Pettäminen tuhosi perheen ja minut

Anonyymi

Olin naimisissa ja olisin vieläkin, ellei vaimoni olisi liittoamme tuhonnut kuukausien salasuhteellaan. Mitään selitystä hän ei osannut teolleen antaa ja sanoi, että jos vain voisi, niin jättäisi sen tekemättä.

Oltiin oltu avioliitossa 10 vuotta ja yhdessä liki 13 vuotta. Oli 2 kouluikäistä lasta, talo, pari autoa ja elämä, kuin nyt normaalielämä on. Seksi sujui, minä olin kotona lasten kanssa paljon, tein kotihommia ja vaimo omasta halustaan harrastuksenomaista työtä oman työnsä lisäksi... Teki siis pitkää päivää usein.

Suhteemme sanoi olleen kunnossa. Mulla oli kyllä masennusta, jonka vaimo tiesi, muttei se esim kotihommissa silleen näkynyt, muutakuin että tiesi ja näki minun olevan mieli maassa. Terapeutti toki sanoi, että onhan se altistava tekijä siellä ollut. Jälkikäteen sanoisin, että ois pitäny jutella asiasta enemmän ja hommata sitä apua paremmin, mutta ei se vaimokaan koskaan sanonut, että suhteessamme olisi ollut mitään sellaista, että liittomme olisi ollut kaatumassa.

No. Kiva oli sitten kuulla vaimolta, että hänellä on toinen mies ollut kuukausien ajan. Olin aavistellut asiaa. Toinen mies oli tahollaan vasta eronnut oman vaimonsa pettämisen vuoksi (siis hänen vaimonsa oli pettänyt häntä ja tuli ero) ja tämä mies oli sitten iskenyt pari kk eronsa jälkeen minun vaimoni. Vaikka tiesi meidän avioliitosta ja lapsista. Ja touhunneet salassa monta kuukautta.

Vaimo halusi eron, koska ei uskonut vahvan liittomme voivan palata ennalleen. Oli pahoillaan, mutta niin saakelin kylmä minua kohtaan. Oli muuttunut äkisti ihan toiseksi ihmiseksi. Järkytys oli minulle pohjaton. Putosin, enkä ole lakannut putoamasta.

Nyt olen menettänyt kaiken. Vaimoni, lapseni, kotini, elinpiirin... Jäin tyhjän päälle. Mielenterveyteni tuhoutui. Lapsia en ole pystynyt näkemään ahdistukseltani. Käyn terapiassa, mutta en saa siitä apua itselleni.

Entinen vaimoni tietenkin on yhdessä nyt sen pettämiskumppaninsa kanssa, joka osaltaan on minulle mahdoton hyväksyä.

En voi ymmärtää entisen vaimoni ja tämän suhteemme tuhonneen miehen tekoa. He tuhosivat avioliittomme, minut, lasten isän ja kaiken sen, mitä meillä oli.

Harkitsen itsemurhaa.

Pettämisellä oli kauheat seuraukset.

5

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sori mutta otan tästä kaiken vastuun. katoppa ku te kiusasitte mua pienenä ja sitte tää on se mun kosto jonka teen 15 vuotta myöhemmin. =)

    • Anonyymi

      Tee kaikkesi että saat lapset itsellesi. Pettäjänaisen täytyy olla se taloudellisesti maksava osapuoli tässä tapauksessa.
      Lapsistasi sinä saat uutta voimaa ja intoa elämiseen. He eivät salli sinun vaipua mesennukseen. Sinä kun olet yksin ( paitsi jos nainen silloin tälloin muilta "kiireiltään" joutaa) lapsistasi siten vastuussa. He ovat valtavan hyvia antamaan terapiaa!!

      Tulet ajan kanssa huomaamaan että pärjäät loistavasti ilman tuota pettävää naista.
      Mikäli se, huomattuaan uuden Yrjonsä ei niin hyväksi, alkaa kerjäämään takaisin luoksenne, älä missään tapauksess hyväksy!!!!!

      Turhaan haudot tuhoisia ajatuksia! Tuo paha nainen teki väärin perhettään kohtaan, silloin kun sinä olisit kipeimmin tarvinnut sen tukea.
      Kuten sanoin, tee mitä tahaansa se vaatiikin että saat lapset itsellesi!!!!!!
      Sinulle nuo valopilkut kuuluvat! Sinä olet ansainnut heidät!

    • Anonyymi

      Pillun levittelijöitä ei pidä säälii.

    • Anonyymi

      Jo et tunne saavasi apua terapiasta, niin vaihda terapeuttia. Ammattitaitoinen terapeutti ei loukkaannu, jos pyydät suositusta toisella terapeutille.

      Älä missään nimessä anna petollisten valehtelijoiden määrätä elämäsi kulkua enempää, vaan keskity nyt itsekkäästikin ensisijassa oman elämäsi haltuunottoon.

      • Anonyymi

        Itsellä vastaavanlainen tilanne. 30v yhdessä ja vaimo petti matkoilla eikä tietenkään aluksi meinannut tunnustaa. En olisi koskaan voinut kuvitella miten kovin se voi sattua. Nyt elämä on täysin sekaisin ja en tiedä miten tästä selviän.
        En haluaisi erota, mutta en voi hyväksyä myöskään pettämistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe