Mjoo
Minulla on sellainen käsitys tällä hetkellä itsestäni, että olen hieman tylsistynyt.
Varmaan moni muukin on.
(hirn)
Mitähän sitä tänään keksisi
20
<50
Vastaukset
Itsensä viihdyttämisen taito.
Tarvitaanko siihen sormiparistoja?
(hihitystä)En liene väärässä jos sanon että luultavasti suurin syy siihen että asun ydin-Hlesingissä on ihmiset.
Jos ei ole ihmisiä, niin homma menee tällaiseksi.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
En liene väärässä jos sanon että luultavasti suurin syy siihen että asun ydin-Hlesingissä on ihmiset.
Jos ei ole ihmisiä, niin homma menee tällaiseksi.
(Naurua)Taidan soittaa Timo Similälle. Voisimme lähteä vaikka purjehtimaan.
Timo toimisi kapteenina ja minä makaisin kannella puolialastomana.
Se voisi olla suuri seikkailu.
(reps)Funeau kirjoitti:
Taidan soittaa Timo Similälle. Voisimme lähteä vaikka purjehtimaan.
(reps)Siis Donna Donatello makaisi.
Minä olen raavas ja raamikas mies.
(hirn)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Taidan soittaa Timo Similälle. Voisimme lähteä vaikka purjehtimaan.
(reps)Älä soita vaan katso elokuva Plein soleil: https://www.youtube.com/watch?v=hdQZXUOHGMs , jossa nuori komistus Alain Deloin vietteli Tomas Ripleytä näytellen naisen kuin naisen.
Tylsistyminen on tylsää.
Kolmea ruutua tuijotan, en ole yhtään tylsistynyt. Itselläni ei ole tekemisen puutetta, enemmänkin pitäisi viitsiä nostaa levennettävä ahteri pois sohvalta. Levennettävä? Joka suuntaan levennettävä malli, joka on helppo levittää mutta vaikeampi laittaa takaisin kuosiinsa.
Kotityöt ovat niin mittava skaala, ettei siinä ehdi tylsistyä ja siinäkin saa useamman tunnin käytettyä.Funeau kirjoitti:
Mjoo
Kuvaruutu, henkilökohtainen perse ja kotityöt.
Just joo.
(hirn)Kuulostaa ihan menneen maailman naisen elämältä jostain fiftareilta.
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Kuulostaa ihan menneen maailman naisen elämältä jostain fiftareilta.
(hihitystä)Menneen naisen elämä, kuulostaa tulevalta yhtyeeltä.
Jascal kirjoitti:
Menneen naisen elämä, kuulostaa tulevalta yhtyeeltä.
Mjoo
Tai kirja.
Taidan kuitenkin kirjoittaa kirjan Timo Similän seikkailuista naismaailmassa. Siinä on sellainen sonni että ihmiskuntaa huimaa, vaikka se istuisi tuolilla.
(naurua)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Tai kirja.
Taidan kuitenkin kirjoittaa kirjan Timo Similän seikkailuista naismaailmassa. Siinä on sellainen sonni että ihmiskuntaa huimaa, vaikka se istuisi tuolilla.
(naurua)Timo tarvitsee oman kappaleen ja kirjan jälkeen elokuva? Menneen naisen elämä esittää - Timo Sonni Similä.
- Anonyymi
Keksikää mielikuvituksella joku uusi oma ruokaresepti ja syökää se.
BloodBand -Hawaijin pataa pitäisi tehdä itse nyt helposti valmiista pussista.Mjaa
Keksikää ja keksikää.
BloodBand kuulostaa liian verisetä omaan makuuni. Lisäksi en pidä ananaksesta. Sain ananasöverit ollessani teini.
Enkä muuten oikein pidä Hawaijistakaan.
(hihitystä)
Hitsaa romutaidetta.
- Anonyymi
(Reps)
- Anonyymi
Jjos kerra hesas päi ni tuu kaivarin kentäl harrastelee sinkku pesist. tääl on pesis geimit.
- Anonyymi
osta pullo koskenkorvaa eli yhden litran koskenkorvapullo ja juot sen pois niin ei ole tylsää ja aika tiuhaan otatkin kunnon kulauksia niin huominen on aika nopeasti
- Anonyymi
Mikä muu tässä Maailmassa voisi olla niin tylsää kuin Koskenkorva. No tietenkin Koskenkorvan juominen.
( viinamies )
( toivoryynänen )
- Anonyymi
Ei. En omaa samaa näkemystä nykyhetkestäni. Siis, jotta Funeau olisi tylsistynyt. Kuunteleppa tuota: https://www.youtube.com/watch?v=HylQujOyPRM . Kyllä on sitten rietasta itsensä klääppimistä ja muutakin kivaa.
Kuinka siis voit edes väittää, kuten Hector lauloi: https://www.youtube.com/watch?v=M2ur58XYaEw
Et voi mitenkään olla tylsistynyt. Uskotko. Annabelle comes home. Katsellaan nyt sitä ja tehdään uuniporkkanoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s364151- 703219
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341439
- 1431227