Mikä vaivaa

Anonyymi

Olin ollut naimisissa 20 vuotta. Kun tapasimme, olimme onnellisia ja sitten kihlojen kautta naimisiin. Halusimme saada lapsen, tulikin kaksi. Ihanaa elämää ... mutta jokin oli kait pielessä. Hoidin pieniä lapsiamme että vaimo pääsee "lenkille" tuulettumaan. Lenkkejä jatkui ... kun mulle soitettiin, että "katso vähän vaimosi perään". Vaimo olikin käynyt "nussaamassa" vieraan miehen kanssa. Tämä oli toistunut useita kertoja. Muuten hän oli kuin ei mitään. Kysynkin : Mikä teitä naisia vaivaa ...
-

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllästyminen on se osuvin sana.

    • Anonyymi

      Et saa vastausta vaimosi käyttäytymiseen kysymällä "Mikä teitä naisia vaivaa?" KOrkeintaan saat purkaa pahaa oloasi yleistäessäsi vaimosi käyttäytymisen mukamas kaikkien naisten käyttäytymiseksi.

      Kukapa se vaimosi aivoituksia tietää? Typerästi toimittu ja osoittaa, ettei vaimosi omaa parisuhdettaan arvosta, eikä sinua.

    • Anonyymi

      Yleisesti ottaen naisia ei vaivaa sen kummemmat erikoistaudit (siis korvien välissä)kuin miehiäkään.

      Sinun naisesi vain on huora.

      Perheen rikkojan kuuluu maksaa euroissa valitsemansa tie.
      Ts. sinulle lapset ja koti, perheenrokkoja maksamaan kaikesta. Euroissa. Sinä saat pitää kalleimmat omaisuutesi: lapset!

    • Anonyymi

      Tulee kylmät väreet lukiessa, tulee mieleen oma kihlattu, minä kotona lapsen kanssa usein ja nainen kaverin kanssa kahvilla kun äitiys aika päällä, vähän pitää päästä ulos. Sitten kuulee et katos vähän naises perään, näyttää viihtyvän jonkun miehen kanssa kovasti ja sen jälkeen paljastuu rakastamani naisen salasuhde. On tästä jo aikaa vierähtänyt mutta ei sitä unohda.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe