Naisen pituus

Anonyymi

Mikä olisi mielestäsi ideaalipituinen nainen parisuhteeseen kanssasi?
Minkä pituinen itse olet?
Voisitko tapailla itseäsi pidempää naista?
Voisitko tapailla itseäsi RUNSAASTI pidempää naista?
Entä runsaasti lyhyempää?
Miksi/ miksi et?
Onko mitään cm-rajoitusta paljonko pidempi tai lyhyempi ideaalinainen saisi mielestäsi korkeintaan olla?

49

97

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen 180 cm. Jostain syystä olen aina tykännyt lilliputeista. Mutta eipä se pituus ole kovin merkittävä tekijä. Voisin tapailla myös itseäni pidempää naista.

    • Mikä olisi mielestäsi ideaalipituinen nainen parisuhteeseen kanssasi? - Ihan sama. Pidempi tai lyhyempi.
      Minkä pituinen itse olet? - 167 cm
      Voisitko tapailla itseäsi pidempää naista? - Kyllä.
      Voisitko tapailla itseäsi RUNSAASTI pidempää naista? - Kyllä.
      Entä runsaasti lyhyempää? - Kyllä.
      Miksi/ miksi et? Kts. edelliset.
      Onko mitään cm-rajoitusta paljonko pidempi tai lyhyempi ideaalinainen saisi mielestäsi korkeintaan olla? - Ei pituus merkkaa, vaan millainen ihmisenä on minua ja muita ihmisiä kohtaan, arvot, asenteet.

      • Anonyymi

        Mistä olet saanut lisää pituutta pari senttiä ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet saanut lisää pituutta pari senttiä ?

        En ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet saanut lisää pituutta pari senttiä ?

        Lääkärintarkastuksessa mitattu pituus 2018, löytyy papereista. 166.9 cm eli pyöristän 167 cm.


    • Anonyymi

      Oon 195cm enkä usko että viehättyisin yhtä pitkästä tai pidemmästä naisesta... Tyttökaverit on ollu yleensä jotain 20-30cm itseä lyhyempiä, on tuntunut ihan sopivalta pituuserolta mut sen tarkemmin en lähe rajaamaan. Jostain syystä kovin pitkät naiset ei oo koskaan oikein miellyttänyt silmää, en osaa sanoa miksi. Yli 30cm pituuseroa alkais omasta mielestä näyttää jo vähän oudolta. Mut jokanen tyylillään.

    • Anonyymi

      pitkien miesten pitäs tapailla vaan pitkiä naisia ja jättää lyhyet meille lyhyille!!

    • Anonyymi

      Naiset inhoaa lyhyitä miehiä.

      • Sille nyt ei sitten mahda mitään. Katselee niitä pidempiä sitten vaan.


      • höpö, höpö...


      • Anonyymi

        Mä en kyllä tykkää ollenkaan yli 173 cm pidemmistä miehistä... olen itsekin lyhyt (151 cm) ... ja varattu.


      • Anonyymi

        Tiedän montakin alle 170cm miestä joille riittää kysyntää vaikka kuinka. Niin käy kun on mukava, fiksu, keskustelutaitoinen ja siisti mies. Hyvä mies tekee kauppansa, oli minkä mittainen tahansa.


    • Anonyymi

      Järkevä pituusero suhteessa omaan pituuteen. Itse olen lyhyt mies, ja aikanaan oli yksi oma ikäinen nainen/tyttö, joka oli oman pituuden kertomana minua n. 10cm pidempi.

    • Anonyymi

      182 cm on hyvät vekottimet imu lantio jne

    • Anonyymi

      Naisen pituudella ei ole mitään merkitystä, minulle kelpaa vain tyttö, neitokainen, neitonen tai korkeintaan neito.

      Pidän siroista tytöistä, tuo prototyyppi ei ole pitkä. Sitä on tosin aina ollut vähän hankaluutta, on pitänyt ottaa ..mittasuhteet herkällä tuntumalla huolellisesti huomioon. Siksi minulle optimaalisin tyttö olisi aika pitkä, mutta silti siro, hoikka, laiha, kuitenkin niin että silti antaa nöyrän, kuuliaisen ja tottelevaisen ...vaikutelman.

      • Anonyymi

        Kyllähän noi mallitytöt on siroja, vaikka huitelevat monet siellä 180cm korkeuksissa. Ei pituus automaattisesti tee kenestäkään romuluista. Toisilla rakenne vaan on sellainen että näyttää pikkuruiselta vaikka olisi miten pitkä.


    • 150-180cm haarukalla varmaan se ideaalipituus.
      Olen 183cm pitkä, voisin tapailla itseäni pidempää ja runsaasti pidempää naista.
      Suotavaa olisi ettei ideaalinainen olisi metriä lyhyempi tai pidempi.

