Olen ollut ihastunut nuorempaan naispuoliseen työkaveriini jo vuoden päivät, ja tunne senkuin vain vahvistuu. Meillä on ollut lämpimiä katseita ja ollaan yhdessä naureskeltu ja ollaan jutuissa samalla " kartalla ". Tilanne on se ettei olla vapaa-ajalla tekemisissä, enkä ole satavarma onko hän sinkku vai ei. Ei ainakaan koskaan ole maininnut toisesta mitään. Myös viestitelty ollaan, lyhyesti toki. Olen myös muutaman kerran soittanut niitä näitä. Homma polkee paikallaan mutta kukaan muu nainen ei kiinnosta kuin hän. Olen saannut joiltakin naisilta katseita, hymyjä ja onpa jopa flirttailtu, mutta vain hän on mielessäni, en tunne ketään muuta kohtaa samoin. Olemme käytännössä toistemme vastakohtia, ehkä täydentäisimme toisiamme?
VAIN SINÄ KIINNOSTAT MINUA
Anonyymi
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433443- 362064
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301779- 161547
- 231518
- 101420
- 241397
- 141247
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781175- 221122