Mies ei halua lapsia

Anonyymi

Avopuolisoni on jo tehnyt elämässään kaiken ns. kerran(avioliitto, liuta lapsia jotka nyt aikuisia, avioero). Tapasin puolisoni töissä, hän oli tuolloin esimieheni. Rakastuin, vaikka ikäeroa meillä on 17 vuotta.
Olemme olleet yhdessä 4 vuotta, ostimme vasta yhteisen asunnon ja meillä on myös yhteinen kesämökki.
Minulla ei ole vielä vakituista työpaikkaa, mutta kovasti yritän saada sen.
Mutta se mikä tässä mietityttäö on yhteiset lapset. Mies on jo reilusti yli 40v, eikä haluaisi enää. En tiedä voiko tämä tulla meidän tielle jossain vaiheessa, kun nyt asia tuntuu mielestäni selvältä, haluan olla puolisoni kanssa ja meillä on monta asiaa hyvin.
Uhraanko itseni tässä, olen reilusti alle 30v...

3

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäisi olla yhteiset tulevaisuudennäkymät ennen kuin pilaat elämäsi lainoilla yms

    • Anonyymi

      Muista tulevaisuudessa ettet koskaan ala ehdottelemaan miehelle tehdä lisää lapsia.
      Hän on selvällä suomenkielellä julkaissut kantansa jonka sinä varsin hyvin olet ymmärtänyt ja hyväksynyt.

      Jos aiot käyttää tulevaisuudessa miestä rahasampona, tee ison vääryyden itseäsi ja miestäsi kohtaan.

    • Anonyymi

      Se mies ei väitä susta, olet hänelle vaan seuralainen.
      Kun rikoit hänen perheen ja hänen lapset jäivät isättömiksi niin se on kosto sinulle, et tule saamaan lapsia hänen kanssaan, kun hän ei halua niitä sun kanssa. Ekat lapset on aina rakkaampia. Niitä ei korvaa mikään, eikä ex vaimoa korvaa mikään, muu kuin hetken hellu ja väliaikainen suhde, kuka tahansa, kunhan siivoo ja laitta ruokaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3260
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2666
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe