Minkä merkkiset ovat mielestänne parhaat ja onko tukisukkahousuista ollut apua ?
Tukisukkahousut
8
192
Vastaukset
- Anonyymi
Norlyn 20-40 den . Joskus kokeillut 60-70 den kokoa 44-48 , mutta ne puristi liikaa suorastaan ahisti. Taisi olla kokeilussa lentokoneessa
- Anonyymi
Nämä ovat suht hyvät ja helposti saatavat.
https://www.lindex.com/fi/p/7422715-80-musta-tukisukkahousut-firm-70-denieria
Ovat vaan jo melko lämpöiset, kun pitää farkkujen alle piilottaa.
Nämä ovat parhaat, mitä minulla on ollut.
https://lymed-verkkokauppa.myshopify.com/collections/solidea-kompressiotuotteet/products/dynamic-terapeuttiset-sukkahousut-miehille-ccl1
Todella työläät päälle puettavat, mutta kyllä sitten myös lähtee kivutkin jaloista. Eikä ole kudontatekniikasta johtuen läheskään niin lämpöiset, kun denieri määrästä voisi luulla.
Ainakin itsellä tukisukkahousuilla voi korvata kourallisen buranaa, jos joutuu seisomaan tai istumaan pitkiä aikoja esim. pitkillä automatkoilla. Polvisukistakin on vähän apua, mutta paljon vähemmän kuin tukisukkahousuista. Jokainen voi osaltaan miettiä, kumpi on järkevämpää ja terveellisempää, kiskoa jalkaansa tukisukkahousut vai naamaansa kourallisen buranaa, jos jalkoja särkee. - Anonyymi
Olen käyttänyt sukkahousuja kauan vakituisesti parhaat tukisukkahousut jaloille on Collanto legsupport miesten tukisukkahousut ja Adrian mens miesten sukkahousu. Tietenkin on muita hyviä sukkahousuja ja eri merkkisiä itse olen ostanut Ferillolta ja Pink Monkeylta ja hyvin varustetuista kaupoista Sukkahousuni
- Anonyymi
Voi ku söpöä !
- Anonyymi
Mittatilatut kompressiosukkahousut ovat tietysti omaa luokkaansa. Niistä joutuu tosin pulittamaan jopa 150 € parilta. Mutta mielestäni nämä ovat parhaat, miellyttävimmät ja kestävimmät peustukisukkahousut: Scholl Light Legs kompressiosukkahousut 60 den. Myydään ainakin tietyissä apteekeissa
- Anonyymi
Baletissa miehillä on juuri tukisukkahousut koska pitävät munat pinkeässä asennossa ja ei ala seisomaan nuoren trikoo doriksen edessä jonka hahlo on nenäsi edessä
- Anonyymi
ja jos alkaa on sukkahousut uroksella märät..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619354Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492910Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja382695- 572571
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971975- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501371Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101234- 281221