Oletteko erakkotyyppejä?

Anonyymi

Ja siksi sinkkuja? Vai läheisriippuvaisia ja siksi sinkkuja?

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turvaetäisyys kuin kaupassa: jos ihastuu johonkin naiseen niin silloin sille olisi ostettava kaikkia lahjoja ja muuta.

• Anonyymi

itse ollut nuoorempana erakkomainen tyyppi mutta nyt vanhempana inan tullut sosiaalisemmaksi

• Anonyymi

aika lailla, - "läheisriippuvainen", siitä pitäis päästä, - jotenkin !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aika lailla, - "läheisriippuvainen", siitä pitäis päästä, - jotenkin !?

mitäs vikaa läheisriippuvuudessa on niin eikö jokainen halua olla rakkaidensa kanssa

• Anonyymi

onko varattujen vonkaaminen sallittua???

• En ole erakko, mutta en myöskään laumaihminen. Juttelen mielelläni, mutta haluan elää omaa elämää. En ole kenestäkään riippuvainen, ja toivottavasti kukaan ei ole minusta riippuvainen. Olen kokenut avioliiton ( alkoholiongelmaisen kanssa ), ja olen eronnut kauan sitten. On kivaa olla uus-sinkku, omassa vapaudessa.

• Anonyymi

On aika ikävää jos on ollut elämänkumppanina sellainen alkoholisti.

Tietokonepelit, ovat aivan hauskojakin pelata jos on sellaiset laitteet millä niitä voi pelata.
        Bejevet, peli mitä kerran pelasin kun olin sairaana hiirellä sellaista.

Vieläkin taitaa olla tuo bejeved peli koneella jossain.

• Mukavuudenhaluinen. 😏

• Anonyymi

Mitäs väliä sillä on, kunhan vaan saa olla sinkku?!

• Anonyymi

Erakkotyyppi ja hyvin omaehtoinen omissa valinnoissaan. Jos muut yrittävät vaikuttaa mielipiteeseen tulee täysi stoppi heti!

• Anonyymi

Melkolailla sama täällä. Ei ole edes kauan siitä, kun isäni (70v.) yritti jyrätä minut alleen jollakin mielipiteellään. Nostin kytkintä samantien. No heti perään (noin viiden sekunnin kuluttua) tuli huuto, että "Tule takas:"

Mutta siis: Olen huomannut, että kun olen vuosia ollut sinkkuna, niin sitä on jotenkin huomaamatta tullut erakoksi. Ja siitä johtuen on kehittynyt sosiaalisten tilanteiden pelko. Sitä ei itse kyllä huomaa, vaan sen huomaavat läheiset ihmiset. Nyt tunnistan sen tilanteen jo itse, kun alkaa ahdistaa. Minun lähipiiri on tiennyt siitä jo vuosia. Tammi-Helmikuussa siskoni sanoi, että "Sun sosiaalisten tilanteiden pelko on pahentunut."

• En ole sen paremmin erakko kuin läheisriippuvainenkaan. Olen ihan vaan sinkku :)

• Anonyymi

Erakko.

-flowersreally-

• Anonyymi

Voi olla mahdollista jos olen yrittänyt liian nopeasti avata purkkiruokia liian suurella voimalla jolloin se renksula on irronnut :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla mahdollista jos olen yrittänyt liian nopeasti avata purkkiruokia liian suurella voimalla jolloin se renksula on irronnut :D

Silloin on hieman tympeää jos kokonaan irtoaa se avaus-renkula purkista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väkisin vääntäminen harvoin tuottaa hyvää tulosta.

-flowersreally-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-flowersreally-

On vähän omastakin mielesdtänikin tuolla tavoin tuhota ruokapurkkeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-flowersreally-

Niinpä. Kun ei tunnu olevan mitään tarvetta olla kenenkään kanssa tekemisissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1227
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1193
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      896
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      873
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      800
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      702
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      103
      672
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      56
      666
    9. 78
      591
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      586
    Aihe