Kunnassa taas liikaa rahaa kun on saatava ahneille lakimiehille rahaa ja kehitettävä joku kunnallisriita johon tarvii lakimiehiä.....jaettas tuoki raha Vaikka vanhuksille. Ja lakimiehille tämä kyllä passaa, mukava rahastaa tyhmää kuntaa kun lappalaisreppanat taas kyllästyneet toistensa tyhmyyteen ja alkoivat nahistella.
Rahaa on liikaa
Anonyymi
3
142
Vastaukset
- Anonyymi
Ahneilla tahtoo olla p......n loppu. Nähty niin monesti. Ja nyt moni saa niellä omaa lääkettänsä.
- Anonyymi
Ehkä dikiajan ihmisillä ei ole sosiaalisia taitoja?
- Anonyymi
Onko täällä joskus ollut näillä kunnan virkamiehillä sosiaalisia taitoja? 90 luvulla jo net tappeli mennen tullen palatessa, oli Lapin radio tekemässä juttuja, tutkimuksia työoloista tehtiin,,,,,mikään ei ole muuttunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman451389Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761295Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86943Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee185830- 72826
- 10822
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20791- 82781
Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17710- 50705