    • Anonyymi

      Itseäni ei lainkaan haittaisi, vaikka nainen olisi minua pitempi. Se kuitenkin taitaa haitata naista itseään...

    • Anonyymi

      Jos lapsia haluaa, niin lyhyt mies pitkä nainen olisi hyvä yhdistelmä. Usein lyhyt mies haluaisi olla pidempi ja pitkä nainen lyhyempi, joten geenien suhteen olisi hyvä mahdollisuus saada keskimittainen lapsi.

    • Anonyymi

      151 cm.95 kg.120D.

    • Anonyymi

      Ideaali tilanteessa nainen olisi ainakin 10 cm muo lyhyempi, oon 177 cm. Ei se ny varsinaisesti haittaa jos nainen on about saman pitunen mutta pidempää en välttämättä tahtos. Jos on muuten kaikin puolin yhteen sopiva ni ei se pituus sitte haittaa, mut mieluumin vähän lyhempi

    • Anonyymi

      tanhupallo

      • Anonyymi

        Kiti Kokkonen on 150cm.


    • Mikä olisi mielestäsi ideaalipituinen nainen parisuhteeseen kanssasi? Eipä ole mitään ideaalia. Ehkä likipitäin samanmittainen....
      Minkä pituinen itse olet? 173 cm pitkä hujoppi. :oD
      Voisitko tapailla itseäsi pidempää naista? Olenkin...eräs oli 175 cm.
      Voisitko tapailla itseäsi RUNSAASTI pidempää naista? No periaatteessa, mutta usein ei vaan törmää sellaisiin...
      Entä runsaasti lyhyempää? Olen seurustellut 158 cm;n kanssa, eikä vaikuttanut mitenkään...
      Miksi/ miksi et? Minua ei vaan haittaa, muut asiat tärkeämpiä... ???
      Onko mitään cm-rajoitusta paljonko pidempi tai lyhyempi ideaalinainen saisi mielestäsi korkeintaan olla? Ei edelleenkään rajoitteita.... No sanotaan näin, että ihan kääpiöt eivät viehätä ehkä sitten noin muuten...

    • Anonyymi

      MMm oli uskomatonta kun nuolin takaa 194 senttistä amazonia... Itse olen tällainen jätti 184 ja 99 kg niin jopa minä tunnuin pieneltä tuon uskomattoman amazonin rinnalla! Uuh mikä nainen!

    • Anonyymi

      Jos naisella on kymmenen sentin korkkarit niin sen olisi hyvä siltikin olla miestä lyhyempi. 20 senttiä on hyvä pituusero niin nainen ei nouse korkkareilla miestä pitemmäksi.

      • Anonyymi

        Vaikka nousisi korkeammalle niin mitä sitten? Jokainen näkee että se on keinotekoista.
        Nainen ei voisi nousta tuolillekaan seisomaan jos mies jäisi näin lyhyemmäksi.
        Tuo todistaa sen että nainen valitsee miehen muita varten, jos asuisivat kahdestaan autiolla saarella tuskin pituusero haittaisi koska ei ole yleisöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka nousisi korkeammalle niin mitä sitten? Jokainen näkee että se on keinotekoista.
        Nainen ei voisi nousta tuolillekaan seisomaan jos mies jäisi näin lyhyemmäksi.
        Tuo todistaa sen että nainen valitsee miehen muita varten, jos asuisivat kahdestaan autiolla saarella tuskin pituusero haittaisi koska ei ole yleisöä.

        "Tuo" oli todisteena kelpo vain tuon yhden ihmisen mielipiteestä. Meitä on moneen junaan, useimpia ei oikeasti pituusero tai sen puute hetkauta. Täällä palstalla jatkuvasti yleistetään naisten puuhia, vaikka jokainen hyvin tietää että naiset on harvoin keskenään mistään samaa mieltä muutenkaan.


    • Anonyymi

      Pitkänhuiskea 169,5 cm ja sydänmeni valittu 172 cm 😉 Ideaalipituutta kumppanille ei ole, ihan sama. Pituus ei kaunista tai rumenna ihmistä. Ei se mitä näet, vaan se mitä kuulet 👍

      -palstahessu

    • Anonyymi

      Palstalla on viimeaikoina jauhettu vaan painoasioita. Nyt voidaan välillä jauhaa pituusjuttuja, ja siitä näppärästi siirtyä vaikka siihen minkäkokoinen jalka kumppaniehdokkaalla on oltava, tai että ovatko pisamat kumppaniehdokkaalla OK vai ei. Vaihtelua iänikuiseen painojankutukseen!

    • Kummallista, mutta yleensä nämä stupidot kyssät eivät tavoita aivojeni syvyysalueita, mutta tämä sinne nyt poikkeuksena yltää.

      Tapasin noin 20 min sitten kaupan ovella uuden naapurini lähietäisyydeltä.

      Hän oli varmaan prox 155 cm keissi naista.

