Onko muilla kokemusta siitä että joutuu jatkuvasti kahnauksiin kun ihmiset vittuilevat ja ajattelevat että tuossapa hyvä kyykytyksen kohde?
Joudutteko jatkuvasti kahnauksiin kun ihmiset vittuilevat teille
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Millaisissa tilanteissa sulle näin käy? Ja jatkuvasti?
- Anonyymi
En joudu, koska olen niin viisas.
Netissä välillä, irl en koskaan.
- Anonyymi
Siihen auttaa vahvat sanat. Todella vahvat sanat. Ne hiljenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä keino on sanoa jotain sellaista että v ttuilija luulee ett olet vähän hullukin.
Anonyymi kirjoitti:
Jaa-a. Mulla on tapana sanoa mitä ajattelen. Osa hiljenee, osa ei. Parasta kun hiljenee itse ainakin näin netissä, jos toinen ei älyä lopettaa. Vaikka joskus on ihan terapeuttista vähän vääntääkin.
En joudu kahnauksiin . Ei kukaan pottuile minulle. Enkä minä pottuile toisille. Jotkut töllöttävät minua, mutta en ole huomaavinani heidän töllötyksiään.
No en. Netissä jotkut koittaa vähän tökkiä välillä, mutta jättää omaan arvoonsa vaan.
Jascal kirjoitti:
Toiset tökkii vähän, toiset vähän enemmän. 👆👉👇👈 Nyt on tökitty joka ilmansuunnasta. 😜
😄 nyt ei enempää vappusimaa sulle sitten 😅
Lillis2020 kirjoitti:
😄 nyt ei enempää vappusimaa sulle sitten 😅
Ensimmäistä viedään, jo loppui tarjoilu. 😭🙄
Jascal kirjoitti:
Ensimmäistä viedään, jo loppui tarjoilu. 😭🙄
Oih...🥺 älä itke... tässä sitten vielä vähän 🥂 skål!
Lillis2020 kirjoitti:
Oih...🥺 älä itke... tässä sitten vielä vähän 🥂 skål!
Kiitoksia, selvästi valkkaria, mun suosikkia. 🥂 (taidan ottaa vielä vähän lisää🍾😂)
Hyvää vappua.Jascal kirjoitti:
Kiitoksia, selvästi valkkaria, mun suosikkia. 🥂 (taidan ottaa vielä vähän lisää🍾😂)
Hyvää vappua.Hyvää vappua! 😄🥳
- Anonyymi
Ei....
Kun ei ennee misseen liikutakkaan Eipä nykyään käy. Käännän huumoriksi kaiken. Saatan samalla pistää huomaamattanikin vähän piikkiä takaisinkin, kun itsepähän läksi. 😄
Ei kannata v.ttuilla, jos ei ossoo. 😉- Anonyymi
Miksi siitä itse kahnaukseen joutuisi mukaan, jos joku on niin urpo että lähtee aukomaan päätä? Ei tarvitse lähteä moiseen lapsellisuuteen mukaan, jättää vaan omaan arvoonsa ja poistuu tilanteesta.
Joten ei, ei ole kokemusta. Jos joku alkaa länkyttää sellaisia juttuja etten jaksa kuunnella, siirrän itseni muualle tilanteesta.- Anonyymi
En osaan pitää puoleni! Ihmistä ei kannata pelätä, röyhkeinkin rehentelijä nöyrtyy tavatessaan vielä röyhkeämmän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991