Kuka palstalaisista saisi sairastua koronaan?
Kelle palstalaiselle antaisit koronan?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nohnoh keitähän vihreää teetä.
- Anonyymi
Kuka saisi ajaa porolla?
- Anonyymi
Kyllä sen useampi sairastaa, halusi tai ei.
Kaikki. 😘
- Anonyymi
Kaikkien meidän se olis hyvä sairastaa. Saataisiin aikaiseksi laumasuoja. Mietitäänpä tätä asiaa nyt laumassa.
- Anonyymi
Parviäly ei toimi täällä. Jostain syystä.....
- Anonyymi
Suomalaisethan on laumaeläimiä, mennään laumassa ja mölistään, kuin mikäkin lehmälauma.
Jossain annetaan ilmaisia ämpäreitä ja suomalaiset laumalehmät mölisee ja tunkee ahtaista ovenrei'istä jakopaikalle, että saa ilmaisen ämpärin.
- Anonyymi
Kyllä minä voisin antaa reinikaisen makelle, sillä on palsta tuossa oulunkylän lähellä, ja paljaalla sais.
- Anonyymi
Korona puhdistaa kehon, joten monelle. Mutten toivoisi pahasti sairaille, paitsi jos he haluavat jo lopettaa maa kärsimyksen.
Ei kukaan. Järkyttävä ajatus, että olisi muka pakko valita joku. En tartuttaisi edes sitä trollaavaa puskaa, joka kyllä kipeästi tarvitsisi jotain rauhoittavaa. Niin häijy en silti ole.
- Anonyymi
No ihan pakko olis jollekin, niin itselleni sitten.
Ei kukaan tai sitten kaikki, siinähän ne on ne vaihtoehdot. Jos ei kukaan se varmaan tarkoittaisi että se on saatu pysäytettyä, jos taas kaikki se olisi tasapuolista ja suojaisi maan vanhuksia kun sitten varmaan syntyisi se laumasuoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2251968Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551237Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784