Joudutteko jatkuvasti kahnauksiin kun ihmiset vittuilevat teille

Anonyymi

Onko muilla kokemusta siitä että joutuu jatkuvasti kahnauksiin kun ihmiset vittuilevat ja ajattelevat että tuossapa hyvä kyykytyksen kohde?

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millaisissa tilanteissa sulle näin käy? Ja jatkuvasti?

• Anonyymi

En joudu, koska olen niin viisas.

• Netissä välillä, irl en koskaan.

• Anonyymi

Siihen auttaa vahvat sanat. Todella vahvat sanat. Ne hiljenee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä keino on sanoa jotain sellaista että v ttuilija luulee ett olet vähän hullukin.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa-a. Mulla on tapana sanoa mitä ajattelen. Osa hiljenee, osa ei. Parasta kun hiljenee itse ainakin näin netissä, jos toinen ei älyä lopettaa. Vaikka joskus on ihan terapeuttista vähän vääntääkin.

• En joudu kahnauksiin . Ei kukaan pottuile minulle. Enkä minä pottuile toisille. Jotkut töllöttävät minua, mutta en ole huomaavinani heidän töllötyksiään.

• No en. Netissä jotkut koittaa vähän tökkiä välillä, mutta jättää omaan arvoonsa vaan.

• Toiset tökkii vähän, toiset vähän enemmän. 👆👉👇👈 Nyt on tökitty joka ilmansuunnasta. 😜

• Jascal kirjoitti:

Toiset tökkii vähän, toiset vähän enemmän. 👆👉👇👈 Nyt on tökitty joka ilmansuunnasta. 😜

😄 nyt ei enempää vappusimaa sulle sitten 😅

• Lillis2020 kirjoitti:

😄 nyt ei enempää vappusimaa sulle sitten 😅

Ensimmäistä viedään, jo loppui tarjoilu. 😭🙄

• Jascal kirjoitti:

Ensimmäistä viedään, jo loppui tarjoilu. 😭🙄

Oih...🥺 älä itke... tässä sitten vielä vähän 🥂 skål!

• Lillis2020 kirjoitti:

Oih...🥺 älä itke... tässä sitten vielä vähän 🥂 skål!

Kiitoksia, selvästi valkkaria, mun suosikkia. 🥂 (taidan ottaa vielä vähän lisää🍾😂)
        Hyvää vappua.

• Jascal kirjoitti:

Kiitoksia, selvästi valkkaria, mun suosikkia. 🥂 (taidan ottaa vielä vähän lisää🍾😂)
        Hyvää vappua.

Hyvää vappua! 😄🥳

• Anonyymi

Ei....

Kun ei ennee misseen liikutakkaan

• Eipä nykyään käy. Käännän huumoriksi kaiken. Saatan samalla pistää huomaamattanikin vähän piikkiä takaisinkin, kun itsepähän läksi. 😄

Ei kannata v.ttuilla, jos ei ossoo. 😉

• Anonyymi

Miksi siitä itse kahnaukseen joutuisi mukaan, jos joku on niin urpo että lähtee aukomaan päätä? Ei tarvitse lähteä moiseen lapsellisuuteen mukaan, jättää vaan omaan arvoonsa ja poistuu tilanteesta.
      Joten ei, ei ole kokemusta. Jos joku alkaa länkyttää sellaisia juttuja etten jaksa kuunnella, siirrän itseni muualle tilanteesta.

• Anonyymi

En osaan pitää puoleni! Ihmistä ei kannata pelätä, röyhkeinkin rehentelijä nöyrtyy tavatessaan vielä röyhkeämmän!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      44
      595
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      513
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe