Miksi ei näin mainiota tuotetta tehdä suomessa?

https://www.foodie.fi/entry/natural-spraykerma/8711900021010

Ei ole tullut aiemmin kokeiltua mutta tässä vähän aikaa sitten otin lidlin vastaavaa niin on kyllä hyvä, voi ottaa pannarin päälle juuri sen verran mitä tarvitsee eikä heti pilaannu. Hintakaan ei paha, purkkikermana vastaava määrä kermavaahtoa tulisi varmaan kalliimmaksi. Sitä vaan ihmettelen kun gooklasin niin ei vaikuta siltä että mikään kotimainen taho valmistaisi näitä valmisspray-kermoja. Mielellään sitä tässäkin kohtaa kotimaista ostaisi jos sitä olisi tarjolla.

11

107

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan siksi ett meillä saa ostaa Valion tuoretta kuohukermaa ilman säilöntä aine lisiä ja ponnekaasuja. Vispilä kteet ja vatkaamaan kermavaahtoa saat lähes 2 litraa, koko purkillisesta. Kerma purkki on käyttökelpoista ainakin parin vikn ajan, jos säilytät sitä jääkaapissa. Siks toiseks Kuohukermaa tölkki maksaa 1.20€ ja Hollantilainen töhnä 1.45€ pullo josta jää peltijätettä,
      Kermapurkin voi käyttä uudelleen, idätysastiana ja käytön jälkeen polttoroskiin.
      Kuohukermaa pystyt käyttämään keittiöss monipulisest ja sitä on myös laktoositonta, joten sikskään se ei ole vaikea valinta.

Kaiken lisäksi ...suosi suomalaista, työllistät meijereiden työntekijöitä!
      Kotimainen ruokatuotanto pitää säilyttää ja se on helppoa; tehdä valinta tässäkin tapauksessa.

Ilmoitinpahan mielipiteeni sulle. Saat murjoittaa, jos sunsta sille tuntuu, mutt mulla on omat mielipiteeni ja mä en myötäile ketään... korkeintaan hiljenen.
      trollikka

• Samaa meinasin kommentoida, että kannattaisiko lukea ne lisäaineet ennen kuin kauheasti juhlii. Ja muutenkin ihan hyviä pointteja sulla.

• Ei kyllä varmaan tule kahta litraa. En ole juuri kermvaahtoja tehnyt mutta kerran kun kokeilin semmoisesta pikkupurkista tehdä se melkeinpä jäi siihen vatkausastian laitoihin se vaahto ja loput vispilään, niin vähän sitä tuli, mutta kuitenkin sen verran ettei sitä päivässä saa kulutettua ja parissa jo menee pilalle. Niin minun käyttöön tuommoinen spray-pullo on just hyvä ja sitähän tässä ihmettelin että miksei valio ja muut suomalaiset toimijat voi tuommoista tehdä? kun mielelläni sitä suomalaista ostaisin kyllä. Tuota ehdottamaasi itse vatkattua ei minun oikein kannata tehdä sinkkuna.

En minä murjota, mutta kaipaisin noille tursotinpulloille suomalaista valmistajaa minäkin.

• Anonyymi

totta kuinkahan paljon lisäaineita ja onko oikeasti kermasta tietoakaan itsekkin ostaisin 2 dl kermapurkin ja purkin heitän sekaroskikseen niin jos tavii kolmen päivän välein vaahtoa niin tuore vaahto paras vaahto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

totta kuinkahan paljon lisäaineita ja onko oikeasti kermasta tietoakaan itsekkin ostaisin 2 dl kermapurkin ja purkin heitän sekaroskikseen niin jos tavii kolmen päivän välein vaahtoa niin tuore vaahto paras vaahto

On siinä varmaan jotain mutta kuten edellä kerroin on tuo spray-purkki minulle paras vaihtoehto jos kerran tai pari päivässä vähän turautan pannarin päälle siitä. vatkaamalla tehtyä tulisi liikaa ja sen joutuisi sitten vähän väkisin syömään ettei mene pilalle. On siinä myös se vatkaamisen vaiva, tuosta spraysta ei tarvitse kuin nappia painaa niin tulee valmista tavaraa.

• Harmaaritari kirjoitti:

Ei kyllä varmaan tule kahta litraa. En ole juuri kermvaahtoja tehnyt mutta kerran kun kokeilin semmoisesta pikkupurkista tehdä se melkeinpä jäi siihen vatkausastian laitoihin se vaahto ja loput vispilään, niin vähän sitä tuli, mutta kuitenkin sen verran ettei sitä päivässä saa kulutettua ja parissa jo menee pilalle. Niin minun käyttöön tuommoinen spray-pullo on just hyvä ja sitähän tässä ihmettelin että miksei valio ja muut suomalaiset toimijat voi tuommoista tehdä? kun mielelläni sitä suomalaista ostaisin kyllä. Tuota ehdottamaasi itse vatkattua ei minun oikein kannata tehdä sinkkuna.

En minä murjota, mutta kaipaisin noille tursotinpulloille suomalaista valmistajaa minäkin.

Oikea väline kermaan on muuten sauvasekoitin ja semmoinen levy, jonka ensi katsomalta ei luulisi saavan mitään aikaan.

• Kyllä ei ollut 50-luvun naisilla ilokaasukermaa.

• Ei kyllä ole nykyajan miehistä mihinkään kun ei edes kermaa osata vatkaa..tiedetään kyllä mitä ne vatkaa..

• Siihen aikaan olikin kunnollisia naisia jotka vatkailivat kilteille & kunnollisille miehille kermaa. Nykynaiset vatkaa vain kaikenmaailman jännämiehille niin kyllä minusta ihan hyvä että saa noita valmiita tursotuspurkkeja kuitenkin.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Siihen aikaan olikin kunnollisia naisia jotka vatkailivat kilteille & kunnollisille miehille kermaa. Nykynaiset vatkaa vain kaikenmaailman jännämiehille niin kyllä minusta ihan hyvä että saa noita valmiita tursotuspurkkeja kuitenkin.

Juman klavit, lopeta nyt tuo kiltti&kunnollinen, mä luin kyllä mielipiteesi venäläisestä vaimokoulusta. Ykskään kiltti tai kunnollinen ei taatusti, muijaansa sinne laskisi... tai oikeammin sanottuna huolisi sieltä narttua.
        Kuten mä kirjoitin kirjaamatta mielipidettäni, taatusti tunnistit textin!

Se edellinen "opettaja" idiootti linkuttaa yhä, oppi kaiketi varoamaan tanssikenkiä.
        Kotioloissa saisi "kouluttaja" varsikattilasta eli kasarista tai valurauta paistinpannusta, siihen umpiluuhunsa.
        Kattos mä olen nainen, jota ei paiskota lattialle tai muutenkaan hakata.
        Johan on piru, jos mies ei puhumalla asioitaan pysty sanomaan ja neuvotteemaan.

No, sellaisten miesten kannattaakin pysyä poikamiehinä ja valita sellaisia naisia seurustelu kumppaneikseen jotka ottaa selkäänsä mielellään, masokistejä.
        Vakituista parisuhdetta en suosittelisi, kas kun heidän ei varmaan ole turvallista olla koko ajan tekemisissä keskenään.
        Tulisi miehellekin edullisemmaksi, jos ei ole leipäsutta ruokittavanaan, eik niin?
        trollikka

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei kyllä ole nykyajan miehistä mihinkään kun ei edes kermaa osata vatkaa..tiedetään kyllä mitä ne vatkaa..

Hyvä, että tiedetään. Juurihan tuossa toisessa ketjussa kerroin mitä on vatkattu. Joystickiä eli ilotikkua. 10-ottelupelissä, kun olet jo suorittanut pikajuoksut, aidat, hypyt ja heitot sekä keihästänyt taivaalta jonkun sorsan, niin sitten vatkataan 1500m juoksu oikealle, vasemmalle, oikealle, … Tuolla tavalla: https://www.youtube.com/watch?v=HXWFu6qs5jM&t=460s Tytöille tietysti voisi olla jokin kermanvatkauspeli samalla idealla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 64
      1042
    2. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      64
      1042
    3. 93
      817
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      57
      813
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      678
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      640
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      570
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      565
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      563
    Aihe