      Jumalauta että muijat näyttävät hyvältä sekä kaukaa että läheltä, oli tässä se pointti.

      (hihitystä)

      • Loppuillan pelaan Pleikkaa.

        (naurua)


      • Oot sä lesbo?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Oot sä lesbo?

        Mjaa

        Tuo ei ole se oleellisin kysymys, vaan se että kuinka kaikki siinä ovella meni.

        Hän bongasi minut ensin.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Oot sä lesbo?

        Funeau on mies, vaikka välillä naista esittääkin.


    • Anonyymi

      170 nainen on oikean mittainen.

    • Anonyymi

      Jos haluaa pitkiä lapsia naisen on oltava pitkä.

      • Anonyymi

        Riskipeliä lapsentekeminen tuossa mielessä.

        Naisten on klassisesti ollut suotavaa olla petite, siroja ja suht lyhyitä.
        Miehen taas on klassisesti ollut suotavaa olla pitkä ja harteikas.

        Luomutavalla valmistettaessa ei voi etukäteen tietää, mitä sukupuolta tuleva mukelo edustaa.


      • Anonyymi

        Jostian lukenut että "luonto pyrkii" aina tiettyyn pituuteen, keskimittaisuuteen, esim. kaksi pitkää ihmistä ei välttämättä saa pitkää lasta vaan itseään lyhyemmän, tai kaksi lyhyttä ihmistä ei välttämättä saa lyhyttä lasta vaan itseään pidemmän. En kyllä ole tuollaista havainnutitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostian lukenut että "luonto pyrkii" aina tiettyyn pituuteen, keskimittaisuuteen, esim. kaksi pitkää ihmistä ei välttämättä saa pitkää lasta vaan itseään lyhyemmän, tai kaksi lyhyttä ihmistä ei välttämättä saa lyhyttä lasta vaan itseään pidemmän. En kyllä ole tuollaista havainnutitse.

        Ihmisten keskipituus on kasvanut kohisten viimeisen vuosisadankin aikana. Lieneekö pidemmistä ihmisistä sitten jotain evolutionaarista hyötyä? Yleensähän laji kehittyy tarpeen mukaan, esim kirahvin kaula ja lintujen nokat. Katsookohan luonto että ihmiselle olisi tarpeellista yltää ylähyllyille ilman jakkaraa, ja siksi ihmiset vähitellen muuttuvat pitkänhuiskeiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostian lukenut että "luonto pyrkii" aina tiettyyn pituuteen, keskimittaisuuteen, esim. kaksi pitkää ihmistä ei välttämättä saa pitkää lasta vaan itseään lyhyemmän, tai kaksi lyhyttä ihmistä ei välttämättä saa lyhyttä lasta vaan itseään pidemmän. En kyllä ole tuollaista havainnutitse.

        En minäkään ole havainnut. Tuntemillani pitkillä pariskunnilla on pitkiä lapsia ja lyhyillä pariskunnilla lyhyitä lapsia. Erään pariskunnan (nainen lyhyehkö - mies pitkä) viidestä lapsesta kolme on lyhyehköjä ja kaksi pitkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostian lukenut että "luonto pyrkii" aina tiettyyn pituuteen, keskimittaisuuteen, esim. kaksi pitkää ihmistä ei välttämättä saa pitkää lasta vaan itseään lyhyemmän, tai kaksi lyhyttä ihmistä ei välttämättä saa lyhyttä lasta vaan itseään pidemmän. En kyllä ole tuollaista havainnutitse.

        Pitää paikkansa.


    • Anonyymi

      Allu on hyvä esimerkki pitkästä miehestä. Veri ei riitä ylös asti. Enemmän löytyy tyhmiä pitkiä kuin tyhmiä lyhyitä. Elokuvissakin isot laitetaan tyhmien osaan.

      • Anonyymi

        Tuo palstan vakio ulisija ei ole hyvä esimerkki minkäänlaisesta miehestä.

        Ei pituus tai lyhyys miestä pahenna. Ikävä persoonallisuus ja huono luonne sen sijaan tekee ihmisestä ruman.


    • Anonyymi

      170 cm pituinen nainen on just sopiva. Yhtä ajatellen.

    • Minulle ideaalipituus olisi Ella Kanninen. Onhan hän pitkä, mutta rakkaus voittaa voittaa kaikki esteet, korkeatkin.

    • Anonyymi

      Kunhan ei ole alle 145 eikä pidempi kuin minä (188 cm). Naisen hiukset ja kasvot ovat minulle tärkeät, ei pituus, kunhan se on jossain normaalin vaihteluvälin sisällä.

      • Anonyymi

        Naisten pituudelle onkin tyypillisempää pysytellä muutaman kymmenen cm vaihteluvälillä. Enimmät suomalaiset naiset asettuvat välille 155-175 ja hajonta suuntaan tai toiseen on vähäisempää kuin miehillä.


    • 160-180

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe