Käydään seuraava keskustelu:
- No mitäs sinulla on Kalle?
- Kun tuosta Auringosta puhuttiin?
- Niin?
- Eiks sen rakenne ja toiminta tunnetakin?
- Kyllä tiedemiehet ovat sen selvittäneet.
- Eiks aurinkovoima oo hyvä juttu ku se on ilmaista?
- Siitä on kyllä saatu hyviä kokemuksia.
- No miksei siitä sitten rakenneta samanlaisia pienempiä palloja?
- Niiiiiiiin??
- Saatais sitten sitä ilmaista energiaa maailman tappiin asti.
- Tiedemiehet eivät ole vielä niin pitkällä....
- Aika tyhmiä sitten..., eiks se Aurinko kuiteski sisällä kaikkia niitä kamoja mitä maapallollaki on?
- On paljon asioita mitä ei vielä olla selvitetty. Istuhan nyt Kalle.
Opettaja, opettaja; huitoo Kalle tunnilla!
18
173
Vastaukset
- Anonyymi
Plasmaa kotikeittiössä... 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Vitsinkirjoitustaitosi puuttuu, ja Maapallolla puuttuu se oleellisin tarve.
- Anonyymi
Jos tuossa piti olla jotain hauskaa, niin missasin pointin. Onko vitsi siinä, että fuusioreaktori on vasta kokeiluasteella? Että fuusioreaktori voidaan toistaiseksi pitää päällä vain hetken kerrallaan? Että fuusioreaktori vie toistaiseksi sähköä lähes yhtä paljon kuin tuottaa?
- Anonyymi
Oikea opettaja olisi kommentoinut että hallitsematon fuusio reaktio on saatu aikaan vetypommien muodossa maapallolla. Hallittu fuusio reaktio myöskin. TOsin reaktio muuttuu nopeasti epävakaaksi koska se vaatii paljon enrgiaa.Fuusio reaktion pitää tapahtua magneetti-kentän sisällä ja ne muuttuvat nopeasti epävakaiksi.Ranskassa valmistuu lähiaiakoina fuusio reaktori joka saattaa olla ratkaisu maailman energia ongelmiin.Tämänhän toki voit lukea kaikkista tieteellisistä julkaisuista
- Anonyymi
Kun tavoitteena kirjoittajalla ainakin havaintojen perusteella tuntuu olevan kaikkien palstojen trollaus niin ei pidä ihmetellä viestien sisältöä.
- Anonyymi
Fuusioreaktio, fuusioreaktori, magneettikentän, kirjoittaisit sitten myös vety pommi ja lähi aikoina.
Anonyymi kirjoitti:
Fuusioreaktio, fuusioreaktori, magneettikentän, kirjoittaisit sitten myös vety pommi ja lähi aikoina.
On myös salaliittoteorioita ettei atomipommia olisi olemassakaan.
Hiroshima ja Nagasagi olisi tuhottu vain palopommituksilla, paperia ja puuta ne mörskät kaikki olivatkin.
Hiroshiman ainoa kivirakennus taisi olla joku kirkko joka jäikin pystyyn.
Kaikki muu höpinä esim. fuusioreaktoreista voi olla vain keino saada kusetettua valtioilta rahaa näennäisiin tutkimustöihin. Rahat ohjataan sitten isojen poikien taskuihin.
Tiede- ja taidelehdet eivät kelpaa kunnolla edes sytykkeiksi.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
On myös salaliittoteorioita ettei atomipommia olisi olemassakaan.
Hiroshima ja Nagasagi olisi tuhottu vain palopommituksilla, paperia ja puuta ne mörskät kaikki olivatkin.
Hiroshiman ainoa kivirakennus taisi olla joku kirkko joka jäikin pystyyn.
Kaikki muu höpinä esim. fuusioreaktoreista voi olla vain keino saada kusetettua valtioilta rahaa näennäisiin tutkimustöihin. Rahat ohjataan sitten isojen poikien taskuihin.
Tiede- ja taidelehdet eivät kelpaa kunnolla edes sytykkeiksi.Salaliittoteorioita on mihin asiaan vaan, minäkin voin keksiä niitä miten paljon vaan, mutta en ole puupää, joille se onkin sopiva haaste, ja "Nagasagi" on Nagasaki.
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
On myös salaliittoteorioita ettei atomipommia olisi olemassakaan.
Hiroshima ja Nagasagi olisi tuhottu vain palopommituksilla, paperia ja puuta ne mörskät kaikki olivatkin.
Hiroshiman ainoa kivirakennus taisi olla joku kirkko joka jäikin pystyyn.
Kaikki muu höpinä esim. fuusioreaktoreista voi olla vain keino saada kusetettua valtioilta rahaa näennäisiin tutkimustöihin. Rahat ohjataan sitten isojen poikien taskuihin.
Tiede- ja taidelehdet eivät kelpaa kunnolla edes sytykkeiksi.Kirjoitit: "On myös salaliittoteorioita..."
Salaliittoteorioita varten on oma palstansa jonne ne kuuluvat. - Anonyymi
nazi kirjoitti:
On myös salaliittoteorioita ettei atomipommia olisi olemassakaan.
Hiroshima ja Nagasagi olisi tuhottu vain palopommituksilla, paperia ja puuta ne mörskät kaikki olivatkin.
Hiroshiman ainoa kivirakennus taisi olla joku kirkko joka jäikin pystyyn.
Kaikki muu höpinä esim. fuusioreaktoreista voi olla vain keino saada kusetettua valtioilta rahaa näennäisiin tutkimustöihin. Rahat ohjataan sitten isojen poikien taskuihin.
Tiede- ja taidelehdet eivät kelpaa kunnolla edes sytykkeiksi."On myös salaliittoteorioita ettei atomipommia olisi olemassakaan."
Ja on myös idiootteja, jotka uskovat niihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fuusioreaktio, fuusioreaktori, magneettikentän, kirjoittaisit sitten myös vety pommi ja lähi aikoina.
En väittänyt osaavani kirjoittaa osaan lukea ja olen älykkäämpi kuin te muut.
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
On myös salaliittoteorioita ettei atomipommia olisi olemassakaan.
Hiroshima ja Nagasagi olisi tuhottu vain palopommituksilla, paperia ja puuta ne mörskät kaikki olivatkin.
Hiroshiman ainoa kivirakennus taisi olla joku kirkko joka jäikin pystyyn.
Kaikki muu höpinä esim. fuusioreaktoreista voi olla vain keino saada kusetettua valtioilta rahaa näennäisiin tutkimustöihin. Rahat ohjataan sitten isojen poikien taskuihin.
Tiede- ja taidelehdet eivät kelpaa kunnolla edes sytykkeiksi.Ainoa atomipommin pudotuspaikkaa lähellä ollut kivirakennus ei ollut kirkko, vaan näyttelyhalli. Sen kaupallisesta käytöstä oli luovuttu 1944 toisen maailmansodan vuoksi. Atomipommin pudotushetkellä 1945 rakennuksessa toimi erään sisäasiainministeriön alaisen viraston sivutoimisto sekä muita toimistoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En väittänyt osaavani kirjoittaa osaan lukea ja olen älykkäämpi kuin te muut.
"Luulo ei ole tiedon väärti", ja sellainenkin salaliittoteoria käy, että olet älykkäämpi kuin ilman teoriaa.
- Anonyymi
Aloittaja on osoittanut ettei osaa keksiä vitsejä, ja kirjoitustaito on huono, ja väittää olevansa älykäs, eli aloittaja ei ole osoittanut muuta kuin olevansa tyhmä.
- Anonyymi
Aloittaja kuuluukin siihen ihmiskategoriaan, joka peittääkseen tyhmyytensä esittää vielä tyhmempää kuin onkaan. Epäonnistumaan tuomittu strategia.
- Anonyymi
Keskimääräinen opettaja olisi todennäköisesti tiennyt kertoa nimimerkki nazille, eli Kallelle, että kosmisen kaasupallon eli tähdenaihion on oltava massaltaan tarpeeksi suuri, jotta fuusioreaktiot siinä spontaanisti käynnistyisivät.
minkä tähen siinä niin kuuma tulloo, ku aineet fuusioituu? Entäs paljonko pittää painetta olla?
En kehtaa muuta nyt kyssyy, ku ei täällä kukkaa ossaa kuitenkaan vastata.cent kirjoitti:
minkä tähen siinä niin kuuma tulloo, ku aineet fuusioituu? Entäs paljonko pittää painetta olla?
En kehtaa muuta nyt kyssyy, ku ei täällä kukkaa ossaa kuitenkaan vastata.Kiitos herroille vastauksista.
NASA esittää meille massiivisen hienoja animaatioita Auringon roihuista. Kummastuttaa kuitenkin että miksi noita tekevät kun meillä on aivan todellisiakin videoita kohteesta:
https://www.youtube.com/watch?v=FbRYlUIpk-w
Videolla näkyy myös 3 hurrrjan vaarallisen näköistä pilkkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
