätä minkälaiseen seksiin he suostuvat.

• Anonyymi

Tässä taas kommentoi joku, joka ei ole päässyt minkään ikäisen naisen lähelle.

Totuus on että aikuiset naiset ei suostu mihinkään mitä eivät itse halua seksin saralla harrastaa, ja uskaltavat sanoa mitä haluavat.
        Nuoremmat naiset taas taipuvat helpommin painostaessa ja haluavat miellyttää miestä, ellei sitten ole jo nuoresta pitäen erinomaisella itsetunnolla varustettu.
        Nuoret naiset ottaa myös huomattavasti enemmän paineita pornosta (malli mistä pitää suoriutua) ja päälle kaikki somen aiheuttama ulkonäköpaine.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä taas kommentoi joku, joka ei ole päässyt minkään ikäisen naisen lähelle.

Totuus on että aikuiset naiset ei suostu mihinkään mitä eivät itse halua seksin saralla harrastaa, ja uskaltavat sanoa mitä haluavat.
        Nuoremmat naiset taas taipuvat helpommin painostaessa ja haluavat miellyttää miestä, ellei sitten ole jo nuoresta pitäen erinomaisella itsetunnolla varustettu.
        Nuoret naiset ottaa myös huomattavasti enemmän paineita pornosta (malli mistä pitää suoriutua) ja päälle kaikki somen aiheuttama ulkonäköpaine.

No siellä on toinen jolla ei ainakaan kokemusta ole. Kyllä enemmistöllä vanhemmista naisista on sen verran huono itsetunto että kyllä suostuvat, ainakin pienen suostuttelun jälkeen, vaikka mihin. Enkä nyt tarkoita mitään painostusta.

• No julkkismiehet on tehneet tuota iät ja ajat. Nyt se on vain sallitumpaa myös naisille.

• Anonyymi

Harvoinpa kuitenkaan on hehkutettu miten voimaantunut se julkkismies on kun panee jotain nuoria naisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Harvoinpa kuitenkaan on hehkutettu miten voimaantunut se julkkismies on kun panee jotain nuoria naisia.

No eipä ole ollut tarvista.

• Anonyymi

Kuka sen on naisille sallinut? Eikä vain julkkismiehet vaan ihan tavikset myös koska nainen tykkää vanhemmasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka sen on naisille sallinut? Eikä vain julkkismiehet vaan ihan tavikset myös koska nainen tykkää vanhemmasta.

Yleinen asenne. Tietysti.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No eipä ole ollut tarvista.

Koska sitä on paheksuttu, päinvastoin kuin vanhoja naisia pitäisi ylistää.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska sitä on paheksuttu, päinvastoin kuin vanhoja naisia pitäisi ylistää.

No eipä kyllä ole, ellei kyseessä ole joku teinikakara..
        Vanhempien naisten pitää aina selittää asiaa, eikä selitykseksi kelpaa että nuorempi mies nyt vain miellytää silmää enemmän.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2068
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe