Donald Trump on denialisti

24

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trumpin PR-päälliköstä tuntuu välillä varmaan omaishoitajalta: jatkuvaa likapyykkiä, sotkujen siivoamista ja dementin rumien sanojen kääntämistä parhain päin ilman kiitoksen sanaa. ; )

    • Anonyymi

      Niinpä, mutta Trump on myös denialistin stereotyyppi: suunnattoman itserakas, ylivertaisuus-syndrooma jne.

    • Kiuru64

      Jonne voikin olla itse koekaniinina, litra käsidesiä suoneen vaan.

    • Trumpin ansioksi kai on laitettava se, että facebook ja twitter joutuivat lopulta luopumaan pseudotieteen ja salaliittoteorioihin uskovien ryhmiin kohdistetun mainonnan myynnistä. Joutuu siis RT:kin hakemaan jatkossa seuraavat kampanjoinnin kohteensa työläämmillä tavoilla.

      Ei todellakaan käy kateeksi niitä, joiden tehtävänä on oikeasti pitää tuo inkompetentin pellen ohjastama laiva edes suunnilleen väylällä ja estää sitä ajamasta karille.

    • Anonyymi

      Trumpin maassa todettu yli 50.000 koronakuolemaa.

    • Anonyymi

      Sanoin heti kun Trump valittiin, Trump tulee tuhoamaan Usan valtion ykkösaseman ja peresidenttiinstituution. Hyvin näytelty ja menee niinkuin pitää, teervetuloa NWO.

    • Anonyymi

      Trump ei kehottanut ketään vaan pohti ääneen. Paljon keksintöjä on saanut alkunsa "ihan kahjosta ajatuksesta".

      • Anonyymi

        USA:n presidentin tehtäviin kuuluu ymmärtää, että ääneen pohtiminen ei kuulu hänen tehtäviinsä. Kaikki mitä presidentti pohtii ääneen on sen kaikkein punaniskaisimman rebuplikaaneja äänestävän typerimmän kansanosan mielestä absoluuttista totuutta. Jos presidentti pohtii ääneen olisiko hyvä ajatus ampua itseään jalkaan niin aika moni heistä kaivaa pistoolin esille ja kokeilee asiaa käytännössä.

        Aiemmat USA:n presidentit ovat tämän tajunneet ja ymmärtäneet olla "pohtimatta ääneen".


    • Anonyymi

      Aivan ymmärrettävää pohdintaa. Kyllä nykyisin vielä vedetään keuhkoihin savua tupakasta ja kessusta, flunssassa höyryhengitetään, saunassa löylyveteen laitetaan mentolia joka sitten hengitetään jne. Olisihan se tutkimisen arvoista voisiko samalla mekanismilla viedä keuhkoihin jotain lääkeainetta joka vähentäisi viruksen haittoja.

      • Anonyymi

        Hyvät pointit laitoit.


      • Anonyymi

        Trump pohti ääneen ja sanoi videolla, että näistä asioista tulee keskustella lääkäreiden kanssa, mutta propagandakoneistot ovat tarkoituksella jättäneet tämän pois. Hyvänä esimerkkinä iltapäivälehdet, jotka ovat väärällään täynnä Trumpin vastaisesta propagandasta ja sitten suomalaiset hölmöt kilvan uskovat nämä jutut.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vetelee ne amerikkalaiset suoneen paljon pahempaakin.


      • Anonyymi

        New York Daily News -lehti puolestaan kertoi, että poikkeuksellisen suuri määrä huolestuneita newyorkilaisia on ottanut yhteyttä kaupungin terveysviranomaisiin Valkoisen talon torstaisen tiedotustilaisuuden jälkeen. Lehden mukaan soittajat olivat nauttineet kodin puhdistusaineita ja olivat huolissaan niiden vaikutuksista.

        Kaupungin myrkytyskeskuksen kerrottiin käsitelleen torstai-illan ja perjantai-iltapäivän välisenä aikana kaikkiaan 30 tapausta, joissa henkilö oli altistunut desinfiointiaineille. Keskuksen tiedottajan mukaan kukaan näistä henkilöistä ei kuitenkaan tarvinnut sairaalahoitoa tai kuollut.

        --

        USA:n presidentin pitää ymmärtää että hän ei voi julkisesti pohdiskella ääneen. Jos ei ymmärrä niin ei ole oikea henkilö hoitamaan kyseistä tehtävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        New York Daily News -lehti puolestaan kertoi, että poikkeuksellisen suuri määrä huolestuneita newyorkilaisia on ottanut yhteyttä kaupungin terveysviranomaisiin Valkoisen talon torstaisen tiedotustilaisuuden jälkeen. Lehden mukaan soittajat olivat nauttineet kodin puhdistusaineita ja olivat huolissaan niiden vaikutuksista.

        Kaupungin myrkytyskeskuksen kerrottiin käsitelleen torstai-illan ja perjantai-iltapäivän välisenä aikana kaikkiaan 30 tapausta, joissa henkilö oli altistunut desinfiointiaineille. Keskuksen tiedottajan mukaan kukaan näistä henkilöistä ei kuitenkaan tarvinnut sairaalahoitoa tai kuollut.

        --

        USA:n presidentin pitää ymmärtää että hän ei voi julkisesti pohdiskella ääneen. Jos ei ymmärrä niin ei ole oikea henkilö hoitamaan kyseistä tehtävää.

        Tuo siis https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006486907.html eli ihan uutisesta peräisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        New York Daily News -lehti puolestaan kertoi, että poikkeuksellisen suuri määrä huolestuneita newyorkilaisia on ottanut yhteyttä kaupungin terveysviranomaisiin Valkoisen talon torstaisen tiedotustilaisuuden jälkeen. Lehden mukaan soittajat olivat nauttineet kodin puhdistusaineita ja olivat huolissaan niiden vaikutuksista.

        Kaupungin myrkytyskeskuksen kerrottiin käsitelleen torstai-illan ja perjantai-iltapäivän välisenä aikana kaikkiaan 30 tapausta, joissa henkilö oli altistunut desinfiointiaineille. Keskuksen tiedottajan mukaan kukaan näistä henkilöistä ei kuitenkaan tarvinnut sairaalahoitoa tai kuollut.

        --

        USA:n presidentin pitää ymmärtää että hän ei voi julkisesti pohdiskella ääneen. Jos ei ymmärrä niin ei ole oikea henkilö hoitamaan kyseistä tehtävää.

        Pitäisikö siis valtavalemedian harkita paremmin mitä kirjoittelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        New York Daily News -lehti puolestaan kertoi, että poikkeuksellisen suuri määrä huolestuneita newyorkilaisia on ottanut yhteyttä kaupungin terveysviranomaisiin Valkoisen talon torstaisen tiedotustilaisuuden jälkeen. Lehden mukaan soittajat olivat nauttineet kodin puhdistusaineita ja olivat huolissaan niiden vaikutuksista.

        Kaupungin myrkytyskeskuksen kerrottiin käsitelleen torstai-illan ja perjantai-iltapäivän välisenä aikana kaikkiaan 30 tapausta, joissa henkilö oli altistunut desinfiointiaineille. Keskuksen tiedottajan mukaan kukaan näistä henkilöistä ei kuitenkaan tarvinnut sairaalahoitoa tai kuollut.

        --

        USA:n presidentin pitää ymmärtää että hän ei voi julkisesti pohdiskella ääneen. Jos ei ymmärrä niin ei ole oikea henkilö hoitamaan kyseistä tehtävää.

        Myrkytyskeskukseen soittajat ja sairaalaan menijät ovat demokraatteja, joiden tarkoitus on mustamaalata Trumpia. Aivan kuten kaikki demokraatit ovat tehneet pian neljä vuotta.

        Vaatii poikkeuksellisen vahvaa jälkeenjääneisyyttä alkaa nielemään pesuaineita, joten politiikkaa tuossa uutisessa tehdään.


    • Anonyymi

      Nyt kun AGW on todettu huuhaaksi eikä Helsingin Sanomissa, tuossa johtavassa ja vertaiarvioidussamme tiedelehdessä, ole enää mitään mainintaa ilmastonlämpenemismuutoksesta, niin Trump ja muut sekoilijat voi ruveta keksimään muita harrastuksia kuin jostain ilmastosopimuksista ja hiilidioksidista jankuttamisen.

      • Anonyymi

        Tämäkin aloitus liittyy miten ilmastonmuutokseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin aloitus liittyy miten ilmastonmuutokseen?

        Jos jönssi tekee aloituksen niin kyllä se ehdottomasti liittyy ilmastonlämpenemismuutokseen vaikka se ei liittyisikään mihinkään täysijärkisen tajuamaan asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin aloitus liittyy miten ilmastonmuutokseen?

        Sitä kautta liittyy, että Trumpin tekemät valinnat ilmastoasioissa ovat vahvasti näyttäneet denialistin touhuilta. Riittävän voimakas denialismi näkyy myös ihmisen muissa valinnoissa. Tässä tapauksessa Trump vahvistaa olevansa denialisti yleisemminkin kuin vain ilmastoon liittyen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä kautta liittyy, että Trumpin tekemät valinnat ilmastoasioissa ovat vahvasti näyttäneet denialistin touhuilta. Riittävän voimakas denialismi näkyy myös ihmisen muissa valinnoissa. Tässä tapauksessa Trump vahvistaa olevansa denialisti yleisemminkin kuin vain ilmastoon liittyen.

        Parempi olla täysijärkinen denialisti kuin pehmeälatvainen AGW-uskovainen, joka denialistina kieltää järjen käytön oli asia mikä tahansa.


    • Anonyymi

      Todellisuudessa Trump ei kuitenkaan sellaista ole ehdottanut. Meme-porukat taas vauhdissa.

    • Anonyymi

      No nythän jönsson aloitti tosi tiedemaailmaa järisyttävän ketjun.
      Kerrankin tiedepalstalla oikeaa tiedettä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe