Katson Kuinka monta Osuu itseen.
- Ei Tahdo lapsia ( ymmartaa kuinka kamala maailma on eika halua lisata karsimysta)
- monipuoliset mielenkiinnonkohteet
(Tarkoittanee etta Osaa olla yksinkin)
- Ei harrasta pintaliitoa
- Ei ole kiinnostunut materiasta eika sen hamstraamisesta
- vapaa Sielu/Yksi nainen Susi (ajattelee omilla aivoilla)
- Ei harrasta biletysta, Humeita ym idiottimaista
- Ei lammas
- luonnollinen
Ei loydy.
Kriteerit muuttuneet
6
150
Vastaukset
en biletä. juon vain kaljaa.
- Anonyymi
Ja se näkyy!
- Anonyymi
Kaikki muu täsmää mutta kyllä jotain hienoa itseään kiinnostavaa pitää olla koskee ihan mitä vaan se on vähän vaikee kakspiippunen juttu.
- Anonyymi
Haluan lapsia kyllä
Käytän huumeita jos huvittaa /luonnon juttuja (420)
Vapaa sielu
Pintaliito ei
Minimalistinen jep
Panen ketä haluan
Teen mitä haluan
Juoksen missä huvittaa
Olen lojaali jos voitat minun aivokemiat
Olen susi viihdy laumassa mutta myös yksin.
Lammas 😏 ...muuta seuraa mä johdan - Anonyymi
Lähdetään nyt ensin tästä nykyfaktasta liikkeelle että: naisen on elätettävä mies ja hankittava hänelle kaikki hänen haluamansa välineet autot sun muut välineet sekä urheiluautot omalla työn teollaan, lisäksi naisen on tehtävä miehelle miehen haluama määrä lapsia milloin mies niin haluaa.
Tämä on nykyaikaa, tähän pitää jokaisen akateemisen naisen tottua tähän nykyaiseen käytäntöön.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708